Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

4.08.2015

[Akcje] Oficjalne akcje na Violetta Live

[Akcje] Oficjalne akcje na Violetta Live

Do ostatnich pożegnalnych koncertów w Europie zostało zaledwie 45 dni. Wczoraj Alba Rico Navarro potwierdziła, że koncerty w Polsce otwierają właśnie pożegnalną trasę Violetta Live po Europie. To dla nas po raz kolejny wyróżnienie, ponieważ wcześniej w Łodzi zamykaliśmy pierwszą europejską trasę, a teraz ją otwieramy koncertem w Warszawie. Akcje zatem muszą być niesamowite i pobić te z Łodzi, zwłaszcza tą flagę o której tak bardzo wszyscy wspominają! Co udało nam się wymyślić? Nie było łatwo, nawet wielokrotnie się kłóciłam z innymi i z bólem serca musiałam zrezygnować z kilku naprawdę wspaniałych pomysłów.

[Aktualizacja] Nastąpiła pewna zmiana, akcja z karteczkami i imionami obsad jest tylko na ostatnim koncercie w Krakowie!

Tak wygląda tracklista na koncertach pożegnalnych, jeżeli nic się u nas nie zmieni: 
  1. En Gira (Obsada)
  2. Euforia (Obsada)
  3. Habla Si Puedes (Martina Stoessel)
  4. Abrázame y Verás (Martina Stoessel i Jorge Blanco)
  5. Are You Ready For The Ride? (Jorge Blanco, Facundo Gambandé i Samuel Nascimento)
  6. Alcancemos Las Estrellas (Martina Stoessel, Mercedes Lambre, Candelaria Molfese i Alba Rico)
  7. Voy Por Ti - a cappella (Jorge Blanco)
  8. Voy Por Ti (Jorge Blanco)
  9. Underneath It All (Martina Stoessel)
  10. Más Que Dos (Martina Stoessel i Mercedes Lambre)
  11. Entre dos Mundos (Jorge Blanco)
  12. Peligrosamente Bellas (Mercedes Lambre i Alba Rico)
  13. Código Amistad (Martina Stoessel i Candelaria Molfese)
  14. Yo Soy Así (Diego Domínguez)
  15. Supercreativa (Martina Stoessel)
  16. Amor En El Aire (Jorge Blanco)
  17. Como Quieres (Martina Stoessel)
  18. Ven Con Nosotros (Jorge Blanco, Facundo Gambandé i Samuel Nascimento)
  19. Ser Quien Soy - a cappella (Diego Domínguez)
  20. On Beat (Obsada)
  21. Juntos Somos Más (Obsada)
  22. Soy Mi Mejor Momento - a cappella (Martina Stoessel)
  23. Soy Mi Mejor Momento (Martina Stoessel)
  24. Ser Mejor (Obsada)
  25. Te Creo (Martina Stoessel)
  26. En Mi Mundo (Obsada)
  27. Libre Soy (Martina Stoessel)
Piosenek jest naprawdę wiele, pomysłów też było nie lada wyzwanie wybrać te najważniejsze, aby nie zrobić ich za dużo i wszystko wypaliło tak jak powinno. Bo nie zapominajmy jednym z koncertów witamy obsadę i rozpoczynamy trasę po Europie, a trzecim żegnamy ich z Polski, ponieważ są już ostatni raz. 

Oto akcje, na które tak bardzo czekaliście: 



WARSZAWA, 22 SIERPNIA STADION NARODOWY 

En Gira: napis powitalny obsadę: WELCOME BACK w pierwszym rzędzie, jedna z czytelniczek naszego bloga podejmie się zrobienia napisu, ponieważ nie wiadomo czy ktoś z redakcji będzie na płycie.
Mas Que Dos - napis w pierwszym rzędzie HERMANITAS, reszta osób trzyma karteczki z białymi serduszkami i napisem "Hermanitas"
Podczas przemowy Tini przed Soy Mi Mejor Momento - krzyknąć CRECIMOS JUNTOS /kresimos huntos/ i zacząć śpiewać, aby Tini do nas dołączyła i zaśpiewała! Nie zapominajmy również o lampkach czy glowstickach!  
En Mi Mundo: trybuny trzymają białe balony, a płyta trzymają czerwone. Podczas refrenu można je puścić. Aby wyszła nam flaga z balonów! 




KRAKÓW, 25 SIERPNIA TAURON ARENA KRAKÓW 

Abrazame y veras - wyciągamy czerwone serduszka z napisem SÓLO AMOR 
Podczas przemowy Tini przed Soy Mi Mejor Momento - krzyknąć CRECIMOS JUNTOS /kresimos huntos/ i zacząć śpiewać, aby Tini do nas dołączyła i zaśpiewała! Nie zapominajmy również o lampkach czy glowstickach! 
Ser Mejor: napis w pierwszym rzędzie: SOMOS GRANDE FAMILIA (jesteśmy wielką rodziną), Patka hm, będzie na tym koncercie więc nie powinno być jakiegokolwiek problemu z przekazaniem tego napisu do pierwszych rzędów, mamy nadzieje, że zgłosicie się do niej :)
Te Creo: puszczamy bańki mydlane, doda to uroku piosence!

KRAKÓW, 26 SIERPNIA TAURON ARENA KRAKÓW
Pudełko dla obsady, aby ich pożegnać w sposób szczególny, jedna z naszych czytelniczek będzie przed koncertem zbierać wasze liściki (najlepiej jakby zostały złożone w bardzo małe karteczki), zostanie ono później przekazane osobie, która ma meet&greet i wręczy obsadzie! Jeżeli macie taki bilet prosimy o kontakt, to dla nas ważne!
Podczas przemowy Tini przed Soy Mi Mejor Momento - krzyknąć CRECIMOS JUNTOS /kresimos huntos/ i zacząć śpiewać, aby Tini do nas dołączyła i zaśpiewała! Nie zapominajmy również o lampkach czy glowstickach!
Ser mejor: napis: GRACIAS POR TODOS w pierwszym rzędzie, (jeszcze nie wiemy jak zostanie on przekazany, miło by było gdyby znalazła się jakaś osóbka, która by go zrobiła i przekazała mają miejsca na płycie), natomiast reszta w tym czasie trzyma kartki z IMIONAMI OBSADY: Tini, Jorge, Samu, Facu, Mechi, Diego, Cande, Alba. !Pamiętajcie, że to nie tylko koncert Tini czy Jorge i inni też powinni czuć się docenieni! 
En Mi Mundo: wszyscy trzymają fioletowe balony, a podczas refrenu można je spokojnie puścić. 

Nie zapominajcie o głośnym śpiewaniu na każdej z piosence! Oraz nie zapomnijcie krzyczeć imiona obsady! Dodatkowo na piosenkach zespołów czy dziewczyn, które są bardzo energiczne nie zapominajcie potańczyć, czy chociaż się poruszać!


Początkowo mieliśmy postawić na minimalizm, który za pewne wielu z Was by się nie spodobał, ale postanowiliśmy dodać co nieco. Ale pamiętajcie, że najważniejszymi i głównymi akcjami, na których nam zależy i na których powinniśmy się wszyscy skupić, aby zostać lepiej zapamiętanymi to akcje z napisami, zarówno tymi w pierwszym rzędzie jak i reszta karteczek oraz balony, zwłaszcza te w kolor biało-czerwonym! Nie wprowadzamy akcji na większej ilości piosenek, ponieważ będzie nie lada zamęt, a jak wiemy, zarówno Stadion Narodowy czy Tauron Arena Kraków są naprawdę sporym obiektem do ogarnięcia. Zatem lepiej zrobić mniej akcji, ale by wypaliły niż zrobić ich za dużo i nie wypali ta najważniejsza, czyli flaga o której tak Alba sporo w Fans World mówiła. 

Akcje są oficjalne, wymyślone i współtworzone z blogiem Violetta 2 Polska. Zastrzegamy sobie prawo do ich zmian i poprawek. Post możecie udostępniać możecie wraz ze źródłem do tego posta.

 Pozdrawiamy redakcja Violetta Polska! 


*Akcje zostaną dodane nieco później na V2PL* 

412 komentarzy:

  1. Ooo, akcje *_* Idę czytać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o głosy na Ewelina Wolna na stronie http://kartyvioletta.pl/ , by spełnić marzenia na zobaczenie obsady na żywo.

      Usuń
    2. mam BARDZO WAŻNE PYTYANIE!
      Dlaczego 25 sierpnia nie ma żadnej akcji z flagą? W ogóle wtedy są bardzo skromne akcje według mnie :/ Nie lepiej żeby serduszka były białe i czerwone a nie tylko czerwone???
      A DRUGIE PYTANIE to bardzo malo ludzi jedzie 26 sierpnia a trybuną są puste a nawet niektóre płyty!!!! Nie uważacie że akcję na ten dzień mogą się nie udać?
      PROSZE O ODPOWIEDŹ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Wszystko naprawdę super!!! Ale mam pytanie czy podasz jakim samolotem lecą do warszawy i o której godzinie przylecą?????????

      Usuń
  2. No tak już za nie długo koncerty *-*
    Te akcje są wspaniałe, jestem ciekawa jak będą wyglądać bańki
    Ja nie jadę na koncert, ale mam nadzieję, że wszystkie acje wyjdą :)
    PS. Pierwsza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam BARDZO WAŻNE PYTYANIE!
      Dlaczego 25 sierpnia nie ma żadnej akcji z flagą? W ogóle wtedy są bardzo skromne akcje według mnie :/ Nie lepiej żeby serduszka były białe i czerwone a nie tylko czerwone???
      A DRUGIE PYTANIE to bardzo malo ludzi jedzie 26 sierpnia a trybuną są puste a nawet niektóre płyty!!!! Nie uważacie że akcję na ten dzień mogą się nie udać?
      PROSZE O ODPOWIEDŹ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  3. Świetne akcje, będzie magicznie <3
    Mogę zrobić napis na 26-tego w Krakowie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. cUDNIE <3 jUŻ CZYTAM I Przygotowuje się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Damy czadu! RAZEM MOŻEMY WIĘCEJ!! Musimy godnie pożegnać obsadę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne akcje :D Mam jednak pytanie co do niektórych (jadę na VL do Wawy). Jeśli chodzi o te balony, to chyba powinny być wypełnione helem, żeby się uniosły, prawda? A z tym niektórzy mogą mieć problem, przykładowo ja :/ . I jeszcze, jak mają wyglądać te karteczki na Mas Que Dos? Bo nie bardzo zrozumiałam xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Helem raczej nie, bo wszystkie polecą do góry......weź jakiś długi sznurek i trzymaj balon wysoko :) A odnośnie tych karteczek to najlepiej kartka A4 i tam napisz te "Hermanitas" na całą stronę... Pozdrawiam

      Usuń
    2. Zgadzam się z anonimem :]

      Usuń
  7. Niech każdy kupi z 4 - 5 balonów jakby sąsiedzie obok nie mieli można ich użyczyć

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne akcje! :) bardzo mi się podobają! Super pomysł z tym pudełkiem dla obsady! Ehh szkoda, że nie jadę, ale byłam już w Łodzi, więc w ogóle cieszę się, że ich zobaczyłam :) oby akcje się udały i odniosły sukces tak jak te w Łodzi.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby akcje wyszły, wszystko w waszych rękach ludziska :P A JAK NIE WYJDZIE TO JADĘ PRZEZ CAŁĄ POLSKĘ Z KARTKAMI I BALONAMI I ROBIĘ WŁAM XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Co to znaczy HERMANITAS??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siostry

      Usuń
    2. "Siostry", akcja ma na celu ukazania ich jako najlepsze przyjaciółki z planu, a także przyrodnie siostry jakimi są Violetta z Ludmiłą :)

      Usuń
    3. Dzięki♥

      Usuń
  11. A nie ma żadnej akcji koncertowej na Soy mi mejor momento ??? W Chile wszyscy mieli kartki z napisem gracias

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak my byśmy mieli to by mieli ból dupy że kopjujemy

      Usuń
  12. ANIU SŁOŃCE TY MOJE GORSZEGO POSTU NIE WIEDZIALEM. ZJEBALAS. BEZ POZDROWIEŃ.

    OdpowiedzUsuń
  13. 26 sierpnia też robimy flage ?

    OdpowiedzUsuń
  14. W Warszawie za mało akcji na trybuny. :( Nie da się już nic wymyśleć? Proszę niech ktoś odpowie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdanie kopiujecie akcje z balonami. Barwy naszego kraju byly juz ukazane na koncercie. Wymyslcie cos fajniejszego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) balony są super :D ,wymyśl coś lepszego ,w sumie na on beat mogłyby być kolorowe balony ale okey :)

      Usuń
  17. Nareszcze akcje! Da mi ktoś link do zgody na 26? Plooszę xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepraszam, ale moim zdaniem te akcje są beznadziejne (oczywiście nie wszystkie). Za dużo tych napisów (np. hermanitas czy solo amor brzmią bardzo dziecinnie, kiczowato, mało oryginalnie, nic nie wnoszą i nie rozumiem po co to komu). Na piosence Violetty serca z napisem, którego obsada z takiej odległości nie zobaczy na czerwonym tle, więc lepsze byłyby same kartki. Bańki mydlane z pewnością wyglądałyby magicznie, ale aktorzy zawsze podkreślają jak wzrusza ich śpiew, więc lepiej nie organizować akcji, do których trzeba używać buzi xd Reszta akcji bardzo mi się podoba <3 Proszę, tylko bez tekstów, że hejtuję, tylko narzekam, a sama nic nie wymyślę itd. Wydaje mi się tylko, że niektóre akcje nie zostały przemyślane od strony technicznej i spokojnie można byłoby z nich zrezygnować i skupić się na tych najważniejszych. Oczywiście to tylko moja opinia, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Akcje,według mnie są super.Byłam już na VL w Łodzi,wszystko wyszło świetnie (jak pomyślę o naszej fladze to chcę mi się płakać♥) więc mam nadzieję,że wszystko wyjdzie super też na tych koncertach!Zawsze mamy taką dużą rolę w trasie.Kończyliśmy Łodzią część trasy,a teraz kolejną rozpoczynamy♥ Mam nadzieję,że obsada zapamięta nas NA ZAWSZE ,bo przecież jesteśmy świetni xD . Z balonami pewnie wyjdzie super! Powodzenia i dobrej zabawy na koncertach! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem powinna byc tez akcja z flaga Polski jestem pewna ze obsada gdy przyleci do Polski na nasz koncert bedzie czekac az taka akcja sie zjawi przy pewnej piosence poniewaz jak kazdy wie obsada rozplakala sie gdy ta akcja byla i moim zdaniem jest ona najwazniejsza i powinna sie pojawic,dlatego iz kazda osoba z obsay zapamietala z polski podczas tego koncert ta kacje i trzeba by bylo powtorzyc ja i moze troche polepszyc a poza tym wygladalo to nieziemsko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ta akcja była w Łodzi. Po co robić coś drugi raz? Bo to jest trochę przereklamowane i nie będzie już takiego "wow" jak za pierwszym razem.

      Usuń
    2. Akcja z flagą jest, ale z balonów.

      Usuń
  21. "!Pamiętajcie, że to nie tylko koncert Tini czy Jorge i inni też powinni czuć się docenieni! " POPŁAKAŁAM SIĘ ZE ŚMIECHU :') Pisząc takie zdanie sugerujesz, że tylko oni są ważni, a reszta jest do dupy. Tak, dokładnie tak zrozumiałam te zdanie i pewnie miało takie przesłanie. Myśl 100 razy, czytaj, zmieniaj post, zanim go opublikujesz.

    Poza tym wszystkim życzę CUDOWNEJ zabawy na koncercie!! ♥ Na koncercie w Łodzi miałam niezapomniane przeżycia, obyście także mieli takie na koncertach w W-wie i Krk ♥♥ !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To źle zrozumiałaś zdanie xDD Chodziło o to, że niestety wiele osób uważa Martinę i Jorge za najważniejszych, przez co reszta obsady jakoś ginie. Naprawdę głupio by było gdyby były prawie same kartki z ich imionami i np. żadną Albą. Zdanie w żaden sposób nie ubliża reszcie obsady, a zwraca uwagę, że "wspaniała Tini i boski Jorge" to nie jedyni występujący xD

      Usuń
    2. W sumie to nie wiem,czemu właśnie Tini i Jorge są niby "najlepsi" xd

      Usuń
    3. bo nie Mechi

      Usuń
  22. Mógłby mi ktoś dać link do zgody na 25? Będę wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  23. Niech na En Mi Mundo będzie coś, nawet polska flaga z balonów czy kartki z imionami obsady

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście chodziło mi o 25.08 a nie o 26

    OdpowiedzUsuń
  25. a moze na piosence en mi mundo wytworzyc z bialych i fioletowych kartek napis violetta?

    OdpowiedzUsuń
  26. Postaram się kupić więcej balonów na trybuny na Warszawę rozdawać i informować o akcji, ktoś chciałby mi pomóc?

    OdpowiedzUsuń
  27. Czekałam, czekałam i doczekałam się <3 Akcje są cudowne, naprawdę bardzo przypadły mi do gustu ;) Wielki plus za to :D Musimy dać czadu na wszystkich koncertach! Mam tylko jedno pytanie... Czytałam regulamin Areny w Krakowie i powiem, że rygor jest chyba większy niż w więzieniu xd Czy przy wejściu nie będzie problemu z takimi rzeczami jak pamiętnik czy książka, woda albo coś do jedzenia? Pamiętnik lub książka dlatego, że przed koncertem mam zamiar stać przed hotelem xd (w Łodzi w końcu pojawił się Samu i Tini przy wyjściu dawała autografy) Więc prosiłabym o odpowiedź;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedzenie nwm czy przepuszczą :) Wydaje mi sie ze jak będziesz miec zamkniętą butelkę jeszcze wgl. nie otwartą to raczej cie wpuszczą :) Co do książek powinni Cię przepuścić, albo wezmą to tak jak aparaty do depozytu. Nwm :)

      Usuń
    2. a dasz linka do regulaminu karków areny ?

      Usuń
    3. Dziękuję za odpowiedź ;) Aby zapoznać się z regulaminem wystarczy wejść na stronę główną Kraków Areny, na samym dole jest "Regulamin obiektu" (P.S. przepraszam, że bez linku:c).

      Usuń
    4. Nie martw się Madziu (xD) ja wniosłam książkę i plakat a moja mama piciu i kanapki ,nic nie zabrali ;

      Usuń
    5. Ooo, to dobrze xdd Dziękuję:>

      Usuń
  28. Uważam że w Łodzi akcje były lepsze i prostsze,stadion w Warszawie jest dużo większy niż w Łodzi i nie sądze żeby te 60 tyś. osób szło z balonami to po prostu uciążliwe i ja gdybym była na koncercie nie skorzystałabym z tych akcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co z tego że ty byś nie szła? Może inni chcą?

      Usuń
  29. To ja ten balon mam mieć nadmuchany przez cały koncert czy jak? Bo chyba czegoś nie zrozumiałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i podobno w Europie miało być więcej piosenek niż w Ameryce.

      Usuń
    2. Nadmuchać możesz po Te creo przecież :)

      Usuń
  30. w jakim hotelu bedzie obsada?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołanczam do pytania :)

      Usuń
    2. dołanczam do pytania :)

      Usuń
    3. Hilton obok areny

      Usuń
    4. chlodzilo mi w Warszawie

      Usuń
    5. Inter Continental :)
      Tam byli też po koncercie w Łodzi, kiedy to mieli konferencję prasową.

      Usuń
  31. Pomóżcie mi spełnić moje marzenie żeby dzięki wygraniu biletów mogłam być z wami na koncercie w Warszawie a żeby to zrobić nie trzeba dużo wystarczy tylko że dasz 1 like na tej stronie: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1086576338038399
    id=168513229844719 pod moim komentarzem konkursowym (Sylwia Linek) :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szczerze? Jakos nie widze tego,ze ktos tam zacznie krzyczec a reszta za nim wiec to na 100 sie nie uda .. A co do balonow to najlepiej jakby byly kolorowe a nie tylko fioletowe bo ciezko kupic jeden kolor poza tym byly by fajniejsze i tak jak na koncercie Lodo poprostu by sie nimi rzucalo i bawilooo ..

    OdpowiedzUsuń
  33. Jaka piosenkę mamy zaśpiewać podczas przemowy Tini przed piosenka Soy Mi Mejor Momento ,Crecimos juntos czy Soy mi mejor momento ? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A propo set listy to w Brazylii zamiast Are you ready for a ride było te fazer feliz to u nas może też bd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie bo Brazylia to kraj Samu i chcieli go wyróżnić dlatego dali mu solówke

      Usuń
  35. Mas Que Dos - karteczki z białymi serduszkami i napisem "Hermanitas" na koncert do wawy trzeba zrobic samemu czy ktos to da przed wejsciem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samemu ale jeżeli ktoś jest chętny to może rozdawać (ja będę) :)

      Usuń
    2. Okey spoko ja tez moge rozdawac

      Usuń
  36. Zapraszam na mojego bloga: http://od-zawsze-i-na-zawsze-disney.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam pytanie bo nie do końca zrozumiałam te karteczki z imionami to mamy napisać wszystkie imiona czy tylko jedno i jeszcze gdzie można kupić glowsticki Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszesz na jednej kartce tylko jedno imię, wybranej osoby, ale mozesz zrobić każdego po kilka i przed koncertem porozdawać ;)

      Usuń
  38. Na koncert w warszawie pierwszy rząd tworzy napis, a reszta ma trzymac białe kartki w kształcie serca i napisem hermanitas czy jak? Bo nie do końca rozumiem :/ proszę o odp :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne akcje bardzo mi się podobają xd :)
    I mam nadzieję że się udadzą ja jadę do Krakowa 25 sierpnia ale będę tam wcześniej 21 sierpnia w piątek pojadę żeby być wcześniej bo do Krakowa mam trochę daleko a chciałabym jeszcze zobaczyć obsadę na lotnisku i w hotelu♥♥♥♥♥ ;) Ja już się nie moge doczekać koncertu ale i tak siedzę za daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Wedlug mnie jezeli ten drugi koncert w Krakowie jest ostatnim w Polsce to powinny sie znalezc na nim najciekawsze akcje i ich wiecej niz na poprzednich. Chyba zalezy na na tym aby obsada dobrze nas zapamietala, prawda? Jesli tylko sie da, to prosze urozmaiccie akcje na 26 sierpnia.
    musze zas przyznac ze akcja z pudelkiem jest swietna

    OdpowiedzUsuń
  41. BŁAGAM PRZESTAŃCIE NARZEKAĆ.
    CZY NIE MOŻNA PO PROS TU ZAAKCEPTOWAĆ?
    CHCEMY ŻEBY WYSZŁO? TO OGARNĄĆ TYŁKI I IŚĆ MACHAĆ KARTKI :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wiecie może kiedy obsada przyleci do Polski? I w jakim hotelu w Warszawie się zatrzymają? PROSZĘ O ODPOWIEDŹ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołanczam do pytania

      Usuń
    2. W każdym kraju zatrzymują się w Hiltonie bo to międzynarodowa sieć hoteli

      Usuń
    3. Właśnie nie HILTON ! w Wawie będą w Inter Continental. :)

      Usuń
  43. Na violetta live 25 sierpnia moglibyśmy utworzyć flage argentyny obsada napewno miło by wspominała polskę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł :) Na przykład na ON BEAT :)

      Usuń
  44. jeśli jest jeszcze prawie pełny areny w Krakowie (08,26), możliwe jest, że koncert zostanie odwołany?
    Jestem ze Słowacji i chcę iść, ale obawiam się, że jeśli mogę kupić bilety na 26/08 a następnie odwołać koncert.
    Mam nadzieję, że kiedy jestem ze Słowacji moge na eventim.pl kupić bilety.
    Proszę ktoś odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koncert nie zostanie odwołany.....stracili by na tym :)
      Możesz kupić :D

      Usuń
  45. Ma ktoś M&G do Krakowa? Jeśli tak, to jakie miejsca i sektor?

    OdpowiedzUsuń
  46. Czy są jeszcze bilety na VL do kupienia ? Bardzo proszę o odpowiedź to bardzo dla mnie ważne !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dużo biletów jeszcze do Krakowa i Warszawy na eventim.pl

      Usuń
  47. jeżeli chodzi tobie o Warszawę to są jeszcze bilety.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ta akcja w Warszawie to z tymi białymi serduszkami to trzymają je tylko ci co są na płycie czy też trybuny?

    OdpowiedzUsuń
  49. a na pewno obsada zatrzyma sie w hotelu w hiltonie?

    OdpowiedzUsuń
  50. a czym obsada przyleci do krakowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu obsada przyleci do krakowa? Ba ma tam 2 koncerty? XDDD

      Usuń
    2. Ale mi chodziła o to czy przyleci samolotem czy przyjedzie samochodem

      Usuń
    3. Aaa to soorry

      Usuń
  51. hola, jest błąd, "gracias por todos" powinno być "gracias por todo" żeby to składnie i gramatycznie brzmiało, bo zapewne dziewczyny chodziło wam o "dziękujemy za wszystko"
    Zastosujcie się do mojej uwagi, bo wyjdzie, że nie znamy castellano :P
    venga, xaooo

    OdpowiedzUsuń
  52. Mi się akcje BARDZO nie podobają, zawaliłyście. Liczyłam na flagę Polski na ostatnim koncercie, to było by fajne pożegnanie obsady. W Warszawie z tymi balonami może się nie udać..lepiej zrobić to na mniejszej arenie jak w Krakowie. Wszystkie akcje to są dla pierwszych rzędów. Bańki i balony powinny być na każdym koncercie, a flaga na ostatnim koncercie. A tak wgl bańki na Te Creo to zły pomysł, bo wtedy najbardziej musimy śpiewać, a nie da się tego robić i puszczać bańki. Mogło by to być np na Amor En El Aire. A te kartki z imionami wgl nie będzie widać :/


    PRZECZYTAJCIE TO!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się banki by pasowały na amor en el aire a na tę creo światełka latarki itp i oczywiście flaga z kartek na ser major bo to pożegnalny koncert

      Usuń
  53. Mam małe pytanko, w jakim hotelu w Warszawie, kiedy i o której godzinie pojawi się obsada Violetty. A co do tych akcji to są super. Ja jadę do Warszawy i nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  54. Dawno tutaj nie zagladalem, a szkoda, bo widze, ze teksty jak kiedys, kazdy z nich posiada dusze oraz prawidzwy klimat, którego nie można uswiadczyc na zadnym innym internetowym blogu, przynajmniej na zadnym innym polskim internetowym bloguHehe, naprawdę zaczynam się uzalezniac od Twoich wpisow, ponieważ są tak dobre :) Wielki masz talent powiadam Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja będę miała świecącego balona będzie fajnie widać ;)
    Jakie macie miejsca ja jadę do warszawy i mam miejsce: sektor C3 rząd 8 miejsce 5

    OdpowiedzUsuń
  56. Te akcje są świetne :)
    Zapraszam na mojego bloga o życiu : http://mysecretlife157.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Trochę ich mało, nie sądzicie? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam BARDZO WAŻNE PYTYANIE!
      Dlaczego 25 sierpnia nie ma żadnej akcji z flagą? W ogóle wtedy są bardzo skromne akcje według mnie :/ Nie lepiej żeby serduszka były białe i czerwone a nie tylko czerwone???
      A DRUGIE PYTANIE to bardzo malo ludzi jedzie 26 sierpnia a trybuną są puste a nawet niektóre płyty!!!! Nie uważacie że akcję na ten dzień mogą się nie udać?
      PROSZE O ODPOWIEDŹ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  58. Czy 26 na akcji z imionami mogę mieć kartkę z napisem TINI na A3 (czarna ramka i neonowe wypełnienie)? Czy musi być A4 i czarny napis?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby lepiej gdyby była to kartka a4 z czarnym napisem żeby się tini nie wyróżniało ale możesz ta a3 mieć.

      Usuń
  59. szkoda że nie jadę na ani jeden koncert ;(

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetne akcje! Zaczynam się przygotowywać. Ja piszę Alba i Facu, a siostra Samuka i Cande. Można dwa imiona na jednej kartce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej napiszcie na czterech oddzielnych i dajcie sąsiadom, którzy nie będą mieli, taki gest od każdego naprawdę wiele pomoże ;)

      Usuń
    2. Bede drukowal razem z mattem wszystkie imiona i będziemy rozdawać te kartki

      Usuń
  61. A banki mydlane iech też beda w wawie bo malo akcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macie dużo akcji już, nie narzekajcie!

      Usuń
  62. Myślę, że dobrze by było wprowadzić bańki mydlane. Pięknie by to wyglądało

    OdpowiedzUsuń
  63. Akcje są dobre, ale w Warszawie trochę mało. Byłam gotowa na jakieś takie WOW, ale cóż. I to jest dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Abrazame y veraz bedie z festiwalu czy z tłumaczę ia Jade Violetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * czy abrazame y veraz bedzie wersja z festiwalu czy z tłumaczenia z kanału Jade Violetta
      link do tłumzczenia:https://www.youtube.com/watch?v=UDUj-ZiOxdQ
      link do wersji z festriwalu:https://www.youtube.com/watch?v=UsaSPHCH7yU

      Usuń
  65. Właśnie... W jakim hotelu zatrzyma się obsada w KRAKOWIE. Kiedy przyleci do polski. OGROMNIE MI NA TYM ZALEŻY! Jakby ktoś posiadał takie informacje to byłoby super ;) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kiedy ale na 100% w Hiltonie bo to miedzynarodowa sieć hoteli i w każdym kraju się w nich zatrzymujom

      Usuń
    2. Nie wiem kiedy ale na 100% w Hiltonie bo to miedzynarodowa sieć hoteli i w każdym kraju się w nich zatrzymujom

      Usuń
    3. niekoniecznie

      Usuń
  66. moze na piosence en mi mundo wytworzyc z bialych i fioletowych kartek napis violetta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie by było . Albo chociaż samo '' V '' to już coś

      Usuń
    2. napewno obsada by sie ucieszyla i zapamietala polske na zawsze :)

      Usuń
    3. Kto jest za tym zeby na piosence en mi mundo wytworzyc z bialych i fioletowych kartek wielka litere V ?

      Usuń
    4. To wymyśl lepsze proszę bardzo żeby były orginalne łatwe i nie za często

      Usuń
    5. Sorry nie tu mało być

      Usuń
    6. Moim zdaniem to trochę za trudne do zorganizowania może na mniejszy koncert byłoby fajne ale takie 52 tys osób taj zorganizować to za trudno

      Usuń
    7. ale jesli cala arena wezmie na koncert biale kartki a kilka osob bedzie odpowiedzialnych za te akcje i wezmie np.200 fioletowych kartek i rozda je tak aby wyszlo wielkie V to to sie uda:) jestem za JUNTOS SOMOS MAS - RAZEM MOZEMY WIECEJ

      Usuń
    8. Annevue Co sazisz o tej akcji? p.s mow szczerze:)

      Usuń
    9. To świetny pomysł!!!! JESTEM ZA! ;)

      Usuń
    10. ja tez jestem za ;)
      teraz tylko trzeba przekonac redakcje do tej akcji

      Usuń
  67. Wiecie co? One są beznadziejne! Naprawdę zawiodłam się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A podoba ci sie akcja napisana wyzej w komentarzu? :)

      Usuń
    2. To wymyśl lepsze żeby były łatwe orginalne i nie za często

      Usuń
  68. A gdzie będzie ta osoba co będzie zbierać te liściki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby co to ja je beds zbierac, i bede juz jakieś 2 godziny przed koncertem przed areną, a potem w środku, będę podchodzić do większości osób i pytac czy maja liściki, możecie tez sami podchodzić, postaram sie byc "widoczna". Moze wezme tez kartki i dlugopisy, jakby ktoś o tym nie wiedzial, a chcialby cos przekazać obsadzie ;)

      Usuń
    2. Wchodzić można już od 17 czyli ty będziesz już o 15 pod areną? ??

      Usuń
    3. Kazdy ma mieć swoje potrzebne rzeczy na każdą akcje, dobrze by było gdybys wziela więcej kartek czy serduszek i rzeczy potrzebnych do akcji, a potem rozwala sąsiadom, którzy nie będą mieli ;)

      Usuń
  69. Według mnie akcja z listami powinna być i w Warszawie.
    Zamiast "Gracias por todos" powinno być "Gracias por todo" (Dziękuję za wszystko) chyba że chcecie "Dziękuję za wszystkich" xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jezu to akcja z listami powinna być na każdym koncercie. 26/8 jest to ostatni koncert w Polsce. To że ty idziesz do Wawy to nie znaczy że na tym koncercie musi być wszystko... Ja może też bym chciała 25/8 ale ta akcja z listami przeznaczona jest dla ostatniego koncertu. Poza tym w Wawie może nie bedzie nikogo z redakcji

      Usuń
  70. A JA JESTEM CIEKAWA CZY JESLI NIE WZPRZEDADZA SIE BILETY TO NP. W KRAKOWIE BEDZIE MOZNA USIASC BLIZEJ SCENY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, miejsce to miejsce i masz tam siedzieć.

      Usuń
    2. Ale po trybunach można chodzić więc jeśli będzie wolne to pewnie wszyscy będą siadać bliżej

      Usuń
    3. Możliwe, ale lepiej się nie przemieszczać.

      Usuń
    4. anonimie pewnie będzie można :)
      Jak już się zacznie koncert to przecież nikt biletu nie dokupi :)
      Miłej zabawy :D

      Usuń
  71. Jezu przed chwilą patrzałem na plan sali w Warszawie i... ile miejsc zostało! ;o Trochę głupio będzie, a to już się pewnie nie wykupi i tyle wolnych miejsc zostanie.
    KTO JEST TUTAJ +16 I IDZIE DO WARSZAWY? Ja mam 17 i może będzie ktoś chętny pójść razem? Proszę o odpowiedź. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mam płyte A4 rząd 12 miejsce 35 chyba

      Usuń
    2. Mi się wydaje że się mogą wykupić bo zrobią jakąś promocje że się wyprzedadzą :)
      Tak jak było na trybunach pierwsze było 130 zł a teraz 50

      Usuń
  72. Odp dla ZEE ZEEKENSON ja te balony kupiłam w Angli sorki że odpowiadam w ten sposób a nie inaczej ale tak tylko mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja jadę na VL do Warszawy jak ktos z was ma koło mnie miejsca to pisać sektor c3 rząd 8 miejsce 5

    OdpowiedzUsuń
  74. Bede 26 w 11 rzedzie moge zrobic jakis plakat z imionami czy nie?? C:

    OdpowiedzUsuń
  75. mam BARDZO WAŻNE PYTYANIE!
    Dlaczego 25 sierpnia nie ma żadnej akcji z flagą? W ogóle wtedy są bardzo skromne akcje według mnie :/ Nie lepiej żeby serduszka były białe i czerwone a nie tylko czerwone???
    A DRUGIE PYTANIE to bardzo malo ludzi jedzie 26 sierpnia a trybuną są puste a nawet niektóre płyty!!!! Nie uważacie że akcję na ten dzień mogą się nie udać?
    PROSZE O ODPOWIEDŹ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  76. Może w Krakowie 26 sierpnia po Libre Soy będziemy krzyczeć "Gracias!"? Obsada wtedy nas bardzo dobrze zapamięta❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo trzeba tak zrobić :-)

      Usuń
    2. Jestem za . Bo sama idę 26.08. Tyle że mam miejsce prawie na samej górze

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. ZGADZAM SIĘ !!! TO BY BYŁO NIESAMOWITE JAKBY C.A.Ł.A HALA ZACZĘŁA KRZYCZEĆ POD KONIEC "GRACIAS,GRAACIAS,GRAACIAS!!!" REDAKCJO PRZEMYŚLCIE TO ;-) W SUMIE NIE TRZEBA NAWET SIĘ PRZYGOTOWYWAĆ XD JEDNA OSOBA ZACZNIE WRZESZCZEĆ POREM 2,3 I TAK CAŁA HALA !! ALE LEPIEJ TO DOPISAC W AKCJACH. POZDRAWIAM :*

      Usuń
  77. A o serduszka mamy zaopatrzć się sami, czy bd jakaś dobra duszyczka, co bd miała ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam troszke zrobilam i chyba rozdam. Ale nie jest ich bardzo duzo. Zrób dwa na wszelki wypadek :)

      Usuń
  78. Kto z was idzie 26.08. I siedzi w sektorze c13 blisko górnych rzędów?

    OdpowiedzUsuń
  79. A propo VL w Warszawie trzeba mieć jakąś zgodę na koncert od rodziców czy coś takiego

    OdpowiedzUsuń
  80. A czy mógłby ktoś mi wysłać link do zgody (na to,mogę wejść sama na koncert) . Będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  81. A czy możecie podać link do zgody? Bardzo proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  82. Pomóżcie mojej przyjaciółce po raz ostatni móc zobaczyć obsadę serialu! Zagłosuj na Kamilę Kurowską. Pomóż spełnić marzenie aby nigdy nie zostało nie spełnioną pustką w sercu.

    OdpowiedzUsuń
  83. 26 sierpnia powinna być jakaś akcja z polskim akcentem, bo przecież obsada da ostatni występ w naszym kraju i powinna go zapamiętać na biało-czerwono ❤

    OdpowiedzUsuń
  84. Gorzej jak się okaże, że jednak repertuar został zmieniony i np. zamiast "Abrazame y veras" będzie tym razem np. "Nuestro camino" xD.

    OdpowiedzUsuń
  85. Ja przepraszam, że się powtarzam, ale no....
    LUDZIE OGARNIJCIE SIĘ.
    Czytam te komentarze i się po prostu załamuje.
    CZY WSZYSCY MAJĄ JAKIEŚ PROBLEMY?! NIE MOŻNA POJĄĆ, ŻE AKCJE SĄ JUŻ U S T A L O N E?! Zamieniając je teraz, będzie jeszcze większe zamieszanie. A JESLI ZROBIMY 368396673476394799474993738&974839 AKCJI, TO Ż A D N A NIE WYJDZIE, więc lepiej się trochę ograniczyć.
    Miejsca - Masz swoje, NIE kombinuj, bo zagranie Cię ochrona - w Łodzi tak było. Jak chcesz siedzieć bliżej, to sobie kup droższy bilet.
    ZGODY JESZCZE NIE MA.
    A teraz zamiast dyskutować o niczym, moi drodzy V-lovers, to karteczki do ręki i robimy rzeczy na akcje :) ( TAK, każdy przynosi SWOJE)
    Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w krakowie na 26 jest mnostwo wolnych miejsc na trybunach tych blizej sceny wiec sadze ze wszystkie osoby z trybun gornych napewnoi pojda na trybuny dolne (to tylko moje zdanie) :)

      Usuń
    2. Popieram całym sercem, Wercik! Zamiast narzekac, skupmy się na tym, żeby dac z siebie wszystko i żeby obsada nas jak najlepiej zapamiętała! :) To samo, co do miejsc - ja sama siedzę na trybunach, ale grunt, że w ogóle idziemy i że ich zobaczymy! <3

      Usuń
    3. Co do trybun... może racja. Tam aż tyle ochrony nie ma, więc pewnie większość osób - o ile bilety się nie wyprzedadzą - zaryzykuje.
      Dziękuję Mechi, mało osób sądzi tak jak my, niestety...

      Usuń
  86. Moge się z kimś umówić :) Będzięmy razem rozdawac ja moge te Hermanitas :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  88. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  89. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  90. Akcje są wspaniałe! <3 Ja ze swojej strony dołożę wszelkich starań, aby się one udały :) Nie mogę uwierzyc, że nasze skarby już niedługo znowu do nas przyjadą! Szkoda tylko, że nie będzie Ruggero, no ale nic. Już nie mogę się doczekac!

    OdpowiedzUsuń
  91. A na 25 sierpnia to trzeba mieć te kartki i bańki ze sobą czy tam się kupi bańki?

    OdpowiedzUsuń
  92. Akce są okej, a wy się czepaiacie. Wszystko wyjdzie ZROZUMCIE TO!!1!1
    http://disneybajecznyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. Piszcie jakie miejsca może ktoś ma koło mnie :)
    To moje miejsce: sektor C3 rząd 8 miejsce 5

    OdpowiedzUsuń
  94. Kto jest za tym zeby na piosence en mi mundo wytworzyc z bialych i fioletowych kartek wielka litere V ?

    OdpowiedzUsuń
  95. Mam pytanie kiedy będzie w telewizji koncert Violetty w Polsce nieważne w jakim mieście ale ważne czy będzie, czytalam i slyszalam ze kamery kręciły to wydarzenie w lodzi. Bardzo proszę postaraj się aby koncert byl w telewizji

    OdpowiedzUsuń
  96. Ja będę w Warszawie i będę siedziała na płytach (nie jestem) vip. To ja mogę mieć białe serduszko z napisem "Hermanitas" co nie?

    OdpowiedzUsuń