Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

25.07.2015

[Z życia aktorów] Pięćdziesiąt faktów o Jorge

[Z życia aktorów] Pięćdziesiąt faktów o Jorge


Kanał na YT Jorge postępuje. Meksykanin zebrał już ponad 100.000 subskrybentów a liczba ta nadal rośnie. O tym, jaki jest jego cel możecie przeczytać tutaj, tymczasem chciałabym Was zaprosić do pięćdziesięciu faktów, które postanowił ujawnić. Niektóre z nich połączyłam, jednak w poście znajdziecie wszystkie.


1. Woli normalne jedzenie od deseru. 
2. Tańczy, kiedy sprząta swój dom.
3. Nie lubi, kiedy ludzie nazywają go Yoyi (Joji - tak mówią do niego znajomi).
4. Kocha dźwięk wiolonczeli i chciałby nauczyć się na niej grać. 
5. Je bardzo powoli.
6. Jest prawdziwym kolekcjonerem butów.
7. Jego ulubiona rasą psa jest Husky.
8. Uwielbia ser.
9. Jak sam twierdzi Picassem nie jest, ale uwielbia rysować :D
10. Jego szczęśliwa liczba to sześć.
11. Jego ulubione danie to "lunches banados", czyli specjał jego babci.
12. Uwielbia superbohaterów. 
13. Kiedy kicha, nie może zrobić tego raz, a cztery lub więcej razy pod rząd.
14. Jego ulubionym gatunkiem muzycznym jest Pop.
15. Nie ma pojęcia jaka jest jego ulubiona drużyna piłkarska. 
16. Jego ulubiona liczba to osiem.
17. Uwielbia uczyć się nowych języków.
18. Jesień jest jego ulubiona pora roku. 
19. Uwielbia grać ze swoją rodziną. 
20. Uwielbia poznawać nowych przyjaciół.
21. Nie lubi ludzi, którzy kłamią.

Bezpośredni odnośnik do obrazka

22. Potrafi zasnąć wszędzie, kiedy jest naprawdę zmęczony. 
23. Jego ulubioną marką samochodów jest Bugatti Veyron.
24. Jest bardzo dobry w prasowaniu.
25. Zawsze zapomina o urodzinach.
26. Nie lubi węży.
27. Dużo chodzi rozmawiając przez telefon.
28. Uważa, że ma brzydkie stopy (:D)
29. Kiedy jest głodny lub zmęczony, jest zrzędliwy.
30. Ma zielony pas w Aikido.
31. Nie lubi przemądrzałych ludzi. 
32. Kiedyś obgryzał paznokcie, ale już tego nie robi.
33. Uwielbia technologię.
34. Kocha nurkować.
35. Po raz kolejny potwierdza (napisał to niechcący dwa razy, z czego sam się uśmiał), że NA PEWNO nie lubi węży :D
36. Uwielbia prowadzić (pojazdy).
37. Jego pierwszym zwierzątkiem była złota rybka.

Bezpośredni odnośnik do obrazka

38. Uwielbia także kolekcjonować czapki.
38. Kiedy był miały, miał misia, którego nazwał Tono.
39. Nie lubi lotnisk (imigracji, bagaży..).
40. Chrapie, kiedy jest bardzo zmęczony.
41. Jego ulubionym owocem jest mango.
42. Przeprowadzał się trzynaście razy (mieszkał w łącznie czternastu domach).
43. Czasami ma alergie na koty.
44. Najdziwniejszym instrumentem, na którym gra jest jego głowa :D
45. Uwielbia chodzić do kina.
46. Lubi gumy do żucia (ale ich nie połyka i uprzedza nas przed tym! :D)
47. Jego ulubiona cyfra to osiem (pewnie zapomniał o tym dopowiedzieć wcześniej ;d)

Musze przyznać, ze im więcej go słucham jak i oglądam tym moje pozytywne nastawienie do niego się powiększa. Dość sporo ( a przynajmniej połowa) z tych cech przypasowuje się do mnie, ale które.. tego możecie się domyślać :D

A jak Wasze wrażenia? Jesteście do niego podobni? Który filmik chcecie jako następny do opracowania?

95 komentarzy:

  1. Hahahah dlaczego nigdy nie tłumaczycie filmików Jorge, a kiedy V2P dodali kilka dni temu tłumaczenie akurat tego filmiku, ty teraz jej dodajesz? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przestań ok super post

      Usuń
    2. Ojejku... Możesz się tak nie czepiać? Każdy ma prawo przetłumaczyć sobie ten filmik, nie tylko V2P. Zauważ, że czasem są też ważniejsze i bardziej pracochłonne wpisy niż tłumaczenie filmiku. Więc, proste, że większość będzie miało takie tłumaczenia, bo to łatwiej wykonać, niż np. zebranie wszystkich zdjęć i informacji o nagraniach do płyty Martiny, dodatkowo jeszcze przetłumaczyć jej tweet'y z hiszpańskiego. Błagam, ogarnijcie się już z tym porównywaniem do V2P. Każdy blog jest inny i każdy dodaje posty w różnym tempie. Jednak uważasz, że jeśli ktoś dodał jakiś wpis 4 dni temu, a ktoś inny 2 dni temu to musiał akurat czytać tamten blog?

      Usuń
    3. Violetta Live transmisja koncertu z Krakowa 25 i 26 sierpień NA ŻYWO w HD! www.krakow-violetta.pl

      Usuń
  2. Tyle wspólnego, tyle wspólnego *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Secretive bierze się do pracy ^^ Doceniam, tak trzymaj

    OdpowiedzUsuń
  4. A bedziecie tlumaczyc filmiki Cande? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z tą drużyną piłkarską to powiedział że nie ma pojęcia (dla jaj) bo później było zbliżenie na logo na jego koszulce, które jest logiem Real Madryt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przetłumaczysz filmik vacations? Bo niestety Jorge nie dodał tam angielskich napisów i nic nie rozumiem :'(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słuchaj anonimowy możesz tak zrobić, że wystarczy że na youtubie wciśniesz przycisk że chcesz w języku polskim napisy i wtedy będziesz wiedział(a) w jakim języku jest przetłumaczone. jakby co ten przycisk będziesz miał jak jest pasek filmiku i pod spodem jest taki kwadracik z paskami, żeby przetłumaczyć tekst tego filmiku.

      Usuń
  7. Nie wiem czy to dużo, ale ponad połowę jest *-* 27/47 |
    A dokładnie: 1, 2, 5, 9, 10, 13, 14, 15, 17, 19, 20, 21, 22, 24, 25, 26, 27, 28 (to jest chyba najdziwniejsze co nas łączy xd), 29, 31, 32, 33, 34, 36, 43, 45, 46 :'''D

    OdpowiedzUsuń
  8. my mamy jeszcze więcej niż połowa z tych punktów wspólnego ;) a przede wszystkim: kichanie, chodzenie, gdy gadasz przez telefon i ukochana liczba, a no i jeszcze o wężach( nie nawidzę ich) :D

    OdpowiedzUsuń
  9. I LOVE JORGE ♥
    Mamy tyle wspólnego...

    OdpowiedzUsuń
  10. super post :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy alba i facu są razem ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, że nie. alba ma chłopaka, a facu dziewczynę więc raczej nie.

      Usuń
  12. Połowa z tego mam wspólnego :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo mam z nim wspólnego

    OdpowiedzUsuń
  14. Jorge i Tini nagrywaja duet! *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post :D Mój Jorge :***
    I mam dla was dwa pytania:

    1. Którego dnia (bo godziny nie będziecie raczej znać) przyleci do
    Warszawy obsada? Lotnisko Chopina, tak?

    2. W jakim hotelu będą spać?

    To dla mnie bardzo ważnie i wiem, że mogę wam zaufać.
    Potrzebuję odpowiedzi jak najszybciej, ale nie pośpieszam.
    Mam nadzieję, że przeczytacie mój komentarz!
    Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obsada będzie w Warszawie 20 sierpnia o godzinie 19.00 na lotnisku chopina. Tak mi się chyba wydaje. A w jakim hotelu wydaje mi się że chyba że w tym hotelu przy lotnisku, ale chyba mi się tylko tak wydaje.

      Usuń
  16. Haha była chwila skruchy i były 3posty, teraz znów cisza... Takie traktowanie czytelników nie jest fair. Już wybralam V2P wszystko mają na czas !

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgadzam się z tb. VP2 jest o wiele lepsze. Kiedy zaczęłam czytać VP myślałam że to najlepszy blog o Violi że wszystkich. Najwidoczniej myliłam się. Wolę VP2. Są ze wszystkim na bieżąco. Sami pozwalacie na tracenie czytelników!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle wspólnego . Aha i jeszcze kilka słów dla tych którzy uważają że redaktorki tego bloga się spóźniają z dodawaniem postów one być może nie dają ich tak często ale się starają być zawsze nie spóźnione . Pomyślcie trochę one też MAJĄ wakacje i chcą trochę odpocząć i także mają swoje sprawy nie tylko blog , blog i blog więc jak dla mnie to dobrze że chociaż w ogóle je dodają a skoro wy macie z tym problem to już wasza sprawa i możecie mnie hejtować za to co napisałam ale naprawdę zrozumcie to a nie narzekajcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz trochę racji, ale one też powinny być trochę bardziej na bieżąco. Zdecydowały się prowadzić bloga co prowadzi do obowiązków. Bardzo lubię tego bloga, tylko nie mam już co czytać :(

      Usuń
    2. Zgadzam się. I wgl vp2 dodaje częściej posty, czasami nawet ze trzy dziennie a mimo wszystko widać że są starannie napisane i dopracowane, a u was to juz od trzech dni żadnego postu nie ma ;//

      Usuń
  19. Dziewczyny, kiedy można się spodziewać paczuszki z książką? :(
    Mamy dużo wspólnych faktów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania c:

      Usuń
    2. Ja miałam taką sytuację, że okradli mnie z dwudziestu złotych na telefonie, bo na pocztę przyszła mi wygenerowana wiadomość, że niby jakaś paczka i jakiś kurier był, podano stronę, link i kazano wpisać numer telefonu, bo w emailu pisano, że facet oddzwoni a paczka będzie czekała jeszcze tydzień i oddzwoni w sprawie dokładnej daty dostarczenia przesyłki - ja, stara klempa dałam się nabrać, ale na blogu, jak i pocztę mogą mieć nawet sześciolatki, więc trzeba uważać.
      Pozdrawiam i przestrzegam - nie ufajcie Onetowi.

      Usuń
    3. U mnie w domu na całe szczęście nie ma sytuacji, że nikogo nie ma, więc wyczułabym, że coś nie gra. :/ Współczuję ci, ale kto mógł się spodziewać że to oszustwo? Tym bardziej, że właśnie na paczkę czekasz. :( Co teraz ludzie nie wymyślą...
      Co do naszego pytania, jestem ciekawa czy ktoś odpiszę. :/ Albo czy którakolwiek z dziewczyn dostała już książkę. :) Nie pozostaje nam nic, jak czekać, na książkę/odpowiedź. xD
      Pozdrawiam. :)

      Usuń
    4. Z tego co pamiętam to jedna osoba nie podała swoich danych, ale paczki powinny zostać wysłane wszystkim już w zeszłym tygodniu -.-

      Usuń
    5. Poczekamy zobaczymy xD
      Ale w końcu mija miesiąc, no bez przesady. ;)
      A kto w ogóle ma zajmować się wysyłką tych paczuszek? Bo nikt z aktualnej redakcji jakoś nie raczy odpowiedzieć na jakiegokolwiek pytanie związane z tym konkursem. :")
      Mam nadzieję że dowiemy się w końcu czegoś, bo każdy ma cierpliwość, no ale bez przesady..

      Usuń
    6. Dostałaś już książkę? xD
      Albo ktokolwiek? XD

      Usuń
    7. Ciągle czekam, zastanawiam czy się doczekam.. :))

      Usuń
    8. Nie, żebym była niecierpliwa, ale.... Ale zaczynam być :P

      Usuń
    9. Ja też jestem w miarę cierpliwa, ale kurde.. Nie chcę być nie miła, ale niedługo będą dwa miesiące, bez przesady. Co to za problem spakować książkę i ją wysłać? No właśnie. :/
      Też zaczynam być coraz bardziej niecierpliwa..

      Usuń
    10. Ja powiem tak - jak mi do urodzin - listopada - nie dojdzie, to mogą sobie odpuścić już :D

      Usuń
    11. To się przestaje robić śmieszne, no ile można czekać na książkę... xD

      Usuń
    12. *spytały miesiąc temu i dalej nie uzyskały odpowiedzi* :)))

      Usuń
    13. Bo najlepiej to jest porzucić bloga i pierniczyć wszystko :D

      Usuń
    14. I udawać, że nikogo nie ma, nie? :D
      Ja naprawdę nie wiem co to jest za problem xD
      Już wolałabym usłyszeć, że książki nie dostanę, niż czekać jak głupia xD

      Usuń
    15. Ja serio jak mi nie dojdzie do tego października, to już o niej zapomnę. ALE BLOGOWI NIGDY! KUŹNA! PIERWSZY RAZ COŚ WYGRAŁAM A TU WIELKIE GÓWNO. FENK JU WER MOCZ!

      Usuń
    16. Pożyjemy zobaczymy, ale to nawet śmieszne już nie jest:))

      Usuń
    17. Ja na nagrodę ponad rok czekam, więc życzę wam powodzenia :D

      Usuń
    18. Dzisiaj mijają dwa miesiące :') Bez przesady?
      Mam wrażenie, że w ogóle tych nagród nie dostaniemy.
      Dostałam już propozycję by pojechać ze skargą na policję :')))
      To przestało być śmieszne. Ich milczenie tym bardziej. Żałosne..

      Usuń
    19. Wiedząc, że już tej paczki nie dostanę, chciałabym chociaż to pieprzone "przepraszam" i jakiś post pożegnalny, albo coś...

      Usuń
    20. Ale wolą udawać że niczego nie widzą, nie:)
      Najlepiej jest mieć wszystko i wszystkich w dupie..

      Usuń
    21. Jesteście żałosne [żałośni?]. Dziękuje, pozdrawiam, żegnam.

      Usuń
    22. Jakieś wyjaśnienia czy dalej udajecie że was tu nie ma? :)
      Pomysł z policją coraz bardziej realny 😂😂😂😂

      Usuń
    23. Nawet durnego postu, że nie dostaniecie książek i "BLOG ZOSTAJE ZAMKNIĘTY" nie napisały -,-

      Usuń
    24. Cała ta sytuacja ma raka
      To nawet zabawne nie jest, tylko zaczyna mnie to bardzo denerwować i chyba czas zacząć jakoś działać w tej sprawie.

      Usuń
  20. Hahaha...on jest genialny :D <3
    jego ulub drużyna piłkarska? sam się potem przyznał że to Real Madrid XD

    OdpowiedzUsuń
  21. Wpadłam, bo zobaczyłam zdjęcie w koszulce Realu :D
    No i przeczytałam.
    Fajny post, ale taka mała poprawka (wiem, że pewnie większość osób nawet nie zwróciła na to uwagi):
    Bugatti Veyron to model samochodu
    Bugatti to marka ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. LUDZIE FALBA ISTNIEJE!
    FACU POTWIERDZIŁ!
    PRZECZYTAJCIE NA VIOLETTA2POLSKA!!!
    AAA JAK SIĘ JARAM!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A oni jak zawsze co zrobią? Nic ;-;

      Usuń
    2. Violetta2polska to najlepszy blog. Dawno wygrali z wami . Wszystko na bieżąco!!!i dopracowane, kocham v2p

      Usuń
    3. Też się właśnie dowiedziałam. Też skaczę ze szczęścia!!!

      Usuń
    4. Aaaaa, to miało być do info o Falbie...

      Usuń
  23. Tini podała dalej na TT filmik Annevue!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. A wie ktoś kiedy obsada przyjedzie czym przyjedzie i w jakim hotelu się zatrzyma

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 20 sierpnia jest Disney Day w Warszawie, w którym będzie już obsada, więc podejrzewam, że będą już 19. sierpnia lub wcześniej ;) A jeśli chodzi o hotel to prawdopodobnie Hilton tak jak w Łodzi

      Usuń
  25. A nie wiesz czym i kiedy przyjażdzaja do Krakowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno samolotem. Myślę, że około 19. sierpnia :P

      Usuń
  26. Tak ale chodzi mi o Krakow

    OdpowiedzUsuń
  27. Aawwww ♥ Jorge w koszulce Realu <3

    OdpowiedzUsuń
  28. https://www.facebook.com/warsawdrumfestival/videos/476455749204049/ LIKE? :') BARDZO PROSZĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. to świetnie :D zapraszam wszystkich ne mojego bloga http://amorleonetta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Heej. Gratuluje świetnie prowadzonego bloga. Wpisy umieszczony na nim są super. Jestem naprawde pełen podziwu, są profesjonalne i czyta je się zaskakująco lekko. Dobra robota! Z pewnością polece tą stronę moim znajomym, żeby również zapoznali się z jej zawartością. Wygląd strony również jest super. Życzę sukcesu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Violetta Live transmisja koncertu z Krakowa 25 i 26 sierpień NA ŻYWO w HD!
    www.krakow-violetta.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak gram na wiolonczeli :')

    OdpowiedzUsuń
  33. http://martinastoessel-violettapolska.blogspot.com/2015/09/konkurs-wygraj-ksiazke-swiat-violetty.html zapraszam na wielki konkurs na blogu! Do wygrania książka "Świat Violetty" wydawnictwa Kaktus. Warto wziąć udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatni post był w lipcu.
    Brawo -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle to ja nie wiem gdzie się wszyscy podziali. Miało się wielce coś dziać, a jesteśmy w połowie września i cisza..
      Już nie wspomnę o tym, że na książkę czekam od początku lipca, i co? Dalej żadna z nas jej nie ma, ani żadnej wiadomości. Żenada, nawet jednej sprawy nie potrafią dokończyć?
      Odnoszę wrażenie że minie jakiś czas, a już nawet bloga nie zobaczymy, bo usuną. I tyle będzie z tego wszystkiego - jedno wielkie nic.
      Mam nadzieję że chodź teraz ktoś odpowie, co dalej?
      Bo ciągła wymówka "nie mamy czasu" albo "nauka" to najgorsze odpowiedzi, bo żeby wejść i odpisać - minuta roboty.
      Masakra.. Ruszy tu coś, czy nie mamy się już czego spodziewać?

      Usuń
    2. Ten blog został już zamknięty i tyle xd
      Myślisz, że nasza wielka Secia napisze choćby jeden post?
      Mylisz się xd
      Ona ma to w dupie i potrafi tylko narzekac na innych...

      Usuń
    3. To co się tu dzieje to jeden wielki obraz nędzy i rozpaczy, bez kitu:)
      A książki chyba się nie doczekam................
      Masakra! Aż wstyd, wielce się zarzekali że blog będzie funkcjonował i tak dalej, a serial się skończył i każdy ruszył, za przeproszeniem, dupsko w inną stronę i ma na wszystko wywalone, spoczi. ;)

      Usuń
    4. Książki raczej nie dostaniesz -,-...

      Usuń
  35. Hehe,jorge też jest seromaniakiem <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Hehe,jorge też jest seromaniakiem <3

    OdpowiedzUsuń
  37. JORGE JEST SEROMANIAKIEEEM X3!

    OdpowiedzUsuń
  38. JORGE JEST SEROMANIAKIEEEM X3!

    OdpowiedzUsuń
  39. ŚWIETNE Czekam na next. - Emka
    Zapraszam do mnie http://storyismylifevioletta.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie sądziłam, że są tu tak fałszywe osoby.
    Chyba czas pogodzić się z tym, że żadne z was się już nie odezwie, żałośni jesteście. Wszyscy po kolei. Nawet głupim słowem się nie odezwać? Do kogokolwiek? Litości.

    Pociągnęliście blog za sobą na samo dno, gratulacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy wreszcie nowy post?!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Czytasz ten komentarz twoj rodzic umrze w ciagu 5 lat aby cofnac klatwe skopiuj ten komentarz na 5 powodzenie

    OdpowiedzUsuń
  43. Super Post!
    tinitapoland.blogspot.com
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń