Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

23.03.2015

VIOLETTA LIVE ŁODŹ 2015 - AKCJE KONCERTOWE [Aktualizacja 4]

VIOLETTA LIVE ŁODŹ 2015 - AKCJE KONCERTOWE [Aktualizacja 4]

Jako że do najważniejszego wydarzenia w historii polskiego Viloversowania został niecały miesiąc, nadszedł czas, aby ogłosić Wam nasze propozycje akcji koncertowych, których zrealizowanie przyczyni się znacznie do tego, aby koncert ten był jak najlepiej zapamiętany przez kochaną obsadę.

Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że nasza przewaga jest duża. Dlaczego? Otóż ze wszystkich państw, prawdopodobnie jesteśmy najlepiej zorganizowani. Jako jedyni Vilovers tworzymy tak naprawdę zgraną społeczność i wiele miesięcy WALCZYLIŚMY CIĘŻKO o każdy przejaw zainteresowania ze strony obsady, dlatego też wierzę, że juntos somos mas i razem uda nam się zrealizować wszystkie pomysły:

[Aktualizacja 3] Disney nie wyraził zgody na wcześniejsze wejście na salę, dlatego GORĄCO PROSIMY PIERWSZE RZĘDY O KONTAKT.

[Aktualizacja 4] Kartki na flagę i serduszka na powitanie podnosimy na pierwszych refrenach piosenek Ser mejor i En gira

Dodaliśmy nowe akcje.
Ukazał się poradnik koncertowy! Jest pod tym postem, trochę niżej.


PROŚBA, PODAWAJCIE DALEJ! Zaspamujcie każdy fioletowy fanpejdż, blog, twittera, instagrama prośbami, by każdy podawał dalej nasze akcje. Im więcej osób się dowie, tym większe szanse na to, że wyjdą.


KONCERT 14:30

1. AKCJA GŁÓWNA: Witamy w Polsce!
Na pierwszej piosence jaką zagra obsada, cała sala unosi do góry zwyczajne fioletowe kartki (można je wyrwać z bloku rysunkowego), mogą to być wycięte serduszka, albo zwyczajne karteczki, możecie coś też napisać na nich. Ważne, aby był to czysty fiolet, jak w logu Violetty.

PIERWSZY RZĄD: Tutaj ogromna prośba do pierwszych rzędów - prosimy o kontakt z Annevue! Chcemy, aby pierwszy rząd, a konkretnie sektor środkowy, utworzył wielki napis: WITAMY W POLSCE (najlepiej każda litera na osobnej kartce A4 albo A3). Czy ktoś z Was mógłby do nas napisać i przed koncertem odebrać owe karteczki? Lub zrobić samemu i przekazać sąsiadom z rzędu?

2. AKCJA DRUGA: En mi mundo po polsku
Na pierwszym refrenie EN MI MUNDO cała sala śpiewa z Martiną, tyle że, śpiewamy w naszym ojczystym języku. O to w miarę dobrze oddane tłumaczenie, które dograne jest do melodii:

I znowu budzę się

w moim świecie

to co czuję, wiem
nikt nie zatrzyma mnie
ani na sekundę
TERAZ jest mój czas
(akcja opracowana z Dżesiką z bloga violetta-martinastoesselpl)

KONCERT 19:00

1. AKCJA GŁÓWNA: Biało-czerwona Atlas Arena
Akcja stara jak świat, najłatwiejsza do przeprowadzenia i jakże skuteczna. Co robimy? 
PŁYTA: weźcie ze sobą czerwoną kartkę papieru
TRYBUNY: weźcie ze sobą białą kartkę papieru
I na piosence SER MEJOR wystawiamy ręce w górę, tworząc z Atlas Areny polską flagę. 

Uwaga: dobrze będzie, jeśli weźmiecie ich więcej i przed koncertem rozdacie je tym, którzy ich nie mają albo nie dotarła do nich informacja o naszych akcjach. 

PIERWSZY RZĄD: Tutaj ogromna prośba do pierwszych rzędów - prosimy o kontakt z Wiolczur! Chcemy, aby pierwszy rząd, a konkretnie sektor środkowy, utworzył wielki napis: ŁÓDŹ DZIĘKUJE (najlepiej każda litera na osobnej kartce A4 albo A3). Czy ktoś z Was mógłby do nas napisać i przed koncertem odebrać owe karteczki? Lub zrobić samemu i przekazać sąsiadom z rzędu?

2.  AKCJA DRUGA: Neonowe szaleństwo na On Beat
Prosta akcja! Niech każdy zaopatrzy się w GLOWSTICK (wygląda tak, można kupić na przykład tutaj, albo tutaj). Nie są drogie, więc można kupić kilka dla koncertowych sąsiadów. Na piosence On Beat przełamujemy je i machamy nimi nad głowami przez całą piosenkę. Gwarantuję, że da to świetny efekt.

oba koncerty
Uważamy, że możemy kształtować również inne fajne zachowania, które zaprocentują i prosimy, aby robić to na obu koncertach:

  • na piosenkach Jorge (Te Esperare, Voy por ti) - niech każdy włączy lampę błyskową w swoim telefonie i macha nim na boki - da to taki efekt: 
  • śpiewamy głośno razem z obsadą piosenki, ograniczamy piszczenie bez sensu, ŚPIEWAMY!
  • jeśli krzyczymy - to nie imiona postaci, ale imiona OBSADY!
  • podczas pojednania Leona i Diego, będzie miło, jeśli zaczniemy krzyczeć AMIGOS, AMIGOS




PS. TUTAJ można kupić ryzę papieru w kolorze czerwonym czy też fioletowym. Jeśli część z Was jest w stanie (jedzie z koleżankami) i możecie się złożyć na taką, aby porozdawać tym, którzy nie będą mieli - będziemy bardzo wdzięczni.

Nasza redakcja również postara się dorzucić od siebie kilka takich ryz, do tego jednak potrzebujemy pomocy - jeśli widzicie z boku bloga reklamy, zróbcie z nich użytek i naciśnijcie codziennie raz czy dwa, dzięki czemu pieniądze za kupno ryz nam się zwrócą.

256 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Koncert nie jest o 14:30?!?!?!??!!?

      Usuń
    2. Hey! Mam fajny pomysł ale szanse małe ... Możemy pod koniec ser mejor krzyknąć"CRECIMOS JUNTOS" LUB JUNTOS SOMOS MAS. I jeszcze fajnie by było jakby wszyscy się złapali za ręce i unieśli w górę i krzyknęli.
      AKCJA ZE ŚPIEWANIEM AKUTALNA? Poproście może disneya żeby udostępnił choć jedną akcję.

      Usuń
  2. Koncert jest o 19:00 a nie o 19:30 !!!!
    A poza tym to myślałam że tych akcji będzie więcej...po co tyle z tym zwlekałyście..?

    OdpowiedzUsuń
  3. Te akcje są super! Jak obsada to zobaczy to będą w totalnym szoku. Jak uda nam się to zorganizować to chyba będziemy jedynym krajem, w którym coś takiego będzie, a kolejne państwa pewnie będą od nas ściągać, ale co tam, my i tak będziemy pierwsi. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oby wszystko się udało ^_^ !! Akcje świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. SUPER JA jade o 19 30 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój tata jest drukarzem, mogę załatwić trochę czerwonych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby wspaniale ;) a na którą jedziesz na koncert?

      Usuń
    2. Ja trzymam białą XD

      Neona123

      Usuń
    3. ja trzymam bialą (kupię cały plik i porozdajemy z siostrą)

      Usuń
  7. Mam pytanie które może dziwnie zabrzmieć ale : Czy w związku z tymi akcjami "pracujecie" z innymi blogami żeby ludzie ewentualnie nie znający tego bloga dowiedzieli się od "swoich" o akcjach?

    Co do samych akcji to super pomysł . Napewno będzie to super wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja biorę udział. Trybuna pozdrawia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na którą jedziesz? Ja też z trybun :D.

      Usuń
    2. na 19:00 :) Mój blog wspomaga akcję z Wami i Dżesiką!!!

      Usuń
  9. Jeżeli jedziecie, to weźcie z dziesięć takich kartek bo nie wiadomo, ile ludzi będzie o tym wiedzieć xdd

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy zrobicie takie posty z akcjami na koncerty w Krakowie i Warszawie ? Zycze wszystkim udanej zabawy bo ja musze czekac jeszcze 5 miesiecy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję się pod pytaniem ;) Kraków i Warszawę też bierzecie pod uwagę?

      Usuń
    2. Też muszę czekać :c

      Usuń
    3. Na pewno zrobią ale w swoim czasie bo jakby teraz napisali to i tak przez te 5 miesięcy wszyscy bo pozapominali ;) Ja mam do Łodzi <3 Nie mogę się doczekać :3

      Usuń
  11. A czy zrobicie takie posty z akcjami na koncerty w Krakowie i Warszawie ? Zycze wszystkim udanej zabawy bo ja musze czekac jeszcze 5 miesiecy

    OdpowiedzUsuń
  12. Biorę udział w tej akcji na 14.30. Choć osobiscie sądze,ze tych akcji jest naprawdę malo i nie wiem czemu tyle zwelkalyscie z tym postem. + Nie wiadomo czy nawet polowa ludzi bedzie wiedziec o tych akcjach.

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja przekonuje mame na koncert w wawie.. fart ze duzo miejsc wolnych bo wszystcy do Lodzi :) super akcje. Zgasimy ich

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ktoś wie może w jakim hotelu zatrzymają się w Łodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania jak ktoś będzie wiedział to proszę o info :)

      Usuń
    2. Ja też się dołączam ☺☺☺

      Usuń
    3. Dzięki a skąd wiesz

      Usuń
  15. https://www.youtube.com/watch?v=laBLE47fFpA przetłumaczycie ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Będzie super. Można by było też zrobić akcje żeby na samym końcu jakoś zaśpiewać Tini "100 lat" (czy coś takiego) skoro kilka dni wcześniej będzie miała te 18 urodzinki. Gest miły i wgl mimo że po terminie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem za
      super pomysł tylko zaśpiewać w jej języku sto lat :*
      tini na samym końcu śpiewa Libre soy więc najlepiej od razu po tej piosence

      Usuń
    2. można zaśpiewać po hiszpańsku a potem też po polsku, żeby jednak był ten polski gest :)

      Usuń
    3. A ja stanowczo przeciw - skoro ma urodziny wcześniej to po jej to śpiewać?

      Usuń
    4. Może pierwsza zwrotka po polsku a druga po hiszpańsku? To bedzie miły gest :) Nikt w okolicach marca nie ma urodzin oprócz tini?

      Usuń
    5. Gdyby redakcja uzyskała pomoc od organizatorów, może na tych telebimach mógłby pojawić się tort :D Albo ogólnie, żeby dostała tort :D

      Usuń
    6. Ale szczerze urodziny bedzie obchodzic wczesniej. Czy to nie jest troche przesada...

      Usuń
    7. Może lepiej Happy Birthday? Fajny pomysł ;)

      Usuń
    8. A ja jestem przeciw. 21 jest koncer w Szwajcarii tam na pewno będzie tort itd.
      A koncer w Łodzi 29. Jeszcze Tini pomyśli, że nie wiemy kiedy obchodzi swoje urodziny xD

      Usuń
    9. Ale to jest bez sensu, bo ona ma urodziny w dzień koncertu w Szwajcarii i tam na 100% dostanie tort i będą śpiewać jej "100 lat" ;)

      Usuń
    10. Nie tylko Tini się liczy, moim zdaniem głupi pomysł.

      Usuń
    11. nie lepiej nie jeszcze pomyśli , że nie wiemmy kiedy ma uro
      lepiej nie :)

      Usuń
    12. Nie śpiewajcie ;)

      Usuń
  17. Szkoda że to z biało-czerwoną flagą to nie akcja na 14.30, bo na pewno będzie to super wyglądać .Ale i tak fajne akcje.
    PS. Kto Łódź 14.30?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ! Sektor A4 rzad chyba 13

      Usuń
    2. Ja tez na 14:30. Sektor A3, rzad 14

      Usuń
    3. Ja również ��

      Usuń
    4. Ja! Sektor A3 rząd 9

      Usuń
    5. Ja rząd 1 a sektor nie pamiętam chyba ten z prawej strony

      Usuń
    6. Też jestem z tego faktu zniesmaczona.

      Usuń
  18. mam prośbę do osób które mają okazję jechać na koncert
    przy piosenkach żebyście śpiewali razem z nimi najmocniej ja umiecie
    widziałam filmiki z innych krajów i wkurzało mnie to , że publika tylko siedzi i słucha praktycznie nie śpiewa
    więc mam nadzieje , że w Polsce będzie inaczej i będziecie śpiewać
    ja niestety nie jadę na koncert dlatego mam nadzieje , że kilka przynajmniej osób to przeczyta i weźmie sobie to do serca co napisałam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widzę polską publikę która śpiewa z nimi xd będzie trzeba ludzi zelkami przegapić żeby się odzywali i śpiewali xD

      A co do akcji to fajne :)
      A może ustalimy jakąś piosenkę którą publika ma śpiewać z nimi jako akcja? Bo tak to kazdy by śpiewał którą chce ale ta jedną jak by tak wszyscy tam zaspiewali........:)

      Usuń
    2. BLAAAAGAM SPIEWAJCIE NA TE ESPERARE Z CALYCH SIL !!!!!!!

      Usuń
    3. JOANNA ASIA - wiem właśnie dlatego napisałam ten kom
      ale wiesz polska publika może na miło zaskoczyć nic nie wiadomo
      zgadzam się z anonimem śpiewajcie przynajmniej przy te esperere :*

      Usuń
    4. Pamietam Te esperare z Chile. Na tym filmiku robilo to ogrooomne wrazenie. Nie mozemy byc gorsi. Forza Polonia :))))

      Usuń
    5. Ok to na Te Esperare dajemy z siebie wszystko! ♥♥♥

      Usuń
    6. Haha JOANNA ASIA boję się, że pięciolatki zepsują śpiewanie zamiast korazon to corazon xD (że wymowa) albi zamiast Ser Mehor to Ser Mejor. Gdy tak mają śpiewać to lepiej niech zostawią to starszym :3 a ta akcja z Te Esperare super!
      Przekrzyczmy Jorge'a xD

      Usuń
    7. ola jestem za przekrzycie Jorge Xd
      najwyżej będziecie głośniej krzyczeć/śpiewać niż te dzieci i git :*

      Usuń
    8. Niech Jorge zostanie mile zaskoczony :))))))

      Usuń
    9. A wy na 19 czy 14:30? :)

      Usuń
    10. Haha postaramy się ;* nie mogę doczekać się reakcji Jorge'a :D

      Usuń
    11. mam nadzieje ,że ktoś to nagra i sobię zobaczę Xd

      Usuń
  19. Czy ktoś z redakcji albo z komentujących jedzie do Łodzi na 19:00? Czy aktualna jest akcja ze śpiewaniem Hoy somos mas na koniec? Proszę o odpowiedź <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale pomyślcie jeszcze o tym że taką akcję można zrobić tylko ze starszymi V-lovers bo te osoby są pojętne o co chodzi, a wątpię aby takie 4-7 latki miały dostęp do internetu i były kumate w takich akcjach. Widziałam takie dzieciaki na Violetta Film w kinie i powiem one latały po całej sali zamiast usiąść i śpiewać w fotelach. Wiem że na koncercie takiej dużej możliwości na ruch nie będą miały ale wątpię też że zrozumieją kiedy należy podnieść kartki, kiedy odpuścić, kiedy jest dobry moment itp itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na koncert wpuszczają dzieci od 6 lat, a uwierz mi, moje kuzynki, które jadą na VL mają 6 i 8 lat, a potrafią się już obsługiwać komputerem i znają tego bloga, już nawet nie ode mnie, tylko same go znalazły xd Technologia niestety poszła w góre i gdzie nie spojrzysz, tam widzisz 8-latki z IPhone'ami :")

      Usuń
    2. Ja myśle, że dzieci będą z rodzicami i o ile dobrze się trafi to rodzice im pomogą ;) Może dzieci 4-5 lat nie będą do końca rozumiały, ale już starsze będą wiedziały o co chodzi tylko trzeba do takich ludzi podejść i wytłumaczyć np. Jak będziemy stać w kolejce albo przed koncertem. c:

      Usuń
  21. A zaspiewanie piosenki???

    OdpowiedzUsuń
  22. Siedze w rzędzie b4 na 14:30 z sis . :) w czym mogę pomóc dziewczyny? :D Az sie łezka kręci w oku jak sobie pomysle ze my polskie v-lovers jestesmy takie zorganizowane :') moge potem dac jakis kontakt dziewczyny z redakcji :) oby to wypaliło!

    OdpowiedzUsuń
  23. A taki pomysł sience fiction. Gdyby poprosić np kogoś z areny by przygotować mikrofon i ochroniarz jakiś by go pilnował i na koniec koncertu ktoś np od was z redakcji zaczął by śpiewać jakąś piosenkę i powiedziała żeby wszyscy jej pomogli to by to wszyscy usłyszeli i śpiewali. ........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej malo realne. Ale mozna sprobowac :) szczerze watpie, zeby jeden ochroniarz podszedl specjalnie pilnowac jedna osobe, ale moze wam z redakcji by zaufali

      Usuń
  24. Ja na koncert o 19 :3 Sektor A4, rząd 18 miejsca 2-7 się melduje xd. Będę jeszcze z moją znaną z Barcelony flagą :3 Wezmę kilka dodatkowych kartek i rozdam może ludziom obok :)

    OdpowiedzUsuń
  25. A najlepiej napiszcie do Eski i livenation zeby ta akcja wyszła... Inne fandomow tak robiły i akcje wyszły wspaniałe *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się ! Spróbujcie.

      Usuń
    2. Tez popieram. Mozna by sie skontaktowac. Kto wie, moze pomoga :))))

      Usuń
    3. Już mamy wszystko ustalone :)

      Usuń
    4. Oo naprawdę?! Jesteście świetni <3

      Usuń
  26. Macie przygotowane jakieś prezenty dla aktorów? Bo jeśli tak to mam sugestię, aby przygotować też prezent dla Lodo i Nico. :-) Proszę odpiszcie czy to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy pomysł z tymi fioletowymi sercami ;) Ja jadę do Krakowa, ale w dyskusje o koncercie w Łodzi też się włączę XD Oczywiście nie muszę wspominać, że pasowałoby śpiewać przy każdej piosence z całych sił :) A może jak Tinitka skończy śpiewać "Libre soy" to środkowy sektor (ten przed sceną) zacznie śpiewać "Ser mejor". To będzie znak, że pozostałe sektory mają się przyłączyć :D Co myślicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem śpiewanie takich dodatkowych piosenek może być dziwnie odebrane . Przynajmniej ja tak myśle

      Usuń
    2. Tak się rozmyśliłam i masz rację :c Dziwna taka dodatkowa piosenka xD

      Usuń
  28. Jadę na 14:30 i przyłączam się do akcji z fioletowymi kartkami papieru, już mam to gotowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tam nie myślę tak, że śpiewanie piosenek może być dziwnie odebrane. Zresztą mói się nawet, że jeśli człowiek śpiewa i tańczy, a także kocha zwierzęta to jest dobrym człowiekiem. Jeśli to prawda to chceę być taki nadal.

    OdpowiedzUsuń
  30. Moze byc czerwona karta lub bristol?

    OdpowiedzUsuń
  31. Moze byc czerwona karta lub bristol?

    OdpowiedzUsuń
  32. Warto wziąć pod uwagę, że na pewno nie każdy, kto jedzie na te koncerty, czyta waszego bloga i takie akcje mogą nie wypalić, bo część nawet nie będzie o nich wiedziała :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ewentualnie zrobić tak że jakiś czas przed "wpuszczaniem" przyjdą ludzie z większą ilością kartek i i tym co nie czytają i nie wiedzą o co chodzi dadzą taką kartkę i wytłumacz o co chodzi.

      Usuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. według mnie słaby jest pomysł z napisem "łódź dziękuje". to powinno być podczas ostatniej piosenki - na pożegnanie. i lepiej "polska dziękuje", a nie tylko łódź, bo zagrają koncert dla polski i dla fanów z całej polski, a nie dla jedynie łodzi. weźcie to pod uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jak ma już być łódź dziękuję to na ostatniej piosence bo na początku takie początek koncertu a tu LŁódź dziękuję trochę be sensu

      Usuń
    2. Ser mejor to najbardziej magiczna piosenka z serialu więc pasuje idealnie
      Co więcej ostatnia piosenka to Libre soy i na scenie będzie tylko Martina :) a nie cała obsada

      Usuń
  35. Mam pytanie będzie ktoś na 19.00 w wieku ok 17 lat bo boje się ze będą Same małe dzieci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam 15 :) i jadę: ) płyta sektor b1 rząd 3 miejsce 8 :)

      Usuń
    2. o 19 będzie kilkoro z nas a nikt nie jest młodszy niż 17 lat :)

      Usuń
  36. a jak ja jestem w pierwszym rzędzie ale sektor B to mam się skontaktować czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  37. można zrobić screen i spamować na twitterze ?

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja niestety nie jadę. :( Ale akcje są świetne i powiedziałam to mojej koleżance z klasy która też jedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Może najlepiej by było rozdać te kartki przed atlas żeby jednak sprawdzić czy większość ma

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja na koncert o 19 :3 Sektor C1 rząd 18 miejsca 1-2 :) Będe miała kartkę i postaram sie kilka zapasowych dla tych co nie wiedzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Dziękuję kochane, za te akcje ♥ Bardzo mi zależy, żeby ten koncert był niesamowity, i aby obsada nas jak najlepiej zapamiętała ;* Ja jadę na 19.00 i siedzę: Płyta sektor A2, rząd 6, miejsce 14 :)) Napcham do torby mnóstwo kartek- w razie czego będę rozdawać innym :D Nawet nie wiecie jak mi zależy na tych akcjach...
    BŁAGAM WAS, UDOSTEPNIAJCIE WSZEDZIE TĄ AKCJĘ, NIECH JAK NAJWIECEJ OSÓB SIĘ DOWIE ♥ JUNTOS SOMOS MÁS
    Ja będę spamować linkiem do posta na tt ;)
    Jakby co, mój tt to: @VioliaPL :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Akcje są świetne! Tylko trzeba rozgłosuć je na FB w grupie "Koncert Violetty w Polsce" czy coś takiego, bo tam chcieli na dwie godziny robić tą samą akcję z flagą. Żeby tylko nie okazało się, że na 14.30 część osób będzie miało fioletowe kartki a inni czerwone i białe.I wyjdzie musztarda po obiedzie. I jeszcze chcą aby śpiewać Tini Feliz cumpleaños i podnosić kartki z tym napisem. A to bez sensu, bo to już tydzieńo urodzinach. Jeszcze pomyśli sobie, Tinka, że nie wiedzą kiedy są jej urodziny xD. Trzeba robić wszystko, aby te akcje miały duży zasięg.
    Mam pytanie: czy mogę zrobić sceen tych akcji i porozsyłać na Fb itd. ?
    Pamiętajcie JUNTOS SOMOS MAS ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pisza zeby podawac dalej WIEC DAWAJ :d

      Usuń
    2. Wiem xD już porozsyłałam w kilku miejscach :P
      Mam pytanie co do tej akcji On Beat, czy te neony można kupić gdzieś w sklepuie stacjonarnym?

      Usuń
    3. Zapraszam do sklepów art itp. To jest w sklepach z takim "byle gównem" lub właśnie takich art

      Usuń
  43. Annevue, siedzę na miejscach VIP silver. Jak sie z tobą skontaktować odnośnie napisu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to chyba tylko osoby z pierwszego rzędu. + Na którą godzinę i który sektor?

      Usuń
  44. Moim zdaniem śpiewanie sto lat będzie dziwne pomyśli że nie wiemy kiedy ma urodziny i że jacyś dziwni jesteśmy. Mi się ten pomysł nie podoba i odradzałabym go ale jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą! Jeszcze Tini pomyśli, że nie wiemy kiedy są jej urodziny o.O

      Usuń
    2. tak, serio nie śpiewajmy :> trudno nie pokryły się te daty ale to nic, nie wiadomo co może sobie pomyśleć XD

      Usuń
    3. SKUPIAMY SIE NA TYCH AKCJACH KTORE SA TUTAJ ZEBY ONE WYPALILY W 99%

      Usuń
  45. Siedzi ktoś może w pierwszym rzędzie i tym sektorze od prawej bo jestem sama i jakby ktoś jeszcze był to byłoby trochę raźniej xd :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Widziałam w internecie akcję dla Tini, że przynosimy kartki ,, Feliz cumple Tini ".To prawda, ktoś jeszcze słyszał, ktoś potwierdzi?
    P.S.Jestem taaaaka nakręcona!!! 19:00 sektor B. W czymś pomóc? <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TE AKCJE KTORE SA NA TYM BLOGU SA DOPRACOWANE I TO NA NICH TRZEBA SIE SKUPIC ;)

      Usuń
  47. Mam pytanie, czy ktoś z redakcji bloga jedzie na 14:30?

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie ważne "jak, co i kiedy"
    Ważne, żeby nas zapamiętali, żeby to nie był zwyczajny koncert.
    Musimy zrobić coś wyjątkowego dla nich.

    OdpowiedzUsuń
  49. Super pomysly tylko ten ze sto lat niezbyt gdyby tini wiedziala ze to jest taki gest,,po" jej urodninach moze zrozumie o co nam chodzi ale jezeli nie to wyjdzie ze nie wiemy kiedy ma urodziny

    OdpowiedzUsuń
  50. Super! Ja jadę na 19:00! :-) Nie mogę się doczekać!!!! :-) :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  51. A będą podobne akcje do stolicy i Krakowa?. Czy moze kompletnie inne?

    OdpowiedzUsuń
  52. Wydaje mi się że 25% osób czytających bloga nie jedzie na koncert, ale ma możliwość dotrzeć na lotnisko. Moze warto by zrobić akcje też i dla tych. Niech każdy V-lovers się udzieli.


    Taki pomysł rzucam. :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Hej :) A wiadomo kiedy oni przylatują do Łodzi? Kto siedzi w rzędzie 23 sektorze S . Pisać na
    emisyp@wp.pl mam 14 lat jak coś .A te akcje to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  54. A nie lepiej zamiast ŁÓDŹ DZIĘKUJE napisać POLSKA DZIĘKUJE? W końcu nie wszyscy są z Łodzi :>

    OdpowiedzUsuń
  55. Mirta Wons przyjedzie na koncert w Polsce ??? zobaczcie na jej twiterr

    OdpowiedzUsuń
  56. Życzę powodzenia mam nadzieję że wszystkie akcję się udają a może i wyskoczy kilka spontanicznych. By wasze piękne głosy podniosły arenę o kilka metrów w górę a na facebookach i twiterach obsady po koncercie ukazały się wpisy "WOW jesteśmy w PL są wspaniali" Życzę wam tego choć mnie tam nie będzie ale wiem że dacie radę, POWODZENIA!!

    OdpowiedzUsuń
  57. Napiszcie post o przyjeździe Mirty do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  58. A możemy tez zaśpiewać samodzielnie bez podkładu Universo dla Lodovici a na koncercie możemy na A4 napisać Kochamy Was!!! I dać te kartki do góry na ser mejor. Mogą być takie pomysły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nwm, bo jej tam nie będzie :/ I tak głupio trochę dla pozostałych aktorów, że dla niej, a jej przecież nie ma :?

      Ale słuchajcie jeśli wgl ma być Sto lat dla Tini, bo to fajny pomysł ;) to żeby pierwsza zwrotka była po hiszpańsku, żeby wiedziała o co chodzi :D
      A druga po polsku :D
      Jak już będzie wszystko pewne to postaram się wstawić posta i spamować na innych blogach ;)
      To chyba wszystko ;)

      Usuń
  59. Nie wymyślajcie z tym Sto Lat dla Tini. Może źle to przyjąć i nie wiedzieć o co chodzi. Już jej w innych krajach będą śpiewać w dzień jej urodzin więc to bez sensu.

    OdpowiedzUsuń
  60. A czy zrobicie post o akcjach jakie będą w Krakowie?

    OdpowiedzUsuń
  61. Świetne te akcje !!!! Jak to wypali to zapamiętają Polskę na DŁUUUGGGOOOO !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. A czy te kartki maja byc w kształcie serca bo na fb w wydarzeniu tak jest napisane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież pisze w poście że mogą być w kształcie serca ale nie muszą liczy się kolor

      Usuń
  63. Hej! Czy wie ktoś na które lotnisko przyjeżdża obsada violetty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli bezpośrednio do Łdź, to tu jest tylko jedno lotnisko

      Usuń
  64. ludzie te akcje są super tylko dlaczego nie zaśpiewąćć sto lat skoro jej urodziny są 21 marca a koncert 29 więc ona sb niepomyśli że niewiedzieliśmy kiedąą sąą bo my to wiemy tylko że niemieliście kiedy jej dać tego tortu a że kest okazja bo jest koncert to można skorzystaćć ludzie myślcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie śpiewanie sto lat tydzień po urodzinach jest niby normalne -,- od razu w sierpniu zaśpjewajmy -,-

      Usuń
  65. weż cie z sb wszystko zaśpiewajcie głośno piosenki żeby byli dumni z polski żeby zapamiętali nas i nasz kraj udowodnijcie jej że porafimy niestety nie będe na koncercie ale wieże w was że będzie czadowo i te akcje i wgl pokażcie tini i pozostałym że wyróżniamy sięę i jesteśmy lepsi

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja nie jadę :( Ale Polska prosze was pokarzcie jak kochacie całą ekipe

    OdpowiedzUsuń
  67. A czy zrobicie taką akcję na Lodo Word Tour 2015 w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  68. Ale przecież nawet na biletach pisze od jakiej godziny wpuszczają na hale :D na 14.30 od 13 chyba...

    OdpowiedzUsuń
  69. En mi mundo po polsku propounuje zaśpiewać tak, jak ona: https://www.youtube.com/watch?v=AHDjmDTU14U

    OdpowiedzUsuń
  70. En mi mundo po polsku propounuje zaśpiewać tak, jak ona: https://www.youtube.com/watch?v=AHDjmDTU14U

    OdpowiedzUsuń
  71. En mi mundo po polsku propounuje zaśpiewać tak, jak ona: https://www.youtube.com/watch?v=AHDjmDTU14U

    OdpowiedzUsuń
  72. En mi mundo po polsku propounuje zaśpiewać tak, jak ona: https://www.youtube.com/watch?v=AHDjmDTU14U

    OdpowiedzUsuń
  73. KOMENTUJEMY, PODAJEMY DALEJ!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  74. A czwarty rzad zalicza sie do tych pierwszych ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania! ;3
      Na którą idziesz? jaki sektor i miejsce?
      Może będziemy blisko siebie :D
      Ja na 19, sektor A3 i miejsce 6,5 :3

      Usuń
    2. Ja sektor A2 rzad 4 i miejsce 1 :3

      Usuń
    3. Ooo :) Sektory inne, szkoda :/

      Usuń
  75. Wszystkie akcje są super oprócz jednej: śpiewanie po polsku en mi mundo. Pewnie tylko jakaś 1 / 20 nauczy sie tego a może nawet mniej, a poza tym jak to będzie wyglądać. Tini sobie śpiewa en mi mundo, a my wyskakujemy z polskim tekstem i mieszamy jej słowa, no weźcie.... A ten tort to tez nienajlepszy pomysł, ani spiewanie sto lat. Jak będziemy spiewać sto lat po polsku to ona nie zrozumie, a po hiszpańsku nikt nie będzie umiał. A tortu to chyba jej na scene nie rzucicie, więc jak inaczej. W kazdym razie wszystkie inne akcje sa super. Mnie nie bedzie ale mam nadzieje że wam się uda!!! Trzymam kciuki!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! :) Nie śpiewajcie En mi mundo po polsku i sto lat

      Usuń
  76. bez sens - po co mamy śpiewać en mi Mundo po polsku ?!?!?!?! wysilmy się i po espańolsku zaśpiewajmy xD

    OdpowiedzUsuń
  77. Naprawdę troszkę słaby pomysł z tym "En mi mundo" po polsku. Obsada zawsze pisze na portalach społecznościowych, jak bardzo się cieszy, że inne kraje specjalnie dla nich uczą się tekstów ich piosenek i śpiewają razem z nimi. Martina i tak pewnie nie zrozumie, o co nam chodzi... Osobiście wolę zaśpiewać po hiszpańsku ;) Na pewno Martina będzie bardzo szczęśliwa z tego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zdecydowanie się zgadzam z tb ;)
      Bo my będziemy spiewać po polsku, ona po hiszpańsku i będzie to po
      1. Dziwnie brzmieć.
      2. Ona nie zna naszego języka i nas nie zrozumie i pomyśli "co za idioci" xD
      Nie no z tym idioci to przesadziłam, ale no wiecie, nie zrozumiemy się.
      A i tak będzie duże wow jeśli zrobimy te wszystkie akcje i będziemy baaaaardzo głośno śpiewać.

      Zrobicie posta jeszcze z wszystkimi piosenkami na VL i ich wymowę? Plosę...
      Na pewno większość by chciała ;)

      A, i jeszcze mam taki pomysł, żeby coś zrobić na Libre soy. No np. niebieskie kartki, albo śnieżynki.
      A jak skończy to krzyczymy jak najgłośniej Gracias, gracias! :D
      O matko, to będzie magia! :D
      Jadę na 19.00 :D

      Usuń
  78. Ja będę w pierwszym rzędzie.!

    OdpowiedzUsuń
  79. W jakim hotelu oni się zatrzymują i czy ta informacja jest potwierdzona? ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. właśnie nie śpiewajcie po polsku bo to beznadzieja a ona niezna języka polskiego więc będzie to dziwnie brzmiało a po drugie sami zobaczcie jak to wyjdzie spróbójcie w domu zaśpiewać jedni po hiszpańsku a drudzy po polsku i to się będzie wam nieładnie składało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, i jeszcze ją zmylimy, a tego przecież nie chcemy ;)

      Właśnie, mam pytanko do redakcji.
      Wiecie może w jakim hotelu się zatrzymają?
      Napiszecie o tym posta?
      Z góry dzięki, bo dojeżdżam i to dla mnie ważne.
      Może zdobędziecie jakieś info od Disneya.
      :D

      Usuń
    2. JAK DLA MNIE JEDEN REFREN MOZNA ZASPIEWAC :) http://violettapl.blogspot.de/2015/03/violetta-live-odz-2015-akcje-koncertowe.html#more PODAJEMY DALEJ

      Usuń
  81. Zapraszam na bloga: violettaswiatmody.blogspot.com tam właśnie trwa nabór. Zapraszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  82. V2P podało dalej wasze akcje i wymyśliło swoje (książka dla obsady) Podawajcie dalej:
    http://violetta2polska.blogspot.com/2015/03/akcje-koncertowe-atlas-arena-odz.html#more

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pomysł z książkami jest super :)

      Usuń
  83. słuchajcie kochani pewna dziewczyna wpadła na pomysł abyśmy jak się skończy koncert zaczęli śpiewać ... Łódź 14:00 ven y canta 19:00 hoy somos mas będzimey pierwszym krajem który pożegna ich i podziękuje piosenkąą .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł jestem za tym aby zaśpiewać :)

      Usuń
  84. Postarajcie się, liczę na was!!! Ja nie jadę:( A co do pomysłów - wszystkie świetne oprócz śpiewania po polsku jakichkolwiek piosenek, bo to będzie oznaczać, że nie znamy ich języka i nie umiemy violettowych piosenek.

    OdpowiedzUsuń
  85. Czy ktoś jedzie na 19:00? Ja tak :) Ej, musi się udać i ja biorę przynajmniej 5 kartek czerwonych i zachęcam, żeby to mówić każdemu kto jedzie!!! Ktoś siedzi w sektorze A3 ? Jak tak to napiszcie na asku: Pattysonek. ;3 Nie mogę się doczekać! Oby te akcje wypaliły, bo wszyscy mówią, że wezmą, wezmą, ale myślą, że ktoś inny coś weźmie i tego... ;3

    OdpowiedzUsuń
  86. Co do świecenia telefonami podczas Voy por ti - jestem zdecydowanie przeciw. Takie rzeczy robi się przy WOLNYCH piosenkach. Te esperare, oczywiście, ale nie przy Voy por ti. Błagam Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  87. Co do świecenia telefonami podczas Voy por ti - jestem zdecydowanie przeciw. Takie rzeczy robi się przy WOLNYCH piosenkach. Te esperare, oczywiście, ale nie przy Voy por ti. Błagam Was!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest wersja akustaczyna.........ahahahaha xd

      Usuń
  88. Madzik. Masz rację . Czy taka akcja będzie organizowana w Krakowie i Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  89. A refren nie jest taki?

    " I znowu budzę się
    W moim świecie
    Jestem sobą, wiem
    I nie przestanę
    Ni na sekundę
    To moje przeznaczenie jest! "

    OdpowiedzUsuń
  90. A macie może jakieś pomysły na koncert w Warszawie?

    OdpowiedzUsuń
  91. Mam 2 pytania:
    1. Czy wie ktoś może gdzie można kupić owy GLOWSTICK tak normalnie? (normalnie że w sensie iść do sklepu i kupić, nie przez internet).
    2. (to pytanie głównie do redakcji bloga)
    Według mnie, nie wiem jak inni, ale według mnie lepiej byłoby gdybyśmy uzgodnili, w której części SER MEJOR osoby na 19:00 podniosły czerwone i białe kartki, żeby to było jakoś rozgarnięte a nie, że połowa na początku w pierwszych sekundach piosenki, a druga połowa w środku. Chodzi mi o to, żebyśmy podnieśli kartki w odpowiednim momencie...

    OdpowiedzUsuń
  92. Mam 2 pytania:
    1. Czy wie ktoś może gdzie można kupić owy GLOWSTICK tak normalnie? (normalnie że w sensie iść do sklepu i kupić, nie przez internet).
    2. (to pytanie głównie do redakcji bloga)
    Według mnie, nie wiem jak inni, ale według mnie lepiej byłoby gdybyśmy uzgodnili, w której części SER MEJOR osoby na 19:00 podniosły czerwone i białe kartki, żeby to było jakoś rozgarnięte a nie, że połowa na początku w pierwszych sekundach piosenki, a druga połowa w środku. Chodzi mi o to, żebyśmy podnieśli kartki w odpowiednim momencie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można kupić w sklepach ze wszystkim tam gdzie są jakieś duperele typu sklep po 5 zł 1001 drobiazgów itp

      Usuń
    2. Może by było w empiku?:]

      Usuń
    3. Może ale nie sprawdzałam najlepiej się w sklepie zapytać

      Usuń
  93. A oni będą między piosenkami rozmawiali po polsku?

    OdpowiedzUsuń
  94. a czy będą w Krakowie takie akcje czy nie.

    OdpowiedzUsuń
  95. To jest po prostu śmieszne. Wiem, że już się nic nie zmieni, bo jest na to za późno, ale nie mogę tego tak zignorować. Akcje są nie równe i to widać na kilometr. Koncert na 19 zgarnął te lepsze, bo co? bo prawie wszyscy blogerzy idą na ten koncert? Bo niby Disneyowi bardziej na tym koncercie zależy? Bo tam zeszły wszystkie bilety? Skąd tak wnioskujecie? Otóż z tego co widzę w tej chwili na koncert o 14:30 został tylko jeden bilet w sektorze bocznym a na 19 o wiele więcej, więc to żadna argumentacja. Po prostu to WY chcecie mieć jak najlepiej i zgarnęliście te lepsze akcje. Że niby polskie en mi mundo? Nie oszukujmy się wiadomo ŻE TO NIE WYJDZIE m.in bo będzie tam za dużo osób nie poinformowanych. Nie przekrzyczymy kilku tysięcy osób wyjdzie szum a nie śpiew, a właśnie en mi mundo jest piosenką gdzie można się wykazać naszym śpiewem po hiszpańsku. Fioletowe serduszka na En gira? Oglądałam filmiki i na owej piosence nie ma świateł na publikę, więc po co wznosić te serca? Żeby nikt tego nie zobaczył? A w odpowiedzi na moje pytanie odnośnie czy możemy chociaż te serca wznieść na Ser Mejor żeby to miało jakikolwiek sens usłyszałam, że nie bo WY robicie flagę o 19 na tej piosence. I ponownie temat schodzi do WAS. BO WY TAK CHCECIE. Wiele osób tak jak ja marzyło o tym żeby zrobić flagę. Dlaczego ktoś ma decydować, że on to zrobi a ktoś inny nie. To jest śmieszne. Ja nie widzę nic złego żeby tą flagę ułożyć na KAŻDYM koncercie w Polsce tylko w różnych momentach. To był by świetny znak rozpoznawczy polskich koncertów. Moglibyśmy w Łodzi np ich powitać i pożegnać flagą. Obsada się tego nie spodziewa, bo to będą zupełnie dwa różne momenty koncertu. To by było idealne rozwiązanie, ale wy nie myślicie o innych. Nawet nie chcecie o tym słyszeć, a jak już ktoś coś napisze o tym to od razu na niego naskakujecie że ma problem, żeby nie brał udziału, że ma ból dupy itd. A i jeszcze pojawiło się, że jesteśmy "dzieciarami", które idą na koncert dla akcji... To skoro wy nie idziecie dla akcji to dlaczego nie zrobicie np tej flagi na dwóch koncertach? Otóż akcje nie są najważniejsze, ale jednak poprzez nie chcemy pokazać naszą miłość do obsady. Dlatego nie mieści mi się w głowie, że ktoś może być tak obojętny na zdanie innych. Na pewno większość osób udająca się na koncert o 14:30 popiera moje zdanie. I żeby nie było nie jestem "dzieciakiem", któremu nigdy nic nie pasuje, tylko osobą ze starszej publiki, która nie może patrzeć na waszą ignorancje. Mam nadzieję, że ktoś zwróci uwagę na moją wiadomość.

    ~Sandra.P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie blog V2P wymyślił akcje na 14.30 też z flagą ale tylko na sektory A i B

      Usuń
  96. Ale właśnie taka flaga to idealny znak rozpoznawczy dla polskich koncertów, wyszło by idealnie, niestety z siłą wyższą czyli organizatorami tych akcji nie wygramy...

    ~Sandra.P

    OdpowiedzUsuń
  97. sandra ma marcję

    OdpowiedzUsuń