Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

29.11.2014

VIOLETTA LIVE - KONCERT W POLSCE, ATLAS ARENA, ŁÓDŹ 29.03.2014

PIERWSZY KONCERT VL W POLSCE - gdzie i kiedy![AKTUALIZACJA3]

Kilka dni temu Disney Channel Polska zapowiedział niespodziankę dla wszystkich V-lovers na dzisiaj na godzinę 10.00. Wszyscy spodziewali się najlepszego. Punktualnie o tej porze na kontach stacji na profilach społecznościowych pojawiła się informacja o koncercie obsady w Polsce. Wszyscy fani w końcu się doczekali. 29 marca 2015 roku w Łodzi będziemy mogli tańczyć i śpiewać do ulubionych piosenek z serialu. Więcej szczegółów w rozwinięciu posta.


INFORMACJE O KOLEJNYCH KONCERTACH ZNAJDZIESZ TU


[Aktualizacja] Ponieważ bilety sprzedały się w zastraszającym tempie mamy zapewniony drugi koncert! Odbędzie się on 29 marca 2015r. w Atlas Arena Łódź o godz. 14:30. Cennik nie ulega zmianie, bilety będzie można nabyć od jutra od godz. 10:00!

[Aktualizacja 2] Dodano link do kupna biletów, instrukcje sprawdzania wolnych miejsc oraz zasady uczestnictwa związane z wiekiem

[Aktualizacja3] Formularz będzie dostępny dopiero za tydzień

<AKTUALIZACA 2>

Wciąż do kupienia pozostało dużo biletów na 14.30 [LINK]

Klikając w zakładkę Zakup z planu sali (tak jak na obrazku poniżej) możemy sami sprawdzić, które miejsca są jeszcze wolne i wybrać te które nas interesują.



Osoby od 16 roku życia wchodzą bez opieki dorosłego.

Młodsi mogą wejść bez rodzica posiadając formularz dostępny na stronie livenation.pl (Opiekun odprowadza dziecko do wejścia i odbiera je po zakończeniu koncertu, ale sam nie wchodzi do środka)

<Aktualizacja 2>

Jak na razie została podana jedna data koncertu w Polsce i że będzie on jedyny. Powtórzę po raz kolejny, 29 marca 2015 roku w łódzkiej Atlas Arenie o godzinie 19.00 odbędzie się koncert obsady Violetty w ramach trasy ViolettaLive.
A oto co napisał Disney:


Post użytkownika Disney Channel Polska.

Sprzedaż biletów rusza już w najbliższy piątek 28 listopada. Będzie je można zakupić tutaj : 



Na livenation są już podane ceny biletów. Zwykłe bilety będą kosztować od 129.00 do 330.00 zł. Przewidziane są również trzy pakiety VIP z najlepszymi miejscami i innymi atrakcjami w cenie od 500 do 750 zł oraz jeden Pakiet VIP z Meet and Greet, czyli możliwością spotkania się z obsadą za kulisami za niebotyczną cenę 1 799 zł!



Mapa widowni:


A oto jak wygląda hala, gdzie odbędzie się koncert. 



I na konic jak wygląda strona ViolettaLive na stronie Disney LINK

Cieszycie się ?? :D Spamujmy do obsady na Twitterze i Facebooku i powiedzmy im jak bardzo jesteśmy szczęśliwi z tego powodu że do nas przyjada

462 komentarze:

  1. Nareszcie !! Szkoda ,ze tylko jeden koncert,no ale .....
    Trochę przesadzili z cena meetup'u :/

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście że jadę! NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Jadę z bff- Dominiką i Wiką. <3 <33 :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest pewność że będą też w innych miastach i na Łodzi się nie skończy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam do nich i odpisali: "Z oficjalnych informacji wynika, iż koncert odbędzie się wyłącznie w Łodzi." więc raczej nie mamy co liczyć na inne miasta, a szkoda :c .

      Usuń
    2. Przecież nie mogą ci tego napisać :D Oficjalne informacje to takie, które Disney już zamieścił na stronie xD. Ale myślę, że jednak koncert odbędzie się tylko tam :(

      Usuń
    3. Tak prawdopodobnie tylko tam. Nie planują w innych miastach. Tak i mi odpisali.

      Usuń
    4. Piękne ceny to ja za mniejszą kwotę i na takiej arenie mogę obejrzeć mecz siatkówki.

      Usuń
    5. A czy ty człowieku idziesz obejrzeć mecz siatkówki czy może występ Martiny Stossoles oraz reszty obsady? Nie chodzi aby zwiedzić stadion tylko obejrzeć występ na żywo znanych aktorów! Ceny i tak są stonowane :) Pozdro

      Usuń
    6. Stoessel* chyba xd + maqsz rację ;)

      Usuń
  5. Jasne, że jadę, nawet jeśli mi sie nie uda, zamówię bilet ten za 279 lub 330 i jedziem z tym śledziem! I będzie w Łodzi.. kochammm <333

    OdpowiedzUsuń
  6. I to uczucie, kiedy mieszkasz w Gdańsku, a koncert jest w Łodzi.. Bezcenne. Jeśli koncert odbędzie się tylko tam, to niestety, ale nie pojawię się.. Ale muszę przyznać, że wydanie całej uzbieranej kasy na pakiet GOLD z Meet and Greet jest bardzo kuszące :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Gdańsku?? Ja mieszkam godzinę drogi od Gdańska tyle że w zupełnie inną stronę niż Łódź!!! Pewnie że będę!!!

      Usuń
  7. Wiecie może jak jest z wpuszczaniem ze względu na wiek?
    Czy jak ktoś ma 13 lat może iść na koncert bez opiekuna pełnoletniego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W niektórych krajach niepełnoletni muszą mieć opiekuna, wydaje mi się że w kwestii naszego kraju na razie nie podali nic do wiadomości publicznej. Jak tylko coś bedzie uzupełnimy post o info

      Usuń
    2. A jak będziecie wiedzieli to dacie ile osób może wejść pod opiekę jednego opiekuna? Bo zbieram paczkę i nwm czy 5 osób niepełnoletnich mogłoby wejść z jednym opiekunem. Z góry dziękuję ! :*

      Usuń
  8. A będą jeszcze koncerty w innych miastach ? Bardzo mi na tym zależy bo do Łodzi mam 4/5 godzin jazdy :/ :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety będzie tylko w łodzi, ja mieszkam w Warszawie i mam jakieś 2 godziny jady. Już pytałam się rodziców i powiedzieli, że kupią mi i siostrze te bilety za 330zł. :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. I live in Bratislava and I must travel 6 hours :( I want a concert more near :(

      Usuń
  9. Jak to tylko w Łodzi? przeciez mial byc jeszcze w Krakowie i Warszawie :-( nie wierze :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się że będzie u nas VL tylko strasznie mi przykro że akurat mają przyjechać tylko do Łodzi, bo by mogli jeszcze przybyć np do Gdańska. Mnie z pewnością nie będzie na tym ale trudno się mówi i żyje się dalej...

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaczę z miłości,szczęscia i radości!
    Już nie mogę się doczekac!

    OdpowiedzUsuń
  12. OMG <33 Doczekałam się!!! Ale ŁÓDŹ?! Na serio... DLACZEGO NIE KRAKÓW??? Ale ok ja muszę tam być!!! Niestety prawdopodobnie (jężęli wg pojadę :D) kupię bilet najtańszy !!!dhuy7duj6urt75dddjdjd AHHHH NIE CZUJĘ NÓG xd Boszsz... pozdro z podłogi XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz na to z tej strony: mieszkasz np. w górach, więc super fajnie, chwila drogi i jestes w Krakowie. Mieszkasz nad morzem, więc musisz przejechać całą Polskę... Według mnie to najlepsze rozwiązanie, żeby koncert był w centrum Polski. (biorąc pod uwagę to, że będzie tylko 1)

      Usuń
    2. Wiem to było trochę samolubne xD

      Usuń
  13. Chcę to zamiast prezentu na święta!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mama się zgodziła na Meet & greet o mój boże :x Zobacze Jorge *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tylko jeden Meet & greet obyś zdążyła go kupić za nim jakiś inny szczęściarz Cię wyprzedzi

      Usuń
    2. Mój tata pracuje w Disney`u więc może jakoś załatwi ... A koncert jest 3 dni po moich urodzinach *.*

      Usuń
    3. Jeżeli dasz radę kupić to BARDZO, BARDZO WIELKIE ZAZDO *.* I mam wielką prośbę do tych, którzy bilet mają zapewniony ( ja do nich z pewnością nie należę xD): ZRÓBCIE OGROOOOMNY PLAKAT BY NAS ZAPAMIĘTALI, I ŻEBY POTEM MÓWILI '' WOW, TA POLSKA NAPRAWDĘ SIĘ POSTARAŁA" OK? Albo możecie zrobić coś innego, ciekawego bo jak ja pojadę to z pewnością coś wykombinuję xD Tak na marginesie: TYLKO 4 DNI NA OGARNIĘCIE SIĘ Z BILETAMI?! I TO JESZCZE SPRZEDAŻ RUSZA O 10:00?! JA DO 15:00 W SZKOLE SIEDZĘ xd :(

      Usuń
    4. Jeżeli to ja pojadę na M&G to na pewno dam im jaką prace w rozmiarze A -100000000000000000000 jeżeli taki istnieje :)

      Usuń
    5. Wątpie żeby udało ci się kupić
      Jest dużo osób które będą chciały go kupić

      Usuń
    6. Ten bilet nie jest jeden.Będzie tak jak w innych krajach, że pierwszy rząd to te najdroższe vipy i tak dalej.

      Usuń
  15. A stolica?!?!?! Narodowy jest duży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miasto w środkowej polsce ?!?!?! Atlas Arena też jest duża . :*

      Usuń
    2. No ale błagam Niemcy mają chyba kilka. A my 1. No błagam stolica powinna jeszcze być.


      Usuń
    3. Narodowy jest większy

      Usuń
    4. No dokładnie. Ale tu nie chodzi o wielkość, tylko ze główne miasto Polski nie będzie.

      Usuń
    5. Ale wawa nie jest w centrum polski. Pomyśl jeszcze o innych ludziach ;-)

      Usuń
    6. Dokładnie. Skoro ma być 1 koncert to dobrze, że w Łodzi, bo w środku Polski. Niewiele osób z np. Zielonej Góry chciałoby jechać do Wawy, bo to daaaaleko. Do Łodzi mają mimo wszystko trochę bliżej. Może moja opinia nie jest jadnak obiektywna, bo mieszkam w Łodzi tak z 2 km od Atlas Areny.

      Usuń
  16. Noi klapa. Już moje marzenie się spełniło ! Płaczę! (Niee ze szczęścia) bo do Łodzi moi rodzice mnie nie zabiorą. Super! Po prostu super! A może wymyślmy jakąś akcję aby koncerty odbyły się jeszcze np. w Warszawie i Krakowie ? Kto jest za tym? Spamowalibyśmy na tt całą obsadę (która będzie na VL) Jakimś sensownym hasłem żeby przekonać ich żeby nie tylko w Łodzi odbył się koncert! Proszę pomużcie ! Niech redaktorki napiszą o tym post! Niech nasze marzenie się spełni! Proszę o pomoc! Niech zobaczą jak Polska ich kocha i co potrafi!
    Kto jest za?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała szansa... Za cztery dni zaczynają sprzedawać bilety...

      Usuń
    2. Będą sprzedawane w empiku?

      Usuń
    3. Ale spróbujmy! Mamy jeszcze szanse! (Może nie wielkie) ale walczmy o to co nam się należy i walczmy o swoje marzenia! ♥

      Usuń
    4. Do Sebek : przypuszczam że nie :(

      Usuń
    5. Podziwiam twój zapał, ale anonimek z góry ma rację, w 4 dni rewolucji nie zdziałamy xD Chociaż kiedy zobaczyłam, że w Łodzi będzie moje marzenie to mi szczena opadła, błagam was, ŁÓDŹ? Nie mówię, że coś mam do tego miasta, bo ono samo w sobie jest przepiękne, ale nie Kraków, nie WARSZAWA tylko Łódź xD

      Usuń
    6. Chodziło mi o anonima 14:17 XD

      Usuń
    7. Dzięki :) uważama tak samo.
      Ale sorki ja jestem osobą upartą i tak napiszę na tt. Jak sobie co umyślę to muszę to zrobić i koniec. Chodź i tak są marne szanse żeby mnie ktoś zobaczył ( z obsady)
      Ja chyba odejdę z tego świata gdy nie zrobią koncertu w Wawie i Karakowie .

      Usuń
    8. Obsada to chyba nie ma na to wpływu...

      Usuń
  17. A to tylko w Łodzi? Zamorduję się jeśli nie w Warszawie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Miało być jeszcze w Warszawie i Krakowie... Nie wiem czemu wybrali właśnie to miasto....nikt nie pojedzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybrali to miasto gdyż iż ponieważ leży w środkowej Polsce i np. Dziewczyna z Opola Ma jechać do Warszawy . Wcale nie będzie miała bliżej niż do Łodzi . Prosze was , nie myślcie tylko o sobie ...

      Usuń
    2. ale większość osób która pojawi się na tym koncercie zdecydowanie ma bliżej do warszawy i z pewnością wygodniej niż do Łodzi :)

      Usuń
    3. Jak to nikt?Mysl...Ja mam do łodzi daleko ale jade gdzie kolwiek będzie i potem jeszcze do niemczech bilety są mega tanie wię c wiecie,jak bedzie miejsce to biorę tez sb meet i greet taki tani o.o

      Usuń
    4. Ja podchodzę do tego tak, ze chodziarz do Łodzi ma 2 godziny bo mieszkam w Warszawie to i tak pojadę namówiłam rodziców na bilety dla mnie i dla siostry te za 330zł więc i tak nie ma się co dobijać bo i tak będę dobrze widziała. Np. niektórzy kupią bilety teza 100 parę złotych bo na droższe ich nie stać, ale moim zdanie lepiej jest pójść na najgorsze miejsca niż wo gule . Nigdy wszystkim nie da się dogodzić.

      Usuń
    5. Zuza ma rację...Rozumiem was że chcecie żeby było u was ale od razu wszyscy mają ból dupy bo nie u nich.Oczywiście nie chodzi mi o wszystkich którzy po prostu piszą że chcieliby gdzieś indziej ale denerwują mnie teksty typu "O boże jacy idioci,czemu to miasto,nikt nie pojedzie,ale to głupie,zabiję się"...Jesli jesteście V-lovers powinniście się cieszyć że jest wogłule

      Usuń
    6. Popieram Mechi i Zuza przecież ja sobie mogę powiedzieć że chce żeby było w Pucku i co cała obsada będzie jechała do jakiejś wsi żebym ja miała dobrze!!! ludzie pomyślcie proszę was!!!(oczywiście z góry zakładam że nikt nie wie co to jest Puck ani gdzie on się znajduje XD)

      Usuń
  19. Ciekawe co oni zwiedza w tej łodzi...

    OdpowiedzUsuń
  20. Serio genialnie. Naprawde cudownie. Płacze. Nie pojade ! Bosz dkaczego Łódz? Naprawde brawa dla Disnaya! Gratulacje dla nich?
    Tak gromkie brawa bo nie ma jak to złamac dziecku serce.
    Ja chce Krakow! Nie .... zaraz zwarjuje!
    Sory za błedy jestem rozczęsiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To okropne uczucie nieprawdaż? Serce mi krwawi :((
      Ja chce Karaków ewentualnie Warszawę bo do tych miast na 100 pojadę gdy będzie a tak to nic z tego :(

      Usuń
    2. Nie musi się układać po twojej myśli ;* Jak widać , serce ci się nie złamało, bo to napisałaś . A specialnie bo ty chciałaś mieliby zrobić jeszcze w Krakowie ? A może koncert podwórkowy ?

      PS. Nie piszę tego bo ja jadę i się śmieje , tylko dziwi mnie wasz poziom inteligencji XDDD

      Usuń
    3. Tak jest to cudowne uczucie! Na 100% nie pojade .
      Ok graty dla tych co mieszkja w Lodzi a dlaczego jest tak dyzo koncertow w Francji Hiszpani i Włoszech? Przeciez od nas tez Justyna była i mogli nas obdarowac przynajmniej 3 koncertami ale nie! Bo przecierz jak ktos Kocha Violette to pojedzie nawet na koniec swiata. W takiej jak ta chwili wolalabym by wgl u nas koncertu nie bylo !

      Usuń
    4. Ja mieszkam w Mysłowicach , i nie mam najbliżej ;* Bo Francja , Hiszpania i Włochy są bogatszymi krajami ? I teraz jestem taka zła że aż się pochwale że jade na wakacje do Argentyny i pójde na koncert (och jaka to ja okrutna , napewno złamałam ci serce :'''''( ) Pzdr ;*

      Usuń
    5. Zuza Lyner: Jesteś wielką szczęściarą i nie czujesz tego co ci którzy nie mają możliwości pojechania do Łodzi na koncert. A tak w ogóle zazdroo !

      Usuń
    6. Ojejku :* Wiesz co? To niby jaka jest Polska? Biedna serio?
      Oj nie zazdroszcze lecz współczuje :-* I po co to mowisz bo masz bogatycz rozdzicow ktorzy ci wszystko kupią?
      Pozdro

      Usuń
    7. Marcelina - tak , polska jest biedna SERIO .

      Usuń
    8. Ja nie mieszkam w Łodzi ale miałam już od początku obiecane że pojadę na 10000% gdziekolwiek będzie więc bardzo się cieszę

      Usuń
    9. Uwaga , uwaga ! Mechi Lambre to pierwszy optymista którego spotykam pod tym postem !

      Usuń
    10. Zuza Lyner, jesteś wredna. To, że ty możesz jechać nie znaczy, że inni mają możliwość przejechać 500km na koncert, zapłacić za paliwo czy pociąg, jeszcze za hotel (bo jak inaczej, jak koncert na 19?) i do tego bilety. Niektórym bardzo zależy na koncercie, a ty się chwalisz, że 'OMG jade sobie na koncert i do Argentyny jestem taka super i w ogóle :**'. Myślisz, że to fajne? Troche empatii dla innych, bo koncert był ich marzeniem, a teraz wszystko przepadło.

      Usuń
    11. Zgadzam się z Patką
      Ja straszliwie chciałam pojechać na ten koncert ale rodzice na pewno mnie nie zawiozą do miasta oddalonego od mojego 600km
      Mam nadzieję że będzie jeszcze koncert w Warszawie bo tam będę mogła pojechać

      Usuń
    12. Nom , jestem taką czarną owcą normalnie jak Woola ;o

      Usuń
    13. Może i taka nie jesteś
      Ale dokładnie tak się zachowujesz

      Usuń
    14. Haha, nomi, czarną owca z ciebie. Skoro Polska jest taka biedną, to niby czemu ty masz być inna? Może jesteś zwykłą gówni#*ą która se myślą, by ktoś ją zauważył i pozazdrościł. Bo, jak nie w realu to czemu nie w mecie?

      Usuń
    15. Zuza Lyner, taka z Ciebie bohaterka, bo co, tatuś pracuje w disneyu? To, że Ty masz 10-40 km to nie znaczy, że inni mają. Ja mam jakieś 300 - wieeeele to może nie jest, ale nie pojadę. Wypadałoby trochę szacunku i zrozumienia.

      Usuń
    16. Przestancie Zuzie cisnąc, jakie zazdrosnice... Ma sie powiesic, bo jej tata pracuje w Disney'u? Na pewno tej pracy za nic nie dostał... Ja mam ok. 1,5 h do Łodzi, ale gdybym mieszkala dalego, na pewno nie bulwersowalabym sie az tak. Temu zle, temu jeszcze gorzej...

      Usuń
    17. Zuza,mój tata też jest bogaty i się tym nie chwalę.Wolałabym żeby ten koncert był w Warszawie,tata pewnie się nie zgodzi :c

      Usuń
    18. A zresztą,to nie ty jesteś bogata tylko twoi rodzice ;) Po za tym nie chcę się wtrącać,ale jesteś strasznie wredna.Nie którym jest przykro,bo nie mogą jechać a ty?Co,tatuś pracuje w Disney'u to myślisz że co?Ja bym chciała jechać,ale tata mówi,że nie bo za daleko ;/

      Usuń
    19. Nacik Comello - 10 , 40 km ? Mam prawie 500 no ale cóż przecież to jest to samo , nie ?

      Usuń
    20. Zuza Lyner w jakim woj. mieszkasz?
      No bo ja mam do Łodzi 600 km ! Nie ma szns żebym pojechała!
      Fajnie ci wiesz? Bo pół (nawet więcej) V-Lovers z Polski nie ma możliwości pojechania na ten koncert. Ci którzy mają możliwość są wielkimi szczęściarzami.

      Usuń
    21. Ja akurat mam możliwość jechania na koncert,Łódź rzeczywiście mam trochę daleko ale na szczęście moja rodzina rozumie jakie to dla mnie mega ważne więc powalają mi jechać na koncert.Niestety,niektórzy jechać nie mogą i bardzo im współczuję ale ludzie przestańcie się załamywać!Lepiej mysleć pozytywnie!Kariera aktórów nie skończy się po Violetcie,może ktoś z obsady za kilka lat przyjedzie do waszego miasta dać solowy koncert?Myślmy pozytywnie,załamywanie się jest kompletnie bez sensu :)

      Usuń
    22. Przykro mi, ze niektórzy nie będą mogli pojechać bo mają za daleko, no ale wiecie np. jedni mają 600 km a gdyby było to w innym mieście to mieli by np. 50 km, a ci inni mieli by 300km.Nie da się tak aby każdy miał blisko. Wiem, ze to jest trochę nie sprawiedliwe, że inne kraje mają po kilka miast a my tylko jedno, ale lepiej, że będą chociaż w jednym miejscu a nie wo gule. Wyobrażacie sobie np. pojechać na koncert do Niemczech, jeszcze mniej osób mogło by pojechać więc cieszmy się tym, ze mamy chociaż jedno miasto. :)

      Usuń
    23. Ja jeszcze porozmawiam z tatą,może to coś da...xd

      Usuń
    24. Anonimie z 19:29 tak wyobrażamy sobie jechać do Niemczech...Jak by mi się nie udało kupić biletów w Polsce to jadę tam to nie tak daleko...Todo es Posible!!!

      Usuń
  21. Ja tyszz błagałam o Kraków :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Ej Łódź jest fajna... Nie mówię tylko dlatego, że tu mieszkam... Jeśli chodzi o koncerty, to nigdy wszystkim nie będzie pasować, bo każdy by chciał u siebie w mieście... Ja nie jestem jakąś wielką fanką, ale lubię ten serial i chętnie pójdę na koncert. Cieszcie się, że wasi idole będą w Polsce, bo moi jakoś omijają i muszę zagranicę jeździć, ale może w końcu i oni tu przyjadą...

    OdpowiedzUsuń
  23. Jupi ja pojadę do Wrocławia bo tam też będzie i pojadę z koleżankami <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie, koncert będzie TYLKO w Łodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tam ciocie. Nie wiem jak wy ale ja nie idę w piątek do szkoły. Siłą mnie nie zabiorą. Jak kończę o 13.

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. i 4 dni po moich :D

      Usuń
    2. Też w moje urodziny! 29 marzec jest najlepszy haha XD

      Usuń
  27. Chciałam tak bardzo na ten koncert, ale nie będę mieć transportu na 5 godzin jazdy, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlaczego ten koncert jest w niedziele?!

      Usuń
    2. A nie możesz pojechać pojechać Polskim busem? Im wcześniej kupisz bilet tym masz taniej, i poczęstunek dają. Ja Polskim busem jechałam z Warszawy do Gdańska na wakacje i jechałam jakieś 5 godzin czas mi miną szybko. :)

      Usuń
  28. Mam pytanie ile trwa ich koncert? 2 godziny góra?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy, myślę, że będzie trwał ponad 2 godziny ze względu na nowe utwory, której pojawiły się w nowym sezonie. Przypuszczam, iż około 3 godzin.

      Usuń
  29. AAAAAAAAAA w moje urodziny <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeej! Rodzice zabiorą mnie do Łodzi!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojej dziękuję ! Ja mieszkam tylko 100 km od Łodzi ! Strasznie się cieszę !

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje marzenia legły w gruzach
    Dlaczego nie w Warszawie
    Przecież tam stadion jest 2 razy większy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo, chociaż nie było blisko, to najbliżej i miałam szansę.

      Usuń
  33. Ja mam 5 g do Łodzi ps. Wy z krakowa myslcie o tych co w gdansku mieszkaja ja mam do krakowa 10 godz

    OdpowiedzUsuń
  34. To jest moje marzenie! Ale wątpie, że pojadę, bo mam 13, a wątpie że pojedzie mja mama

    OdpowiedzUsuń
  35. my się tak staramy wszędzie pod zdjęciami obsady są same komentarze "polonia te ama" z 1000 lajków, cały czas komuś spamujemy, robimy wszytko żeby nas zauważyli, a oni i tak grają po kilka a nawet kilkanaście koncertów w innych krajach nie w polsce...JEDEN :( kurcze aż odechciewa się starać :( może zrobimy wielki spam disneyowi że jest nam przykro iwgl? :( ja i tak pewnie pojadę na koncert ale sama a chciałam z moimi kolerznakami któych rodzice do łodzi nie puszczą, pozatym sam fakt JEDEN KONCERT?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i jeszcze jedno :) : wg. mnie koncerty powinny odbyć się w 3 miastach- gdańsku, warszawie i krakowie... Pamiętajcie że oni też zwykle zwiedzali trochę miasta do których przyjeżdzali a łudź... (bez urazy) nie jest zbyt ciekawa... :/

      Usuń
    2. KoleRZanki ŁUdź serio naucz się ortografii.

      Usuń
    3. Nie chcę być niemiła, ale przydałoby Ci się kupić słownik na urodziny i nim uderzyć w głowę. Koleżanki, Łódź* Łódź pisze się z dużej litery. W końcu to nazwa własna. To co z tego, że lajkujemy zdjęcia etc. skoro to nie od nich zależy? Obsada musi dostosować się do wymagań organizatorów, oni nie mają nic do gadania. Pozdrawiam ;)

      Usuń
    4. Po pierwsze to nie obsada decyduję,nie patrzą na ilość "lajków" po 2 naucz się pisać i zainwestuj w słownik

      Usuń
  36. AAAAA!!! JADĘ!! PŁACZĘ ZE SZCZESCIA! MOJE MARZENIE SIĘ SPEŁNIIII!!

    Od kilku lat chomikowalam kasę "bo kiedyś się przyda" i to jest właśnie ten moment! Nie mogę się doczekać! Chociaż boli mnie i tak trochę ta cena: 1800zł?! Ja błagam mamę żeby mi dołożyła, bo z moich mi nie starczy. Tak wgl to mojej koleżanki na to nie stać ;((( Ale ja BARDZO chciałabym iść na M&G! ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Pojadę, ale wezmę miejsca na końcu. Przynajmniej na wprost sceny i tanio <33 Mama i tata też chcą jechać *.* Jest to trochę daleko, ale nie aż tak bardzo. Cieszę się, że nie jest to w Warszawie, albo Gdańsku <33

    OdpowiedzUsuń
  38. ŁÓDŹ WYBRALI DLATEGO, PONIEWAŻ JEST ONA POŁOŻONA MNIEJ WIĘCEJ NA ŚRODKU POLSKI, WIĘC DLA KAŻDEGO JEST W MIARĘ SPRAWIEDLIWIE. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W miarę sprawiedliwe? Sprawiedliwie by było gdyby dali kilka koncertów w Polsce np. w Gdańsku, Warszawie, Krakowie i niech będzie w tej ''kochanej'' Łodzi.
      Dziewczyno , ja mam 6-7 godzin jazdy do Łodzi!

      Usuń
    2. Ja też ;D Może nie mieli możliwości dać więcej koncertów? Polska, nie bogata, nie stać ją na więcej niż jeden :/

      Usuń
  39. W MOJE URODZINY AJBDKHDBFHKDBG *-* tak się strasznie cieszę, do Łodzi mam bliżej niżd o warszawy!! i to jeszcze jest tydzień po urodzinach Tini! Tylko z tą ceną biletu VIP ze spotkaniem aktorów trochę przegieli... i tylko jeden bilet na całą Polskę... powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  40. A u nas też jest tak jak w Niemczech, że od 6 lat?

    OdpowiedzUsuń
  41. Współczuję tym, któtrzy 1 kwietnia piszą egzamin 6 klasisty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli mi :(

      Usuń
    2. Hah, czemu? Ja piszę i co w związku z tym? Jest przecież jeszcze 30 marzec, poza tym nie wszyscy wybierają się na koncert, w tym ja. :D

      Usuń
    3. To nie dotyczy VL, ale chcę powiedzieć jedną rzecz.
      W zeszłym roku szkolnym pisałam ten sprawdzian.
      Mimo iż wydaje się strasznie trudny i niby stresujący to tak naprawdę jest banalny.
      Jeśli ktoś się uczy i nie olewa to będzie git.
      Powiem wam to co moja polonistka mi rok temu: powtarzajcie materiał i ćwiczcie formy pisemne, a ostatniego dnia czyli 30 kwietnia, nie powtarzajcie.
      Zrelaksujcie się i nie myślcie :)

      Odbiegłam od tematu, ale chciałam wam tylko dać radę z doświadczenia xD

      Usuń
  42. A wiecie czy będzie na Disney'u emitowane.

    Swoją drogą przecież podczas koncertu oni prowadzą dialogi a jak to będzie w Polsce, przecież chyba nikt z nich nie mówi po naszemu. Tini podobno nawet po angielsku nie umie.

    OdpowiedzUsuń
  43. Łódź super. No bo to tylko 270 km-.- To se pojechalam:(

    OdpowiedzUsuń
  44. KONCERT VIOLETTY W POLSCE *O* ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? NIE NO NIEEEEEEEEEEEEE WIERZEEEEEEEEEEEE <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <33 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Co z tego, że mam jakieś pół Polski do Łodzi, JADE ! I na 99 % będę miła bilety w pierwszych rzędach !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Jestem przeszczęśliwa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jezuuu ja nie mogee tak dlugo czekalam <3 musze jechac musze!!!! sory za ortografie to z emocji :3

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo sie ciesze bo mkeszka dosłownie obok Łodzi:) ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja napewno jadę swoim samochodem jak dobrze mieć prawo jazdy mam 300 km do łodzi i na sto procent pojadę mam nadzieje ze uda mi się bilet za 1800 zł upolować.
    A jak nie to będę miał na 100% w pierwszym rzędzie
    Ale się ciesze. JUPI
    Wkoncu koncert.

    OdpowiedzUsuń
  49. A ją jestem chyba jedną z niewielu której pisuje łódź i jadę i wieżę w to że tk szybko udało mi się uzbierać kasę na koncert

    OdpowiedzUsuń
  50. ♥♥Jadę ♥♥ pozdrawiam cię Marysiu*****

    OdpowiedzUsuń
  51. zrób odlicznie do koncertu ok?

    OdpowiedzUsuń
  52. nie wiem czy pojadę bo to jest 29 marca a ja musze pisać test szóstoklasisty :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Test 6 klasisty jest dopiero 1 kwietnia :) ja też go piszę♥

      Usuń
  53. Mam pytanie, wiecie moze czy to bedzie jedyny koncert w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem w redakcji, lecz postaram się pomóc. Z tego, co mi wiadomo disney informował, że na razie nic nie planują - jednakże myślę, że koncert będzie jeszcze w Wawie i Krakowie. Jest jeszcze Lodolive :)

      Usuń
    2. Ja mieszkam w Warszawie i bardzo bym chciala aby przyjechali tez tutaj

      Usuń
  54. Wie ktos w jakim miescie bedzie LodoTure2015? Bo juz na ten liczyc nie licze :'(

    OdpowiedzUsuń
  55. fajnie ale ja chce zeby był w olsztynie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam daleko do łodzi i pewnie nie pojadę mieszkam w takim zadupiu że wszedzie mam dalego boze.....!!! mam pytanie jak kupic te bilety tylko się pytam bo jestem ciekawa? ;]

      Usuń
  56. Sorry, ale gdzie konkretnie jest napisane, że tylko jeden bilet M&G? To chyba żart?

    OdpowiedzUsuń
  57. O MATKO *.* POJADĘ NA TEN KONCERT NA 1000 % +.MAMA MI OBIECAŁA <3 AWW MATKO ZOBACZE TINI,JORGE,RUGGERO I INNYCH DJDILMLGFIG

    OdpowiedzUsuń
  58. W takich chwilach naprawdę jest się szczęśliwym, że się mieszka w Łodzi!!! <3 - <3

    OdpowiedzUsuń
  59. A ja biedna mieszkam w irlandii....:'( wy sie cieszycie a ja zaraz sie porycze..

    OdpowiedzUsuń
  60. Chyba się zaraz popłacze…. mam za daleko do łodzi, nawet do warszawy pewnie bym nie przekonała rodziców. Dlaczego tam? :'( No ale tym, którzy pojadą - pamiętajcie aby pokazać na co stać Polskę! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty myslisz ze ty masz problem ? Ty chociaz mieszkasz w polsce a ja biedna mieszkam w irlandii... :'(

      Usuń
  61. Można wejść bez opiekuna? Opiekun to dodatkowy koszt!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Marzę o zobaczeniu Ruga i Mechi!

    OdpowiedzUsuń
  63. I teraz przebłagać tatę żeby mnie zawiózł na ten koncert...

    OdpowiedzUsuń
  64. A nie wiecie może czy ten pakiet "VIP GOLD meet & greet" jest dla jedej osoby? Chodzi o to, czy jeśli kupi się ten pakiet oznacza to, że to są bilety dla kilku osób czy tylko dla jednej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewności nie mam i nie chciałabym cię wprowadzac w błąd, ale myślę, że tylko dla jednej osoby :/

      Usuń
  65. Czy bilet ten za 1799 jest dla 2 osób i jak się zapłaci tyle druga osoba nie musi placic

    OdpowiedzUsuń
  66. serio , Łódź ? mieszkam prawie w bieszczadach i nie mam szans , szkoda :/ Ale mają fajnie ci co pojadą :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mieszkam w bieszczadach.i też się załamałam! Łódź? Żegnajcie marzenia!!!

      Usuń
  67. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  68. Może pojade za 330 zł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  69. JEZUU JAD DO ŁODZI NA VIOLETTA LIVE !!!! <3 MAMA SIE ZGODZIŁA !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  70. Co!?! To u mnie w Anglii (a mamy dopiero połowę 2 sezonu) będzie w trzech miastach a w Polsce tylko w jednym!?! (Informacje na 100% pewne, Disney Uk zapowiedział na wakacje chociaż obsada nic o tym nie wspominała xd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego bilety tylko od 50 do 70 funtów :P

      Usuń
    2. Co?? Violetta Live będzie w UK?

      Usuń
  71. Jade na 20000000000% Najpewniej na GOLD VIP Premium za 749 zl czy bilet jest dla 1 czy 2 osob?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jadę na 10000000000000000000%.Bilet jest dla 1 osoby.Szkoda,no ale trudno

      Usuń
  72. Same miejscówki są w miare tanie (najbliże jsceny 330? spodziewałam się ok. 800 zł XD), droższe są bilety. Do Łodzi nie pojade, ale liczę, że może we Wrocławiu będzie.

    OdpowiedzUsuń
  73. Moim zdanie zlekceważyli trochę Polskę , ponieważ w innych krajach potrafiono zorganizować po 20 koncertów nawet po 2 w dniu ! Polska jest jednym chyba z najbardziej promujących ten serial a jest tak zlekceważona . + Niebotyczne ceny ! ( chodzi mi o Vip Gold )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację.W Violetcie nawet grały 2 Polki!Niemcy gdzie jest dopiero 2 sezon mają 6 lub coś koło tego koncertów a my co?!?!Tak się staramy na twitcamach,organizujemy różne akcje dla aktorów itp. a oni nas tak "omijają" można powiedzieć.Jeden koncert,nie no wiele -_- zasłużyliśmy na więcej

      Usuń
  74. Przeczytałam regulamin uczestnictwa w koncercie i tam nie ma nic o tym że trzeba wejść z dorosłym :D Jezzuuu nie wierzeee <3 Jorge na żywooo !!! ZESRAŁAM SIĘ <333 TINI,MECHIE RUGG!!!!!!!!!!!!!!!!!! ASKLDBHASFKALFJKAF

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdzie ten regulamin? powiedz proszę!!

      Usuń
  75. super mieszkam w angli a bilety na samolot do Lodzi na samolot + koncert no to troche przegiecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mieszkam w irlandii I rodzice nie puszcza mnie samej do polski :'(

      Usuń
  76. Gdzie regulamin?

    OdpowiedzUsuń
  77. Czym sie różnią bilety Bronze od np. Silver? W obu pakietach jest napisane, że są miejsca Premium, więc ja już nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  78. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  79. Jezu!! MIESZKAM W ŁODZI! Nie wiem czy rodzice się zgodzą, będe się starać Zbierać kase i wszystko <3<3<3>3 ;**
    Ale szczerze, trochę drogo O.o Ale opłaca się ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja nie pojade, bo jestem chłopakiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic! Będzie dużo chłopaków, zaufaj mi. Nie przejmuj się zdaniem innych i spełnij swoje marzenie <3

      Usuń
  81. Nie ma to jak mieszkać w Tarnowie i mieć 5h do Łodzi... Przez ostatnie pół roku systematycznie sprawdzałam czy nie pojawiły się jakieś informacje... Co dostaję w zamian? TO... Taki ból czują tylko ci, co wiedzą, że ich marzenia w kilka sekund legły w gruzach... Ola Gruszczyńska, mam dziwne wrażenie, że jesteśmy takie same xD GDZIE REGULAMIN???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo , serio jestes z tarnowa ? ja mieszkam jakies 10 minut od tarnowa . Już cię kocham dziewczyno , pierwszy raz tu spotykam kogoś kto mieszka tak blisko jak ja < , 333

      Usuń
  82. Tak narzekacie,że koncert w Łodzi,ale tendencja polaków do marudzenia to juz standard. Zawsze komuś coś nie będzie pasować. Miejsca koncertu już nie zmienicie. Jeśli ktoś ma chęci i pieniądze to przyjedzie nawet z drugiego końca Polski,serio to się da zrobić.4-5 godzin w pociągu są uciążliwe,ale da się przeżyć. Ludzie są w stanie wiele poświęcić by zobaczyć idola i jechać z Polski pociągiem/busem do Berlina na koncert,wtedy z 4 godzin jazdy robi się 10.
    Może organizatorzy brali pod uwagę dotarcie do Atlas Areny? Bo i ile pamiętam to z Dworca Łódź Kaliska do Areny jest rzut beretm,co lepiej z peronów dworca widać samą Arenę,więc trudności z dotarciem nie powinny być duże. A wyobrażacie sobie błądzić po Warszawie,bo ja nie xD A co do miejsc to nawet z góry samych trybun wszystko bardzo dobrze widać(no mrugnięcia okiem to nie,ale widoczność z samej góry jest całkiem dobra) Więc jak dla mnie Łódź to rozwiązanie idealne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do Kaliskiego- wystarczy przejść przez jezdnie. Atlas Arena jest naprzeciwko dworca. Z resztą też się zgadzam.

      Usuń
  83. Boże Łódź! Moje miasto, do Atlas Areny mam 10 min spacerkiem, czy życie nie jest piękne? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam!!!!! Mieszkam na osiedlu Mireckiego!

      Usuń
  84. Czy nie ma może ktoś linka do filmiku w którym Leon krzyczy na Violę przy Pablo i chłopakach.Nie mogę znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  85. O jezu ja do Łodzi mam z 8 godzin !!!! Ja chyba nie pojade ale jak już bym pojechała to kupiłabym bilety te za 300 ileś albo 500 nie więcej

    OdpowiedzUsuń
  86. Nie mogę.Za daleko.8 godzin.Nie mam nic do Łodzi,ale uważam,że lepsza byłaby Warszawa,dlatego że jest bardziej reprezentacyjna.Szkoda.Tak chciałam pojechać ://

    OdpowiedzUsuń
  87. A ktoś wie gdzie będą siedzieć vipy ? Skoro bilety za 330zl są w pierwsYm rzędzie to gdzie vipy ? Sory za bledy pisze z tel

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja jadę czuję ze to sen nie wierzę

    OdpowiedzUsuń
  89. Ja mam do Łodzi niecałe 2h (Wielkopolska), ale gorzej będzie z namówieniem rodziców na bilety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkopolska górą :-* Ja też nie cale 2h Skąd jesteś?

      Usuń
  90. Gdzie bendzie concert Lodoviki ? Bo na ten nie jade bo z Brzeska nie pojade :( a szkoda bo tak chciałam Cande i Albe zobaczyc :-(
    Moje ulub . aktorki z V to Cande Alba i Lodo a akotorzy to Samu Facu i Nico ♥ A wiadomo kiedy beda bilety na Lodo? Tak bardzo chce na nia pojechac bo na VL juz nie pojade i nawet znechecila mnie llekcewaga ze strony Disnaya. Dobra trudno kuzynka jedzie z Bełchatowa to cyknie mi zdjatka i kupi sb bilet Vip i wezmie autograf od nich ♥ ps sory za blendy pisze z tableta

    OdpowiedzUsuń
  91. Hej. Mieszkam niedaleko Szczecina. Violetta Live jest moim wielkim marzeniem. Niestety chyba niemożliwym do spełnienia. Do Łodzi mam 500 km. W piątki kończę o 12:30, jeszcze obiad zjeść. W jedną stronę jedzie się około 5 godzin podobno, ale i fak pewnie tego dnia będą korki. Koniec końców bym przybyła na 20:00. Nie proszę o koncert w Szczecinie, ale np. w Poznaniu, Zielonej Górze lub Gorzowie W. Propo ceny biletów, to są dość tanie. Może Disney zobaczy te komentarze i zorganizują jeszcze koncerty gdzieś indziej w Polsce- gdybanie, myślenie i kolejne nadzieje =)

    OdpowiedzUsuń