Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

28.11.2014

[Violetta 3] Odcinek 49

[Violetta 3] Odcinek 49

Co wydarzyło się we wczorajszym odcinku Violetty? Mamy próbkę nowej piosenki Leóna! Czy Pricilla ma całkiem czyste intencje w tym wszystkim, co robi? Czy wreszcie zostanie zdemaskowan? Z kim tym razem zaśpiewa Matylda? Czy Jade wyjdzie za Nicolasa?Co jeszcze czeka nas w odcinku? Sprawdźcie! ;)

Post zawiera streszczenie. 




Streszczenie: León przez przypadek podsłuchuje co Gery mówi do Matyldy i od razu żąda wyjaśnień w cztery oczy. Fedemila nie dogaduje się najlepiej. Diecesca również, Diego nie jest zadowolony z obrotu spraw. Studio nie ma nowego sponsora. Jade nie jest szczęśliwa. Czy zamierza uciec sprzed ołtarza? Ludmila nawet na chwile nie potrafi przestać zrzędzić przy Federico, czyżby tak byli skłóceni? Maxi bardzo dobrze bawi się z Matyldą, co zauważa Federico. Priscilla odradza pójście na ślub Jade Germanowi, ale Violetta postanawia iść. Alex będzie musiał sporo się nagłowić, by nie wpaść, że to jest ślub jego ojca. Matias stara się namówić Jade by poszła świętować, ale Jade wciąż nie może uwierzyć, że German nie przyszedł. Czy wyniknie z tego nowy plan?



42 komentarze:

  1. Przetłumaczycie zapowiedź 50 odc ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzecia:) poproszę kilo klopsów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogliby nam dać nacieszyć się tą Leonettą, znowu ciągle kłótnie i kłótnie, a sezon dobiega końca, wraz z serialem ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. ja sądze że oni sie dzis lub za tydzień pogodzą bo leon nadal ją kocha i martwi się o nią i myśli o niej a to dobry znak

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy Jade wyszła za Nicolasa? O_o

    OdpowiedzUsuń
  6. A co León powiedział na końcu do Gery, że Violcia taką minę zrobiła?

    OdpowiedzUsuń
  7. Przetłumaczy ktoś rozmowę Leona i Gery na końcu i streszczenie co mówi Diego do Vilu
    Proszę i z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Przetłumaczy ktoś rozmowę Leona i Gery na końcu oraz zapowiedź 50 odcinka ???? Proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem za

      Usuń
    2. Jak Violetta weszla to mówił że doskonale wie jak Violetta go zranila , myśli o tym całymi dniami , i całymi dniami przez to cierpi

      Usuń
  9. proszę przetłumaczcie cala zapowiedz 50 odcinka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://violetta2polska.blogspot.com/2014/11/tumaczenie-zapowiedz-odcinka-50.html#more --------> tu macie link do tłumaczenia zapowiedzi odcinka 50 !!!

      Usuń
  10. co violetta powiedziała do leona w zapowiedzi ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. -teskinisz ?
      -...
      -czy nie mozemy być razem ?

      Usuń
  11. MAM PYTANIE! czy ktoś może będzie jechać z Krakowa na koncert o tej 14:30? Byłoby mi raźniej jechać z kimś.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się wydaje, czy Leon (w zapowiedzi) na sam koneic uśmiechnął się do Vilu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Co viola powiedziała do Leona na sam koniec zapowiedzi i co Leon powiedział do Gery na koniec odcinka ?? BARDZO PROSZĘ O PRZETŁUMACZENIE :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mysle że powiedziala ze teskni za nim i czy nie mogą do siebie wrócić ale nie jestem pewna dopiero ucze sie tłumaczyc po hiszpańsku i staram sie zrozumieć co oni mówią wiec jak cos to przepraszam jeśli źle przetłumaczylam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam nadzeje że Leon i Vilu w koncu dojda do porozumienia i spróbują byc razem choc Leos potrzebuje czasu by to wszystko zrozumieć, mam tez nadzeje ze Leon juz wie że z grey nie jest jego przyjaciolka tylko intrygantka i przejrzy ja i aleksa i nie pozwoli na to by wciaz mieszali

    OdpowiedzUsuń
  16. Na jakiej stronie mozna obejrzec dzisiejszy odcinek

    OdpowiedzUsuń
  17. Co powiedział ten gościu od kariery Fran pod koniec odc przez tel?

    OdpowiedzUsuń
  18. http://violetta2polska.blogspot.com/2014/11/tumaczenie-zapowiedz-odcinka-50.html#more --------> tu macie link do tłumaczenia zapowiedzi odcinka 50 !!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe czemu alex zapytał Leona czy chce zapomnieć o Violecie czyzby wpadl na pomysł by naklonic go do zwiazku z grey aprzy okazji samemu skorzystac z sytuacji to by byla juz przesada jak oni mnie wkurzaja ta dwujke powinni juz usunac z serialu

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszyscy przejmują się Violettą i Leonem a mnie dzisiaj wyjątkowo to nie interesuje aż tak bardzo ponieważ zauroczył mnie wykon ,, Habla si Puedes'' Federico <3333

    OdpowiedzUsuń
  21. Czy tylko mnie wzruszyła Jade ? Taka piękna... kochająca... Herman na nią nie zasługuje.... Jadelas ♥ a vily jak zwykle udaje niewinną dziewczynke... trzeba przyznac Alex jest przystojny ale Leon i tak w 100 % naj :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Diego: Ty też go kochasz i nie ma nic złego w tym ,że chcecie być razem
    Camila: Możesz mi zaufać gdy o tym mówię. Nic nie czujesz do Maxiego. Najlepiej o nim zapomnij!
    Naty: Masz racje!
    Andres: Jeśli twój związek z Naty się skończył, to nie rozumiem czemu nie chcesz otworzyć drzwi dla Matyldy.
    Federico: Nie masz tutaj nic do roboty. Nie jesteś częścią Studia!
    Ludmiła: Opuściłam Studio już dawno a teraz Felipe jest moim chłopakiem!
    Gery: Muszę naprawić mój błąd.
    Alex: Spokojnie! Mówiłem ,że ci pomogę i zrobię to.

    Alex: Chcesz zapomnieć o Violettcie?
    Leon: Nie wiem.
    Diego: Twoja decyzja jest..... pojechać do Włoch i rozpocząć karierę, wszystko nie będzie już takie samo.
    Camila: Widziałaś Fran? Rozmawiałam z nią i powiedziała ,że zamierza wyjechać do Włoch.
    Jade: Nie mogę żyć bez mojego Germana. Chcę być blisko niego. Muszę po prostu ją zniszczyć.
    Beto: Chyba coś się stało i domyślam się ,że kochasz Ramallo.
    Violetta: Tęskniłeś za mną? Uważasz ,że możemy być razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję,w końcu jakaś inteligentna osoba zechciała przetłumaczyć :)

      Usuń
    2. to zostało skopiowane z tego bloga http://violetta2polska.blogspot.com/2014/11/tumaczenie-zapowiedz-odcinka-50.html#more ,ponieważ tamten blog napisał to wczoraj a ten anonimek ten komentarz dopiero dzisiaj ,a tak w ogóle to ja wczoraj podałam chyba w 3-ech komentarzach te linki do tamtego tłumaczenia ...
      I poprawka to nie inteligentna tylko sprytna osoba...
      Ps: JAK będziesz szukać tłumaczeń to porozglądaj się po dwóch blogach i może sam znajdziesz bo co to za filozofia poszukać w necie zamiast czekać aż ktoś skopiuje i będzie udawał że się napracował a ty będziesz mu dziękował
      Pozdro...
      -Kama

      Usuń
    3. poprawka zamiast dwóch to innych *

      Usuń
  23. Kiedy bedzie streszczenie 50 odcinka

    OdpowiedzUsuń
  24. Ktoś wie o co chodziło z Germangie? :3 powiedzcie proszę ważne <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Gdzie oglądaliście pozostałe odcinki z polskim tłumaczeniem?

    OdpowiedzUsuń