Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

29.11.2014

[Violetta 3] Odcinek 50

[Violetta 3] Odcinek 50

Co takiego czeka nas w ostatnim odcinku przed weekendową przerwą? Jak miewa się Jade? Czy związek Naxi może czuć się zagrożony? Mamy nową piosenkę, na którą pewnie wielu z was czekało! Co takiego powiedział, ważnego León do Violetty w ostatnich minutach odcinka. Czy Diecesca wreszcie się ujawni? A może León będzie ciut zły na Gery?

 Post zawiera streszczenie.


Streszczenie: Angie gdy widzi tylko Priscilę znika z domu Germana. Priscila jest zła, że nie wie nic o przygotowanej fieście dla uczniów. Czyżby chłopacy szykowali nową piosenkę? Violetta mówi Diego, że jest szczęśliwa, że są razem z Francescą. Maxi świetnie się dogaduje z Matyldą. Felipe chce pomóc Violetcie w projekcie, ale Federico nie zgadza się by on pomógł, bo jest gwiazdą U-mix jak również Ludmila. Ale Violetta wybrania Ludmile i Felipe. Czy Ludmila jest trochę zazdrosna o Felipe?





Co sądzicie o odcinku?  

118 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hejka, wyciekł 61 odcinek Violettty! Aby oglądnąć trzeba zalogowac sie wlasnym numerem.To takie zabezpieczenie by nie rozprzestrzenił się po całym internecie. http://kfd.pl/s/violetta61on
      Beso Leonetty i Fedemily musicie to obejrzeć :D

      Usuń
    2. Szkoda że 3 sezon to ostatni trzeba się z tym pogodzić ! Jestem bardzo smuta z tego powodu . Mógł by zostać stworzony jeszcze 1 sezon 4 , ale to raczej niemożliwe .

      Usuń
    3. Wy może zobaczycie koncert w Polsce , ale ja nie bo nie mam tyle kasy . Bardzo kocham Violettę . Chciałabym jeszcze jeden sezon 4 .

      Usuń
  2. I jeszcze jakbyscie przetlumaczyli koncowa rozmowe leonetty :) bylabym wdzieczna. / Dih

    OdpowiedzUsuń
  3. W końcu Leonetta chociaż trochę :D Na końcu powiedział że chce do niej wrócić! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle czekałam na streszczenie a gdybym sobie nie przetłumaczyła to bym nie wiedziała o co chodzi na końcu .

    OdpowiedzUsuń
  5. przetłumaczy ktoś rozmowę Leonetty tą w studiu i potem co Leon podbiegł do Vilu?

    OdpowiedzUsuń
  6. cooo? franletta ?! "Violetta mówi Diego, że jest szczęśliwa, że są razem z Francescą."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest szczęśliwa że Diego jest z Fransecką ! XD Głodnemu chleb na myśli :D

      Usuń
  7. Leonetta Leonetta Leonetta <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Przetłumaczy ktoś tą rozmowę na końcu leonetty i zapowiedź odcinka 51 ??
    Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wola mu pisała, że zawsze ucieka, próbuje walczyć z uczuciem ( wywaliła mu wszystkie te rzeczy) a na końcu napisała "Jesteś tchórzem!"
      Potem gadała do fran i camili, że napisała maila do leona, same straszne rzeczy, bo była na niego zła ale się powstrzymała i nie wysłała
      Olga to usłyszała i jej pokazały, potem german zobaczył laptopa violki i że jest zalogowana na mailu (przeczytał wiadomość)
      Potem z Priscillą gadał "wysłałem" ona "COOO" on "Wysłałem... wysłałem"
      Na końcu Viola do Leona "przyszedłeś"

      Mam nadzieję, że pomogłam Ania

      Usuń
    2. No to w takim razie dalej nie bedzie leonetty przez germana

      Usuń
    3. Zaraz mnie coś trafi. German deniwindcuwqe -,- Jak on tak mógł ? Niech przestanie się wtrącać !!! Masakra, ale czegoś nie kumam, Leon powiedział na końcu odcinka, że chcę z nią być i ona piszę jakieś maile ? o.o nie ogarniam, ale jestem na Max'a wkurzona na Germana, przesadził. Jak zawsze musi sie wtrącić, w 2 sezonie przebiera się za jakiegoś Jeremiasa,a teraz się wtrąca w związek Leona i Violetty, bo oczywiście nie dadzą nam się nacieszyć Leonettą! Znając życie pogodzą się w 78 odcinku i będzie KONIEC. Super, nie dość że finałowy sezon to jeszcze go psują ;// Od początku sezonu tylko kłótnie Leona i Violetty, kilka romantycznych scen i kłótnie o to, że Leon chce odejść ze studia, albo że Violetta zdecydowała że będzie coś tam, a zespół chłopaków miał wystąpić. Mam już tego po dziurki w nosie !!! przewijam tylko na momenty Leona i Violetty te odcinki po Hiszpańsku, ale to już nie ma sensu... Najpierw Gerry i Alex, a teraz German DZIĘKUJEMY za tę "mocniejszą miłość Leona i Violetty", której wgl nie widzę ;-; Miałam nadzieję że w 51 odcinku się pogodzą, ale German musiał dodać swoje i oczywiście poczekamy jeszce z 25 odcinków i będzie LEONETTA :))) Dziękuje dowidzenia !

      Usuń
    4. zgadzam się z tobą jak zwykle pogodza sie w ostatnich odcinkach i tyle sie nacieszymy Leonettą. To juz denerwuje..

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  9. piszę z anonima bo nie mam konta :d
    a dlaczego Leon ma taką minę pod koniec zapowiedzi 51 odc? co było w tym meilu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam o kłamaniu i o niej i Leonie bla bla xd, Vilu nie wyśle tego emaila.
      Zrobi to German i Priscilla. Oczywiście Leon będzie zły, Vilu będzie się tłumaczyć, że nic nie wie i nie zrobiła tego on jej nie uwierzy i znowu koniec Leonetty <3 Kocham ten serial... -.-

      Usuń
  10. Wcale nie żałuję,że nie ma już Queen of the dance floor,bo mil vidas atras i ta nowa piosenka są takie kjanjdkjnksx *-*
    + Przetłumaczcie rozmowę leonetty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z końca 50 odcinka.
      Leon: Violetta czekaj wysłuchaj mnie!
      Vilu: Nie chcę z Tobą rozmawiać, proszę!
      Leon: Nie możesz tak uciekać (nie jestem pewna)
      Vilu: Ale nie chcę żebyś widział mnie w takim stanie(?), rozumiem już wszystko, nie chcesz ze mną być.
      Leon:Nie to nie prawda
      Vilu: Nie rozumiem
      Leon: Chcę z Tobą być!

      Usuń
    2. Dziękuję! Matko nie wierzę <3

      Usuń
    3. OMG <33 Jebnuqwednqewuid ew *-* Aleee się jaram :DDDD DZIĘKUJE ANONIMKU :********** Mam nadzieję że sie pogodzą <33

      Usuń
    4. OMG OMG nareszcie <3 <3 <3 Leonetta para siempre <3

      Usuń
    5. Ale i tak German to schrzani wysyłając e-maila, a ak wgl. to w sumie i tak by się nie pogodzili od razu skoro Viola była zła na Leona i napisała tą wiadomosć :c
      Przestałam to oglądać, tylko do scen Leonetty przewijam bo to już nudne... I do Fedemiły, choć wogle jej nie ma teraz -.-
      Ale silna ta więź Leonetty w tym sezonie... Rzeczywiście... -.-

      Usuń
  11. Aaa ja jestem strasznie ciekawa jaki tytuł ma ta nowa piosenka bo wpadła mi w ucho ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Błagam, niech będą razem moja Leonetta <33 Jak Violetta się nie zgodzi, to już będą jakieś żarty i normalnie zwariuje ;-; Błagam ! Nad czym ona się zastanawia ? Nie dość że to przez nią Leon cierpiał po tej akcji z Roxy, to ona jeszcze się zastanawia .. Mam nadzieję że została jej odrobina rozsądku i wróci do Leosia, bo naprawdę jestem wkurzona, niby ich miłość miała być w tym sezonie silniejsza, a już od początku się kłócili i były sprzeczki. Nie tak sb wyobrażałam finałowy sezon, ale mam nadzieję że naprawią to i znowu będzie Leonetta ALE SZCZĘŚLIWA bez jakiegoś przychlasta Alex'a i Gerry, bym ich strzeliła w te krzywe twarze, masakra ;X

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam bratnią dusze XD Mam takie samo zdanie :)

      Usuń
    2. Haha, nareszcie ktoś z takim tokiem myślenia jak ja <3 :D

      Usuń
    3. Ja jej nie kumam.Violettka taka wspaniała,ohh fantastyczna po prostu ideał!Nie mam nic do niej,ale mnie wkurzyła.Pierw zraniła Leóna,przebierając się za Roxy (choć przeczuwam,że on o tym wiedział) a potem się zastanawia -.- No błagam!Ja na jej miejscu od razu bym powiedziała "Tak!" :D
      ~~Nikola

      Usuń
    4. Ja się dołączyczam do was!
      Znalazłam bratnie dusze♥♥♥♥ aaaa♥
      Aninomku zgadzam się z tobą w 100% procentach♥ :)

      Usuń
    5. A i oczywiście zgadzam się także z Nikolą ♥ :)

      Usuń
    6. Normalnie siostry <3 :D Ale błagam was, jeżeli ona zaprzeczy to będzie mega przesada, masakra ; o A wgl zapomniałam się podpisać pod moimi poprzednimi komentarzami xD No, ale cieszę się, że w końcu ktoś się z mną zgadza : D Miejmy nadzieję że wróci Leonetta :)) //Mośkaaa

      Usuń
    7. Jak się nie zgodzi,uduszę :)
      ~~Nikola

      Usuń
    8. Wow, ile ja bliźniaczek znalazłam xD TAKIE SAMO ZDANIE <33

      Usuń
    9. Siostrzyczki <33 : D //Mośkaaa Widzę, że dużo osób się zgadza z moim pierwszym komentarzem :DDD

      Usuń
    10. Hahah Ups miało być te "//Mośkaaa" na koniec XD //Mośkaaa

      Usuń
    11. Dziewczyny też się z wami zgadzam. Ja uważam że szybciej będzie Leonetta. Vilu nie wytrzymała by długo bez Leosia♥!

      Usuń
    12. O odcinku 51, jak ktoś nie chcę wiedzieć niech nie czyta !

      Viola się nie zgodziła, ale nwm czemu. Przytuliła Leona i poszła. German wysłał nie chcący tego Maila, nawet próbował cofnąć, ale nic ;// Później Leon wszedł i Violetta nic nie wiedziała o Mailu i była taka szczęśliwa "przyszedłeś", ale on zrobił jej awanturę i wyszedł. Ale za to w zapowiedzi było jak się prawie pocałowali !! <3333 Ja na razie nie będę za dużo sb wyobrażać, bo może znowu ten sen Violi i tyle z tego będzie :ccc Niech oni się wreszcie pogodzą ! proszę ;cc. Siostrzyczki, nie doczekamy się Leonetty w 51 odcinku :cc mam nadzieję, że chociaż będzie PRAWDZIWE Beso z zapowiedzi 52 odcinka :)) /Mośkaaa

      Usuń
    13. Odc 52

      Leon i Violetta się nie pocałowali i nie są razem, ale pod koniec odcinka German rozmawia z Leonem, więc może będzie dobrze, mam nadzieję ;cc //Mośkaaa

      Usuń
    14. To nic nie zmieni w zdaniu Leona co do Violetty . Ale on jom jeszcze kocha , a i zespół Chłapakuw napisze nowom pioseknę ona sienazywa Más que una amistad i jest boska ! https://www.youtube.com/watch?v=dCC5GJRZwuw

      Usuń
  13. Co Violetta powiedziała w zapowiedzi 51 odcinka, jak Leon stanął w drzwiach i co powiedziała do Camili i Fran. Bardzo proszę o odpowiedź :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech ktoś przetłumaczy o czym rozmawia Vilu i Leon w studiu (po tym jak gratulował Fran) rozumiem tylko to
    Leon:Violetta
    Violetta: Tęsknisz za mną, myślisz że możemy być razem?
    Reszta jest dziwnie niewyraźna :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zwykle nie odpowiadasz..
      Wiem, że muszę o tobie zapomnieć Leon

      Usuń
    2. Wydaję mi się że było coś tam o tym, że ona wie że on i tak nie odpowie i chyba wszyła, a on za nią (nie jestem pewna, bo nie znam hiszpańskiego), ale tak mi się wydaję

      Usuń
    3. anonimek up źle mówisz

      Usuń
  15. Wiem, że się czepiam, ale znowu ten sam rażący w oczy błąd "Cłopacy" -.-

    OdpowiedzUsuń
  16. Cloacy??? Anonimie z 22 36 clopacy od kiedy
    Jaka BEKA

    OdpowiedzUsuń
  17. Icb milosc miala byc silniejsza... myslalam ze bedzie jak w filmie przeciez wiedza ze sie kochaja te wszystkie pszejscia.. nie podoba mi sie ten scenariusz... w 2 i 3 sezonie to samo :( Nie wina Hermana... zrobil to nie celowo a Vilu nie musiala tg pisac zwlaszcza ze to ona popsula zwiazek i stchozyla nie mowiac o Roxy.. za bledy przeptaszam jestem na tel /dih

    OdpowiedzUsuń
  18. W której minucie Broadway mówi po polsku?? Proszę powiedzcie bo nie mogę tego znaleźć ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. Przetłumaczy ktos ta ostatnia rozmowę germana i angie pokoju nauczycielskim jak wchodzi jadę i co mówi ze maja takie miny ?????????????¿¿¿¿¿!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż Jade zostanie nową właścicielką studia On Beat :D Zapewne Nicolas jej je wykupił ;d Stąd te miny Germangie XD
      A i tłumaczenie w zapowiedzi odc. 51 rozmowa Germangie: (jeśli ktoś ciekawy)
      "Angie: Jestem tak szczęśliwa, kiedy jestem z nią! (Violetta?)
      German: i jestem szczęśliwy, kiedy jestem obok ciebie."
      lub
      "Angie: Jestem szczęśliwa kiedy widzę cię szczęśliwego z nią! (Priscilla?)
      German: I jestem szczęśliwy kiedy jestem obok ciebie."

      Besso Germangie Plisss ♥
      Nie ma co liczyć, pewnie Jade lub ktoś inny wpadnie i im przerwie ;-;

      Usuń
    2. Sikam <3 Germangie awwww :*

      Usuń
    3. Ohhh! Moje germangie ! Oby więcej takich scenek ♥

      Usuń
  20. a nie widzieliście muny germana gy ktos zadzwonil do angie zauwazylam jakby byl zazdrosny a co do leonetty to myśle ze w tym tygodniu sie pogodzą bo widzialam niektore fotki gdy leonetta byla razem a teo violecie jeszcze nie bylo a dlaczego wiem bo oglądam i dodaje i caly czas jestem na twiterze

    OdpowiedzUsuń
  21. nie widzieliście miny germana gdy ktos dzwonił do angie przepraszam wtedy za błędy szybko pisze i to dlatego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam...
      Myślę, że to może być Pablo.
      Mnie tam bardziej ciekawi po co Jade zostanie właścicielem studia XD
      No i ta zapowiedź Germangie mrrr ♥

      Usuń
  22. Jak mnie to już zaczyna denerwować -.-
    Może i nie jest jakąś wielką fanką Leonetty no , ale proszę ...
    Nie mogę się wreszcie pogodzić ? :P
    W końcu no wiecie to ostatni sezon mogliby im teraz trochę odpuścić -.-
    I jeszcze Naty i Maxi ...
    Fajnie Polka w obsadzie i wo gule , ale prawie wszystkie Naxistas jej nienawidzą XD
    Szkoda , że dostała taką rolę , ale chociaż to XD
    No cóż poczekamy sobie trochę na powrót Leonetty .... :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak nazywa się ta piosenka co śpiewają chłopaki ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Przetłumaczy ktoś rozmowę Ludmiły i Violetty, po wyjściu Felipe ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Przetłumaczy ktos rozmowę Ludmi i Violki po wyjściu filipe proszę:))?

    OdpowiedzUsuń
  26. Przetłumaczy ktoś rozmowę Leona i Gery? Proszę. I z góry Dziękuje :D

    OdpowiedzUsuń
  27. violetta nie potzrebnie napisze smsa do Leona a Herman go mu wyśle i przez Hermana violetta i leon się po kucą mam nadzieje że Fede i Ludmiła będą razem nie lubie Ludmiły ale życze jej szcześcia a co do Maksiego i Nati to uważam że Nati chyba zakochała się w tym samym chłopaku co Ludmiła ale masakra jak tak można żal mi fede jest taki przystojny i Leon też mam nadzieje że final 3 sezonu skończy sie na Leonecie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimku zgadzam się z Tobą tylko jedna sprawa Ludmila nie zakochała się w Felipe ( To ten blondyn , do którego być może czuje coś Naty ) Tylko chcę , żeby Federico był o nią zazdrosny , dlatego jest dla niego taka miła i wgl ... :)

      Usuń
    2. po kucą [*]

      Usuń
  28. Mam nadzieję że Leonetta się pogodzi <3 BŁAGAM ile można się kłócić ? Ale szkoda mi się zrobiło Violetty pod koniec zapowiedzi 51 odcinka "przyszedłeś' widać było w niej takie szczęście, ale on niestety jest zdenerwowany za tego Maila co GERMAN wyśle ;-; Bardzo mi się jej szkoda zrobiło :c Proszę niech się wreszcie pogodzą :c

    OdpowiedzUsuń
  29. Leonetta León powiedział dla Viol że chce z nią być .... ale niestety jak to w Disney Herman namiesza bo wyśle jakąś wiadomość z kąta Violi do Hermana i będzie KOLEJNA KŁÓTNIA NASZEJ KOCHANEJ LEONETTY :) Jak zawsze już się do tego przyzwyczaiłam :) tak jak chyba każdy :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. W której minucie jest ta nowa piosenka ?! :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Kto jest za leonettą tak jak ja . Łapka w góre. Czy ktoś zna fajną stronę z opowiadaniami o nich?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz obejrzeć mój kanał na Yt, bo robię filmiki o Leonettcie i nie tylko :)) mam nadzieję, że ci się spodoba :)) --> https://www.youtube.com/channel/UCfYTc1nCTJ1mGrFJM0Ysyzg

      I oczywiście, że jestem za Leonettą <3 Moja najukochańsza para z tego serialu, a później Naxi *-* , ale niestety wszyscy skłóceni ;//

      Usuń
    2. http://te-qiuero-leonetta.blogspot.com/
      Polecam bloga jest genialny.Kocham Leonettę <3

      Usuń
  32. Leonetta jest okropna , nie prawdziwa istrasznie udawana! Juz fedemila jest lepsza

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy to prawda że martina chce zerwać ze swoim chłopakiem?<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To plota!!!!!!!1

      Usuń
    2. na pewno bo niby flirtuje z serialowym alexem

      Usuń
  34. mam pytania bo nic nie wiem co się dzieje :
    1. Czemu Ludmi zerwała z Fede?
    2. z kim teraz chodzi Viola
    3.Czy ludmi mieszka u Violi w domu?
    4. Czy german ożenił się już z mamą Ludmiły?
    Dzięki za odpo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1 oa chya z im ie zerwala ale jest miedzy imi zle a ludmi kocha sie w felipe
      a a reszte masz odp a dole

      Usuń
  35. 2. nie ma chłopaka
    3. tak
    4.tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie to się z nią jeszcze nie ożenił, to były tylko zaręczyny.

      Usuń
    2. nie czepiaj się. odp to się odczep

      Usuń
  36. 20:28 Broduey mowi po polsku "idziemy" <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja usłyszałam "chauciemy" xD xD xD

      Usuń
    2. Mi się wydaję, że powiedział "chodźmy" tylko tak trochę nieudolnie.

      Usuń
    3. powiedział chodźmy. przecież wyraźnie słychać

      Usuń
  37. Germanowi już dziękujemy...

    OdpowiedzUsuń
  38. Gdzie mozna obejrzec online odcinek te o 22.00 ?

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam nadzieje że ten email niepokłóci Leonetty

    OdpowiedzUsuń
  40. Wydaję mi się czy Gery powiedziała w zapowiedzi, po polsku " kim jest Jade "

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja wolę poczekać na polskie wersje odcinków, bo zupełnie inaczej w nich spostrzegam aktorów i ogółem cały film.

    OdpowiedzUsuń
  42. leon w ostatniej minucie odcinka powiedział że chce żeby Vilu do niego wróciła. :) <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Matylda to nasza polska aktorka (Justyna Bojczuk)

    OdpowiedzUsuń
  44. Czy Jadę wlasnie zwolnila Angie ... PRZETLUMZCCIE OSTATNIA ROZMOWE HADE Z ANGIED POD KONIDC ODCINKA 51 !!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. [odcinek 51] Leon i Violetta nie wrócą do siebie. Gdy ona będzie śpiewała w studio Underneath it all on przyjdzie. Powie jej, że przeczytał e-maila. Ona będzie zaskoczona bo nie wie o co chodzi. Jeszcze nakrzyczy na nią i wyjdzie. Więcej scen z ich udziałem nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  46. bedzie 52 odcinku nie widziales zwiastunu anonimowy co do jade to zwolnila angie jak sie domyslacie zazdrosci o germana ale tego nie powiedziala ..powiedziala ze ona teraz tu rzadzi i moze ją wyrzucic

    OdpowiedzUsuń
  47. Przetłumaczy mo ktoś rozmowę leonetty w zwiastunie odc 52

    OdpowiedzUsuń
  48. Przetłumaczy ktoś zwiastun 51 i 52? Proszeeeeem

    OdpowiedzUsuń
  49. A w ogóle z tego co wiem to Ludmiła miała stać się dobra a zwłaszcza dla Violi a ciągle coś jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież, jest już troche lepsza, ale pewnie pod koniec sezonu sie bardziej zmieni !! '

      Usuń
  50. Moglibyście w końcu dodać streszczenie do odc 51 i 52??? Proszeeee.....

    OdpowiedzUsuń
  51. Na początku powiem, TO JEST MOJE ZDANIE(nie chce żeby później ktoś mnie zaatakował że myślę tak a nie inaczej bo chyba po to to forum tutaj jest, żeby każdy napisał co myśli) nie wiem jak Was, ale mnie to już bardzo denerwuje i męczy... kochałam oglądać ten serial, ale teraz już sama nie wiem. Z odcinka na odcinek rośnie moja złość na taki a nie inny obrót spraw i obawiam się, że niebawem nie wytrzymam i przestane to oglądać bo to co reżyser wymyślił w tym sezonie przechodzi ludzkie pojęcie nie starczyło by mi nocy żeby napisać o wszystkich ale napiszę o głównych bohaterach Leonie i Violetcie bo jeśli o nich chodzi mam chyba najwięcej zarzutów ...po pierwsze ich ciągłe kłótnie doprowadzają mnie do szału, mam wrażenie że 1 i 2 sezon jakoś się kleił, bo w 1 Viola rozdarta była między dwóch chłopaków, Leon zabiegający o nią cały sezon, przeżywała pierwsze takie uczucia w życiu, ciągła huśtawka i tak dalej. W drugim sezonie były głupie sprzeczki, kłótnie ,ale według mnie wytworzyła się już niesamowita więź między Leonem a Violą, która wynikała z tego co było w 1 sezonie i po mimo tego, że każde z nich było później z kimś innym, kochali się i widać było, że byli w związkach ale to nie było to samo. W końcu 3 sezon kiedy to między naszą kochaną parą miała być ta więź niezwykle silna moim zdaniem jest najsłabsza, wszystko sobie przeczy, wszystko jest nie tak. Zaczynając od tego że oboje zachowują się jak dzieciaczki, jakby nie wyciągali wniosków, jakby nie przeżyli tego co było wcześniej. Widzimy znów tą samą durną zazdrość( chodź w sumie nie wiem czy nie gorszą), te same nieporozumienia, kłótnie( o wiele gorsze niż kiedykolwiek, uważam że Leon jest okrutny w stosunku do Violetty, a Violetta chyba straciła pamięć bo zapomniała już jaka była zła na tatę kiedy ten udawał nauczyciela w studiu żeby ją szpiegować) ja rozumiem że to serial i że musi się coś dziać ale bez przesady, ONI W OGÓLE ZE SOBĄ NIC NIE WYJAŚNIAJĄ :( kurczę...trochę mi przykro bo na początku 3 sezonu rzeczywiście wierzyłam że ta ich więź będzie silna jak nigdy dotąd że mogą się posprzeczać ale to nic nie znaczy bo się kochają, tyle było gadania że żyć bez siebie nie mogą, że to miłość jak żadna inna a przyszły jakieś tam problemy z którymi trzeba było się zmierzyć i Viola mu KOMPLETNIE NIE UFA a Leon ZAKOCHUJE w przebranej Violetcie, GDZIE TU JEST LOGIKA? Moim zdaniem oboje zawalili na całej lini, bo ja na miejscu Violi, nie chciałabym być z Leonem a na miejscu Leona nie chciałabym być z Violą, bo po tych ostatnich wydarzeniach jeśli do siebie wrócą( a na pewno tak będzie) będzie to strasznie słabe, bo to co teraz jest pokazane to na pewno nie miłość dwojga ludzi tylko jakiś cyrk... eh, myśli ktoś tak samo? może trochę chaotycznie napisane ale, nie mam już siły, powiem raz jeszcze kochałam ten serial ale ta ciągła "moda na sukces"( i to nie tylko między Leonettą) strasznie mnie męczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie myślę tak samo. Ten 3 sezon miał być najlepszy, miała być pokazana wielka miłość Leonetty i ich silna więź. A jest totalnie odwrotnie. Leon ciągle ma wąty do Violetty( czasem słusznie a czasem po prostu na nią wjeżdża bez powodu), Violka jak zwykle popełnia te same błędy. Czasami wkurza mnie to że musi być taka idealna. Gdyby aż tak nie zajmowała się Alexem może sprawy miały by inny obrót. A Leon na Violette zawsze się wkurza i wszystko jej zarzuca a Gery to jakaś inna i kochana jest. Grrrrr. Mam już tego dość

      Usuń
    2. Mam podobne zdanie do Cb Anonimku 1, w wielu komentarzach pisałam podobnie jak ty. Odechciewa mi się oglądać serialu, skłócili najlepsze pary. Leonette dalej kocham, ale wykańczają mnie ich ciągłe kłótnie. Mam nadzieję, że jeszcze przed 78 odcinkiem się pogodzą. 1 i 2 sezon miały sensowną, rozbudowaną i bardzo fajną fabułę, a ten ? Zaczyna się z tego robić według mnie może nie "moda na sukces" ale "M jak miłość" Najpierw jest tak wspaniale, szcześliwie i pięknie, a zaraz okropnie, okropnie i jeszcze raz OKROPNIE. W jednej rzeczy tylko mam troszkę inne zdanie od ciebie. Jeżeli sie pogodzą to według mnie ich miłość nie będzie słaba, tylko jeszcze silniejsza (te wydarzenia były okropne). Ale i tak jakby był 4 sezon - którego niestety nie będzie ;c to znowu ich miłość byłaby słaba i tak w kółko. Z resztą jestem w 100 % zgodna :)) Mam nadzieję że szybko się pogodzą :cccccc

      Usuń
  52. Kiedy będą streszczenia następnych odcinków??!

    OdpowiedzUsuń
  53. dajcie link do jakiegoś fajnego bloga z opowiadaniami o Leonettcie

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. hej moze ktos wie czy leon sie zejdzie z violett bo ja juz nie mam sily rece mi opadaja nie dorzyje do ostatniego odcinka 3 sezonu

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja yt jest odcinek 60 Violetty i w nim Leon pocałuje Violette https://www.youtube.com/watch?v=O_spEZ4aV-g <3 awww

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej wiecie który był odcinek 26 stycznia 2015,
    ponieważ ja wtedy miałam choinkę w szkole od 16-20

    OdpowiedzUsuń
  58. w razie czeko chtnie przetłumacze fragmenty odcinkow:3

    OdpowiedzUsuń