Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

25.07.2015

[Z życia aktorów] Martina ku nowej drodze

[Z życia aktorów] Martina ku nowej drodze

Z niewinnej dziewczynki grając w Patito Feo po trzy lata z Violettą po międzynarodowe trasy z resztą obsady, zagoszczenie w Neftlix aż do rozpoczęcia solowej kariery. Tak w skrócie można przedstawić życie pełnoletniej już Argentynki, która cztery dni temu zawitała do Los Angeles, aby razem ze swoją ekipą z Hollywood Records móc nagrać swój pierwszy krążek klik otwierający drzwi ku nowej przygodzie. Jak dotychczas przebiega wizyta rodziny Stoessel w stolicy Kalifornii? O tym wszystkim tutaj.




Hola! Llegue ayer a Los Ángeles, para empezar mi nuevo camino. Estoy feliz por tener cerca a toda la gente q esta a...
Posted by Martinastoessel on 23 lipca 2015

 Cześć! Wczoraj przybyłam do Los Angeles, aby rozpocząć moją nową drogę. Jestem bardzo szczęśliwa mając blisko siebie wszystkich ludzi, którzy mi wokół towarzyszą, moją rodzinę, moich przyjaciół, którzy mi pomagają i zachęcają mnie, Lore moją nauczycielkę śpiewu, która widziała mnie rosnącą w tym, że życzyła mi powodzenia i teraz jest ze mną, chcę specjalnie podziękować Diego Lerner szefowi Disney Europa, Bliskiego Wschodu i Afryki za jego wsparcie i sympatię, Claudio Chiaramonte szefowi Disney Ameryka Łacińska i Środkowa i całej cudownej ekipie Hollywood Records.
Dziś jest mój pierwszy dzień w studiu nagraniowym, jestem trochę zdenerwowana i niespokojna, wszystko pójdzie wspaniale, ponieważ jestem otoczona najlepszymi nauczycielami na świecie, autorami, kompozytorami, muzykami, producentami i coacherami!!!! Oby spodobała Wam się moja praca!
Dziękuję moim fanom, bez nich to nie byłoby możliwe są najlepsi na świecie.
Jestem szczęśliwa! 
A to słowami wstępu.

Bezpośredni odnośnik do obrazka Bezpośredni odnośnik do obrazka 
Bezpośredni odnośnik do obrazka


Co w czasie wolnym? Nie mogło zabraknąć wycieczki po uliczkach The Grove czy koncertu Imagine Dragons, na którego dziewczyna wybrała się wczoraj z rodziną. niżej przedstawiam dość sporo zdjęć z tych wydarzeń oraz trochę z samego serca HR:

  
Bezpośredni odnośnik do obrazka  
 
Bezpośredni odnośnik do obrazka

  
 
 
   
  

A jak postępują nagrania?


Rozpoczynam nową przygodę, rozpoczynamy nagrywanie moich własnych tematów (tu piosenek z treścią, które chce przekazać fanom)! Nigdy nie wyobrażałam sobie, że będę tutaj, w Hollywood Records, z ludźmi tak niesamowitymi, nauczycielami i tak utalentowanymi! jestem bardzo wdzięczna za tą wyjątkową okazję, którą dało mi życie. Dziękuję wszystkim osobom, którzy wierzą we mnie, naprawdę bym chciała byście mogli usłyszeć wszystko! 

Oprócz rodziny, która wspiera ją na każdym kroku, Tini pracuje z zespołem, z którym miała do czynienia jeszcze podczas nauki w San Marco, tu najbliższa jej sercu osoba - Loren Borgese, nauczycielka śpiewu będą również jej coacherem (osobą, która pomaga jej w tworzeniu tekstów), a także Claudia Brant, kompozytorka, która przejmie pieczę nad kwestia melodyczną. 

Bezpośredni odnośnik do obrazka








 
 
 
 



Bezpośredni odnośnik do obrazka 

Ale to nie koniec! Według potwierdzonych przez gwiazdę słów dla prasy, płyta będzie dostępna w pierwszej kolejności w Ameryce Łacińskiej, Stanach i Hiszpanii. To, gdzie  iw jakim tempie dotrze do reszt państw Europejskich zależy od tego jak będzie postępowała w wyżej wymienionych. W tej sytuacji jednak wątpię, aby stanowiło to problem, jak również i u nas. "Po prostu Tini" nadal zagrzewa stałe miejsce w Top10 sprzedawanych książek w Empiku, a popyt na Stoessel rośnie. Sądzę, że ukształtuje swój wizerunek w zamierzonym kierunku, a przy wsparciu rodziny pozostanie przy nim, co dla Tinistas z pewnością będzie powodem do radości. Poczekamy co niedaleka przyszłość przyniesie.
Warto też się przyjrzeć dość ciekawej sytuacji. Jorge w ostatnim filmiku przedstawia blog z przybycia do..L.A. Na razie jednak nie ujawnił celów podróży (choć lot samolotem jak zwykle był dla niego mordęgo, o czym dowiecie się w kolejnym poście:D). Czyżby coś się kroiło? Dla zainteresowanych link . I uwaga! Możecie wykorzystać okazję i zapytać go o to w kolejnym #JorgePOV klik.Do rozpoczęcia drugiej części trasy jeszcze miesiąc, a do tego czasu - praca wre!

I co sądzicie? Macie jakieś domysły odnośnie przyjazdu Blanco?

27 komentarzy:

  1. Może Jorge i Tini by coś razem stworzyli?
    Wielokrotnie mówili, że chcieliby coś razem zaśpiewać ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe, czy na płycie będzie Lucha por tus sueños...

    OdpowiedzUsuń
  3. O prosze nagle dziewczyny odeszły to szanowna Secia bierze sie do roboty hmm..to napewno nie przypadek ;")

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie wierzę - Sećka, w końcu ruszyła dupsko i zaczęła pisać posty. Powiedz mi tylko dlaczego dwie redaktorki musiały odejść żebyś wzięła się do roboty? Jeśli chodzi o post to zauważyłam błędy. A i jeszcze jedno: śmieszy mnie to, że na asku tak jedziesz po Tini, a w poście piszesz, że uształtuje swój wizerunek... Z tego co pamiętam na asku pisałaś co innego. Bez pozdrowień. -,-

    OdpowiedzUsuń
  5. http://disney-polska-violetta-polska.blogspot.com/ Zapraszam do nas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby piszesz o ulicach The Grove, a poniżej zamieszczasz dwa zdjęcia z kolacji z Buenos Aires, jeszcze przed wylotem do USA. Twitter to czasami złe źródło informacji.
      Tutaj masz artykuł dotyczący tej kolacji, by nie było, że jestem ta zła: http://www.ciudad.com.ar/espectaculos/martina-stoessel-sus-piernas-super-flacas-tengo-patitas-flamenco-vivo-comiendo_63430

      Usuń
  6. Będziecie mogły napisać posta o jakiej godzinie przyleci samolot z obsadą i w jakim hotelu będą? Oczywiście w Warszawie!
    Proszę Was!
    Liczę na odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jestem jakąś wielką Tinista, jednak jestem ciekawa jak będzie wyglądała płyta i jakie będą na niej piosenki. Ja liczę na duet Jorge i Tini,bo dziwne, że akurat w tym samym czasie są w tym samym miejscu xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Masa zdjęć a treści tyle co kot napłakał... Fotki każdy może zobaczyć na koncie Tini czy jej rodziców, w poście powinno być wiele informacji a zdjęć tyle aby tylko dodatkowo. Widać że post robiony na szybko byleby był, bo blog upada. O 100 razy wole przeczytać post na V2P napisany przez Vilu 4ever o tej samej tematyce. Ciekawie napisany,włożona praca,kilka zdjęć do smaczku. Co się dzieje z Wami,konkurencja jest 1012929 razy lepsza, nigdy jako wasza fanka myslalam ze nie powiem ale wole V2P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wole V2P chociaż tam coś robią posty o tej samej tematyce u nich są 10000000000 razy szybciej -.-

      Usuń
  9. Tini tak dobrze zna angielski czy pojechała np z tłumaczem czy coś?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesuje mnie jej płyta, w Holywood Records wydaje się Demi Lovato, może duecik? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. A jej nogi to dalej czysta tragedia...

    OdpowiedzUsuń
  12. NOGI TINI TO ŻYCIE OMG ������

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, Martina z Jorgem nagrywają współny utwór, są zdjęcia na twitterze jak stoją tam w studiu, przy mikrofonach <3
    Dziękujemy za ten post,przeeecudowny!

    OdpowiedzUsuń
  14. https://www.facebook.com/warsawdrumfestival/videos/476455749204049/ LIKE? :') BARDZO PROSZĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. https://www.facebook.com/warsawdrumfestival/videos/476455749204049/ LIKE? :') BARDZO PROSZĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. http://violetta2polska.blogspot.com/2015/08/akcja-chcecie-kolejny-koncert-violetty.html#more Bierzcie udział w akcji. Proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  17. http://martinastoessel-violettapolska.blogspot.com/2015/09/konkurs-wygraj-ksiazke-swiat-violetty.html zapraszam na wielki konkurs na blogu! Do wygrania książka "Świat Violetty" wydawnictwa Kaktus. Warto wziąć udział! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny. - Emka
    Zapraszam do mnie http://storyismylifevioletta.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Martina nie chodzi z Jorge tylko z Petterem!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytasz ten komentarz twoj rodzic umrze w ciagu 5 lat aby cofnac klatwe skopiuj ten komentarz na 5 powodzenie

    OdpowiedzUsuń