Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

2.04.2013

Libster Awards

Nominowała mnie AnubisOsirion (http://peddie-na-zawsze.blogspot.com/) oraz moja kochana Alex, która piszę boskie opowiadania (http://story-violetta.blogspot.com/). Dzięki wielkie kochane ;*
Uwaga! Odwiń by zobaczyć co jest dalej ! 



Odpowiedzi do pytań od AnubisOsirion:


1. Lubisz zwierzęta, jakie ? 
Hmm..? Lubię wszystkie, ale szczerze nie chciałabym mieć żadnego.
2. Ulubiona piosenkarka ?
Jessie J - ubóstwiam ją 
3. Ulubiony przedmiot w szkole ? 
Plastyka..?
4. Ulubiony kolor ? 
Fioletowy, różowy, czarny, biały... Mogłabym tak wymieniać i wymieniać. Ale najlepiej wyglądam w czerwieni.
5. Znak zodiaku ? 
Rak
6. Lubisz czytać książki, jeśli tak to jakie ? 
Nie lubię czytać książek, wręcz nienawidzę. Ale za to uwielbiam opowiadania, do których możecie przejść - są one pod obserwatorami. 
7. Baton, ciastka czy czekolada ? 
Żelki ;D xD 
8. Ulubiona piosenka.
Jessie J - Nobody's Perfect, Domino, Who you are, Price Tag itd. Wszystkie od Jessie J -> Kocham ją.

9. Ulubiony film/serial.
Film - Wszystkie części Sagi Zmierzch
Serial - Violetta , TDA
10. Masz rodzeństwo ? 
Mam i to 2 braci.
11.  Co lubisz robić w wolnym czasie ? 
W wolnym czasie prowadzę bloga, albo z moją kochaną Karolinką (przyjaciółką, ma tak samo na imię *,* ) idziemy go galerii, albo siedzimy u mnie. Albo też uwielbiam pisać z Milenką... A tak wgl - Milenka boska jesteś... i ta nasza rozmowa. ;D
 Odpowiedzi do pytań od Alex:

1. Lubisz czytać lub pisać opowiadania ? 
Jak już napisał kocham czytać opowiadania dotyczące Violetty i nie tylko. Zwłaszcza twoje Alex :* 
2. Jaki jest twój ulubiony kolor ? 

Już napisałam... ;D
3. Ulubiony serial lub program.

Także napisałam...
4. Jaki mam teraz humor. 

Hmm... Jestem uśmiechnięta... chyba szczęśliwa. ;D 
No i jestem już padnięta...
5. Co w sobie lubisz ? 

Hmmm..? Oczy ? 
6. Jaka jest twoja najgorsza cecha ? 

Chyba to, że jestem bezczelna... ;D
7. Ile masz blogów ? 
Tylko ten.. I tak chyba zostanie. ;D 
8. Masz laptopa czy komputer ? 

Mam swojego, własnego Laptopa i jestem z tego dumna. :D 
9. Jakiego koloru masz oczy ? 

Takie zielonee. :D
10. Ile masz lat ? 

Mam lat 13, lecz już 13 lipca będę miała 14 ;D  
11. Jesteś leniwa ? 
I to jaaak. :D 

--------------------

Postanowiłam nie nominować, ponieważ nie chcę się powtarzać. Oraz nie będę zadawać pytać, ponieważ wszystko o was zobaczę na innych blogach... Pozdrowionka ;* /Lady.Cuks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz