Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

27.04.2013

Pamiętnik Violetty od maja w sklepach!

Witajcie kochani,
Ostatnio nie mogłam nic dodać, z powodu kary. Więc bardzo, bardzo was za to przepraszam.

A teraz coś z czego na pewno się ucieszycie. Za niedługo, czyli na początku maja do sklepów wyjdzie pamiętnik Violetty. Wiem to, ponieważ sama dostałam taki pamiętnik od The Walt Disney Company.
Jestem im za to bardzo, bardzo wdzięczna. Dodatkowo dostałam jeszcze długopis.
Mam nadzieję, że kupicie sobie taki. Naprawdę warto.

43 komentarze:

  1. Ej mam pytanie gdzie będzie można go kupić?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero na początku maja będzie dostępny w sklepach. :D

      Usuń
    2. Myślicie że bedzie w empikiu ?

      Usuń
    3. są na allegro ale właśnie czy w empiku albo w jakiś księgarniach?

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Na alego są inne i na innym blogu ktoś mówił że są w smyku ale tam reż nie ma chcę taki mieć ale nigdzie nie mogę takiego znaleść

      Usuń
    6. Na alego są inne i na innym blogu ktoś mówił że są w smyku ale tam reż nie ma chcę taki mieć ale nigdzie nie mogę takiego znaleść

      Usuń

  2. a wiesz w jakiej cenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem że na allegro są w cenie 18-20złotych
      ale te pamiętniki (sekretniki ) są inne dziś
      oglądałam ten pamiętnik z allegro ale on jest
      chyba inny niż twój przynajmniej na okładce .
      Chciałam się ciebie zapytać jak wygląda twój
      pamiętnik od środka

      Usuń
  3. jak go zdobyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy jak z nimi współpracujesz to oni Ci to wysyłają do domu ? Na twoje imie i nazwisko ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoi rodzicie nie mają nic przeciwko że przychodzą do cb paczki ? Wgl wiedzą że prowadzisz bloga ?

    OdpowiedzUsuń
  6. A ile ty masz wogolee lat ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nawiązałaś prace z The Walt Disney Company?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiesz jak można nawiązać prace z nimi?

      Usuń
    2. Czy ty masz pracę bogów bo na innym blogu było napisane to samo o tym że nie mogłam pisać z powodu kary o co chodzi

      Usuń
  8. Gdzie można kupić te pamiętniki jest już maj a na allegro ich nie ma to gdzie mam szukać?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale w jakich sklepach ??? Bardzo chcę mieć taki. Jest na allegro,ale mało podobny do tego twojego..A jeśli masz z nimi kontakt,to mogłabyś się ich zapytać skąt go mają i gdzie można go kupić ??? Będę bardzo wdzięczna ;) A poza tym EXTRA BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sam Disney wielokrotnie podkreślał na facebooku, że jeszcze nie wie NIC o pamiętnikach.

      Usuń
  10. Fajny blog! Ten nawiązali ze mną współpracę :)
    Zapraszam: http://violetta-fioletowyserial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Spytaj się ich kiedy bedzie ten pamiętnik może już coś wiedzą. :) Bardzo chciałabym mieć taki pamiętnik. A wogóle to co trzeba zrobić żeby do ciebie napisali ?

    Zapraszam: http://violetta-fioletowy-serial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bendzie w empiku

    OdpowiedzUsuń
  13. napisz mi odpowiedz na wiki2002b@wp.pl i superancki blooog! i też mi napisz o tym pamiętniku i o tym jak nawiązałaś z nimi wspulprace

    OdpowiedzUsuń
  14. Teraz jeste jeden taki na allegro Taki jak dodałaś -

    OdpowiedzUsuń
  15. mam pytanie w tym pamiętniku są tylko białe czyste kartki?

    OdpowiedzUsuń
  16. Na początku maja można kupić sekretnik violetty a tak myśle że te gadżety będzie można kupić tak jak będzie 2 sezon.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki e-mail ma Disney?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak to zrobiłaś że dostałaś go od The Walt Disney Company???

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak to zrobiłaś że dostałaś go od The Walt Disney Company???

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak to zrobiłaś że dostałaś go od The Walt Disney Company???

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja wiem że w empiku sekretnik kosztuje 30 zł, bo go tez mam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Znalazłam taka stronkę nawet z orginalnym pamiętnikiem Violetty ale potem się rozczarowałam bo ten sklep przysyła takie jakie oni wybiorą więc nic tam nie zamówiłam!.....

    OdpowiedzUsuń
  23. A wy jakie macie pamiętniki z Violetty?....

    OdpowiedzUsuń