Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

15.05.2013

Cykliczne powtórki?

Dzisiaj dostałam wiadomość od Disney na temat powtórek. 

Każdy już wie, że nowe odcinki mają lecieć dopiero 10 czerwca. Ale to jeszcze nie koniec niespodzianek. Powtórki się jeszcze nie skończyły. Będzie działo się tak co 20 odcinków. Czyli jeżeli teraz leci od 21-40, to potem będzie od 41-60. I tak aż do drugiego sezonu. 
Każdy wie, że to jest dla nas męczące, ale nic z tym nie zrobimy. 
Pozdrawiam, Lady.Cuks

11 komentarzy:

  1. Eh,niestety,takie życie.
    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pocieszam się tylko tym, że podobno w innych krajach też robili przerwy w emisji Violetty....niby tak jest w umowie...tak przynajmniej czytałam na jakieś stronie;/

      Usuń
    2. Hej. Mogłabyś podać mi e-mail od The Walt Disney Company bo chciałbym zadać takie mało pytanko. Z góry dzięki. Mam nadzieje że teraz odpiszesz

      Usuń
    3. Nie mam do DC e-mail. Tylko mam prywatny, więc nie za bardzo :)

      Usuń
    4. A jak coś to możesz napisać do mnie to się spytam.

      Usuń
    5. Możesz z DC pisać przez fejsa
      POZDRO

      Usuń
  2. 31 sierpnia będzie ostatni odcinek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale męczarnia :/ No trudno co robić *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy Viola w końcu dowie się o Angie? Czy Angie i German będą razem?

      Usuń
    2. Pod sam koniec sezonu. Nie wiadomo, sytuacja między nimi będzie bardzo skomplikowana. Padną wiele razy słowa "Kocham cię", ale nie będą tworzyć standardowej pary.

      Usuń
  4. Polecam mojego bloga "Violetta na bieżąco"
    PS.Tak już w życiu bywa mi też te powtórki nie leżą ale widocznie mają powód.

    OdpowiedzUsuń