Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

10.05.2013

Ważne! Powtórki Violetty - przerwa w emisji nowych odcinków!

/Ze względu na rangę postu, proszę pozostałe autorki o niepublikowanie do osiemnastej. 

Witajcie. Mam złe wieści dla tych, którzy oczekują codziennie nowych odcinków Violetty. Idąc za wcześniejszym przykładem, od pewnego czasu w sieci krążą plotki o ewentualnych powtórkach. Postanowiłam zaczerpnąć informacji z pierwszej ręki i w tym celu skontaktowałam się z Disney Channel Polska. 

Oto fragment rzeczonej rozmowy:
Wiolczur: Witam, chciałabym się dowiedzieć, czy po trzynastym maja będą emitowane powtórki Violetty. Jeśli tak, to czy będą one leciały równolegle z nowymi odcinkami? Wiele osób w tym i ja, wolałoby, aby cały sezon wyemitowany był jednym ciągiem, a powtórki emitowane było po piątym lipca (kiedy przy równoległej emisji skończyłby się pierwszy sezon). W ten sposób przez resztę wakacji można by emitować powtórki.

DC: Wiolu, powtórki "Violetty" będziecie mogli obejrzeć na antenie Disney Channel od 13 maja. Nie będą one leciały równolegle z nowymi odcinkami. Pozdrawiamy :) 

Wiolczur: Czyli mam rozumieć, że zrobicie przerwę w emisji nowych odcinków na czas wyemitowania powtórek?

DC: Wiolu, dokładnie tak. Pozdrawiamy 

Wiolczur: Czemuuuuuuuuuuuuuuuuuu? Przecież te przerwy są dla fanów Violetty bardzo męczące.
Oczywiście, na ostatnią wiadomość (jeszcze) nie otrzymałam odpowiedzi. 
Co o tym sądzicie? Czy wolicie, aby serial emitowany był ciągiem czy przydałyby Wam się powtórki?  Ja jestem zdecydowanie na nie tego typu akcjom. 

To by oznaczało, że dzisiejszy odcinek Violetty jest ostatnim, jaki zobaczymy w ciągu maja. Odcinki 21-40 będą emitowane już od poniedziałku. 

Wedle moich obliczeń, na nowe odcinki poczekamy do dziesiątego czerwca. Nie wiem jak Wy, ale ja jestem oburzona i chyba zaprzestanę oglądania DC na ten czas.

32 komentarze:

  1. Mnie szlak zaraz trafi. Nie powinni tak robić. To nie fair. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się to też nie podoba!!!!!! wole żeby serial emitowany był ciągiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to też jakiś żart już przecież była przerwa

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to tak wiedziałam że będzie

    OdpowiedzUsuń
  5. Co myślicie o akcji: WYŁĄCZ DISNEY CHANNEL?
    Jeśli chcecie, to poczytajcie o niej tutaj:
    WYŁĄCZ DISNEY CHANNEL

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja NIE WYTRZYMAM co za dupki to wymyślili!!!!! Powinni zrobić cały sezon ciągiem a nie przerywać NA POWTÓRKI! Chcą powtórki NA CO? Powtórki mogą iść w nocy a nie o 16:00 i 20:00
    DUPKI DUPKI DUPKI DUPKI DUPKI DUPKI DUPKI DUPKI DUPKI DUPKI DUPKI DUPKI DUPKI DUPKI DUPKI DUPKI

    OdpowiedzUsuń
  7. na baje.pl są więc tam ludzie mogą przegapiony odcinek oglądać.
    NO WŁAŚNIE CAŁY SEZON POWINIEN LECIEĆ CIĄGIEM, BEZ ŻADNYCH PRZERW

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie! Przez awarię dekodera straciłam cały tydzień.

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 tygodnie przerwy?! OSZALELI

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj dobra. I tak na jesień ma być 2 sezon. A jak wtedy wytrzymałam miesiąc to i teraz wytrzymam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. no kuuuurwa co to ma być . ;__;

    OdpowiedzUsuń
  12. Już raz była przerwa , nie rozumiem , przecież można obejrzeć przegapione odcinki ,, Violetty ." w internecie. A w wakacje bedzie ten serial czy dopiero po wakacjach ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno po wakacjach.

      Usuń
    2. Im chodzi o to, żeby przegapione odcinki obejrzeć akurat tylko u nich :3 I zbić pieniążki.
      Ja tam żadnego nie przegapiłam, więc nie włączam. No... chyba że odcinek 34 i 35 bo są najsłodsze na świecie <3

      Usuń
    3. I love it and there is not fair. I salute all fans Violetty. I love you kisses. bye

      Usuń
    4. Saying this I mean Violetta

      Usuń
  13. Dla mnie cały ten pomysł z puszczaniem powtórek Violetty jest bez sensu... Ludzie, którzy zdecydowali się oglądać ten serial, zrobili to już dawno. Ci, którzy przegapili parę odcinków, na pewno obejrzeli je w internecie... Jestem wściekła, bo naprawdę nie podoba mi się ten pomysł... Kocham ten serial, dlatego jest mi strasznie przykro,że nowe odcinki będą dopiero za miesiąc...

    OdpowiedzUsuń
  14. To jakiś bezsens z tymi powtórkami. Według mnie powinny lecieć dopiero po zakończeniu 1 sezonu czyli jakoś w wakacje ( o ile się nie myle ) albo późnym wieczorem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą odcinki powinny lecieć po 1 sezonie (wakacje), każdy kto chciałby obejrzeć sobie jeszcze raz to by sobie obejrzał... Proponuję puszczać powtórki jeszcze o godz. np. 10.00 lub po 22.00. Kto, jak mu pasuje wybrałby sobie odpowiednią godzinę.

      Usuń
  15. A ja się cieszę , zapuściłam się i nie oglądałam chyba 20 odcinków . (SZKOŁA)

    :))

    OdpowiedzUsuń
  16. A jak zdobyć do DISNEY CHANNEL POLSKA ich e-mail?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz, to możesz pisać na facebooku, ale solidarnie ostrzegam: zachowują się tam jak jakieś automaty i tak koniec końców odpowiedzą Ci, ale ich wiadomość będzie nie związana z Twoim pytaniem.

      Usuń
  17. Chcą zarobić kasę ,ale mozliwe też jest ,że nie mają z dubingowanego 2 sezonu i chca przedłużyć. jak tak dalej pójdzie to we wrześniu bd oglądać odc. 60. Bo chyba przez wakacje nie bd emitować.

    OdpowiedzUsuń
  18. Może sie zbierzmy, i napiszmy do nich petycje albo coś ? No bo sobie chyba w kulki lecą, że do 10 czerwca będziemy czekać. Większość potem, w wakacje, nie będzie miała jak oglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrozumieją to dopiero w wakacje jak im oglądalność spadnie na łeb na szyję.

      Usuń
  19. Jak chcą powtórki to niech je sobie oglądają ale niech nam puszczają nowe.

    OdpowiedzUsuń
  20. wie ktos moze jak nazywa sie odcinek w ktorym violetta zalatwia ojcu thomasa prace? albo ktory jest to odcinek ?

    OdpowiedzUsuń
  21. na wakacje powinni dać powtórki , bo niektórzy wyjeżdżają na kolonie, do rodziny itp. mam nadzieje że tak zrobią ( kocham tomasa)






    OdpowiedzUsuń
  22. Hej mom pytanko na jakiej stronie można obejrzeć Violette



    OdpowiedzUsuń
  23. Żal ! Po co to wszystko? Nie mogą powtórki lecieć w nocy? A NIE O 16 I 20 !

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogą całego sezonu ciągiem puścić, a powtórki nwm... po sezonie?

    OdpowiedzUsuń