Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

30.08.2013

Aktorzy; Diario de Rodaje po męsku

Diario de Rodaje, czyli seria filmików zza kulis kręcenia serialu opublikowała w ostatnich dniach dwa filmiki ekipy chłopaków, której stałymi członkami są Jorge, Xabiani, Diego i Ruggero. Pokazują zgranie grupy i.... zdecydowanie cieszą damskie oczy (nieogolony Jorge, A MI ME GUSTA *.* +klub świstaków-gwizdaczy), toteż postanowiłam o nich wspomnieć.

Pierwszy to "Galanes y guietarras", Amanci i gitary; akustyczna interpretacja yo soy asi. Drugi natomiast to improwizacja Entre dos mundos.

Co byście powiedzieli, gdyby chłopaki postanowili założyć zespół?



6 komentarzy:

  1. Z tym zespołem to myślę , że bardzoo dobry pomysł ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jorge, Xabiani, Diego i Facundo :D Ruggusia nie widzę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysł z zespołem świetny xD Ahh Xabiani <3

    OdpowiedzUsuń
  4. No fajnie by było jakby założyli zespół... mają świetne głosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jorge zdecydowanie cieszy moje oczy *_* KOCHAM GO!! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ciasteczkowy potwór31 sierpnia 2013 12:15

    Aaa! Jorge, Xabiani, Diego i Ruggero! Ciacha! A zespół z nimi to świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń