Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

26.10.2013

WYNIKI KONKURSU: Wygraj płytę z pierwszego sezonu

Oto przedstawiam wyniki konkursu.

Przesłaliście do nas nie wielką ilość zdjęć z czego prawie połowę nie mogłyśmy dopuścić do konkursu, ponieważ wysyłaliście te same zdjęcia co powszednim konkursie. Łącznie "dobrych" zdjęć było 12, więc była większa szansa na wygraną. Jeżeli chcesz zobaczyć kto wygrał - zapraszam do obejrzenia filmiku! :)



Filmik został nagrany z tego samego powodu jak ostatnio. Chcemy pokazać uczciwość. Od radu pisze, że karteczki z numerkami zostały wcześniej składane, ponieważ chciałam zrobić próbę.
Przepraszam za taką jakość filmiku, ale został nagrany komórką oraz moja kamerzystka nie ma do tego talentu.

Serdecznie dziękujemy wszystkim za udział!

Zwyciężczyni gratulujemy i sprawdź swoją skrzynkę e-mail! :)

10 komentarzy:

  1. AAAAAAAAAAAA WYGRAŁAM !!
    DZIĘKUJE BLOGOWI VIOLETTA POLSKA !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje... byłam o 1 numerek do przodu, miałam 11 :D Heh ja i ten pech Gratulacje i buziaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuks, kochana, mam pytanko: co to za piosenka w tle? Domyślam się, że Miley Cyrus ale nie wiem jaki a tytuł. Zdradzisz słonko? :) Nie pytajcie: dzisiaj mnie Strzała wkurzył i staram się nie wybuchnąć! :D
    Vielet <3

    OdpowiedzUsuń
  4. VIOLA DAJ KONKURS Z KARTECZKAMI KOCHANA DOBRA BO BARDZO CHCE MIEĆ TWOJE KARTECZKI

    OdpowiedzUsuń