Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

31.01.2014

Clara zapowiada niespodziankę

Cztery godziny temu na swoim twitterze Clara wspomniała o niespodziance dla fanów, o której dowiemy się w jej urodziny. Przypominam o akcji urodzinowej dla aktorki! [klik]
W niedziele 2 lutego (pojutrze) są moje urodzinki!! Bądźcie czujni, ponieważ mam niespodziankę dla was ♥♥♥

Jej urodziny i jeszcze ma dla nas niespodziankę! Jak miło z jej strony, cóż nie? 
Nie mam pojęcia o co mogłoby chodzić w tej niespodziance, a wy jak myślicie - o co może chodzić? Macie już jakieś podejrzenia co do tego?


13 komentarzy:

  1. zdradzi że jest z Diego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa :d Ej angie bardzo ładnie śpiewa nie wiem jak wy ale ja bym chciała jej płytę ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ♥ ma piękny głos

      Usuń
    2. W którymś wywiadzie Clari mówiła ,że chciałaby nagrać swój własny krążek. A co do jej głosu to jest piękny. Clara ma kilka piosenek. Wystarczy wejść n YT. ;))

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa, co to może być! I tak jak Natalia chcę jej płytę, ona ma śliczny głos, taki naturalny, delikatny ^_^ mogę jej słuchac godzinami! I pamiętajcie, aby do niej spamować w urodziny! ;D

    Zapraszam na mojego bloga o Violetcie i Martinie Stoessel: http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. JA MYŚLĘ, ŻE TO DAWNO ZAPOWIADANY TWITCAM :) ALBO OZNAJMI NAM COŚ CIEKAWEGO :) UWIELBIAM JĄ ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. twitcam , od razu o tym poyślałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Może będzie występować w V3? :)
    Milla

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tym już mówiła xd

      Usuń
    2. Gdzie i kiedy o tym mówiła.? o.O

      Usuń
    3. jest już post, zapraszamy do niego ;) jak na żywo była w jakimś programie (pisałam o tym dziś, ale wyleciało mi z głowy) z Vale Baroni. Jest post na blogu.

      Usuń
  7. Hah fajnie by było jakby powiedziała że jest z Diego . XD Dielari para siempre . < 33 :D a tak z realniejszych marzeń , to to że zrobi twitcam :)

    OdpowiedzUsuń