Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

2.01.2014

[Wyniki] Konkurs świąteczny

    Dnia 26 grudnia ubiegłego roku zamknęłyśmy nasz pierwszy konkurs rysunkowy, na świątecznie! Każdy z uczestników musiał narysować swoich ulubionych bohaterów w wyjątkowej, bozonarodzeniowej aranżacji. Prace zawalczyły o soundtrack z drugiego sezonu, czyli rewelacyjną płytę Hoy somos mas.

   Ale uwaga! Mamy niespodziankę.
   Wyniki konkursu padły nieco później, ponieważ czekałyśmy na wiadomość od korespondenta Disney Channel, czy możemy poszerzyć liczbę nagród.
   I udało się! 

    Ale moment, jeszcze słowo ode mnie. Rozumiem, że można się niecierpliwić, ale niektóre z wiadomości na asku zwyczajnie przekroczyły granice, ponieważ autorzy użyli w nich słów nie nadających się do publikacji z powodu tego, że muszą czekać. Uwaga, słowo ode mnie. Jeżeli tak wam (niecenzuralnym) przeszkadza tak bardzo, że musicie czekać, mam rozwiązanie - może po prostu nie będziemy robić konkursów. Bo widać niektórych boli tak bardzo, że rozdajemy prezenty, że aż muszą bluzgać. Co o tym myślę? Bezczelność. Wszystkie decyzje dotyczące bloga należą do nas, właścicielek bloga. Dlatego od dziś na takie pytania, per kiedy wyniki, odpowiadamy wyłącznie na mailu i wyłącznie uczestnikowi konkursu.
     
  No ale widzicie sami, czemu tym razem z lekka się przeciągnęło. Warto było poczekać?
Miałyśmy do rozdysponowania 3 płyty Hoy somos mas




Zaistniały jednak dosyć poważne problemy z jednogłośnym wyborem. Tylko jedna z prac zawojowała wszystkie osiem redakcyjnych gustów, a kiedy liczba nagród powiększyła się, sprawy się skomplikowały.

Dlatego zdecydowałyśmy się przyznać nadprogramową płytę. Jest to honorowe pierwsze miejsce, nagroda natomiast ufundowana wyłącznie przez nas :)

I otrzyma ją autor tej oto pracy:






OTO PRACE POZOSTAŁYCH LAUREATÓW, którym z miłą chęcią wyślemy paczuszki zwycięzcy.

Trafią one w ręce, spod których wyszły następujące prace:







Gratulujemy a pozostałym życzymy powodzenia w następnych konkursach! :)


Co myślicie o pracach?
Jaki następny konkurs chcielibyście u nas zobaczyć?




78 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie pokazaliscie wszystkich prac :(((((

      Usuń
    2. No właśnie,wtedy byłoby sprawiedliwie,a nie po znajomości wybierałyście

      Usuń
    3. i tu się mylisz - nie tylko my dokonywałyśmy wyboru, lecz Disney też. Dodatkowo NIGDY NIE WYBIERAMY PRACY PO ZNAJOMOŚCI. To ,ze ktoś nie wygrał, nie oznacza, że już musi hejtować.

      Usuń
    4. To prawda, ale ja bym dała pierwsze miejsce obrazkowi 3 od góry :) Szkoda, że ja nie umiem tak Ładnie rysować JEŚLI CHODZI CO BYM CHCIAŁA NA INNE KONKURSY, TO FAJNIE BY BYŁO ZROBIĆ KONKURS NA NAJŁADNIEJ ZAŚPIEWANĄ PIOSENKĘ <3

      Usuń
  2. Cóż niestety,ale prace są takie sobie,pierwsza jest jak karykatura,2 jakaś rozmazana,3 jeszcze ujdzie,a 4 to już jakieś totalnie bohomazy w ogóle nie podobne do postaci w serialu.
    Brałam udział i przynajmniej było widać,że to Leon i Vilu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie będe oceniać ,bo nie wiem jak wyglądały inne prace

      Usuń
    2. Na trzeciej pracy to Fran i Marco. :-)

      Usuń
    3. łoł, jaki ładny hejt. Dziekuję ci martyno za obelgę. Tak, wybierałam po znajomości moje koleżanki z red
      akcji też . w ogóle jesteśmy takie podłe że włah. Pozdrowienia od Mileńs

      Usuń
    4. Chciałąm napisać czwartej :-)

      Usuń
    5. Wiesz ( Martyno ) to bardzo nie taktowne z Twojej strony.
      Zapewne nie wygrałaś, a twierdzisz, że powinnaś itd.
      Otóż moim zdaniem prace są ładne, nie chodzi tutaj
      tylko o wygląd ( czy jakość, której Martyna także się czepiła)
      wyobraź sobie, że osoby, które rysowały owe prace nie są
      wszystkie w tym samym wieku, a wiek przekłada się na
      umiejętności. Wprawdzie szanuję jednak to,że nie napisałaś
      z anonima tylko z własnego konta ;)
      Ale to nie wyklucza, że zachowałaś się po chamsku.
      Nie rób tak więcej... >.<

      Usuń
    6. Zgadza się nie wszystko można mierzyć jedną miarą :] chciałyśmy docenić wkład pracy i wiek :]

      Usuń
    7. Milena, gdyby była opcja "lubię to" przy komentarzu to kliknęłabym przy twoim komentarzu. :D

      Usuń
  3. Pierwsza praca napewno nie była rysowana ręcznie!To jest odbitka i tylko cos dorysowne i poprzerabiane, nie wierze że ktoś mówgł tak narysować!To jest nie sprawiedliwe!Patrzcie uważnie co dajecie na 1 miejsce.Ja chodze do szkoły artystycznej i wiem co nieco o rysowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę można to narysować jak ma się talent.

      Usuń
    2. Zgadzam się... Juz widze jak ktos pisze nad napisem Violetta "Disney"...

      Usuń
    3. zabawne bo rozmawiasz z kimś, kto aspiruje do ASP. ~milens

      Usuń
    4. Uważam, że sposób w jaki było to narysowane jest tu mało istotny. No bo, tak np. Ja nie potrafię rysować no to nagle oblega mnie olśnienie. Odrysuję od obrazka postać i coś dorysuję. Jest pomysł? - Jest. Jest ładne? - Jest. Więc nie rozumiem o co się sprzeczacie... a nawet jeśli ktoś napisał nad logiem Violetta "Disney" to znaczy, że szanuje i rysuje tak jak logo serialu wygląda naprawdę. Pamiętajcie - to tylko moje zdanie. Uważam, że Disney i Redakcja bloga wybrała prace wspaniale.

      Usuń
    5. Nie wiem jak została zrobiona ta praca,ale nie widzę czegoś złego w napisani Disney..

      Usuń
    6. Mi też nie przeszkadza napis disney nad violetta bo jeśli martyna nie zauważyła to tak jest w logo serialu a praca niesamowita

      Usuń
    7. sory nie zauważyłam że to nie pisała martyna chodzi o komentarz do góry

      Usuń
    8. Praca na pewno nie jest przerysowana, bo dość trudno rysuje się karykatury! Może nie pamiętam dużo z lekcji techniki, bo dość dawno byłam w gimnazjum, jak mieliśmy te lekcje. Ale trzeba mieć talent, pomysł do tego :]

      Usuń
    9. Moja siostra jest architektem (studia artystyczne itd. jakby ktoś nie wiedział) i narysowała by takie w 2s, więc jest to możliwe :-)

      Usuń
    10. Ta praca niby ODBITKA z pierwszego miejsca jest moja. Rysowałam ją sama, i to Anonimie (który rozpoczął dyskusję), że ci się nie podoba, to twój problem, tylko pomyśl najpierw co piszesz bo możesz kiedyś komuś sprawić przykrość. Mnie wisi co myślisz, ale serio własnoręcznie to rysowałam. Poświęciłam trochę czasu i się postarałam. Wiesz... przegrywać też trzeba umieć. Pozdrawiam wszystkich i dzięki za miłe słowa :))

      Usuń
    11. Popieram. Praca bardzo ładna, zasłużyłaś na wygraną ;)

      Usuń
    12. ZRÓBCIE KONKURS TANECZNY PLISS

      Usuń
  4. Prace są dobre xD
    Ja nie brałam udziału, bo ręki do rysowania nie mam w ogóle, więc... :P
    Następny konkurs...
    Na zaśpiewanie którejś z piosenek z Violetty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mojhego nie widzieli.. Ale co tam... ;) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze miejsce WOW *.* wierzę że jest narysowane odręcznie widać wieelki talent autorki. Natomiast to drugie to nie jest błąd ? Serio ? o.O Ktoś to w ogóle wybrał na podium ? Pewnie w Disney ktoś miał znajomości. Nie mogą brać sobie dla siebie gadżetów to chcieli tutaj mieć cos do gadania i dać komuś swojemu, dziecku, siostrzenicy czy komuś.

    Ta druga praca to dno ;c weźcie ludzie ! Przecież tego Germana ( o ile to on to w ogóle nie widać) Taką choinkę to rysują dzieci w przedszkolu. Gdyby się ktoś przyłożył, to narysowałby gałęzie igły czy coś. Gwiazda ? Każde ramię ma inny kształt. Nierównomiernie pokolorowane. w jednym miejscu ciemno w innym z kolei jasno. Jedynie Leon wyszedł w miare, chociaż od kiedy on ma tak jasne włosy ? :o Nie wiem

    Trzecia! Bardzo ładna. Podoba mi się.

    Czwarta :o Choinka i tak lepsza niż w drugiej. ( No przepraszam ale wyrażam swoje zdanie) Stół i krzesło po prostu pierwsza klasa. widać że ktoś tutaj chodzi do szkoły artystycznej serio. Miernota. Domyślenie się, że to jest Fran zajęło mi sporo czasu. Aha i poszukuję kogoś kto ma jeszcze takie okna w domu ? Zgłaszajcie się, bo ja nie widziałam takich już bardzo dawno. Ogólem starannie ale nie na nagrodę.

    Może i moja opinia jest nieco krytyczna, przepraszam jeśli kogoś uraziłam, ale pochwaliłam dwie bardzo udane prace a tamte to po prostu kicz.

    OdpowiedzUsuń
  7. no masz, a wam jak zwykle hejty w oczy. Nie przejmujcie sie dziewczyny hejtom pewnie po prostu żal dupe ściska że przegrali. Daliście im wiecej nagród a oni co? PRETENSJE. Niepojęte / steffanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wszystkim co wygrali - prace są bardzo dobre.
    W 1 widać że ktoś bardzo utalentowany, z doświadczeniem.
    A tak przy okazji hejtów - tu nie miało być ocenianie tylko talentów ale też posmysłowości
    Prace są fajne

    OdpowiedzUsuń
  9. boze odwalcie sie od nich ja sia bardzo staralam i duzo pracowalam i chociaz myslalam ze brzydko udalo sie dzieczyny docenily. Szkoda ze uwarzacie to kicz to niemile ale i tak sie ciesze. Dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wszystkim szczęśliwym wygranym! Tak jak pisał ktoś wyżej tu na pewno liczył się w dużym stopniu pomysł i bardzo dobrze bo każdy w równym stopniu miał szansę i nie ma co się spinać, raz się wygrywa a raz przegrywa. Jeszcze raz gratuluję bo w pełni na to zasłużyliście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje zwycięzcom! Zapraszam http://disney-violettaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiedziałam że polecą na mnie hejty, ale nie myślcie że nie umiem przegrywać, wiele razy przegrywałam, w różnych konkursach, z TM,na opowiadanie ,no ale prace były godne przegrania ,a tu to strasznie. Fakt pierwsza praca jest spoko tak jak i 3 , ale reszta to chyba totalna pomyłka.
    Sorki, że wyrażam własne zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kochana ty nie umiesz przegrywać.. Zazdrosna jesteś i tyle, bo nie wybrali twojej pracy!!

      Usuń
    2. Nie,nie chodzi o to,ale te prace są jakieś dziwne. Przegrałam na motto, na opowiadanie, ale tamte prace byłe super, a tutaj niestety tak nie jest.

      Usuń
  13. A może konkurs na narysowanie okładki magazynu Violetta!Według mnie to dobry pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również popieram ;) albo napisanie scenariusza do pierwszych odcinków Violetty ;)

      Usuń
    2. anonimek, cudowny pomysł! *.*

      Usuń
    3. Laan świetny pomysł *_*

      Usuń
  14. Mam pomysł... Moze wrzucimy wszystkie prace na grupe na facebook'a i zobaczymy, ktore prace zasluzyly na wygrana, co???

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uważam, że prace są całkiem ładne tylko ta ostatnia trochę brzydka. A pierwsza nawet jak by była odrysowana to tylko kontury, a cieniować to już przecież trzeba mieć talent. Wiem coś o tym bo moja siostra ładnie rysuje szkoda tylko, że nie lubi Violi :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym chciała ponownie konkurs rysunkowy ale żebyście pokazały wszystkie prace...

    OdpowiedzUsuń
  17. Prace są no..Nie bede się rozpisywać bo wiadomo ini już pisali jakie one są.
    Ja chciała bym żeby nastepny konkurs był pisemny, jakieś opowiadanie to by było coś i do wygranai był by sekretnik Violety albo Sekretnik Violetty2 albo Magazyn za kulisami, coś super fajnego :).
    Konkurs mógł bym polgać na tym że trzeba np: Opsać swój dzień z Tini Lubi Violą Bardzo prosze o Pisemny konkurs z jakąś fajną nagrodą wtedy bym napewno wzieła udział!! PLSSS!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę w to uwierzyć !!! Wielkię dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne te prace :) ja bym chciala konkurs na zaspiewanie jakiejs piosenki z violetty ;) a do wygrania np. sekretnik violetty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda ,że nie wygrałam , ale prace świetne.. ta druga troche... noo..ale nie będę obrazać bo wiem że ktoś włożył w nią wiele pracy :*
    Najlepsza to ta pierwsza i trzecia.. śliczne *O* gratulacje dla tych kto to namalował. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Konkurs w którym trzeba zatańczyc lub zaśpiewać ;D

    co wy na to ?

    to możliwoscdla różych osób .. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. O Lol xD Prace staranne :)) zazdro :D Ja narysowalabym znosnie a może nawet dostalabym nagrodę (może może xd) ale dopadł mnie leń świąteczny ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratki ;D Ja umiem przegrywać !

    OdpowiedzUsuń
  24. Więcej konkursuw prace super najbardziej podoba mi się 3:-) :-)taneczny.
    Kiedy wyniki konkursu wielki konkurs violetta polski

    OdpowiedzUsuń
  25. Taneczny plisssssssssss taneczny plisssssssssss Kocham taniec taneczny konkurs plisssssssssss zgadzam się z powyższe komentarzami taneczny super by było gdyby był :-);-)★♥♡☆:-);-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się dddddddddddddddddddxxxxxxxxxxx4

      Usuń
  26. konkurs na śpiewanie proszę ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, super są te prace! :D A na końcu Marcesca *-* Zasłużyły na nagrody ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Dajcie konkurs coś ze śpiewaniem lub opowiadanie pliska...

    OdpowiedzUsuń
  29. Szczerze ? jestem zawiedziona... ten pierwszy rysunek (niby najlepszy) nikogo nie przypomina... niby troche fran niby troche viilu, niby trochę ludmi. Chodz widać ze długo się je robiło. Ale 2 ostatnie prace... widać że robione niezbyt "starannie".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta pierwsza taka za bardzo sztuczna, za mało realistyczna ;c

      Usuń
    2. na 1 to jest Violetta
      http://images6.fanpop.com/image/photos/32400000/Camila-Violetta-y-Francesca-violetta-32497258-1000-1000.jpg

      Usuń
  30. Zgadzam się z natalia k podobają mi się najbardziej prace 1 i 3, ale wolałabym, gdyby wygrała 3 praca, bo jrst najlepsza. Nie chce hejtować, ale to moje zdanie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no i świetny blog, ale dopiero dziś go znalazłam i nie żałuje, że nie znalazłam go wcześniej i nie zdążyłam zrobić pracy, bo mam obie płyty :)
      Następny konkurs na śpieq

      Usuń
    2. A wyników konkursu ze zdjęciem już miesiąc nie ma ...

      Usuń
  31. Ja za to będę oryginalna - wszystkie prace są według mnie ładne.
    Może to dlatego, że sama nie umiem rysować.

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej!
    Czy mogłybyście wejść na e-mail bloga ?
    Wielkie dzięki :)
    Ania Sz.

    OdpowiedzUsuń
  33. Konkurs na śpiew lub taniec Proszę

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda że nie wygrałam. Sądzę, że mój rysunek był lepszy niż 2,3 i 4 no ale ok. :cc

    OdpowiedzUsuń
  35. wystylizuj się na Violettę , napisz scenariusz 1 odc 3 sezonu , jaka jest twoja ulubiona piosenka i dlaczego , zaśpiewaj , Takie konkurs np mogły by być :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gdy czytam 'Feliz navidad' to przypomina mi się kolęda którą śpiewaliśmy na hiszpańskim <3
    Mi się podobała tylko ta praca która wygrała, może nie jest taka idealna i w ogóle, ale ma charakter i to się liczy ;)
    Reszta taka nudna, szara...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nudna i szara ? pierwsza jest szara XD
      reszta kolorowa :D

      Usuń
  37. Co do konkursów : Śpiew, coś z rysunków ale tym razem ścisły temat i jedna lub 2 techniki pracy, wystylizuj się na violette ...

    OdpowiedzUsuń
  38. 2 konkurs plastyczny na zrobić KOMIKS

    OdpowiedzUsuń