Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

28.03.2014

Martina zapowiada Twitcam! [AKTUALIZACJA]

Martina zapowiada twitcam!
A OTO I HARMONOGRAM!
W TĘ NIEDZIELĘ! #TINICAM! 15:00 CZASU Argentynskiego No - we - da - ty!
Ze względu na zmianę czasu u nas Twitcam odbędzie się o godz. 20:00!


Czas leci jak piorun, niedawno był Twitcam z Nicolasem, niedługo będzie Twitcam z Albą, a teraz....MARTINA ZAPOWIADA KOLEJNY TWITCAM!

Wkrótce...#TiniCam
 Bezpośredni odnośnik do obrazka
Mam tylko nadzieję, ze nie skumuluje się to z live Alby, ale nie sądzę, by miało to nastąpić. TYM RAZEM MUSIMY DAĆ NAPRAWDĘ PRAWDZIWEGO CZADU! Musi być jeszcze bardziej biało - czerwono niż na livestreamie Nicolasa ONA MUSI DOSTRZEC NASZE PROŚBY O EN VIVO W POLSCE oraz multum innych rzeczy!
 
Macie jakieś propozycje pytań? Może powinniśmy się spytać, po co jej ruda peruka? :D



Piszcie pod tym postem ;) Pamiętajcie jednak, aby były one jak najbardziej związane z nowo zbliżającym się sezonem oraz planach obsady co do Polski. Musimy naprawdę się postarać, aby nasze działania przyniosły efekty. 

Zatem widzimy się wkrótce na 14 Twitcamie! DAJMY CZADU!!!♥



41 komentarzy:

  1. Ale szybkie jesteście :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie chciałam do Was pisać, a tu NIESPODZIANKA :D

      Usuń
    2. Ma się ten refleks :D:D

      Usuń
    3. Heh... Mam jeszcze jedno pytanko: Mogłybyście (prooooooooooooooszę) podać troszkę przybliżoną datę wyników tego konkursu ze zdjęciami? :)))))

      Usuń
    4. Niech Ci będzie - kwiecień :D ew majówka :DD

      Usuń
    5. Dziękuję <33333 :**

      Usuń
  2. Woww... Wyprzedziłam was o kilka minut ;)
    Pst świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga + jejjjjjjjjj <3

    OdpowiedzUsuń
  4. a może ta peruka do serialu ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Weszłam se na TT, a tu Tini dodała Twitt o TwitCamie 3 minuty temu ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. A może spytać ją, czy bd nowa czołówka do 3 sezonu??? Post genialnie genialny <33 #TiniCam i Polonie zauważy na pewno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że zauwarzy. Przecież Tylko W Polskich Tinistas Jest Moc!

      Usuń
  7. Robumy akcje dla jorge zeby zrobil twitcam jesli ktos chce wiecej info mozna do mnie napisac na twiterze jestem pod nazwa @lovetini_love

    OdpowiedzUsuń
  8. " Zaśpiewasz nam piosenkę,która pojawi się w 3 sezonie?"

    OdpowiedzUsuń
  9. a kiedy będzie, wiadomo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jutro (niedziela) o 19.00 A z Alba nie wiadomo... :) Pozdro

      Usuń
  10. eeee a po co ona ma blond włosy do 3 sezonku czy cus c;? odpowie mi ktos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc jestem gal anonim i odpowiem ci na pytanie viola ma przez caly czas takie wlosy a oni jej do serialu doczepiajo

      Usuń
  11. Pytanie na twitcam : 1 Z jakiego kraju dostajesz najwiecej spamów 2 Chcialabys przyjechac do Polski? 3 Za co kochasz tinistas z Polski? 4 Prosimy cie o En Vivo w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  12. Już nie mogę się doczekać ♥ ♡ ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. PRZETŁMACZYCIE MI TO: JAKIE ZWIĄZKI BĘDĄ NA POCZĄTKU 3 SEZONU
    CZY PODOBA CI SIĘ POSTAĆ KTÓRĄ GRASZ ( CHARAKTER)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przetłumaczycie to : Kochasz swoje Tinistas Polski? xD , Przyjedziesz kiedyś do Polski

    OdpowiedzUsuń
  15. Pytanie: Przyjedziesz do Polski? Wiesz coś o Polsce?

    OdpowiedzUsuń
  16. A mam pytanie, czy ten TwitCam nie bedzie o 20.?? Bo dzisiaj w nocy sie godzina zmienia co nie.??
    To bedzie o 19 czy 20 u nas.??
    Prosze o odpowiedz :33

    OdpowiedzUsuń
  17. Yayyy! :3 A ja mam pytanie troszkę z innej beczki. Skąd macie swoje tło? :) Bardzo mi się podoba, i też chciałabym takie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  18. Macie błąd, tinicam będzie o 20.00, gdyż dziś w ncy zmieniamy czas o godzinę później, na letni, a w Argentynie taka zmiana nie następuje ;)

    Zapraszam na mojego bloga o Violetcie i Martinie Stoessel: http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. u nas o 20:00 będzie, bo zmiana czasu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie to chciałam napisać xD

      Usuń
  20. A ten twiccam z tini to jest dzis o 19 00 czy jutro o 19 0

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten Tinicam będzie w niedzielę, ale o 20.00, bo dziś następuje zmiana czasu ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki będzie 3 sez.? Czy będzie dużo kłótni między parami? Zaśpiewaj swoją nową piosenkę!
    Co sądzisz o EnVivo w Polsce??

    OdpowiedzUsuń
  23. Może chce ogłosić swoją nową piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy będzie TC Alby?

    OdpowiedzUsuń
  25. WAŻNE! Gdzie będzie można obejrzeć ten TC? Nigdy tego nie robiłam i nie pojęcia :(

    OdpowiedzUsuń
  26. czyli o której według polskiego czasu ??

    OdpowiedzUsuń