Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

22.05.2014

[Post organizacyjny] Zmiany w Redakcji

 [Post organizacyjny] Zmiany w Redakcji

Z przykrością oznajmiamy Wam, że po raz pierwszy szeregi naszej redakcji opuścił współautor. Jedna z nowych redaktorów, mianowicie Skailes, przemyślała swój staż na blogu i skonfrontowała go ze osobistymi celami i potrzebami, uznając przy tym, że nie podoła wymaganiom i to nie jej miejsce.
Z dniem dzisiejszym Skailes oficjalnie nie należy do redakcji bloga. W najbliższych dniach przemyślimy, czy chcemy przyjąć kolejną osobę na to miejsce.


42 komentarze:

  1. Nieeee... Szkoda. :(
    Clarinatica odeszła <3
    Smuteg.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda ale tez i okazja dla kogo innego :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie!!!! Uwielbiam Skai...

    OdpowiedzUsuń
  4. A teraz coś do Skailes.
    Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego, co zrobiłaś. Twoje miejsce w piętnastce osób z drugiego etapu naboru mógł otrzymać ktoś inny - ktoś, dla którego sam drugi etap mógłby być spełnionym marzeniem. Nie mówiąc oczywiście o ogromnej szansie, jaką daje wykazanie się w rozmowie personalnej.
    Mam nadzieję, że wiesz, że może bez szacunku podeptałaś czyjąś szansę na dostanie się. W poście było napisane BARDZO JASNO - NIE SZUKAJĄ DZIEWCZYNY NA TYDZIEŃ. Z tym akurat się zgodziłaś, bo nie wytrzymałaś nawet tygodnia...
    Teraz oczywiście jak wybiorą kolejną osobę, to co najwyżej z 15 osób które wygrały pierwszy etap, nie sądzę żeby chciały przeglądać od nowa te sto czy sto pięćdziesiąt maili.

    Zazdroszczę osobom, które miały wy__bane na swoją przegraną, bo mi to przychodzi dość ciężko. Nie mam pretensji do dziewczyn - nowe osoby pracują naprawdę z klasą, mają pomysły na posty, szybko reagują, dobrze sobie radzą. Mam pretensje do wszystkich, którzy zrezygnowali, będąc już w finałowej 15.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A teraz coś do Anonimka .
      Mam nadzieję że zdajesz sobie sprawę z tego że człowiek wszystkiemu nie podoła , może to przez konkretną przyczynę ? A Skai pisała już na blogu , anonimki takie jak ty np. ją chwaliły ( pojawiały się też negatywy -rzadziej- ) a ostatnio wszyscy ją hejtują bo po znajomości się dostała itd. Dziewczyna nie ma stalowych nerwów , zauważ że jeżeli masz pisać niepotrzebne komentarze to ich nie pisz . Nie psuj dziewczyną nerwów . Amen ♥

      Usuń
    2. Tak, nie wszystko czarne, co tak wygląda. :P Skai ciągle hejtowali, też to widziałam, tak naprawdę za nic, bo dostała się niby po znajomości, tyle że z ŻADNĄ z nas nie utrzymywała kontaktu przed dostaniem się do ekipy. Eh. :/ Na pewno też miała powody, ja tak myślę. A jeśli się nie dostałeś do 15 to i tak raczej byś się nie dostał na bloga. :)

      Usuń
    3. Zgadzam się z KochamViolettaPolska KC - to przykładowo nie od niej zależy, czy będzie tu pisać, czy też nie. Może coś się wydarzyło, może po prostu NIE MOGŁA TU DALEJ FUNKCJONOWAĆ JAKO REDAKTORKA. Niektórzy piszą dla szpanu, ale jak przyjdzie co do czego, to za nic w świecie się nie ujawnią. . . . . . . . . .

      Usuń
    4. Tak szczerze to była ch*jową redaktorką nie ma co ukrywać. Zgadzam się z 1 anonimkiem. No bo co ? Zepsuła komuś szanse. Ku_wa po co się zgłaszała jak jest taka tępa że nie podoła ? Nawet tępak zauważyłby że nie da rady. Zrobiła nadzieję i odeszła. Jak dla mnie jest żałosna. Nara. -.-

      Usuń
    5. Nie piszę z anonima bo chcę się ukrywać, ale dlatego, że od jakiegoś czasu nie jestem w stanie się zalogować z telefonu.
      Ja widziałam dwa komentarze negatywne, reszta pozytywna, więc nie wiem, skąd wzięła się teza o jej odejściu z powodu hejterów. Pachnie mi tu wybielaniem. Jeżeli złamała się po dwóch komentarzach i po napisaniu jednego posta, to bardzo dobrze, że odeszła.

      #Suzanne Shine

      Usuń
    6. Człowieku uspokój się! Może Skai teraz miała jakieś problemy przez co musiała opuścić szeregi redakcji, co? Nie pomyślałeś/aś? Ale to są tyko jej osobiste sprawy i ja w to nie ingeruję.
      Przecież nawet jej nie znałaś/eś. Skąd to możesz wiedzieć?
      Komu zrobiła nadzieję? Nie rozumiem tego. Sobie? Wam? Hejterzy, którzy chcieli być "fajni" wykazali tu tylko infantylność, bo przecież nikt nie znał jej.

      Usuń
    7. Racja. Dobrze że odeszła.

      Usuń
    8. Dlaczego dobrze!? Do ostatniego anonimka- nie ma to jak hejtować bez rzadnego uwzględnienia -,- Po prostu dobrze, że odeszła i koniec? Sądzicie tak, po napisaniu przez nią jednego posta? Może po prostu Skai wiedziała, że jednak nie da rady, że nie nadąży z pisaniem postów bo ma... no zastanówmy sie... szkołe? nauke? problemy rodzinne? Chcę mieć też trochę wolnego czasu? Teraz oczywiście możecie odpowiedzieć "mogła o tym myśleć wcześniej" ale co zrobisz? nic nie zrobisz -.- Moim zdaniem jeśli Skai wiedziała, że nie podoła to dobrze że odeszła [oczywiście nie chcę jej obrażać, chodzi mi tu o to, że lepiej jest zrezygnowac niż zaniedbywać bloga i pisać jednego posta na tydzień ;/] Nie chodzi mi o to, że Skailes za mało pisała, tylko o to, że gdyby rzeczywiście miała pisać np. jednego posta na 1/2 tygodnie, to jaki jest sens, żeby zostawała na blogu? Być może dziewczyny znajdą kogoś innego, chociaż myślę, że nie muszą, i tak na blogu zrobił się wielki tłok i leci post za postem ;) Jak ktoś nie wchodził tydzień to nie ma bata, nie nadrobi xdd A do pierwszego anonimka: może byś tak założył konto/odważył się pisać będąc zalogowany ? Bo Skai chyba nie ruszają hejty a anonima, a chyba nie o to ci chodziło? W ogóle po co wy jej hejtujecie? Odeszła. 'Kaput. Nie ma już jej tutaj, więc do kogo wy w ogóle hejtujecie? Była na blogu- źle, a bo mało postów, a bo słabe przywitanie, a bo się dostała po znajomości.... Odeszła- tez źle! a bo na tydzień, a bo nie ma jej postów, a bo odebrała szansę.... JAK WAM DOGODZIĆ!!!!!!!!!??????? TAK- ŹLE, NIE- JESZCZE GORZEJ. CZARNE-ŹLE BIAŁE-JESZCZE KORZEJ. Będziecie hejtoać do końca świata? ;//

      Usuń
    9. ALE CHYBA JEST POWÓD DO JEJ HEJTOWANIA?! Czemu nic nie mamy np. do Mateusza ? Maddy ? Czy Darii ? Bo Oni zasłużyli aby tu dołączyć a Ona nie ! Co mnie to obchodzi ? Niekompetentna osoba i widać było że to był błąd przyjęcia jej tu. Popełnili błąd dając ją jako redaktorkę i dobra ! Nie mam jej i chociaż mamy co się cieszyć. Niech spada na swojego bloga pisać, niech się nie wtrąca do VP. bo miejsca dla niej tu nie było .

      Usuń
    10. Skai to idiotka!!!
      Jeśli to czytasz to super!!

      Usuń
    11. Jesteście straszni. Nie mam pojęcia, co wam się nie podobało w jej postach, ale pomyślcie czasem, że ktoś inny też jest człowiekiem i mogą go zaboleć tak słowa. Należy myśleć też o uczuciach innych, nie tylko swoich. :)
      Katarzyna Michalska - gdyby była taka opcja, lajknęłabym twój komentarz ;)

      Usuń
    12. Całkowicie zgadzam sie z Kasią i Julią, te anonimki są przerażające.// Mokito

      Usuń
    13. Jak miło, haha, Boże, ludzie drodzy, kultury troszkę. :)

      Usuń
    14. IIIII ma like od Juli ♥ ♥ ♥ xDD Swoją drogą nie obrażę się jak dasz mi follow xd https://twitter.com/Kasiulka55 ;p A teraz znów coś do anonima, który napisał zaraz pode mną ;) jeśli nie macie nic do dziewczyn/Matta [xd] to... nie miejcie xdd Ale jeśli macie doś do Skai to nie powinniście o tym pisać tu, gdzie ona to czyta. Wyrażajcie sb swoją opinię, proszę bardzo, ale teraz powinniście liczyć się z tym, że Skailes to przeczyta, dowody maie jeden komentarz wyżej. Co wy do niej jeszcze mcie, skoro odeszła? tak źle i tak nie dobrze! Jak była na blogu to robiliście wszystko, dosłownie WSZYSTKO żeby odeszła! teraz odeszła. woooow GRATY DOPIELIŚCIE SWEGO! Ale znowu Wam coś nie pasuje -,- Przecież Wam się udało ;/ Chcieliście żeby odeszła- macie! Wam wiecznie coś nie pasuje -.-

      Usuń
    15. Nie chcieliśmy żeby odeszła. Ale jak odeszła to dobra ! Jej strata. Glupia . Wyraziliśmy swoją opinię a ona od razu "HEJT, HEJT" jakby miała się zaraz obsrać. Jak odeszła to trudno. Nie mieszajcie się bo to nie wasza sprawa, a poza tym chronicie ją bo ma znanego bloga. PFF. żal mi was. naprawdę. lizać dupę Skai a to kolejny szarak .

      Usuń
  5. Szkoda, ale to jej własna decyzja, nie możemy mieć do niej pretensji, jak osoba wyżej :")

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona była najlepszą osobą z tych nowych :'(

    OdpowiedzUsuń
  7. Coooooo? :( Nie wierzę :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej moglibyscie napisac o co moglo by chdzic w zdjeciu ktore dodal Samuel na swojego tt i ze napisal o polsce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisał że dostał wiele wiadomości z Polski :)

      Usuń
  9. Skailes ? ;c No cóż... życzę, by te problemy ci szybko minęły ! (: Ja też mam taki etap, że nic mi nie wychodzi, chodź nie wiem jak u ciebie, nie chcę być wścibska ;)
    A ja ją tak lubiłam :c

    OdpowiedzUsuń
  10. Po części ją rozumiem, prowadzić bloga nie jest łatwą rzeczą, ma się mniej czasu dla siebie itd. ale jak wiedziała, że może nie podołać nie powinna się zgłaszać ale cóż... chociaż chciałabym aby dalej pisała na blogu, bo ją polubiłam :( ale teraz będzie miała szansę dostać się jakaś inna osoba która zawaliła, przez np. zaspanie

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda :(
    Miała własne powody prywatne, ja wnikać nie będę.
    Ale tym samym może innej osobie się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ugh... Wszystkie kochane hejtujące anonimki, gdybyście tylko nie bali sie przyznać kim jesteście udusiłabym was! Skai była wg mnie genialna. Napisała tylko jeden post, ale za to dobry. Jakiś tępy dzieciak stwierdził sb, że fajnie by było pohejtować, a za nim poszło kilkoro kolejnych idiotów którzy chcieli być cool. Mówiąc, że Skai nie zasłuźyła na swoje miejsce obrażacie resztę redakcji. Przecież one wiedzą kto jest dobry a kto nie. Skoro wybrały Skai to musiała być bardzo dobra. Do tego nie wiecie z jakiego powodu odeszła a już hejtujecie. Może miała problemy, może z jakiejś przyczyny nie mogła, a wy od razu twierdzicie że jej sie odechciało. Uwielbiam Skai! A wy jesteście dla mnie ochydni. Kompletny brak wyrozumiałości, mam nadzieje, że nikt z aas nie zostanie nową redaktorką. //Mokito

    OdpowiedzUsuń
  13. Nieeee tylko nie Skai! [haha wyobrażam spam jaki by nadszedł po odejściu matta xdd]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, Mattlovers... Całkowicie zgadzam się z tb co do Skai (twój wcześniejszy komentarz)// Mokito

      Usuń
    2. Haha zgadzam się i w jednym i w drugim

      Usuń
  14. naprawdę, skai? :c
    jejku kochana tak mi przykro! nie wiem co się dzieje, ale mam nadzieje, że problemy jak najszybciej znikną [zawsze możesz na mnie liczyć kochana] :* i nie przejmuj się tymi anonimkami, bo to chore.
    Jak możecie ją obwiniaż za rezygnacje? zdaję mi się, że połowa z was jakby wygrała nabór to by napewno nie podołała obowiązką, + problemy życja codziennego.! Naprawdę przestańcie ją obwiniać bo ona poprostu spórbowała swoich sił i się zgłoisiła, ale fakt, że Skailes jest wielkai utalentowana to było wiadome i wiedzieliśmy, że zobaczymy ją tutaj napewno a więc nie rozumiem waszego naskoku.
    Kochana Skai, życzę żeby problemy znikły naprawdę i się nie przejmuj bo i tak jesteś świetna <3 i wiem, że jesteś też twarda a wiec i tak się nie przejmujesz!
    Kocham Cię bardzo myszko <3

    OdpowiedzUsuń
  15. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=518688194901956&id=100002823397666&_rdr#!/profile.php?id=1453633301547535 like?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w czasie 2 etapu byłam w Grecji na Zielonej szkole i pisałam do was o tym na samym wstępie. Przeszłam do następnego etapu a wy nawet nie odpowiedziałyście na wiadomości :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak będziecie się kłócić, to wątpię, że dziewczyny (i chłopak) będą chciały kogoś jeszcze...

    OdpowiedzUsuń
  18. Szukacie może kogoś do Fioletowego Rejestru?

    OdpowiedzUsuń
  19. Przykro mi, Skai, że podjęłaś taką decyzję. Mam nadzieję, że wszystko się ułoży. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń