Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

01.08.2014

[Violetta 3] Odcinek 4

[Violetta 3] Odcinek 4

Za nami kolejny, czwarty już odcinek trzeciego sezonu Violetty. Tak jak poprzednie emisja odbyła się o 18.00 w Argentynie, czyli według naszej strefy czasowej o 23.00 w Polsce. Odcinek tak jak poprzednie zawierał kilka nieoczekiwanych zwrotów akcji, kolejne intrygi Olgi.. Zresztą przeżyjcie to sami.



A co w dzisiejszym a raczej w wczorajszym odcinku? Ramallo słyszy ślubną melodię, Jade widzi razem Germana i Priscillę, Francesca śpiewa nowy utwór.. 

Streszczenie odcinka pojawi się później

A oto kilka odtwarzaczy, gdzie można obejrzeć trzeci odcinek :








Miłego oglądania

61 komentarzy:

  1. a kiedy dodacie streszczenie 3 odcinka? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się w swoim czasie - M&J nie mają komputera, Milens modemu.. No i inne przeciwności losu...

      Usuń
    2. Pati , wiesz czasem co mówił Leon w pokoju Violetty co będzie się działo w następnym odcinku , bo ta rozmowa mnie nie pokoi .
      PS. Ile lat jeździsz na koniach , bo ja dwa ? :-)

      Usuń
    3. czyli dzisiaj nie będzie streszczenia? ;(

      Usuń
    4. M&J zajmą się dziś wieczorem streszczeniami - miejmy nadzieję, że komp im się nie zbuntuje ;)
      a do koniary: jeżdżę od listopada 2008 roku jeżeli mnie pamięć nie myli xD w 4 lub 5 klasie wtedy byłam :)

      Usuń
    5. ok, dziękuję ;** a tak wgl. to macie super bloga! nie opuściłam nawet jednego posta! można się tyle ciekawych rzeczy dowiedzieć! :*

      Usuń
  2. co mówił Leon w zapowiedzi, o czym rozmawiali jak siedzieli na tej ławce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba o tym że Violetta mówiła Leonowi że jej Ojciec i Matka Ludmiły się spotykają !

      Usuń
    2. Chyba o tym że Violetta mówiła Leonowi że jej Ojciec i Matka Ludmiły się spotykają !

      Usuń
    3. A tam nie padło przypadkiem imię Diega?

      Usuń
    4. Ja uważam że Leon chce powiedziećpoprostu Vilu o tym ze DIEGO odejdzie ze studia bo jak byli w tym pokoju nnauczycielskie to wtedy coś było grane z tym zespołem.

      Usuń
    5. chyba raczej że odchodzi z zespołu a nie ze studia !

      Usuń
    6. Ta była chyba mowa o Studiu, ale nie wiem czy dobrze zrozumiałam.

      Usuń
    7. Diego odchodzi z zespołu i pewnie na jego miejsce wezmą Fede.

      Usuń
    8. Diego tak jak i Gregorio chcą odejść ze studia, prawdopodobnie chcą założyć szkołę tańca dlatego Gregorio oglądał to pomieszczenie. Jedyne co ma powstrzymać Diega w studiu to zespół, który Y-mix chce rozwiązać.

      Usuń
  3. Kiedy ktoś doda tłumaczenie? :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy bedzie streszczenie 3 odc?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca zrozumiałam o co chodziło Ludmile, kiedy rozmawiała z Violettą przy szafkach. Ktoś się zoorientował?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Ludmi mówi Violi że nie mogą pozwolić aby German był z jej matką, a Violetta odpowiada że nie mogą im tego zabronić. Ludmiła jest bardzo zdenerwowana że Vilu nie chce jej pomóc i wtedy wchodzi German.Mam nadzieje że pomogłam.pomogłam. Resztę usłyszymy o 23:00.

      Usuń
    2. Oj i to bardzo. Nie mogłam właśnie ogarnąć o co tam chodzi. Dzięki :)

      Usuń
  6. Ja oglądalam na żywo , odcinek mi się podobał po przez to ze w koncu według mnie pokazali zycie violi i innych z innej perspektywy czyli bez chłopaka , bez studia , taki domowy zakątek :))




    U mnie niedługo streszczenie , a takze post , co czujecie po odcinku zapraszam na blog --> vilu4everpl.blogspot.com , może ktoś chce zostac redaktorką ? komentujcie , obserwujcie , badźcie wiernymi czytelnikami , zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  7. O czym rozmawiała Violetta z Ludmiłą na końcu w pokoju Violki ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania :D

      Usuń
    2. Nie znam za dużo hiszpańskiego - wyłapuję pojedyncze słówka, ale wydaje mi się, że Ludmi chciała przedstawić Violi plan by ich rodzice się nie zeszli.
      Przesłuchałabym to jeszcze raz, ale musiałabym zresetować kompa :/

      Usuń
    3. ja też :D Czyżby kolejny klub?

      Usuń
    4. Hmm Dziękuje Patka hm ^_^ Dziękować ale mogłaś nie odpowiadać bo zaczynał się kolejny klub :D ^^ haha ^.^

      Usuń
    5. Haha kolejny klub. ;) Sorry że pierwszy kom ( dołączam się do pytania) pisałem z anonima ale byłem na tel ;)) Ej a co z tym ,, starym'' klubem nie piszemy juz nigdzie czy co ?

      Usuń
    6. Chyba koniec tamtego klubu :( Vp nie chce nas żebyśmy komentowali a było tak nam tak fiolettowo :D Juntos Somos Mas 4ever <3

      Usuń
    7. Dokładnie ;( Juntos somos mas! <3 Dobra lepiej nie bo znowu usunął. Może na innym blogu moim na przykład. Albo jakimś twoim widziałem że masz dużo ;)

      Usuń
  8. Jestem ciekawa w którym odcinku pojawi się Angi jak myślicie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam Angie . ciekawość mnie zżera kiedy Justyna będzie

      Usuń
    2. Otóż to.

      Usuń
    3. Pewnie dopiero w drugiej połowie :/

      Usuń
  9. Ja o 23 nei mogłam obejrzeć bo była u mnei burza z piorunami i dlatego dzieci że dodałaś dzisiaj odcinek na stronke :) Mam nadzieje ze szybko przetłumaczycie odcinek 4 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "dzieci" ?

      Usuń
    2. *dzięki miało być pomyliłam się w literówce bo zamiast c miało być k. :D
      Sorry za pomyłkę

      Usuń
  10. Współczuje Chłopakom z zespołu all4you bo U-Mix nei chce by wystepowali na predstawieniu. A Leon podsłuchał jak Diego z gregorio mówili o studiu nowym który chce Gregorio odtworzyć to Leon pewnie mówił do Diega że chce odejść z naszego zespołu. Chyba coś takiego mówił Leon :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie jest hejt czy coś ,ale po co dodajecie tu te odcinki? Czy tak trudno wejść na youtube i wpisać sobie : Violetta 3 capitulo 4? Nie sadze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać najprostsza czynność, a jednak sprawia problem, dlatego dodajemy xp

      Usuń
  12. Tini założyła sobie prywatnego Instagrama! Nazywa się stoesselmartinatinita !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nawet nie istnieje, poza tym ma tylko jedno konto od kilku lat http://instagram.com/tinitastoessel

      Usuń
    2. Istnieje! I wszyscy z Violetty ja obserwuja.

      Usuń
    3. Istnieje taki profil ,ale to podróba. Pozatym na instagramie nie można sprawdzić ,kto obserwuje daną osobę ,nawet jak jest sie tam zalogowanym :)

      Usuń
  13. HA w ciągu 4 odcinków 4 nowe piosenki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też na to zwróciłam uwagę, ale nie podoba mi się to.

      Usuń
    2. 4 ? Jakie ?

      Usuń
    3. Piosenka, którą śpiewał Diego jest jeszcze z pierwszego sezonu ;)) Te nowe które się pojawiły to En gira i zalążki Arpendi a decir adios i Supercreativa :>

      Usuń
    4. Anonimowy z 19:05 - Jeszcze Amor en el aire :)

      Usuń
    5. A w którym odcinku była Supercreativa i w którym momencie??? ;)

      Usuń
    6. A no tak Pani Blanco, nie wiem jak mogło mi to umknąć:)) A Supercreativa była pod koniec 4 odc, Vilu zaczęła ją komponować ale wpadła Lu xd

      Usuń
    7. No i mówiłam na 100% będzie 2 płyta, bo nie mogą przez cały sezon tych samych piosenek puszczać, bo ludzie się przejedzą jak było np. z Te Creo

      Usuń
    8. No i mówiłam na 100% będzie 2 płyta, bo nie mogą przez cały sezon tych samych piosenek puszczać, bo ludzie się przejedzą jak było np. z Te Creo

      Usuń
  14. Jak ja uwielbiam Leona I Violę
    są tacy szczęśliwi razem

    OdpowiedzUsuń
  15. DAJCIE STRESZCZENIE 3!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Encender Nuestra Luz opracujcie tą piosenke pliss ona jest bardzo fajna bo dziewczyny ją śpiewają plisss :) Oraz piosenkę chłopaków Queen of the dance floor :) Ale najpierw tą dziewczyn a potem chłopaków.
    Ps. Za niedługo moze być pożar w studiu skoro Antonio dowiedział sie ze Gregorio odchodzi ze studia bo chce otworzyć własne. Ale nie jestem pewna ale to w takim razie nei odbudowywali by studia po pożarze tylko wyremontowali by to co Gregorio kupił co nie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy nie wiecie w którym odcinku wróci Angeles? Czekam z niecierpliwością tylko na nią i doczekać się nie mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ejj, a gdzie obejrzeć na żywo Violettę 3? Bo ja na YouTubi'e oglądam, ale muszę czekać do dwunastej:((

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie moge sie doczekać 3 sezonu !

    OdpowiedzUsuń