Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

28.08.2014

[Violetta3] Koniec ostatniego roku w StudioONBEAT?

[Violetta3] Koniec ostatniego roku w StudioONBEAT? [Aktualizacja2]


To ostatni rok bohaterów serialu "Violetta" w StudioONBEAT. Podczas kiedy my przeżywamy dopiero jego początek, aktorzy pracują nad dalszymi losami postaci. I podejrzewam, że nagrywają właśnie ich ostatni dzień szkole! Dlaczego? Wszystko w rozwinięciu.

Zagadka rozwiązana! Wszystko w rozwinięciu.
#Wiadomość od Facundo
Twitter wprost szaleje od zdjęć obsady ubranych w odświętne stroje. Tymczasem wczoraj wieczorem Facundo przekazał nam za pośrednictem facebook'a, że szykuje się dla nich wielki dzień.


Post użytkownika Facu Gambandé.

Idę spać! Dziś chcę, aby [to] już się skończyło! Dziękuje Wam za to, że jesteście!! Jutro specjalny dzień!
Co mógł mieć na myśli Facundo, pisząc że chce, aby to się już skończyło? Może nagrania do nowego sezonu? W końcu aktorzy już sporo czasu pracują nad nowym sezonem. Zbliża się czas kończenia nagrań.

#Zdjęcie


Ludmila w ślicznej, jednak nie pasującej do stylu supernovy sukience. Co prawda błyszczącej, ale odnoszę wrażenie, że elegantszej. Jej mama również ma na sobie elegancką sukienkę i fryzurę, którą prawdopodobnie przed chwilą szykował fryzjer na specjalną okazję. Federico ubrany w garnitur? To raczej rzadki widok. W dodatku Broduey, Beto i Diego również mają na sobie marynarki, a spod bluzy Andresa wystaje kołnierzyk koszuli. Zresztą tak samo jak u Clementa.

#Podejrzenia
Doskonale wiemy, że to ostatni rok uczniów StudiaONBEAT, dlatego nikogo nie powinno dziwić na jaką uroczystość, by się tak ubrali. Moim podejrzenie pada na właśnie zakończenie roku i rozdanie świadectw, jednak zdjęcie dodane przez Ruggero, serialowego Federico dodaje mi kolejnego pomysłu, co to może być za wydarzenie.


Za mężczyzną widać stoliki nakryte, przyozdobione kwiatami. Gdyby połączyć to z głośnikami na pierwszym zdjęciu może przynieść nam na myśl jakąś imprezę. Imprezę, w której biorą udział uczniowie i nauczyciele. Ubrani w eleganckie stroje - chłopcy w garniturach, dziewczyny w sukienkach. Na myśl o tym przychodzi mi do głowy "studniówka". Wydarzenie, które odbywa się podczas ostatniego roku nauki w Polsce. No i oczywiście w Argentynie również są takie przyjęcia. Czy wszyscy uczniowie mogliby się zebrać na inną uroczystość?

#A może coś innego?


Candelaria Molfese dzisiaj na swoim twitterze udostępniła zdjęcia, na którym znajduje się wraz z Clarą Alonso i Lodovicą Comello. Kobiety również są na planie serialu, jednak za ich plecami widzimy wodę. Czyżby impreza nad morzem? Fotografia, oczywiście, jak zawsze miała uchylić nam rąbka tajemnicy nad czym teraz pracują. Studio zorganizowało im imprezę w dwóch różnych miejscach? Ale dlaczego serialowa Angie ukrywa przed nami swój strój, kiedy jej koleżanki po fachu odsłaniają nam swoje ubrania. Jak wiemy z francuskiej prasy [klik], w ostatnim sezonie Violetty będziemy mogli zobaczyć ślub Germangie. Być może Clara ukrywa przed nami suknie ślubną Angie.
Jednak Francesca, którą słabo widać na pierwszym zdjęciu, na obu ma na sobie złotą opaskę, czyli to jedna impreza.... Przecież Priscilla raczej nie pojawiłaby się na ślubie swojego byłego chłopaka, a German raczej nie chciałby na tak ważnej dla niego uroczystości wszystkich uczniów Studia.

#Może obydwa przyjęcia
Jedynym faktem, które łączy te dwa zdjęcia to opaska Francesci. Być może na planie serialu dzisiaj pracują nad dwoma wydarzeniami. W końcu oba rozgrywają się w różnych miejscach. Przecież dwie najlepsze przyjaciółki córki pana Castillo mogłyby się pojawić na tej imprezie. A wszyscy uczniowie i mama Ludmiły mogliby się zebrać na czymś w rodzaju "studniówki".

< aktualizacja 

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Mamy rozwiązanie!

Jak się okazuje nie chodzi tu o ślub Prismana a....Nicade! Na jednym ze zdjęć panna młoda jest zatroskana, natomiast Nicolas próbuje dociec o co chodzi - czyżby niedoszła milionerka miała pozostać przy swoich uczuciach do Germana? Do ślubu Germana i Priscilli jak widać nie dojdzie, jakby się dobrze przyjrzeć góra jej sukienki jest czarna w kwiaty, co raczej pannie młodej nie przystoi.

A oto co tweetnał Joaquin Berthold - odtwórca roli Matiasa:
Z moją przyjaciółką! jesteś najlepsza rzeczą jaka mi się przydarzyła w  #Violetta mądra...@florsbeny #loveyou

 Myśli czy się oprzeć...podczas, gdy on próbuje przekonać moją siostrę @florsbeny #Violetta3 co się stanie?


Drugi tweet został usunięty, najpewniej za pośrednictwem Disneya. udało mi się jednak zachować zdjęcie dzięki pomocy jednej z czytelniczek.

Zaniepokojone miny dziewczyn wyżej oznaczają tylko jedno, to on zostaną druhnami. Czyżby nie akceptowały decyzji Jade?


aktualizacja>

I co sadzicie?



149 komentarzy:

  1. Ale czy na studniówkę by przychodziła Olga?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej ślub. I fajnie. A może uczniowie będą jako kapela xD

      Usuń
    2. Albo uczniowie będą na ślubie, bo Angie jest nauczycielką w Studio.

      Usuń
  2. Nie wiem co to może być za wydarzenie, ale mam wielkie nadzieję, że to ślub Germangie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby ślub Patrzcie na kolczyki angie

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLUB GERMANGIE *__________*

    OdpowiedzUsuń
  5. Na zdj ruggero albo Damiena na insta jest też ramallo a elegancki jest tylko fede oby to ślub

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja to bym chciała zobaczyć Leónka w garniturze ^_^
    I wcale nie chcę ,zeby to byl koniec ;__;

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi sie ze moze to dwie impry na raz i studniówka i ślub

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem co to może być ale ja NIE CHCĘ ŻEBY BYŁ TO JUŻ KONIEC PO PROSTU NIE CHCĘ. i mam pytanie co z tłumaczeniami poprzednich odcinków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też w końcu jestem fanką Violetty

      Usuń
  9. Ludmi w ''galowej'' sukience.
    Fede w garniturze.
    To oznacza tylko jedno...
    ŚLUB FEDEMIŁY!!!

    PS. Żarcik :). Chodź, kto wie....
    Hah

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się wydaje, że na zdjęciu gdzie jest Angie, Fran i Cami, to one są na statku jakimś...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi to z tyłu wygląda na basen. Moze w jakimś hotelu? ;)

      Usuń
    2. Jak pisałam, że w tle jest woda to chodziło mi o to, że to może być to statek, ale jak widać zapomniałam o tym wspomnieć :) Dzięki za uwagę ;p

      Usuń
  11. A dla mnie to ślub Pablangie, ha XDDD Uczniowie by się prawdopodobnie pojawili na ślubie swoich ulubionych nauczycieli, a Pris mogła przyjść na ślub z Germanem. Proste XD (Czekam na hejty od fanek Germangie ^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będzie hejtów, bo każdy ma inne zdanie ;)
      Ja tam czekam na Germangie, ale ok ^^
      Moim zdaniem w ogóle to coś dziwnego, bo tak wszyscy ładnie ubrani, ale ANgie nie ma żadnej super fryzury nie ma :>

      Usuń
    2. sorry za dwa razy nie ma xd

      Usuń
    3. Ślub Pangie *__* Popieram ten pomysł XDD

      Usuń
    4. Też bym wolała ślub Pablangie, ale musiałam podeprzeć swoje podejrzenia ślubu jakąś wiadomością jak z francuskiej prasy.

      Usuń
    5. ja chcę aby to był ślub Angie i Germana

      Usuń
  12. Aaa , jestem przerażona , że to naprawde ostatni sezon , nwm , nie mam pojecia jaka to moze byc impreza ...wszystkie przypuszczenia zdają sie byc realne ....


    przy okazji zapraszam na bloga http://vilu4everpl.blogspot.com/ ------ komentujcie , obserwujcie , czesto czytajcie , codziennie nowe posty , chetnie przyjme redaktorki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to bedzie ( na 99%) ślub pris igermana w yt wpiszcie dobie si es por amor 3 sezon

      Usuń
  13. ale zobaczcie jakie mają miny takie smutne i na instagramie tez jest zdjęcie tini jak ma taki sztuczny smutas na twarzy więc pewnie chodzi o koniec roku ;'(

    OdpowiedzUsuń
  14. Będe płakać na tym odcinku ;c Już ostatni sezon, smutnooo ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja RYCZAŁAM nawet na 2, bo sobie uświadomiłam, że to był przedostatni sezon i niedługo koniec. Nie mogę w to uwierzyć :((

      Usuń
    2. ja też będę ryczeć ;((

      Usuń
  15. Ruggero w garniturze! Iść z nim tak do ślubu *_____*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest to na pewno ślub Germangie, bo Angie na pewno chciałaby mieć na swoim ślubie uczniów oraz swoich przyjaciół ze studio (nauczycieli np. Beto)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się wydaj, że to będzie studniówka, bo po co by tworzyli ,, Quen of the dance floor" - Królowa parkietu? Ale zobaczymy czas pokaże.

    OdpowiedzUsuń
  18. wątpie że zakończenie roku bardzej ślub ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej sorki że tu to piszę ale blog plv-lovers ściąga od was posty
    http://plv-lovers.blogspot.com/2014/08/violetta3-ostatni-dzien-w-studio-on-beat.html#more
    Wy dodaliście 5 sierpnia wieczorem posta a 6 sierpnia rano w podobny sposób post został napisany na tamtym blogu. Czytałam uważnie i nawet szczegół z opaską Fran (Lodo) się zgadza radzę wam coś z tym zrobić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A z tej stronki violettapl sciagneli streszczenie 6 odcinkaod plv-lovers kropka w kropke to samo

      Usuń
  20. Możliwe, że to jest ślub i że to Angie chciała, żeby przyszli

    OdpowiedzUsuń
  21. Hmm... możliwe ale zwróciliście uwagę ze na pierwszym zdjęciu tam gdzie jest Olgita jest w tle Studio. Ja bym raczej chciała ślub. Jest też taka jedna sprawa - w necie na różnych forum PISZĄ ZE BĘDZIE 6 SEZON! JAK GŁUPOTA IM STRZELIŁA! HAHAHA XD

    OdpowiedzUsuń
  22. Marcelina Drb
    Pisali że będzie 10 sezon xD xD

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie to nie może być prawda przecież to nie może być koniec.
    Też mam bloga o violettcie zapraszam do mnie.
    http://jaimartina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Może ŚLUB LEONETTY !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź się jebnij.

      Usuń
    2. Kolejny anonimowy z pięknym słownictwem i brakiem wyrażania sb -,-

      Usuń
    3. ja bardzo bym chciała<3 :)

      Usuń
  25. Priscalla? Serio? No nie! A co z Angie /

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie nie nie tylko nie to.... A co z Germangie???? coraz mnie jestem pewna tej pary echhhhh :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jestem za Prismane! A Viola i Ludmi siostry :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja myśle że kręcili dwie sceny ślub i studnówke albo ślub będzie koszmarem ludmiły

    OdpowiedzUsuń
  29. A w ktorym to odcinku bedzie?

    OdpowiedzUsuń
  30. nwm czy zauważyliście że pris ma na każdym zdjęciu tą samą suknie a góra jest z czarnymi wzorami a takich sukni ślubnych to jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +skoro to ich ślub to czm jest na nim Beto?

      Usuń
    2. Właśnie po twoim komentarzu przyjrzałam się i też to dostrzegłam. Mam nadzieję, że to nie Pris i German będą brali ślub a tak wgl to co by robili uczniowie studia na ślubie Germana i Pris ?

      Usuń
    3. Może dodatkowo ślub Angie i Pablo?

      Usuń
    4. to też bardzo możliwe ;)

      Usuń
  31. Nie nie nie ! Tylko nie to mam nadzieję, że ślub nie dojdzie do skutku zresztą tak jak każdy.. Jeśli nie będzie Germangie to ja się załamie :) Nie no , ale na serio tylko nie Prisman ! Jeśli German nie może być z Angie to niech zostanie sam

    OdpowiedzUsuń
  32. wydaje mim się, że Priscilla nie ma sukni ślubnej, ponieważ górna część sukni jest przyozdobiona czarną koronką, którą ewidentnie widać na pierwszym zdjęciu, a na tym, gdzie Priscilla ma bufiasty dół, widać tylko część koronki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to zobacz sb ostatnie zdjęcie babka siedząca w sukni białek sukni widać dół i wygląda na suknie ślubną myśle że kręcili 2 sceny studnówke i ślub albo ten ślub nd tylko strasznym snem ludmi

      Usuń
    2. Przecież napisałam "a na tym, gdzie Priscilla ma bufiasty dół, widać tylko część koronki" chodziło mi o ostatnie zdjęcie bardzo dobrze widać, że kurtka jest odpięta, a jej (Pris) suknia u góry jest czarna, a to "czarne coś" to koronka :)

      Usuń
  33. No weźci. Tylko nie ślub Germana i priscilli ja chcę germanangie

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak się dobrze przyjrzeć na ostatnim zdjęciu spod kurtki Priscilli widać czarny dekolt z białą plamką. Ja jeszcze takiej sukni ślubnej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  35. A MOŻE ANGIE BIERZE W TYM SAMYM CZASIE ŚLUB Z PABLO I DLATEGO WSZYSCY UCZNIOWIE STUDIO SĄ TAM ZAPROSZENI?? O.O

    OdpowiedzUsuń
  36. a może to nie jest suknia ślubna z pod kurtki wystaje czarna część sukni

    OdpowiedzUsuń
  37. Nwm jakie to mozevbyc wydarzenie.. ale nie chce zeby to juz byl koniec
    Zapraszam na blog vilu4everpl.blogspot.com , komentujcie , ibserwujcie , czesto czytajcie, codziennie nowe post

    OdpowiedzUsuń
  38. Czemu tylko clari zakrywa strój?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jej zimno xd A tak na serio to może nie kazali jej się fotografować w stroju w którym jest może to suknia ślubna i scenarzyści nie chcą aby zdradzała fabułę.

      Usuń
    2. Bo ona jest ninja i się kamufluje

      Usuń
  39. jest coś na rzeczy jak pojawią się nowe informacje daj cynk

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajnie by było gdyby Ludmila i Violetta zostali siostrami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było by super jestem ciekawa co by się wtedy wydarzyło

      Usuń
    2. Ja również to by wprowadziło trochę zmiany w ten serial i przez to byłby o wiele ciekawszy no i oczywiście dużo, dużo LEONETTY, NAXI, BROMILI, FEDMILI i wolę Angie z Pablo.

      Usuń
  41. Angie kocha wszystkich uczniów i ubłagała Germana żeby ich zaprosić . To jest moja sugestia.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale Priscilla może mieć taki dół skuni, pasuje. Porównajcie górę z dołem. Może to ślub Germangie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo ślub Pablangie i wtedy by się zgadzało dlaczego są uczniowie no a German mógł być zaproszony razem z Pris.
      Nie chciałabym aby tak było bo wole GERMANGIE <3

      Usuń
  43. przepraszam - sukni :D

    OdpowiedzUsuń
  44. ej ale na pierszym zdjeciu jest Pricesa ma tak samą ułozone włosy i tą samą sukienke co na ostatnim tylko trzeba się bardzo przyjzec popatrzcie pierszo na piersze a pozniej uwaznie na ostatnie

    OdpowiedzUsuń
  45. oni specialnie może dali jej taką sukienke ze by miła duł biały że by po mysleli ze to Princesa i german biorą slub dla naszej zmyłki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale patrz co ma we włosach na ostatnim, jak do ślubu

      Usuń
    2. na pierwszym zdjęciu też to ma ;_;

      Usuń
    3. Myślę, że Pablo z Angie i German z Pirss będą mieli podwojne śluby :D

      Usuń
    4. nie na pewno nie pricesa bo pricesa ma tą samo suknie co na pierszym i tą samo fryzure a Angiel kryje cos po safrokiem

      Usuń
  46. ja tam wole pabla z angie,on ją przynajmniej dobrze traktował

    OdpowiedzUsuń
  47. mi się wydaje, że to będą podwójne śluby z racji, że German i Angie to i tak już jest rodzina a Pablo i Angie to nauczyciele i pewnie uczniowie by chcieli być na ich ślubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. FEDEMILA RAZEM ZAMIESZKA, CZUJECIE TO LUDZIE ? XDD <33
    pewnie nic z tego nie wyjdzie, ale pomarzyć zawsze można...

    OdpowiedzUsuń
  49. A gdzie schowali Leona, ja się pytam?! Ma zatańczyć z Vilu wolnego i żyć długo i szczęśliwie :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Na bank ślub pablangie. Viola i Ludmi na pewno będą siostrami, ale chciałabym zobaczyć studniówkę( Leonette tańczącą razem awwww)

    OdpowiedzUsuń
  51. A nasz Leonek stoi za Andresem.

    OdpowiedzUsuń
  52. Chciałabym wam coś uświadomić to wszystko dzieje się w tym samym miejscu .Popatrzcie na zdjęcie 1 i 2 są te same kanapy .A na 3 i 5 jest ta sama barierka . A poza tym na zdjęciach widać tą wode o której wspominałyście .To może być oficjalne zakończenie na które została zaproszona rodzina bohaterów , a po oficjalnej uroczystości może odbyć się studniówka .Może to być równierz jakiś ślub

    OdpowiedzUsuń
  53. Na pierwszym zdj jest pokazana matka Ludmiły i ma czarą koronkę ,a w takiej do ślubu o.O

    OdpowiedzUsuń
  54. http://instagram.com/p/rXU5PsKwcJ/ Leonw garniturze

    OdpowiedzUsuń
  55. Powinniście zaktualizować tego posta i dodać te wszystkie zdjęcia, które krążą po twiterze. I nie lubię germangie tylko pablangie i fajnie by było jagby German ożenił się z Princilą.

    OdpowiedzUsuń
  56. Szkoda że to ostatni odcinek :( Ja uważam że będzie ślubi German i mama Ludmiły wezmą ślub ale ludmi im przeszkodzi bo nie będzie ślubu albo German ożeni się z Angie. Zapraszam na mojego bloga http://violavlovera.blogspot.com/?m=1 komentujcie, pytajcie. Pozdrawiam całą redakcje :)

    OdpowiedzUsuń
  57. a i zapomniałam tam napisać bo ludmi nie chciała być siostrą violi

    OdpowiedzUsuń
  58. O albo German i Angie i Pablo i Priscalla Xd

    OdpowiedzUsuń
  59. Coś późno, ale muszę.
    GENTE! Irytuje mnie Wasza naiwność i głupota. Przejdę do rzeczy.
    Rozpracujemy Clarę. Dziewczyna jest na chyba czterech zdjęciach w szlafroku. To na pewno nie przypadek. Ukrywa coś, co może zdradzić fabułę, najprawdopodobniej suknię ślubną. Do tego ma w uszach kolczyki-perełki. Myślicie, że cały ten cyrk to zabawa? W Disneyu nic nie jest przypadkowe.
    Pragnę nadmienić, że na żadnym z tych zdjęć powyżej nie widzę Ezequiela, czyli ślub Pangie się wyklucza, bo chyba wymaga się od pana młodego obecności na jego własnym ślubie?
    Obecność uczniów w odświętnych strojach również mnie zdziwiła, ale wszystko da się wytłumaczyć. Angie uwielbia swoich uczniów, a nauczyciele to przyjaciele, więc ich zaprosiła na swój ślub. A German ją kocha i się zgodził.
    A teraz nasza gwiazda- Priscila. Owszem, ma staranną fryzurę, ale sukienka, mimo że odświętna i z falbanami, nie pasuje do ślubu. Ach, ta czarna koronka. XD Jej obecność jest podejrzana, ale mam nadzieję, że Pris okaże się bardziej pozytywną postacią niż Esma i zostanie przyjacielem rodziny Castillo, w którą właśnie, już na dobre, wkracza Angie.
    Teraz moja kochana Ramallga. Wątpię, by pojawili się na studniówce w Studiu, a tym bardziej na kolejnym ślubie Germana nie z Angie. Wiemy przecież, jak gosposia i asystent uwielbiają Angeles.
    Wszystkie te wywody prowadzą do jednego prostego rozwiązania. Ślub Germangie. :)
    Muszę Wam napisać również ważną rzecz o tym parringu. Słyszałam ciekawe określenia pod ich adresem typu "patologia" czy "kaziroctwo". Jestem pewna, iż większość z Was nie zna znaczenia tych słów, dlatego z taką łatwością się nimi posługuje. Angeles i German nie są spokrewnieni, tylko SPOWINOWACENI. Wiem, dla niektórych to za trudny wyraz. Ale oznacza po prostu połączenie rodzin poprzez małżeństwo ich członków. Osoby spowinowacone nie są spokrewnione, nie łączą ich żadne więzy krwi. Kościół katolicki zezwala na śluby, jak to ujeliście "kazirodcze". Radzę zwyczajnie dwa razy zastanowiç się nad tym, co piszecie. A jeśli komuś nawet te dwa razy nie wystarczają, by nie wystawiać głupot pod opinię publiczną, to proponuję pomyśleć jeszcze następne dwa razy.
    Dziękuję za uwagę.

    ~Ruda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej bym tego w życiu nie ujęła.



      underneath-it-all-violetta.blogspot.com

      Usuń
    2. Kocham ten komentarz, dzięki

      Usuń
    3. Mam nadzieję że masz rację ;D Uwielbiam Angie, a German i ona są sobie przeznaczeni <3 Pablo też jest spk, ale jednak to Germana kocha najbardziej ;D Ale pozostaje jedna rzecz, która najbardziej mnie smuci, KONIEC VIOLETTY ;c przecież ja tego nie przeżyje ;C Nie chcę końca. Proszę niech zrobią 4 sezon ;c Nie wyobrażam sb że to będzie koniec ;c Dobra, ale na szczęście u nas się nawet jeszcze nie zaczał 3 sezon ;D i pewnie będę oglądała 10 tysięcy razy xd Ale co do twojego kom, to myślę że masz racje. Od razu jak zobaczyłam na 1 zdj te ozdoby i wgl to sb pomyślałam że Germangie będzie mieć ślub. Ale z rytmu wybiła mnie ta mama Ludmi. Ale jak zobaczyłam 3 zdj to zaczęłam jeszcze bardziej wierzyć w ta opcje. A po przeczytaniu twojego koma WIERZĘ że to na pewno będzie ślub Angie i Germana <3333333

      Usuń
    4. Obyś miała rację... Moim zdaniem takie zakończenie byłoby najlepsze. Na ten ślub wszyscy czekają od 1 sezonu!

      Usuń
  60. Mi się wydaje że Angie ma suknię ślubną . Bo na zdjęciu z Pablo ma taką chyba samą fryzurę gdzie na zdjęciu jest niby Priscilla w tej sukni xd Zdjęcie Pabla z Angie i zdjęcie wszystkich xd

    OdpowiedzUsuń
  61. a może ślub i zakończenie razem

    OdpowiedzUsuń
  62. Na ślub Jade by przyszło całe studio ? troche to dziwne

    OdpowiedzUsuń
  63. Czemu na ich ślub przyszło całe studio? xd

    OdpowiedzUsuń
  64. To, że będzie ślub Jade i Nicolasa jest prawdopodobne, ale nie w takim wydaniu.

    Co by tam robili wszyscy uczniowie studia i nauczyciele ?

    Vilu i Lu w takich samych sukienkach. Czyżby druhny ?

    Jak dla mnie to ślub Germangie. Angie mogła zaprosić uczniów i nauczycieli, German Pris, a Vilu i Lu jako przyszłe siostry zostałyby druhnami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Vilu i Lu nie byłyby "przyszłymi siostrami" jak ma być to ślub Germangie. :)

      Usuń
  65. aaaaa! kręcą już za niedługo 50 odcinek bo przeciez w listopadzie skończa :0

    OdpowiedzUsuń
  66. W sumie to tak... Leon by przyszedł jako chłopak Vilu, Andres jako przyjaciel Leona, Fran, Cami i Ludmi- przyjaciółki Vilu, Diego i Brodwey - partnerzy Fran i Cami, Fede chłopak Ludmi... Ale i tak nie rozumiem, po co na ślubie Nicode uczniowie studia i Priscilla... XD

    OdpowiedzUsuń
  67. Anonimku wyżej jak Ludmiła i Violetta mogą zostać siostrami jak German jak mówisz ma się ożenić z Angie ?

    Moim zdaniem to będzie ślub Germana i Angie ale przyszłaby Priscilla? Oraz coś związanego ze szkołą nwm zakończenie roku to możliwe przecież jak się zaczynał 1 odc. 3 sezonu to już rok szkolny trwał tak wiec by się to zgadzało a co do 2 ślubu Jade i Nicolasa wydrzay się pózniej popatrzcie na datę wpisu Joaquina a Facu jest inna prawda ? Więc te wydarzenia nie mogą się łączyć .

    OdpowiedzUsuń
  68. Odpowiedzi
    1. Nie bo wszyscy są ubrani na impreze czy ślub a nie na czarno. Co ty pogrzeb w takim serialu. Nie ma mowy. Co niby Antonio pogrzeb bo miał wypadek skoro dzwonili do pabla to wykluczone.

      Usuń
  69. Mylicie się wszyscy. Pomyślcie Logicznie. Oni chcieliby byśmy myśleli ze chodzi o ślub Angie i Germana bo Angie ma szlafrok a on może być dla zmyły. I to jest na pewno ślub Germana i Priscili bo druhnami są Viola i Ludmi. A Viola i Ludmi nie mógłby by być druhnami Jade i Nicolasa bo nie są rodzinną. A więc na 100% to ślub Germana i Priscili. Nie ma opcji by to był ślub Angie z Germanem czy Jade z Nicolasem. A studniówka mogła by być po slubie jak 2 impreza. Bo tez tak może być. Bo najpierw są przed domem Violi bo przyjecie i Ślub a potem Studniówka na jakimś statku lub w hotelu z basenem. Pomyślcie logicznie dziewczyny. Ja na to jedyna z was wpadłam :) Nie uważam ani nie sugeruje że jesteście głupie ale wystarczy logicznie pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chcę aby to był ślub Angie i Germana...
      I tak będzie...
      A Angie ma szlafrok aby zasłonić suknię a włosów nie ma zrobionych bo jescze nie na to pora... a Violetta będzie druchną XD

      Usuń
    2. To po jakiem Priscilia jest w sukni ślubnej i to ona jest miedzy Violą a Lumi na przed ostatnim zdjęciu. A Angie jest dla zmyłki bo wątpię by ukrywała suknie ślubną. Bo Ludmiła nie może być druhną na ślubie germana i Angie bo tylko Viola na leży do tej rodziny. Więc raczej ty pomyśl logicznie. Zakład o racje że to ślub Germana i Priscili.

      Usuń
    3. Druhną na ślubie moich rodziców była przyjaciółka mojej mamy. Nie jest powiedziane że musi być to ktoś z rodziny.

      Usuń
  70. to co wszyscy ze studia robili by na ślubie jade i nicolasa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj dokładnie mój komentarz. W nim pisze ze wykluczam ich ślub i ze to ślub na 100% Germana i Priscili. Spójrz na przedostatnie zdjęcie. Miedzy Viola a Ludmi jest Priscila bo ona ma włosy spięte w koka i ma grzywkę na bok. Bo angie ma rozpuszczone a jade czarne.

      Usuń
  71. Przyjrzyjcie się na przed ostatnie zdjęcie. Miedzy Violą a Ludmi widać Priscille w sukni ślubnej bo widziałam koka czy babkę blond z grzywką na bok spięta a taką fryzurę miała Priscilia. Już wiadomo to ślub Priscili I Germana. Wiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może się mylisz?
      Pomyślałaś?

      Usuń
    2. Nie mylę się. Zobacz na to zdjęcie i się przyjrzysz nie widzisz tam Priscili w koku z grzywka na bok. Tylko Priscila ma tą fryzure a Angie ma rozpuszczone włosy i to jest jej fryzura innej nie będzie mieć. Zakład o racje ze to ślub Germana i Priscili. Bo ludmi i Viola są druhnami i mają być siostrami.

      Usuń
  72. Poczekajmy do końca sezonu albo jak dziewczyny znajda rozwiązanie o kogo tu chodzi. I zobaczymy kto miał racje. Okey??
    ja jestem za ślubem Germana i Priscili bo pasują do sb. A Angie bardziej do Pabla.

    OdpowiedzUsuń
  73. A niby po jaką cholerę (przepraszam za wyrażenie) na ślubie Nicade mieliby pojawić się uczniowie studio, Angie, Priscilla? Bez sensu, zupełnie.
    Plus zauważcie, że Priscilla ma suknie ślubną :) Ta czarna góra, to może być tylko jakieś okrycie wierzchnie w trakcie przerwy między zdjęciami.
    Ja osobiście obstawiałbym podwójny ślub; German i Priscilla oraz Jade i Nicolas. To by wytłumaczyło pojawienie się uczniów ze studia, Angie oraz Vilu i Ludmi w roli druhen, bo, jak widać na zdjęciach i Jade i Priscilla mają na sobie suknie ślubne :)

    OdpowiedzUsuń
  74. W tym samym Dniu kiedy dodano pierwsze zdj z tej imprezy aktorka grająca Jade dodała zdj na insta w garniaku i muszce czyli ona tez musi być gościem na tej imprezie bez względu czym ona jest czy ślubem czy czym więc te wydarzenia na pewno dzieją się osobno no bo sory viola i ludmi świadkami Jade no chyba nie

    OdpowiedzUsuń
  75. Cóż ja sądzę , że :
    - będzie ślub Pris i Germana
    -Kiedyś tam Jade i Nicolasa
    - a nie wiem co z Angie , może będzie świadkową

    OdpowiedzUsuń
  76. zapraszam vilu4everpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Angie i Vilu mogą chyba być druchnami coś mi się zdaję.......

    OdpowiedzUsuń
  78. Ma ktos dzialajacy link do tej francuskiej strony gdzie jest napisane o Germanangie?

    OdpowiedzUsuń
  79. Napisałyście, że zagadka rozwiązana, a tu nic bardziej konkretnego. Uwielbiam waszego bloga, ale moglibyście coś bardziej przemyślić zanim napiszecie swoje przypuszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  80. Kocham Leona i Violę

    OdpowiedzUsuń
  81. To jest ślub Germana i matki Ludmiły. Skąd wiem? Obie dziewczyny: Violetta oraz Ludmiła są druhnami. Są teraz siostrami ;3 Szkoda, że dopiero na końcu. Ciekawie było by zrobić tego kontynuację... ale cóż, wszystkie filmy i seriale mają to do siebie, że kończą się w takim momencie, w którym każdy chciałby jeszcze rozwinięcia. I może będzie... Violetta: po szkole Film? xD Ja bym coś takiego chciała. NP. 2 godzinny film w którym:
    - Vilu i Ludmi zostają siostrami (no co ty nie powiesz?) i maja super kontakt. Śmieją się razem ze swoich kłótni ^^
    - Ludmiła zmienia się na lepsze (co ma i tak być w V3)
    - Naty zostaje przeproszona przez Lu
    - Leonetta, Fedemiła i Diecessca robią plany na wspólny wyjazd.
    - Naty odkrywa swoje przeznaczenie i rozwija kariere ;P
    - Cami rezygnuje z Broadwaya i udziela się charytatywnie
    - Fran, Vilu i Lu są BFF i pracują w jednym muzycznym studio nad płytą.
    - Antonio odchodzi na emeryturę i władze ma Pablo
    - Była by taka mała wzmianka o nauczycielach, dalej byli by w studio, ale uczniowie byli by (to logiczne) już inni.. I oni by wspominali te dawne czasy i wyjątkowych uczniów.
    - Wszyscy organizują spotkanie i nie ma już żadnych konfliktów.
    - Na tym spotkaniu jest scena romantyczna Naxi, Leonetty i innych par ^^
    - Vilu adoptuje...... psa ? Haha nie wiem czy to realne.
    - Violetta wyprowadza się razem z Ludmiłą od rodziców i mieszkają w jedym domu ze swoimi chłopakami (nie iwem czy to nie zawcześnie, ale co tam.
    - Maxi i Diego zakładają wytwórnie płytową. Tam Fran nagrywa swoją płytę.
    - Violetta bierze udział w zajęciach z młodymi ludźmi, którzy teraz są w studiu. Opowiada im co było kiedy ona tu się uczyła.

    A potem kolejny film : Voletta:Spełnione marzenia.
    I tam są już starsi i Leonetta bierze ślub, Fedemiła się zaręcza, a Diecessca zamieszkuje razem. Cami otrzymuje nagrode za działania charytatywne, Naty to sławna piosenkarka. I takie tam inne xD

    Ah, się rozmarzyłam.. A nawet 3 sezon się nie skończył xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. 88. To co napisałaś jest naprawdę fajne, ale zmieniłabym nieco:
      - Camila nie rezygnuje z Brodwaya i też rozwija się muzycznie.
      - Wszystkie pary planują wyjazd.

      Usuń
  82. Czyli może marzenie Pade jeszcze jest możliwe? hahahaha

    OdpowiedzUsuń
  83. To jest ślub Germana i Priscilli, a na zdjęciu Viola i Ludmiła są druhnami Priscilli i śpiewają Si es por amor

    OdpowiedzUsuń
  84. Jeju ... Ty jesteś tak głupia !? To jest ślub Germana i Priscilli a nie ostatni dzień 'szkoły ' . Po co Olga itp. przychodzili by tam !? No , sorry .

    OdpowiedzUsuń
  85. Od pierwszego zdjęcia widziałam że Priscilla jesr w tej samej sukience jaką miała do ślubu to zdjęcie było zza kulis

    OdpowiedzUsuń