Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

17.10.2014

Nowa piosenka Leóna | TŁUMACZENIE

Nowa piosenka Leóna | TŁUMACZENIE

Tego chyba nikt się nie spodziewał! Wczorajszy odcinek przyniósł nam wszystkim porządne zaskoczenie, bo jak inaczej można nazwać premierę piosenki, o której jak dotąd nie ukazała się żadna wzmianka? Zarówno twitter, jak i prasa milczała jak przysłowiowa mysz pod miotłą, a wszyscy spodziewali się, że prędzej zobaczymy wykonywane w serialu utwory z płyty Gira mi Cancion, jak np. Queen of the Dance Floor, Descubri czy Friends Till the End. A tymczasem niespodzianka, bo w odcinku 39 - przedostatnim odcinku przed przerwą - León komponował. Co z tego wynikło? Zapraszam do dalszej części postu.



Nowy utwór (który prawdopodobnie pojawi się na drugiej płycie promującej sezon) jest dopiero zalążkiem, bowiem do tej pory zdążyliśmy poznać jego część, raptem kilka wersów składających się na poniższe nagranie:


Tłumaczenie fragmentu (by Milens):

Jak ogień w zimie
Dałaś ciepło mojemu wszechświatowi
To bezwarunkowa miłość
To co czuję
Będąc z tobą
Powiedz czy to rzeczywiste
Przybywasz zmieniać
Pocałunkiem moją prawdę
Nie wiem jak wyrazić słowami że
Gdy patrzę w twoje oczy wiemŻe kochałem cię przez tysiąc poprzednich żyć.

Prawda, że piękne? Linia melodyczna oraz ten tekst, idealnie zgrany z anielskim głosem Jorge, tworzą niebanalną całość. Sam wydźwięk wyżej wymienionych słów, to kolejne z licznych muzycznych deklaracji (Podemos, Nuestro Camino, Amor en el Aire), jakie padły w serialu, jednak w tym przypadku mamy pewien haczyk: piosenka najprawdopodobniej (nie ma na to 100 procent pewności, aczkolwiek część redakcji tak uważa) powstała z myślą nie o Violetcie, a o Roxy

Oczywiście jako widzowie zdajemy sobie sprawę z tego, że to pojęcia bardzo pokrewne, że León zakochując(/zauraczając) się w Roxy, zakochał się tak naprawdę w Violetcie, lecz w trochę innym wydaniu - ale to wciąż ten sam głos, ta sama uroda i doprawdy nie wiem jakim cudem wcześniej się nie zorientował. Jednak w przypadku tej piosenki, Leon swe wyznania snuje raczej w stronę Czerwonogłowej. 

Jednakże po tym, jak Violetta wyznała mu prawdę, chłopak będzie musiał zredefiniować swoje uczucia. Z jakim skutkiem? Dowiemy się już w dzisiejszym odcinku! 

64 komentarze:

  1. Wow.Super post.Mam nadzieję,że za niedługo wyjdzie prawda o Roxy.Pozdrawiam/Patrycja 2001

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pocałunek Diego i Fran w 40 odcinku i ta Violetta bezcenne

      Usuń
  2. Piosenka jest cudowna <3. W sumie patrząc w jej oczy czuje, że kochał ją już wcześniej, bo ciągle to jego miłość.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta piosenka mnie rozwala. Jetst taka piękna że aż rycze.<3

    OdpowiedzUsuń
  4. "Gdy patrzę w twoje oczy wiem
    Że kochałem cię przez tysiąc poprzednich żyć."
    Ten fragment jest przepiękny, cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta piosenka jest po prostu Cudna<3 Szkoda że do Roxy ale i tak kocham Leóna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiecie jak sie nazywa ta piosenka bo mi bardzo sie podoba a nie wiem czy na płycie jst chaciałabym zobaczc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiadomo, jak się nazywa. I nie, nie ma jej jeszcze na płycie.
      Ale zapowiada się super. Czekam na całość, słowa są przepiękne :)

      Usuń
  7. ''Gdy patrzę w twoje oczy wiem
    Że kochałem cię przez tysiąc poprzednich żyć.'' - nic dziwnego że tak czuję w końcu już raz zakochał się w niej

    OdpowiedzUsuń
  8. "Gdy patrzę w twoje oczy wiem
    Że kochałem cię przez tysiąc poprzednich żyć."
    No oczywiście, że kochał. W końcu Roxy to Violetta. Pojęcia nie mam, dlaczego zrobili z Leona takiego, hmmm tępaka (oczywiście nie mam na celu obrażenia go, uwielbiam tą postać), który nie domyśla się kompletnie niczego, mimo, że 3/4 studia już prawdę poznało...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3/4 moze polowa, ale to przez to ze ktos im powiedzial albo ktos je zobaczyl. Leon ma nie wiedziec az do 40 odc vona tym polega "Magia Disneya"

      Usuń
  9. leon nie dowiedział sie że roxy i violetta to sama osoba gdyż jej nie usłyszal gdyz mial wtedy sluchawki na uszach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz cały czas nie powtarzać "gdyż'' bo to denerwuje -.-

      Usuń
  10. a piosenka cudna zapewne bedzie to piosenka leonetty ale na o musimy jeszcze poczekac

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie!Boskie!
    piękne przesłanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma pierwszego zdania.. czyli "Como fuego en el invierno" ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie jak zwykle wszystkiego Leon dowie się pod koniec 40 odcinka i będzie trzeba czekać miesiąc na jego reakcję -_-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dowiedzial sie bo pod koniec pocalowal Roxy i juz wtedy wiedzial kogo naprawde caluje

      Usuń
    2. Ahh... ta magia.

      Usuń
    3. Tak, właśnie dowiedział się w 40 odcinku ;)

      Usuń
  14. Mimo,że to jest tylko kawałek,i tak już się zakochałam *-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta piosenka jest taka...awwwwww. ♥♥♥ Pieknaaaaaa! ♥♥♥ :''''''')
    Ale szkoda, że napisał ją z myślą o Roxy, chociaż to i tak w końcu Vilu...
    Już się nie mogę doczekać aż Leoś się dowie... Pewnie zaś się będą kłócić. :'c

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam wrażenie, że on zawsze o Roxy wiedział.
    Wiem, pewnie to jest nieprawda, ale spójrzcie na to z tej strony.
    Po co kazałby obcej dziewczynie śpiewać? No po cholerę skoro jej nie zna?!
    Wracając do piosenki to jest boska, magiczna, głęboka...
    Jeszcze inna niż " Dame me alas " Oj będzie się działo, bo duzo romantycznych piosenek w tym sezonie <3
    No i ja nadal będę stała przy swoim, że Leon wie o CHAMSKIM sekreciku Violki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazal jej spiewac? Chcial zobaczyc jak spiewaja dziewczyny z y-umixu, bo roxy powiedziala ze pracuje nad nowym kawalkiem i zaspiewala troche

      Usuń
  17. W 39 odc Vilu mu powiedziala ale on mial sluchawki w uszach, a w 40 odc pod koniec bedzie BESO Roxy i Leon sie pocaluja, a wtedy Leon sie domyslil powiedzial To ty Violetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz tego wszędzie pisać, wiemy już :)

      Usuń
  18. Super piosenka! Zapowiada się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przetłumaczy ktoś może zapowiedź 41 odcinka, błagam!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moge, znajdz mnie na Hangouts wpisujac Lodovica Comello Polska ^^^Tak jak masz wyzej i zdjecie owe

      Usuń
  20. Mam pytanie kiedy będą przetlumaczone odcinki? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiedziałam, że gdy León pocałuje Roxy dowie się, że to Violetta, bo poczuje to samo. Tylko, żeby to znów nie był sen, bo to na serio będzie żałosne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To napewno nie sen,ale Violetta może się wykręcić.

      Usuń
    2. Nie ma jak. Stoją zbliżeni. On w każdej chwili może jej ściągnąć peruke xD

      Usuń
    3. Raczej się nie wykręci, w zapowiedzi widać poważne rozmowy.

      Usuń
  22. ja to tam jestem zdania ze to "me diste alas" czy jak to sie tam nazywalo. ostatni wers ktory spiewa leon rymuje sie z me diste alas XD

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzieliście ( to było dosyć dawno ) na facebooku Damiena, dodał zdjęcie, na którym był z Cande i podpisał "Amore en el aire" po hiszpańsku, francusku i angielsku. Dla mnie to nie gest ze strony przyjaciela..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.facebook.com/damien.lauretta.3/photos/a.359330024162242.80963.353778321384079/689133267848581/?type=1&theater Tu jest link

      Usuń
  24. Ten fragment jest cudowny ♥♥♥♥♥♥♥♥
    Już nie mogę się doczekać całości :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Me diste alas. napewno to jest ta piosenka!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham tą piosenkę ♥♥♥♥ cudowna cudowna cudowna i taka piękna ♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  27. mógłby ktoś przetłumaczyć rozmowę leona i roxy w 40 odcinku?

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy mówiłam już,że kocham jak Jorge śpiewa?

    OdpowiedzUsuń
  29. ej,może to się wydawać głupie z mojej strony,ale jak nie ma Violi w polsce to nie do końca wiem: czemu leonetta jest w rozłące? dlatego że się niby w ,,roxy" zakochał czy z innego powodu león zerwał z violą???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. León był zły o zbyt bliskie (jego zdaniem) relacje miedzy Violettą a Alexem, nowym uczniem studia. Ale najbardziej poróżniła ich sprawa odejścia Leóna ze studia. Po tym jak Youmix wycofał swoje poparcie dla zespołu chłopaków, nie mogli oni śpiewać pod szyldem studia. León wściekł się, ze Youmix narzuca mu karierę solisty, podczas gdy on nie chce nim być, tylko śpiewać w zespole. I odszedł ze studia. Tej decyzji z kolei nie była w stanie zaakceptować Violetta, która uważała, ze León mimo wszystko nie powinien odchodzić ze studia. Mieli kilka kłótni w tej sprawie; podczas jednej z nich Violetta zarzuciła mu m. in, ze jest egoistą i ona nigdy nie może na niego liczyć, o co ten się ogromnie wkurzył. Od tego momentu (22 odcinek) są w poważnym konflikcie nie potrafią ze sobą spokojnie pogadać.

      Usuń
  30. Lel, za pierwszym razem jak to usłyszałam to myślałam, że to ta piosenka Leonetty ale jak je sobie poruwnuje to żeczywiście inne piosenki (i git bo nie chciałam, żeby Violka to śpiewała ;-;).
    Świetnie brzmi ta piosenka. Linia melodyczna jest po prostu G E N I A L N A *-*No i jeszcze głos Jorge >>>>>>>>>>>
    CHOCIAŻ w takich własnych odczuciach wolę go w bardziej ostrej, rockowej odsłonie to i tak jest cudo ;3
    A tak btw. przy tym jak jest "palabras que..." to nwm czemu ale brzmi trochę jak Clement XD

    OdpowiedzUsuń
  31. Roxi: Leon....
    Leon: Wiedziałem, że przyjdziesz. Później ale przyszłaś.
    Roxi: PRzyszłam tylko powiedzieć ci że...
    Leon: Że mnie potrzebowałaś? Ja też.
    Roxi: Przyszła tylko dlatego, że obiecałeś, że nigdy więcej się do mnie nie zbliżysz Leon.
    Leon: Nie, przyszłaś bo nie chciałaś, żebym się od ciebie odsuwał.
    Roxi: Nie komplikuje tego, proszę.
    Gery: Idę powiedzieć Leonowi prawdę.
    Leon: Musimy zaakceptować to co czujemy. Dlatego przyszłaś.
    Roxi: Muszę ci coś powiedzieć. Potrzebuję żebyś mnie wysłuchał...

    *całujo sie*

    Leon: Violetta...

    I BANG KONIEC ODCINKA :OOOO

    OdpowiedzUsuń
  32. sliczna piosenka ! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Ech...Jak León mógł nie rozpoznać miłości swojego życia?! Reżyser przesadził...To takie nierealne...Fajnie byłoby gdy León wiedział,że to Violetta,ale tak nie jest ;c.Ludzie są okrutni :(.Mam nadzieję,że Leonetta będzie <3.A w ogóle to wy widziałyście jak Clement chciał pocałować Viole na oczach Leóna a Gery była przy nimi się tak szatancko uśmiechała...Nawet Ludmi <3 by takiego czegoś nie zrobiła.Gery to śmierdzące gówno xoxo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadam się! Dla mnie Leonetta forever xD Leon nie kocha Gery tego jak tam to nazywasz "śmierdzące gówno" - jedna dobra wiadomość :( Oczekuję Leonetty - więcej dobrych wiadomości ...

      Usuń
  34. O nie! Leon sprawia wrażenie, że nie kocha już Violetty. Do tego jak się już dowiedział, że Roxy to Vilu ( gdy ją pocałował rozpoznał pocałunek Violi) to powiedział jej, że zakochał się w Roxy dlatego, że była inną osobą, nie Violą, że zakochał się bo była ona nowa, inna... Czy to koniec Leonetty??? Mieli być na zawsze razem - sobie przeznaczeni! Myslę, że na końcu będą razem, a wy?

    OdpowiedzUsuń
  35. Ooooooo, jak to smutne, że nie wspomniał, że to polka -,- pewnie nie zauważył tego drobnego aczykolwiek tak ważnego (dla nas) szczegółu. Fede to moja ulubiona postać, ale nie zwraca uwagi na takie rzeczy :( Mimo wszystko szczęsciara - ma wielki talent i zauważył (i udostępnił) to sam Rugerro :) Pozderko!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bosz chyba postanowiłam że nie będę oglądać tego serialu aż do 60 odcinka gdzie się pocaluja bo tak to będą klotnie Ps.przepraszam za błędy i pisze to o godz 4:24 fuck logic xD

    OdpowiedzUsuń
  37. Mil vidas atras to piosenka Leona .

    OdpowiedzUsuń
  38. wow ta piosenka jest super:)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń