Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

10.10.2014

[Violetta 3] Odcinek 34

[Violetta 3] Odcinek 34

Co dzisiaj zaserwowali nam scenarzyści, aktorzy i producenci serialu? Czy Ludmila wyjdzie cało z rozmowy z Marottim i całą sytuacją kradzionej piosenki Quiero? A może to koniec blasku supernowej? Czy wreszcie León pozna się na Roxy? Kogo wybierze Olga? Przekonajcie się sami!

[Aktualizacja] Streszczenie.


Streszczenie: León wypytuje Cami o Roxy, ta niestety nie wie co powiedzieć. Ni stąd ni zowąd pojawia się  Roxy, ale León zauważa, że ma ciuchy Cami. Czyżby zaczynał coś podejrzewać? Olga dzięki pojedynkowi nie wybiera nikogo. I postanawia sama zaśpiewać "Voy Por Ti". Diego próbuje namówić Fran by ta powiedziała prawdę Violetcie. Gdy German proponuje Angie podwózkę do Studio ta szybko się rozmyśla i kłóci się z Pablem o niego. Ludmi okłamuje Federico, że odeszła z U-mixu. Dziewczyny wspierają Vilu, że będzie wszystko dobrze w sprawie Leóna. Po rozmowie z dziewczynami Vilu dzwoni do Leóna, ale ten nie chce z nią rozmawiać ani o Roxy ani o niej. W Studio pojawia się przyszły sponsor, zostawia on wizytówkę ale kradnie ją Milton. Jade nie daje wciąż spokoju Germanowi. Angie od razu poznaje Violettę w przebraniu Roxy. W Studio trwają przygotowania do Reboli. Violetta podsłuchuje przez przypadek rozmowę Ludmi z Marottim i szuka Federico by powiedzieć mu, że ta przygotowuje nowy temat dla U-mix. Ramallo przychodzi do Studio by zaproponować Beto założenie zespołu wraz z Olgą. Gery wyznaje Leónowi miłość. Ludmila nakrywa przebierającą się Violettę.





Jak podoba Wam się odcinek?

74 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. I co Ci to da, że jesteś 1 a nie 2 ? -.-

      Usuń
    2. Weź się dziecko ogarnij bo tylko spamujesz tym -.-

      Usuń
    3. Ja wale boze co was to obchodzi. Ten blog ma wiele wyswietlen moze ma ochote se 1 napisac jaki bol dupy lel

      Usuń
    4. Ale co mu to niby da że, 1 sobie napisze ??? Może innych to wnerwia wiec się ogarnij..

      Usuń
    5. Duzo boze 8 chciala napisac i tyle a wy wielki bol dupy macie

      Usuń
    6. Chyba ty maszBól dupy, Może inni nie chce wnerwia ich to ze pod każdym postem jakieś male dzieci pisze 1 ,2. Jak co im to da że sobie tak napiszą? O.o

      Usuń
  2. Co Milton powiedział Angie w zapowiedzi? Przetłumaczcie zapowiedź odc 35! Tak jak zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Leon chciał pocałować Roxi XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nie podobał za bardzo ponieważ było bardzo mało LEONETTY !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o matko tylko o jednym -.- :P

      Usuń
    2. no i co masz coś do tego ?
      może lubię ...

      Usuń
    3. Nom szkoda ale jal dadzom malo dieceski to im mordy obije !!!!! :)

      Usuń
  5. Leoxi? *o* Leon nie całuj mi tu Roxi bo Viola wszystko widzi ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, widzi widzi :) Dokładnie i wyraźnie..

      Usuń
    2. A w której minucie jest ten prawie pocałunek?

      Usuń
  6. hahahhahaahaha no dosłownie wszystko widzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu kiedy w końcu będzie normalnie Leonetta ;-;

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się kiedy skończy się ten cyrk Roxy... Może teraz gdy Angi zobaczyła, że to Vilu:P gdybym nie wiedziała na tym blogu, dodanych zdjęć Leonetty z Sevilli to naprawde zaczełabym się martwić o ich związek... Mam nadzieje, że już wkrótce wróci szczęśliwa Leonetta <3 :) Pozdrowienia dla wszystkich V-lovers:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludmila przeciez tez wie o roxy...

      Usuń
    2. Już w 36 odcinku wszystko wyjdzie na jaw :)

      Usuń
    3. Ludmiła wie?!

      Usuń
    4. No dowiedziala sie w 35 odc. :)

      Usuń
    5. A skąd wiesz,że w 36 odcinku wszystko się ujawni?

      Usuń
    6. Bo oglądałam już -.-

      Usuń
  9. Troszkę szkoda mi Violi :c Biedna kocha Leona a gdy przychodzi okazja on próbuje pocałować inną... Oczywiście bez urazy dla tych co uważają, że Leon jest w porządku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz rację

      Usuń
    2. Jak dla mnie Leon nie jest na tyle głupi by nie rozponać. Dobrze, rozumiem, ze to te serial dla dzieci, ale bez przesady... Albo, gdy Roxy i Fausta śpiewały Junto a ti, nikt nie rozpoznał, że to brzmi dokłądnie jak oryginał?! To bardzo głupie i podejrzewam, ze nawet młodsze dzieci to widzą....

      Usuń
    3. No zgadzam Się z toba. Ze jest yo głupie Zr nikt nir rozpoznał ich...... A zelaszcza Leon powinien ja rozpoznać ..

      Usuń
  10. Co Gery mówiła do Leona? To nie daje mi spać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gery mowila ze bardzo go lubi, potem on pomogl jej z instrumentami, wszedl Alex i pytam o nią Leona i on ,myśli ze sie zakochal xdd

      Usuń
  11. Kiedy będzie streszczenie tego odcinka ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale chodzi na końcu co Gery mówiła do Leona o swoich uczuciach?na końcu odcinka?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieję, wręcz wielką nadzieję, że Leon o wszystkim wie i to, że wybrał Roxy to tylko po to oby Vilu dostała nauczkę. Ale niestety, wszyscy wiemy, że tak nie jest. Zapewne wszyscy w studio będą wiedzieć o "magicznych przemianach Vilu w Roxy" a Leon dowie się na samym końcu. Pewnie sam to odkryje bo Violetta będzie się "bała" mu powiedzieć prawdę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeśli chodzi o serial to jestem zdezorientowana. Czy ten program nie miał choć troszeczkę uczyć? Przyjaźni, zaufania... To wywnioskowałam z pierwszych 2 sezonów. Teraz myślę, że to zwykła, pusta telenowela.. Jakby przykładem dobrego zachowania nie mogłoby być przyznanie się Violetty do winy itd. NIE! Tylko złe zachowania się liczą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamiast mu powiedzieć prawdę i przeprosić, bawi się jego uczuciami raniąc nie tylko go, ponieważ siebie również. Wiem to nie jest serial edukacyjny. Ale żeby Disney wypuszczał seriale, które w pewnym momencie uczą złego zachowania? Mimo wszystko mam nadzieję, że ten serial znów stanie się normalny, Vilu i Leon się pogodzą i wszystko będzie dobrze :P
      Zapraszam: jorge-tinita-love-forever.blogspot.com

      Usuń
  15. Oni chcą ten cyrk toczyć do 40 odcinka pewnie, potem miesięczna przerwa..
    Jedyna rzecz jaka mi się podoba teraz w odcinkach to wątek Ramallo-Olgita-Beto <3 Odwalaja taka komedie,ze szok xD
    Jestem ciekawa co Leon powie na to co we wczorajszym odcinka na koncu powiedziala mu Gery ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jedyna najlepsza rzecz w tym serialu teraz to Ramallo ogla beto. Bo Leonetta sie rozpadla Fedemila sie rozpadla ...

      Usuń
    2. Ale Fedemiła nie może sie rozpaść, to najlepsza para w całym serialu !!

      Usuń
  16. Proszę, niech Ludmila skończy już tę farsę z Roxy, bo to się zaczyna robić nudne. Serial "Violetta" = kłamstwa, oszustwa i przebieranki - w kółko to samo w 3 sezonach ;/ W tym momencie serio kibicuje Ludmi, żeby wydała ten obrzydliwy sekret na światło dziennie i żeby Violi poszła w pięty ta maskarada.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy wstawicie 35 odcinek ???

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe czy Leon wiedział już trochę wcześniej że Roxy to Violetta .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak. To już się robi nudne...

      Usuń
    2. Dziewczyno on teraz jeszcze tego nie wie!

      Usuń
    3. Wiem ale mam nadzieję, że oni to tak wymyślili i on udaje..

      Usuń
  19. Moim zdaniem to jest chore ale pomyślcie sami, co by było gdyby nie było by tego epizotu? Violetta i Leon by się tylko całowali, kochali (chodzi mi o kochać kogoś xd)! Ten serial był by nudny! Sama bardzo lubię Leonette, powiedziała bym nawet, że ją kocham! Więc bez przebieranek Vilu ten serial był by nudny nawet bardzo, ale też uważam, że nie jest to dobry temat! Reżyserzy mogli by wymyślić coś innego!

    OdpowiedzUsuń
  20. UWaga ! W 36 odcinku Leon dowie się ze Violetta to Roxy widziałam w 35 odcinku zapowiedź 36 i na końcu jest ze Leon ściąga jej perukę czy cos takiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a możesz podać link?

      Usuń
    2. Na yt wszystko jest

      Usuń
    3. Masz rację widziałam na youtube

      Usuń
    4. Bez urazy, ale te osoby co ogladaja odcinki nie tylko na tym blogu już wcześniej to widziały ;-; Ale moze po prostu chciałaś to pwoeidzieć, bo nie wszyscy wiedzą, nwm.
      Przykro mi, ale nie wygrałaś życia XD
      PS Nie jestem wredna, tylko mówię...

      Usuń
    5. Chciałam cie grzecznie spytac czy nauczylas się czytać bo ja tu nie napisalam ze ..o matko patrzcie jestem super bo to znalazłam , macie mnie wielbic .. Napisalam to bo może inni nie widzieli a jeśli twoja SKROMNA osoba się zbulwersowala gdyz wczesniej juz to widziala to nie musi tego komentować bo to jest zbędne . ps. Nie jestem wredna , TYLKO MOWIE .... Dziękuje AMEN

      Usuń
    6. Tak najpierw dowiedziała się Fran potem Cami, Lu, Angie i Teraz będzie maxi a na końcu Leon!

      Usuń
    7. To po co piszesz skoro i tak większość już o tym wie?! ;-;

      Usuń
    8. I nie zbulwersowałam się, tlyko mówię, bo to że tu pisałaś tą wiadomość nie miało sensu -,-

      Usuń
    9. Drugi raz ci to wytlumacze .... Naucz się czytać dziecko jeśli nadal tego nie opanowalas,...może inni nie wiedzieli o tym wiec chciałam napisać żeby sobie zobaczyli.... Ja. Tez czasem widzę ze ktoś napisal cos o czym juz wiem i nie wciskam swoich czterech liter żeby popisac się ze ja wiedziałam wczesniej skoro uwazasz ze moj komentarz nie ma nensu to czemu nie napisalas to w poscie z nowym odcinkiem ze ty juz to widzialas i to nie ma sensu ?.akim zachowaniem pokazujesz ze jesteś gburem. Zamykam temat

      Usuń
    10. A po o miałbym o pisać, skoro wszyscy już to prawie widzieli...?
      Czytać umiem, nie martw się :)
      Ale ja tylko napisałam a to, ze ty to źle odebrałaś i masz ból dupy to nie moja wina ;-;

      Usuń
    11. Nadal chyba czegoś nie rozumiesz ....ale czasem w życiu musimy napotkać idiote ( właśnie się przekonalam) skomczylam jak widzisz temat i zbędne SA twpoje komentarze o tym samym , zbednie się podnniecilas :)

      Usuń
    12. Mówiac o idiocie miałaś na mysli siebie? Masz rację :)

      Usuń
  21. Streszczenie, szybko !

    OdpowiedzUsuń
  22. Plissssssss streszczenie i 35 odcinek też :-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Plissssssss streszczenie i 35 odcinek też :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Kiedy streszczenie ??? Bardzo o nie proszę

    OdpowiedzUsuń
  25. Czemu nie ma streszczenia? ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. NO kurde! Cały prawie weekend minął a tu nie ma streszczenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też już nie mogę się doczekać streszczenia, ale i tak doceniam,że są dodawane streszczenia i odcinki ! :P

      Usuń
  27. Ja chcę Fedemiłe !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Chce streszczenie!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nareszcie streszczenie :)
    Teraz jeszcze czekać na 2..

    OdpowiedzUsuń