Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

26.11.2014

[Violetta 3] Odcinek 47

[Violetta 3] Odcinek 47


Co takie wydarzyło się we wczorajszym odcinku? Jak ma się sprawa Leonetty, czy w tym tygodniu zejdą się ze sobą? Czy wszystkie szyki zepsuje pojawienie się Matyldy, która cały czas chce skontaktować się z Leónem. Co takiego ma do przekazania jemu? Co z Fedemilą? Jedno jest pewne Federico jest zazdrosny! Czy Francesca wyjedzie do Europy?! Sprawdźcie to w rozwinięciu posta! 

Post zawiera streszczenie.

Streszczenie: Federico nie chce słuchać wyjaśniać Ludmily. Fran jest zaskoczona po raz kolejny ofertą zrobienia międzynarodowej kariery. Chłopacy nie są w dobrym humorze i kłócą się, co zauważa Pablo. Violetta nie chce wysłuchać w ogóle Francesci, robi też jej awanturę odnoście wyjazdu za granicę by robić karierę. Za co dostaje ochrzan od Camili. Ludmila mówi do Marottiego, że zrujnował jej życie wypuszczając magazyn z sesję Felimily. León przychodząc do Studio rozmawia z Alexem jak gdyby nigdy nic. Felipe pojawia sie w domu Violetty i śpiewa z nią. Od razu podlizuje się też jej, Federico wypomina mu, że ma już dziewczynę, Ludmila krzyczy, że nie są razem. Federico i Violetta mówią, że sądzili, że Felipe i Ludmila są razem. Fran mówi wszystkim, że ma przesłuchanie, wszyscy są zadowoleni ale Violetta udaje, że tego nie słyszy. Fran od razu się domyśla, że Camila maczała w tym palce. Violetta przemawia, że to ważny dzień i projekt dla Studio. Do projektu przyłącza sie Matylda - POLKA. Prawdopodobnie szuka ona kontaktu z Leónem. Priscilla pojawia się w Studio by pogadać z Gregorio. Gdy zostają za konfiskowane gitary w Studio, Violetta organizuje inne miejsce do projektu - restauracje Nicolasa. Czy tym razem Alex wpadnie? Olga w domu ćwiczy sobie śpiewanie, czego nie może znieść Priscila i wpada w szał i mówi zbyt wiele Oldze. Ciekawe czy Olga zacznie coś podejrzewać.... Gdy przychodzi pora na zaśpiewanie Violetty (piosenka miała być dla Alexa) zastępuje ją Diego, ponieważ Alex znika. León jest zdziwiony, że Violetta nie śpiewa. Matylda próbuje porozmawiać z Leónem, ale ten ją spławia. Diego nie chce rozmawiać z Fran. Mamy beso Felimila, które widzi Federico. Francesca prawdopodobnie wyjedzie do Europy. Violetta znajduje Alexa i mówi, że zna prawdę o jego pracy. Alex chce pocałować Violette.






Co sądzicie o odcinku?

99 komentarzy:

  1. 1!! Wygram worek ziemniaków!

    OdpowiedzUsuń
  2. co mówiła violetta gdy dostała e-maila od leona ?? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o zapowiedź

      Usuń
    2. "Wiedziałam, że mi wybaczysz."

      Usuń
    3. taaaaaaaak <3 wkoncu sie pogodza <3 jupi !!

      Usuń
    4. Szczerze to jakoś trudno mi w to uwierzyć :P Zwykle jestem optymistką, ale raczej nie liczyłabym na pocałunek i pogodzenie się Leonetty. Mam nadzieję że się mylę, bo bardzo bym chciała żeby się pogodzili, a jak będzie beso to chyba zemdleje z radości, ale myślę że to tylko sen Violetty ten pocałunek, a to z tym E-mailem, to pewnie wycięte z kontekstu, bo raczej dziwne by było że przez cały odcinek się kłócą, a w następnym on jej piszę że jej wybacza - raczej w to wątpie. Ale staram sie być dobrej myśli BŁAGAM niech będzie znowu Leonetta, no błagam was :c A Alex i Gerry niech sie wyniosą jak najdalej. Larę to potrafiłam znieść i jak teraz patrze to była naprawdę super, dbała o Leona i chciała żeby był szczęśliwy, pozwoliła mu być z Violettą. A nie jak Gerry niszyła jego związek, a o Alexie to już nie wspomnę bo jego to nienawidzę najbardziej ze wszystkich 3 sezonów, on jest najgorszą postacią. Ale jestem w szoku, że Polka wystąpiła w tak popularnym serialu argentyńskim :o Wie ktoś może jak sie nazywa ta "Matylda" Jestem ciekawa, bo wydaję mi się, że gdzieś ją widziałam, ale na prawdę nie mogę uwierzyć Polka w tak znanym serialu, gdzie nawet była Bridgit Mendler i Ross Lynch wystąpiła dziewczyna z Polski :) Jestem dumna Hah xd Ale trzymam kciuki żeby Moja kochana Leonetta się pogodziła <3

      Usuń
    5. Ta Matylda to Justyna Bojczuk. Pewnie ją kojarzysz z ,,Do dzwonka".C:

      Usuń
    6. Tak Racja :) Swoją drogą ciekawe kto jej będzie robił Dubbing, bo ona dubbinguje Ludmi xD

      Usuń
    7. Nie ona jej nie dubbinguje to zupełnie inne głosy

      Usuń
    8. Nie, ona dubbinguje Ludmiłę nie są to zupełnie inne głosy. Nawet sama tak mówiła że ją dubbinguje

      Usuń
    9. Justyna B. dubbinguje Ludmiłę znalazłam to w internecie http://violetta3pol.blogspot.com/p/miejsca-w-violettcie.html przepraszam właścicielkę za udostępnienie czyjegoś bloga

      Usuń
  3. Mimo,że Violetta to moja ulubiona postać,jak wczoraj oglądałam odcinek violetty online miałam ochotę ją rozszarpać. Strasznie mnie wkurzyła,wiecznie ma wonty do Francesci,niech się ogarnie! A co do sprawy Matyldy... ''Soy Polaco'' ale wstyd XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chyba Francesca ;-;

      Usuń
    2. A czemu Francesca? Nie może być z Diego tylko dlatego,że violetta sobie tak życzy?

      Usuń
    3. Dokładnie ;-;
      Co ta Violetta sobie wyobraża?
      Od zawsze mnie wkurza, ale teraz to już przesadziła!

      Usuń
    4. Violetta, jeżeli dobrze zrozumiałam, nie jest zła na Fram o to, że ona jest z Diego, tylko o to, że Fran jej nie zaufała, nie uwierzyła w jej przyjaźń i w to, że Viola by ją zrozumiała ;/ Ale w sumie zgadzam się z Tobą, Vilu trochę przesadza ;/ Dobra xD Lecę odcinek oglądać <3
      /Katarina
      P.S. Sorry, że z anonima, ale jestem na telefonie xD

      Usuń
    5. Na Violkę jestem wkurzona od zawsze, ale to już większość wie.
      A Justyna powiedziała poprawnie :D Przesłuchaj jeszcze raz :*

      Usuń
  4. weź sie zamknij bo ty pewnie nie lepsza jeju jest zła na fran bo jej nie powiedziała że jest z diego ogarnij sie człowieku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie powinna być złą za to, że Fran z nim jest!
      Fran jest sczęśliwa, i to jest najważniejsze xD

      Usuń
    2. Ona nie jest zła o Diego tylko o to że chce jechać za granicę i zostawić diego oraz ich wszystkich

      Usuń
  5. LEÓNETTA SE BESAN!
    W 48 SI3 PRAWIE POCAŁUJĄ! CZY TO BYŁ LEÓN?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jak zwykle sen.

      Usuń
    2. A w 60 pod koniec się pocałują To Będzie TheBest Ogladałam ale po hiszpańsku *.* Kocham Leonette <3

      Usuń
  6. Violetta ma pretensje do Fran, że nie była z nią szczera, tak? Ale jak Leon jest zły i ma żal do Violetty, że go okłamywała i była Roxy, to wtedy nic się nie dzieje? Bo Viola kłamała? Violetta zawsze ma żal do wszystkich, ale nigdy nie widzi swojego żałosnego i śmiesznego zachowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojeju to i tak jest serial a nie prawdziwe życie po patrz na siebie znim coś powiesz
      ja kumam ze fran jest szczesliwa z diego ale nie pamietasz co diego zrobił violi w 2 sezonie ogarnijcie sie

      Usuń
    2. Popieram Anonimowego z 15.29. Violetta zawsze ma wytłumaczenie dla swoich zachowań, ale dla zachowań innych niekoniecznie. Ona może nie ufać Leónowi, ale jak ktoś nie ufa jej to obraza majestatu. Ona mogła okłamywać Leóna udając Roxy, bo robiła to "z miłości", ale jak Francesca okłamała ją "z przyjaźni" to już nie to samo. Sama bała się powiedzieć Leónowi, ze jest Roxy i odwlekała to w nieskończoność, ale nie rozumie, ze Francesca tez bała się powiedzieć jej... Ekh, szkoda mi Fran, uważam, że jest dobrą przyjaciółką, co nieraz udowodniła. Oczywiście nie popieram tego, ze ukrywała związek z Diego przed Violettą, ale rozumiem jej obawy przed powiedzeniem prawdy (zwłaszcza po tym, jak Violetta powiedziała jej, że zawsze będzie kochać Diego).
      Anonimowy z 15.34. Rozumiemy, że to serial, a nie prawdziwe życie, ale przecież seriale tez można komentować i, o ile się nie mylę, w tym celu powstał ten post. Także wiesz, ogarniamy się :P Tylko nie rozumiemy (przynajmniej ja) jak osoba, która wcześniej kłamała jak z nut, może mieć aż takie pretensje o to, ze ktoś ją okłamał. Uważa, że jej kłamstwo zasługuje na wybaczenie, ale sama podobnego kłamstwa nie potrafi wybaczyć. Nie uważasz, ze to z deka zalatuje hipokryzją?

      Usuń
    3. W którym odcinku Violetta powiedziała Fran, że zawsze będzie kochać Diego :)

      Usuń
  7. LEONETTA ! ♥ Mam tylko nadzieję, że to nie kolejny sen... -.- Nie mogę się doczekać jutrzejszego odcinka ! :)
    Co będzie z Diecescą ? ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabije tego Alexa :-!
    Violka jest głupia prawie się z nim pocałowała:-X
    Czemu ta piosenka miała być dla Alexa i czemu ona ją mu potem śpiewa:-\
    Matylda i Leon :-D

    OdpowiedzUsuń
  9. Feliepe to najgorsza postać, przez niego na pewno za szybko Fedemiły nie będzie, nie nawidzę go. Kto się ze mną zgadza ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Matko Leonetta się pocałuje ?!
    Oby tak <3
    Czemu ona miała śpiewć dla Alexa i dlaczego poten dla niego śpiewa ?!
    Matylda pierwszy odcinek z nią i już ją lubię :-*
    A ten Filipe czt jakoś tak jest jakiś dziwny o_O
    Mam nadzieje że odsunie się od Alexa i będzie Leonetta<3

    OdpowiedzUsuń
  11. Matylda mówi, że jest Polką ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie jak tak :)
      Reklamę Polsce musi zrobić :D
      Niech wiedzą o istnieniu naszego państwa XD

      Usuń
    2. o co wogule chodzi w tym projekcie?

      Usuń


  12. 'Soy Polaco' najlepsze :D
    Matylduś ;*
    Na końcu beso Leonetty? Pewnie jakiś sen ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby Beso Leonetty to nie był kolejny sen :)) <3 O matko KOCHAM ICH W KOŃCU SIĘ POGODZĄ ( oby już w 48 odcinku) :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet tak nie mow , mam nadzieje ze to nie kolejny sen :-! Bo inaczej telefon rozwale :O

      Usuń
  14. Matylda<33 mimo, że namiesza w serialu to ją lubię, bo to Polka xd A co do streszczenia pojawia się tam słowo"chłopacy" moja polonistka uważa, że takie coś nie istnieje. Poprawcie to, bo aż razi w oczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jprdl nie musisz czytac... jakis pieprzony purysta sie kurwa trafic... chlopacy, chlopacy, chlopacy- pewnie osleplas

      Usuń
    2. Hahah Anonimek nr 2 Konkretny, a ty anonimku 1 Jak ci sie nie podoba to wypad. chyba tylko tb to przeszkadza. Mają to poprawić bo ty tak chcesz ? Stwórz własny blog i tam sb pisz z dokładnością jak coś ci się nie podoba :) Ciekawe czy stworzysz lepszy ? Raczej nie :) Więc łaskawie sie zamknij i nie komentuj bezsensownie, bo po pierwsze każdemu się zdarzają błędy a po drugie tylko tobie to chyba przeszkodziło, bo jakoś nikt inny nie zauważył. CHŁOPACY CHŁOPACY CHŁOPACY - Co mi zrobisz ? Nic nie zrobisz :*

      Usuń
    3. Matko jaki hejt... Moim zdaniem dobrze, że zwróciła na to uwagę, każdy popełnia błędy, spoko, ale należy je poprawiać. A do tego pierwszy anonimek ma sto procent racji, słowo "chłopacy" nie istnieje, chodź niestety dużo osób tak mówi. A w artykułach na bloga, tak samo jak do gazet - błędów polonistycznych być nie powinno. Oczywiście z całym szacunkiem do autorki, ogólnie świetnie się spisała <3 ^,^

      Usuń
  15. ejjj,ale Fran bedzie z Diego,nie?

    OdpowiedzUsuń
  16. przetlumaczycie zapowiedz 48 odcinka?

    OdpowiedzUsuń
  17. Eh, jestem prawie pewna, że pogodzenie się Leonetty w zapowiedzi to tylko jeden sen Violetty... Nie zdarzyło się chyba jeszcze w historii serialu, żeby jakieś przewrotne wydarzenie z życia tej dwójki czy beso było pokazane w zapowiedzi, a przecież całkiem niedawno w zapowiedzi 36 odcinka pokazali sen Violki jak Leon ją rozpoznaje i mówi, że wiedział, że to ona i nigdy jej nie wybaczy. Więc według mnie to ich pogodzenie się teraz też będzie tylko snem, ale przynajmniej można mieć nadzieję, że w najbliższych odcinkach może faktycznie w końcu zaczną znowu się do siebie zbliżać i pogodzą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być w pierwszym zdaniu: jeden ze snów Violetty*

      Usuń
    2. A ja myślę że Gery napisała z laptopa Leona do Violki, i ona będzie myślała że się pogodzą , a on ją oleje i ona się załamie, i z tej tęsknoty w końcu jej sie przyśni Leon z któryym się besnie. I tak na koniec wyjdzie że Violka będzie z Alexem bo będzie chciała zapomnieć o Leonnie , a Leon pewnie będzie z Gery . To przecież Disney, gdzie on y zrobił aby ta dwójka w końcu była szczęśliwa :)

      Usuń
    3. Anonimku 3 . Ja raczej myślę podobnie, ale bez tej Gerry. Ona by raczej tak nie zaryzykowała, bo wydało by się, że ktoś napisał to z jego laptopa. Chodź jest to możliwe, to nie jestem pewna. :P

      Usuń
  18. Wie ktos o czym rozmawia Olga i Ludmila w zapowiedzi? :O

    OdpowiedzUsuń
  19. Czemu Violetta miała śpiewć dla Alexa a potem na ławce mu śpiewała ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Alex miał śpiewać, ale gdzieś wyszedł więc Diego poszedł za niego, jeszcze ma Violetta śpiewać

      Usuń
  20. słowo chłopacy jest jak najbardziej poprawne> odsyłam do słownika (Anonimowy26 listopada 2014 16:09)

    OdpowiedzUsuń
  21. co mówiła violetta gdy dostała e-maila od leona ?? O.o w zapowidzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wiedziałam, że mi wybaczysz"
      A Andres do Leona w zapowiedzi pytał, czy chce być jej chłopakiem w tym momencie , teraz

      Usuń
  22. Awwww! :D
    Nie wierzę, że yo co w zapowiedzi jest prawdziwe! No po prostu nie mogę uwierzyć! Czy to możliwe, aby pogodzili nam Leonettę tak szybko?
    Ale wracając do tego odcinka...
    Czy tylko ja zwróciłam uwagę na wzrok Clary kiedy Diego śpiewał? Ach! <3
    Justyna! Witamy! Haha "Jaki ładny nick" "Nie, to moje imię. Jestem Polką"
    Gratulacje Violka! ;) Bravo Matylda!
    Ja już się nie mogę doczekać dzisiejszego odcinka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe co z Fedemilą
    A wkurza mnie jak zwykle Violetta bo jej nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  24. ej a o co chodzi z gery ? leon sie na nia wkurzyl czy jak ? i wgl o czym mowila matylda leonowi w garazu ?

    OdpowiedzUsuń
  25. A co z Francescą , zgodzila sie na tą propozycje ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Podejrzewam, ze beso Leonetty to kolejny sen Violetty. Albo jakieś jej marzenie. Pewnie nawet nie dojdzie do pocałunku. Jak zawsze musza przedłużać ich pogodzenie sie.

    OdpowiedzUsuń
  27. A co ta Matylda mówiła do Leona ciekawi mnie to :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym chciala aby beso leonetty niebylo snem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieje,że to nie sen bo zabije wszystkich z Disneya pourywm im łuby i wyrwę nogi z dupy
      Może ktoś przetłumaczyć rozmowę Leosia z Gery ?? Plose

      Usuń
    2. Leon: Widziałas Aleksa?
      Gery:Nie i nie jestem z nim tak blisko jak myslisz.
      Leon:Jesteś zła?
      Gery:Nie przecież nie mam powodu.
      Gery:odkiedy mi nie ufasz?
      Gery:Alex mi powiedział co o mnie mówiłes.
      Gery:Czemu mnie śledzisz?
      Gery:Nie możemy być przyjaciółmi jeśli będziesz mnie tak traktował.
      Leon:Ok skoro jesteś tego pewna to popatrz mi twarz i powiedz mi czemu odwołałaś spotkanie i skłamałas że to Violetta?

      Mam nadzieję że pomogłam :)

      Usuń
  29. Matylda chce coś powiedzieć ważnego dla Leona bo potem w rozmowie telefonicznej mówiła że "NIE JESZCZE NIE POWIEDZIAŁAM TEGO DLA LEONA" :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam nadzieję że ten pocałunek Leonetty to nie jest znowu wymysł Violci ;_; Jak ona się pocałuje z Alexem i powstanie coś typu "Alexetta" To ja dziękuje, wracam do oglądania jak Leonetta się pogodzi. Wieczne kłótnie Leona i Violetty mnie dobijają, wgl nie ma Naxi, tylko wiecznie Diecesca (bardzo lubię tą parę, ale ciągle tylko ich pokazują) Jak widzę Alexa i Gerry to już mi się rzygać chce ;-; Ale z szokowała mnie Polka ;o Woow nie mogę uwierzyć, że ona tam zagrała, nieźle, szkoda tylko że nie umiem Hiszpańskiego i nie rozumiem o czym wszyscy gadają, ale ok XD Niech Leonetta sie pogodzi, a Alex i Gerry wypad. Swoją drogą mi się wydaję że Violetta się pocałuje z Alexem i później będzie miała fantazje z Leosiem :c Mam nadzieję, że nie bo jak mówiłam nie będę oglądać jakiejś żałosnej "Alexetty" Masakra, tylko takie coś powstanie to ja dziękuje ;_; Leon i Violetta pewnie się pogodzą a 78 odcinku jak Violetta będzie z ALEXEM ( jak piszę te imię to już rzygać mi się chce) a Leon z Gerry. I będzie wielka tęsknota blablabla i pogodzą się i koniec sezonu :P Niby miłość Leonetty miała być w tym sezonie sliniesza, ale jakoś tego nie zauważyłam, ciągle się tylko kłócą nawet w 2 odcinku pod koniec w 9 i 10 odcinku. Chyba że "Mocniejsza miłość Leonetty" oznacza że się pogodzą właśnie w następnym odcinku, gdyby tak było to zgon na miejscu, ze szczęście dnewiuwjied *-* :** <3 xD. Ma być Leonetta, jak ten Alex się do niej przyklei to ja DZIĘKUJE DOBRANOC :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Gdzie można oglądać odcinki online po hiszpańsku ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na yt wpisz sobie Violetta 3 Capitulo i nr. odc. a online to możesz obejrzeć na tym blogu, gdyż nie raz był udostępniany post VIOLETTA 3 ONLINE ;)

      Usuń
  32. Wszystkich jakoś wkurza ten Felipe a mnie jakoś nie. Moja opinia jest taka: fajnie, że trochę miesza w życiu Fedemiły. Dobrze, że nie przyczepił się do Violetty bo było by to już nudne, tak przynajmniej coś się dzieje. A tak wg fajnie jest zobaczyć zazdrosnego Fede.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze - nie oglądałam tych wątków xD Skupiałam sie bardziej żeby zobaczyć Polkę xD Ale nigdzie nie znalazłam :c Wiecie może w której ona była minucie ? :)

      Usuń
  33. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ! Justynka !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Kto Grał Matyldę (wiem że Polka XD I jestem dumna) ale jak się nazywa ta Aktorka ? XD

    OdpowiedzUsuń
  35. Przetlumaczycie zapowiedz 48 odcinka ? Proszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. NIECH POLKA BĘDZIE Z LEONEM! <3333
    A VIOLKA NIECH BĘDZIE ZAZDROSNA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohoho, wtedy to byśmy dopiero mieli spam na tt jaka to Polonia niedobra xD

      Usuń
    2. Popieram :D Ale fajnie by było :D

      Usuń
  37. niech ktos przetlumaczy 48 odcinek,proszę ;ccc

    OdpowiedzUsuń
  38. Matko jak Leoś cudownie to zaśpiewał <3<3<3
    A Violka w niego zapatrzona :-D
    Mi się wydaje że Matylda ma coś z motocrossem wspólnego :-*

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie mogę z rozmowy Matyldy przez telefon. I ten jej hiszlański hahaha, proszę Cię xdd
    Ja wierzę, że to nie sen, bo jak napisał Matt ,,Gdyby to był sen nie mieliby tych samych ubrań :) Zazwyczaj jak są sny to mają inne ubrania, a nie te co nosili dzień wcześniej" Ma rację!

    OdpowiedzUsuń
  40. To nie jest cały odcinek !

    OdpowiedzUsuń
  41. JEŚLI NIE CHCESZ WIEDZIEĆ CO BĘDZIE W 48 ODCINKU NIE CZYTAJ !!

    Oglądałam właśnie 48 odcinek, pewnie się tu dzisiaj pojawi, ale i tak napiszę co było. Violetta się nie pocałuje z Alexem (Na szczęście!!! ) i te beso z Leonem to sb wyobrażała. Leon chciał do niej napisać e-mail, ale przypomniał sb o Roxy i nie napisał, a Violetta posmutniała. Matylda śpiewała z Leonem "Podemos" Po angielsku i dużo się pojawiała w tym odcinku :D (Brawo Justynka XD ) , a w zapowiedzi 49 odcinka Leon i Violetta będą gadali przez telefon i chyba się pogodzą (CHYBA) Bo Violka się uśmiechała troche xd. Błagam niech się pogodzą, a nie jak zawsze w 78 odcinku będą razem i koniec ;_; Już nie moę się doczekać jutrzejszego odcinka, ciekawe co z Leonettą :3

    OdpowiedzUsuń
  42. w któtym odc fran i violetta się pogodzą? mam namyśli ten odc 46

    OdpowiedzUsuń
  43. Mi piszę że film nie istniej gdy chcę odtworzyć filmik. Gdzie go mogę znaleźć ??

    OdpowiedzUsuń
  44. To co niektórzy pisali że Violetta jest zła na Francesce za to że jest z Diego. To ja wracam do tego tematu. Vilu jest zła na Fran za to że jej nie zaufała i że pomyślała o tym że jak powie Violetcie o tym że jest z Diego to będzie na nią wściekła. Violetcie zależy tylko na tym żeby Fran była szczęśliwa z Diego . To jest cała prawda.

    OdpowiedzUsuń