Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

3.01.2015

[Z życia aktorów] Bliska relacja Ruggero i Cande AKTUALIZACJA

[Z życia aktorów] Bliska relacja Ruggero i Cande

To sprawa, o której od kilkunastu dni huczy cały fioletowy półświatek - odtwórcy jednych z głównych ról serialu, Cande Molfese (Camila) i Ruggero Pasquarelli (Federico) stosunkowo nagle znacznie zacieśnili swoje dotąd luźne relacje. Czy to możliwe, żeby zaiskrzyło między tym wiecznie samotnym Włochem i dziewczyną, którą wielu przypisało już innej miłości?
Aktualizacja - wiadomość ze strony Cande.

Aktualizacja
To już potwierdzone. Ruggero i Cande są parą!


Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Cande Molfese (@candemolfese)

Najlepszy chłopak na świecie ♥
Jak widać Ruggero się postarał i z okazji urodzin Cande przygotował dla niej urodzinowy posiłek we dwoje (patrz zastawa - dwie filiżanki). I do tego ta róża... Która dziewczyna nie marzy o takim prezencie urodzinowym i to od takiego chłopaka?

A o co chodzi?
Podobnie jak kiedyś nikt nie próbował łączyć Francesci i Diego, tak nikt by nie spodziewał się, że pewnego dnia wszyscy usłyszymy o takiej parze z planu jak Candelaria i Rugg. Włoch i Argentynka raczej przez kolejne lata nagrań nie pozostawali w szczególnie bliskich stosunkach, bliscy znajomi ale dalecy przyjaciele. Pogląd na nich zmienił się nagle, całkiem niedawno, gdy wielu fanów okrzyknęło ich parą. Dlaczego?

TweetyRuggero zakochany!
Ostatnio amant z serialu, zaczął wysyłać nam sygnały, że przestał być jednym z ostatni singli na planie. Nie brakuje mu absolutnie niczego; jest szalenie utalentowanym piosenkarzem o wielkich aspiracjach i kilkudziesięciu koncertach na swoim koncie, podobnie z tańcem i aktorstwem, jest inteligentny, towarzyski, ma świetny charakter a swoim stopniem przystojności przyprawia niejedną fankę o zawroty głowy.
A jednak! Przez te lata wyraźnie nie mógł znaleźć bratniej duszy, choć zwątpiono w to gdy zaczął być widywany z piękną Włoszką, modelką i blogerką modową Chiarą Nasti, której stronę możecie zobaczyć TU.  Co z tego wynikło? Właściwie to nic. Szybko zaprzestali udostępniania wspólnych zdjęć i temu podobnych akcentów, a w późniejszych wywiadach chłopak mówił, że nie znalazł jeszcze tej jedynej.


Oczywiście próbowano go także łączyć z jego rodaczką Lodovicą, jednak bez entuzjazmu, bo Lodo już od trzech lat pozostaje w szczęśliwym związku z Tomasem Goldshmidtem, pracownikiem technicznym na planie Violetty, o czym wspominaliśmy wielokrotnie a więcej możecie przeczytać TU. A także z Mercedes, z którą grają parę Fede i Ludmiły, też jednak pozostają w niemal dwuletnim, szczęśliwym związku.


Ale wróćmy do tematu, co też udostępnia na kontach społecznościowych nasz Ruggi? Na jego twitterze możemy zobaczyć szereg wiadomości następujących treści:
Co mi zrobiłaś? Niemożliwe nie myśleć o tobie ♥


Dziękuję ♥ [link]

Lataaaaaać oh oh !!! [link]
Jak zapewne zauważyliście tweety z opisem o lataniu i podziękowanie zawierają linki do ich wspólnych zdjęć. Ten drugi pewnie niektórzy z Was skojarzyli z popularną włoską piosenką "Volare" zespołu Gipsy Kings klik, mówiąca o głębokim poczuciu szczęścia.

A tu natomiast jeden z tweetów, które Rugg ostatnio podał. Co to Iguazu, za chwilę Wam przybliżę ;)

@_ruggero podoba ci się???? To ty i cande w iguazu ♥
A tu jeszcze coś innego ;)
@_ruggero piękny ♥
Znowu ta ikonka parki przy linku do wspólnego zdjęcia! Tym razem u Cande ;)


Piiiiichhh ... Tęsknię za tobą! @_ruggero

"_ruggero: dziękuję ♥ @kndmolfese [link]" ♥ a ja dziękuję tobie ♥

Wydaje się, że te ich wspólne tweety wcale nie muszą mówić tego, o czym wszyscy myślimy. A jednak - gdy ujmie się wiadomości od Ruggero, w których nie ma żadnego znacznika naszej rudowłosej, a potem spojrzy na to, że aktualnie jest jedyną kobietą z jaką się go widuje - wystarczy dodać dwa do dwóch ;)) No a przede wszystkim - za dużo w tym serduszek :p


Wspólne wakacje
Oprócz wypadu w kilka osób do Brazylii Rugg i Cande na początku grudnia spędzili uroczy tydzień w Iguazie.:) To do niego odnoszą się te pełne podziękować wiadomości, natomiast wiadomość "tęsknię" została upubliczniona już po wylocie Rugga do rodziny. Iguazu to obszar wokół wodospadu, a przede wszystkim sam wodospad na granicy Argentyny i Brazylii, mający ponad 80 metrów wysokości, z którego na sekundę spływa prawie 2.000 metrów sześciennych wody. Okolica jest tropikalna. Ciepło, słonecznie i egzotycznie. Podsumowując, idealne miejsce na wypoczynek ;) A oto udostępnione przez nich zdjęcia z wycieczki:



Cokolwiek podejrzane jest, że postanowili wyjechać tylko we dwoje ;) A gdy zwrócimy uwagę na niuanse w ich wspólnych zdjęciach, trudno się oprzeć wrażeniu że to para :)




Zdjęcia prywatne
Które mogą dość jasno sugerować, że ostatnio często spędzają czas we dwójkę. Co jest dodatkowo zaskakujące, gdy zobaczymy że w większych ilościach zaczęły się pojawiać nieco ponad miesiąc temu. Kolejna wskazówka?


Post użytkownika Ruggero Pasquarelli.






Fani to popierają
Choć #Fande to popularny obiekt zadowolenia V-lovers, z dużym entuzjazmem przyjęli także tę opcję. Szybko twitter zareagował stworzeniem nowej nazwy (#Candegerro) i wypisywanie pod tym hashtagiem lawiny życzeń, aby te plotki okazały się prawdą. Poniżej przykłady:


I dobrze Cande i Rugg .... [emotki] @kndmolfese @_ruggero mmmmm

KOCHAM KOCHAM KOCHAM Cande i Ruggero razem, KOCHAM


A co z innymi?
Długie miesiące fani w większości nie podważali takiej możliwości, że Cande i Facu są w sobie zakochani, a także że podobnie jak Diego i Clara ukrywają się z tym, że są parą. Jednak wokół rudowłosej często robi się zamieszanie. Przez pewien czas uważano, że Facu i Mechi spotykają się, mało tego - że Cande cierpi z tego powodu. Znacznie, znacznie później Xabiani dla Pronto ujawnił, że byli z Mercedes już parą w czasie, kiedy chodziły plotki o niej i Facundo. Z kolei Candelaria zawsze była blisko swojego przyjaciela i, jak by się mogło wydawać, utajnionego chłopaka. A jednak nie - nie ma spokoju dla fanów w kwestii jej ewentualnych romansów, ponieważ na jesieni tego roku dużo mówiono także o jej zawężeniu relacji z Damienem Lauretta, Francuzem w serialu odgrywającym Alexa i Clementa zarazem. Jedno z uroczych zdjęć które udostępnił miało opis "Amor en el aire" (tłum Miłość w powietrzu). Tu z kolei też szybko ucichło. Jak za nią nadążyć?


Jak by nie było, z udostępnianych przez Facu i Cande treści łatwo dojść do wniosku, że bez żadnych przerw dogadują się bardzo dobrze: co znaczy że albo on nie ma się czym martwić, albo mu nic do tego bo pozostaje tylko przyjacielem.

Podsumując
A teraz na poważnie, wyciągnę wnioski z tego co napisałam wyżej. Być może rzeczywiście Ruggero i Candelaria mają się ku sobie, lub JUŻ się mają, to całkiem prawdopodobne. Z drugiej jednak strony jak wykazałam w powyższym akapicie, gdyby brać wszystkie przesłanki na poważnie, wyszłoby na to, że Cande ma bardziej skomplikowane niż sama Violetta, potrójne życie miłosne. To co mamy aktualnie to zbyt mało, żeby z całkowitą pewnością stwierdzić, że z Ruggero są parą. Nie można wykluczyć, że ona po prostu dobrze się dogaduje z chłopakami z planu, i tyle.

Pary z planu
Do tej pory wśród tych, których połączyła praca przy Violetcie, są:
Lodovica i Tomas
Mercedes i Pablo (choć rozstali się dwa lata temu)
Mercedes i  Xabiani
Clara i Diego


A wy, co myślicie?


219 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. http://juuulllaaaa.blogspot.com <<< zapraszam :)

      Usuń
    2. wredna glupia podla Cande !!!! Czy tylko ja sadze ze gdy tylko Lodovica wyjechala to rownoczesnie znikla najlepsza przyjaciolka Ruggero (ktora zajmowala w jego sercu ogrooomne miejsce) I wtedy Cande nie miala zadnej juz konkurencji I zerwala z Facu ( po tym ich pieknym zwiazku ♥! ) by byc z Ruggerino ( tak nazywala Rugga Lodo ♥♥♥
      Bylam fanka tej trojki ale teraz znienawidzilam Cande!!!!!

      Usuń
  2. Nawet nie wiedziałam o tych plotkach z Facu i Mechi o_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio? Chyba każdy o tym wiedział

      Usuń
    2. Widocznie nie każdy xD

      Usuń
  3. Napisałaś 3x tyle niż reszta g%&*ianych blogów z disneyowskimi na czele :) nie dziwię się, że macie 6mln więcej niż "najlepszy" blog Disneya którego nie wymienię z nazwy, żeby nie zachęcać szczęśliwie nieświadomych do zaglądania tam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ;) Też prawie zwróciłam śniadanie jak zobaczyłam to o czym pewnie myślałaś pisząc ten komentarz ;)

      Usuń
  4. Nie podoba mi się Candeggero, ale jeśli oni będą razem szczęśliwi to ja też będę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Matko... chcę szczęścia Ruggero ale tak ciężko mi strawić Candelarie, akurat ona? Poważnie? Mogłaby to być Alba, Mechi czy jakakolwiek inna dziewczyna z planu lub z poza niego, ale nie - akurat ona :l Nie mam do niej żadnych konkretnych zarzutów, może oprócz tego że rzeczywiście kręci z kilkoma facetami z planu i to nie jest nowa sytuacja, choć co ja tam mogę wiedzieć. Po prostu ciągle mam takie wrażenie, że z całej gromady ma najmniej talentu i sympatii wśród fanów, a najbardziej chce się wybić. Eh
    No ale jeśli są parą to wszystkiego naj dla nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jestem tego zdania. Wokal ma słaby wyglada średnio i denerwuja mnie te jej małe oczka i końskie zęby.
      Moim zdaniem i tak zaraz zakręci się obok innego wolnego faceta. Szkoda mi Ruggero jeśli cos do niej czuje

      Usuń
    2. A co ma do tego wygląd?

      Usuń
    3. Jestem tego samego zdania co ty :)

      Usuń
    4. Z tymi swoimi vlogami jest gorsza nawet od książki Tinki.
      Unlike :c

      Usuń
    5. Mam podobne wrażenie jak ty Misteriosa

      Usuń
    6. ach.... nie znasz Cande, więc po co ją oceniasz? Może ona się tylko z nimi przyjaźni! Dla mnie oni do siebie pasują i trzymam kciuki aby byli razem :D I myślałam że chociaż fanki Violetty nie będą krytykować innych gwiazd jak inni krytykują Violette, ale jak widać się pomyliłam...

      Usuń
    7. ja też Misteriosa, wokal kiepski, wyglądu nie komentuję choć moim zdaniem to nie należy do najpiękniejszych, no i chce się wybić.. :/

      Usuń
    8. Anonimku z 23:09 chyba każdy chce się wybić czyż nie?

      Usuń
    9. Cande nie ma powalającego głosu,urodą też nie grzeszy(do tego mnie wkurwia)ale faktycznie za wszelką cenę choć nie jest taka sławna i nie ma tylu fanów chce się wywyższyć,wstawia na instagrama miliony żałosnych selfie i uważa się za nie wiadomo kogo.To jest naprawde denerwujące.Nie ma talentu ani wokalnego ani aktorskiego i nie wiem jakim cudem dostała się do obsady Violetty.Ona trochę zachowuję się jak prostytutka(ładnie mówiąc).Bo z tego co pisałyście to kręciła z dwoma na raz(Damienem i Ruggero).\Iskierka

      Usuń
    10. Spójrz się na siebie. Na pewno ładniejsza od Cande nie jesteś, ani nie masz powalającego głosu .... najlepiej jest oceniać kogoś jak się nie patrzy na swoją mordę. Nie jest sławna? Sławna to nie jesteś ty, a porównując ją do prostytutki można stwierdzić, że nie masz więcej niż 10 lat, bo na pewno nie wiesz czym zajmuje się prostytutka. A z tym stwierdzeniem, że flirtowała z dwa chłopakami naraz to mnie powaliłaś. Skąd możesz to niby wiedzieć? No właśnie ... z domyśleń? Hahahaha. Nie wiem po czym wnioskujesz, że się wywyższa ... a wstawiać na portale społecznościowe zdjęcia może każdy i ile mu się tylko chce. Więc FUCK YOU BABY :)

      Usuń
    11. Powiem tylko tyle na ten temat. Nie oceniaj Cande skoro jej nie znacie. I co do tej sprawy ma talent a co dopiero wygląd?! Jak zacytuje: "Ona trochę zachowuję się jak prostytutka(ładnie mówiąc).Bo z tego co pisałyście to kręciła z dwoma" Tak uważasz ? To co możesz powiedzieć o serialowej Violettcie ? Może ona nie kręci żadnym z nich tylko po prostu się przyjaźnią.A wy od razu wyobrażacie sobie nie wiadomo. To że jest z Ruggero nie jest wykluczone. Ale nic nie możecie z tym zrobić. To jest życie a nie serial.To oni decydują czy chcą czy nie być razem. Jak znowu zacytuje:"denerwuja mnie te jej małe oczka i końskie zęby". Nienawidzę takich ludzi którzy oceniają innych zamiast patrzyć na siebie. Może to właśnie Ruggero się spodobały jej "Końskie zęby". A to że chce się wybić to źle ? Moim zdaniem nie.. Wstawia zdjęcia noi co ? Jej sprawa.. Może tobie się to nie podoba ale inne jej fanki się cieszą że mogę zobaczyć gdzie spędza wolny czas, z kim, co robi. Wiec podsumując NIE OCENIAJCIE OSÓB (w tym przypadków Cande) SKORO ICH NIE ZNACIE.
      Pozdrawiam ;3

      Usuń
    12. też się z tym zgadzam

      Usuń
    13. też się z tym zgadzam. Nie znacie jej nie oceniajcie. Bo zazdrościcie jej talentu i tyle. I dobrze że chce się wybić :P Zapewne pojawią się zaś hejty że cande zyskała 2 milion dzięki Rugg. Pewnie tak myślicie :P

      Usuń
  6. CZEMU ONA NA OSTATNIM ZDJĘCIU SIEDZI MIĘDZY NOGAMI DAMIENA?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to z czasów, kiedy już zaczęła kręcić z Ruggiem XDD
      Huehuehue

      Usuń
  7. "Co mi zrobiłaś? Niemożliwe przestać myśleć o tobie ♥" ♥♥♥♥♥
    Ciesze się że wreszcie i Ruggero kogoś znalazł lepiej Cande niż jakaś tam Nasti ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Mechi była z Pablo od Tomasa?! xd nawet nie wiedziałam, a teraz jest z Xabianem tego od Marco?! haaha tego też nie wiedziałam :P
    wiecie czy już w Argentynie jest ta druga płyta z trzeciego sezonu? Pisaliście, że będzie w grudniu, a to już prawie koniec miesiąca :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak :) To był jeden z pierwszych związków, który zawiązał się na planie. łatwo można znaleźć wiele ich zdjęć ;)
      O Mechiani (Xabim i Mechi) możesz poczytać tu:
      http://violettapl.blogspot.com/2013/12/z-zycia-aktorow-zwiazek-xabiego-i-mechi.html
      O płycie niestety nadal nie wypuszczono żadnych konkretnych informacji

      Usuń
  9. Odwal sie ruda od Rugga -.-

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo iż kocham Ruggero,nienawidzę tej pary. Dla mnie zawsze lodoggero is real!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah nie lubię candegerro, a lodogerro chociaż nie może istnieć to ubóstwiam ^^ <3

      Usuń
    2. polać ci! Team Lodoggero <3

      Usuń
    3. ♥♥♥ Lodogerro/Ruggevica♥♥♥

      Usuń
    4. Zrozumcie ze Lodo ma chłopaka i ona do rugga nic nie czuje są tylko przyjaciółmi,zrozumcie to !!!!!!! a dla mnie liczy się ich szczęście i jeśli Cande y Rugg się kochają to nic wam do tego.
      Odwalcie się od tej pary !!!!! Sami nie jesteście lepsi :P

      Usuń
    5. skad wiesz Martyna? Ty nie jestes Lodo wiec nie wiesz co mysli o Ruggero ;P

      Usuń
  11. Zawsze byłam ( i jestem nadal ) za związkiem Cande z Facu.Według mnie na prawdę do siebie pasują.Bardzo lubię Cande,najbardziej z obsady,task samo jak Rugga.Najważniejsze jest dla mnie żeby byli szczęsliwi z kim kolwiek będą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też długo mi się wydawało że oni są parą. Cóż, bez względu na to co się tam dzieje wygląda na to, że cały czas są przyjaciółmi

      Usuń
    2. no, nareszcie jakaś pożądna, ;) Dla mnie oni do siebie pasują z Ruggiem i ciesze się że są razem :D Cande to moja ulubiona postać, uwielbiam ją <3

      Usuń
    3. Cande to nie postać słottka dziewczyno, Cande to osoba a postacią jest Camila

      Usuń
    4. Ja też jestem za związkiem Cande i Facu. Ale najważniejsze jest to , że Cande jest szczęśliwa :)

      P.S. Są tam też zdjęcia Cande i Damiena jak się przytulają... X DD

      Usuń
    5. Też tak myślę CANDE M.

      Usuń
    6. Moze i Fande nie jest razem ( :( ) to i są na szczęście nadal w świetnej reakcji przyjacielskiej . A co do Candegerro ( chyba źle napisałam ) to pasują do siebie ;) .

      Usuń
  12. Mam nadzieje że bardziej Facu nie ma się o co martwić niż nie ma się czemu wtrącać bo jest przyjacielem...
    Wierze że kiedyś i tak sie zejda.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba JA jako JEDYNA tutaj sie ciesze XDDD

    OdpowiedzUsuń
  14. nigdy nie myślalam,ze mogą byc razem ale skoro juz są to............. nigdy za nimi nie bede i nie zycze im szczescia :))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie życzę szczęścia tobie suko!

      Usuń
  15. Ja po tym jednym ze zdj Cande z Damieniem tak się strasznie ucieszyłam, bo bardzo chciałam ich shippować - jakoś przyszło mi do głowy że byliby genialną parą...
    A tu gówno...
    Mój Ruggero nyć może związał się z Candelaria co mi sie np. w ogóle nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak chciałam, ale nie chcą robić po naszej myśli :d
      Moim zdaniem oni do siebie nie pasują. To jakby łączyć megaprzystojnego, megautalentowanego Włocha ze średnią flirtującą z kilkoma rudą Argentynką (Wgl ona w pierwszym sezonie miała ciemnobrązowe włosy, ciekawe jaki), to jakby łączyć Jorge ze Stephie... :C

      Usuń
    2. ROSIE ROSELLE jesteś bardzo płytka jak oceniasz ludzi po wyglądzie,co on ma do tego jak Ruggerro i Cande się kochają ja tam życzę im szczęścia- lubie ta parę.

      Usuń
    3. Płytka? A może ocenia czy pasują do siebie POD WZGLĘDEM WYGLĄDU, wpadłaś na to?

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Tak w padłam i, właśnie ocenianie ludzi pod względem wyglądu jest bardzo płytkie np: ktoś jest bardzo utalentowany, a nie jest ładny to co ma nie mieć jakichkolwiek szans. A idiotyczne jest ocenianie czy para powinna być razem, jak ktoś nie jest idealny, a tobie aninomku gratuluję mądrego móżdźku o ile go masz :)

      Usuń
    6. Nie udał ci się pocisk ;)
      Znowu nie rozumiesz tego co czytasz. POD WZGLĘDEM nie jest równoznaczne z PRZEZ WZGLĄD ani ZE WZGLĘDU. Jeśli oceniasz konia pod względem jego wyglądu to oceniasz oceniasz jego wygląd, nie całego konia. Jeśli oceniasz konia ze względu na jego urodę to oceniasz całego konia, np jeśli oceniasz go ze względu na to że dobrze wygląda całego konia uznajesz za dobrego. Jeśli oceniasz Kwazimoda pod względem urody, oceniasz tylko jego urodę. Jeśli oceniasz Kwazimoda ze względu na jego urodę to oceniasz go całego.
      Ze wzgledu <==> z powodu
      Pod względem <==> pod kątem, biorąc dany czynnik pod uwagę.
      Nie wiem, czego oni Was dzisiaj uczą na polskim, bo na pewno nie czytania za zrozumieniem.

      Jestem ciekawa ile masz lat, bo jesteś cholernie przemądrzała mimo że w znacznej większości przypadków niestety nie masz racji.

      Usuń
    7. Hmm, Wiktoria ma pretensje bo ktoś ocenia bo wyglądzie?? HAHAHAHAHAHAHA a to się uśmiałam :D Hahahah, SRSLY?! Hahah naprawdę mi humor tym poprawiłaś :D NIE MOŻESZ się jej czepiac, ponieważ ty robisz to samo! W prawie każdym komentarzu związanym z Tinitą piszesz, że okropnie jej w blondzie, po co się farbowała, ten samoopalacz kompletnie do niej nie pasuje, ma brzydka cerę, jest taka ZŁA i OKROPNA MAŁOLATA bo się maluje... O Peterze też coś było. prawda?
      No wiesz co, bez komentarza! :D

      PS: Sama jesteś płytka, jeśli tak pisałaś o Rosie.

      PS2: Jakby co nie zrouzumcie mnie źle, wcale nie popieram komentarza Rosie.

      :)

      PS3: Zgadzam się z Anonimem 18:12 ;)

      Usuń
    8. WIKTORIA BASOŃ jedna mądra ;*
      Może nie jestem fanką Candegerro, ale jeśli będą razem szczęśliwi, to nie mam nic przeciwko <3
      Dla nas fanów - najważniejsze powinno być szczęście naszego idola ^^
      A ludzi nie powinno się oceniać po wyglądzie -.- To chyba największe głupota -.- Może Cande nie jest najpiękniejsza (choć mi się akurat jej wygląd bardzo podoba <3), ale jest ładna i ma (tak mi się wydaje) spoko charakter. Nie wiecie czy była z kimkolwiek z wymienionych wyżej osób. Może po prostu dogaduje się lepiej z chłopakami czy coś. Niektóre dziewczyny tak mają.
      Poza tym jestem ciekawa jakie Wy musicie być piękne, skoro tak krytykujecie Cande -.-

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Dobra... Popieram Mickey - nie byłam świadoma, że Wiktoria tak krytykuje innych -.-
      Jeżeli rzeczywiście tak jest, to współczuję -.-

      Usuń
    11. Nikt mnie nie uprzedził, że każde słowo traktuje sie tu tak poważnie....
      Nie zamierzalam obrażac Cande i wcale jej nie obraziłam po prostu w moim odczuciu nie pasuja do siebie. Nie dlatego że Cande (wg mnie) jest przecietna, przeciez wyzej Misteriosa zostawila komentarz o takim wrazeniu ze za mocno stara sie wybic mimo ze jest malo popularna w porownaniu do reszty. Ja odpisalam ze czuje podobnie. Nie potrafie polubic jej sposobu bycia i tyle, nie powiedzialam ze nie moga albo nie maja byc razem, tyle ze wg mnie do siebie nie pasuja. Ludzie, przeciez nawet nie wiadomo czy oni naprawde sa razem.

      Wiktoria moim zdaniem to troche nie na miejscu ze od razu nazywasz mnie plytka i bez mozdzku. Zwlaszcza ze nie wiesz co kiedy mam na mysli -.-

      Usuń
    12. Wiktoria Basoń,skończ już. Nikt nic nie może napisać,bo tobie zawsze się coś nie pdooba i musisz krytykować.

      Usuń
    13. Mhm... czyli podsumowując Cande nie może być z Rugge bo jest ruda, itp. XD SERIO? Cande ma cudny wokal, jej postać jest super i na jej miejscu też bym poszła na casting na role Cami. Jeśli Rugg i Cande są szczęśliwi, to niech będom, wy i tak nic nie zrobicie bo i tak czy siak jeśli się kochają to będom razem :) Więc nie wiem po co obrażać Cande. A właściwie czemu nikt nie obraża Rugga? No właśnie.....

      Usuń
    14. Ale macie problemy ;-;

      Nie znasz - nie oceniaj!

      To ich życie osobiste i będą wiązać się z kim chcą, a nie według waszych zachcianek


      Pozdro.

      Usuń
    15. Czemu nikt nie obraża Rugga? Bo jest turboutalentowany, turboprzystojny i bardzo w porządku, nie stara się wybić na siłę wciskając ludziom vlogi o sobie.

      Usuń
    16. Ja tak szczerze nie mogłabym go obrazić i czasem zastanawiam się czy on ma w ogóle jakiś antyfanów? On jest chyba zbyt idealny ;-; Lubię go nawet bardziej od Jorge ♥ Cande też nie obrażam i nie mam takiego zamiaru. Jej zachowanie jest rzeczywiście trochę dziwaczne w stosunków do chłopaków, ale może po prostu się dobrze z nimi dogaduję? No mogłabym też postawić tezę, iż chcę być w centrum uwagi tak jak to było z Dielari. Tajemnicze twitty, zdjęcia... Ale ma nieco inną taktykę: Kręci z trzema chłopakami, abyśmy mieli trudniej do rozstrzygnięcia z kim jest xd No niezła kombinatorka :D Ale i tak ją kocham <3 Dopóki trzyma się z dala od Diego będę ją lubiła ;) Diego jest tylko i wyłącznie Clari!!! KC Dielari :D

      Usuń
    17. A pod moim komentarzem taakaaa wojna xd
      Jeśli chodzi o mnie ja sama nie patrze na ich wygląd bo Cande brzydka nie jest ale według mnie w ogóle do sb nie pasują :/

      Usuń
  16. Chciałabym żeby Ruggero był z Tini.... ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by było idealne ♥♥♥♥♥♥♥♥

      Usuń
    2. O Boże takkkkk!!!! xdddd

      Usuń
    3. O Boże nieeee ;o ! Rugg i Tini ? o.O To już Jortini jest bardziej realne ;p

      Milens świetny post ;))

      Usuń
    4. A ja myśle że byli by świetną parą :) mimo że na to się nie zapowiada...

      Usuń
    5. & tak cudownie razem wyglądają <333

      Usuń
    6. Dziękuję :>
      A co do Ruggero i Tini - też fajny pomysł, pasują do siebie osobowościami, tak myślę :>

      Usuń
    7. Ta Ruggtini.Ślicznie by razem wyglądali.

      Usuń
    8. Ja jestem na nie!
      Ruggo mi pasuję do Alby.
      Tini mogłaby być z np. takim Nicolasem.
      Jorge mógłby być z Clarą.
      Diego z Cande.
      Lodo z Facu.
      Mechi z Samuelem.

      Jakoś tak! :D

      Usuń
    9. Mechi z samuelem?????
      Tini z Nicolasem???
      Ruggero i Alba........?
      Jorge z Clarą?????
      Ni chce być nie miła ale jakoś te pary kompletnie do siebie nie pasują :*

      Usuń
    10. Wiem, wiem żarcik :D
      Ale Jorge z Clarą czy Alba i Ruggo byliby fajnymi parami ♥

      Usuń
    11. a wedlug mnie powinno byc:
      Tini + Nico
      Mechi + Xabiani
      Alba + Jorge
      Cande + Damien
      No i oczywiscie LODO + RUGG ♥♥♥♥

      Usuń
    12. Tini & Rugg
      Mechi & Xabiani
      Alba & Nico
      Cande & Facu

      Usuń
    13. NIE bo Tini jest GLUPIA a Rugg cudowny ( tak jak Lodo <3) Lodogerro forever

      Usuń
    14. Tini glupia????? Przepraszam co?!!!?

      Usuń
    15. Anonimowy powyżej Tini nie jest głupia tylko nieznośna!!!!!

      Usuń
  17. Zdjęcia ślicze a z innej beczki przetłumaczycie ten filmik w następnych poście ?https://www.youtube.com/watch?v=5ntKh8jwkvM&feature=youtu.be&t=10m27s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaramy się, ale mam nadzieję że rozumiesz, że w domach panuje świąteczne zamieszanie :p lepienie pierogów itd a potem jeżdżenie po krewnych. Więc raczej nie zbyt prędko

      Usuń
    2. Przecież że rozumiem :) u mnie nie ma chwili spokoju.
      Ale dziękuje za odpowiedz :)

      Usuń
  18. Ja tam ich lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdę mówiąc nie jarają mnie takie tematy (jarałaby taka jedna, ale nie będę mówić bo zaraz polecą hejty hehe :p), to ich życie i ich prywatne sprawy. Po dłuższym namyśle łatwo dojść do związku, że jest coś niezdrowego w shipowaniu związków prawdziwych ludzi, skoro raz że nie mamy żadnych praw do ich prywatności a dwa że to normalni ludzie, a nie bogowie albo wymyśleni bohaterowie.
    Jeśli oboje są szczęśliwi to na zdrowie im ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, i oto pierwszy głos rozsądku w całym temacie :) Polać ci :)

      Usuń
    2. A czy to źle, że shippuję siebie z takim jednych chłopakiem ze szkoły? XDDD
      Nie nic. :x

      Usuń
  20. No nareszcie Milens! Powrót w wielkim stylu, serio świetny post ;D

    A co do Candegerro- ja bym chciała aby byli oni razem. Naprawdę, uważam że do siebie pasują, zwłaszcza, że jestem fanką Cande (i oczywiście Rugga). Jak dla mnie jest ona śliczna, ma fajny charakter [widac to na jej filmikach], naprawdę, jest bardzo pozytywna, wciąż się uśmiecha i do tego ma cudny głos (niestety nie pokazuje go zbyt często w V ;()

    Podsumówując: trzymam kciuki za Cande i Rugga, życze im szczęścia i mam nadzieję że im się uda! ;)


    PS: mam nowe profilowe :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powrót to był już koło 8 grudnia :D
      Ach, cios prosto w serce że nie zauważyłaś ;D

      Usuń
    2. Oh Milens, nawet nie wiesz jak mi przykro! xd No jakoś nie zauważyłam, że akurat ty pisałaś dany post; w sumie to rzadko patrzę na autora, ale dziś jakoś mnie naszło i spojrzałam :D Hah, przepraszam że Cię urazilam ;D

      Usuń
  21. Ja natomiast cieszę się, że są razem. Pasują do siebie, ale chyba nie o to tu chodzi.
    Nie rozumiem czemu oceniacie Cande na podstawie waszych domysłów. Tak naprawdę, żadne z was nie wie, jacy naprawdę są aktorzy, poza kamerami, prasą. Może Candelaria ma świetny charakter a wraz z Ruggiem się dopełniają?
    Swoją drogą serialowa Camila jest śliczną dziewczyną, ma niemalże idealną figurę.
    I całe to oburzenie, "co przecież do siebie nie pasują. Ruggero taki świetny z takim czymś?!". Skoro uwielbiacie serialowe Fede, tak jak opisujecie to czemu nie cieszycie się jego szczęściem, tylko oceniacie to czy do siebie pasują wyglądem, czy sylwetką wykreowaną przez Disneya.
    Tak jak powiedziała Wiktoria (którą popieram), jest to dosyć płytka postawa, bo liczy się serce, a nie to co widzimy.
    Ja się ogromnie cieszę uwielbiam Candelarie i Ruggero, widać, że są szczęśliwi i trzymam za nich kciuki.
    A co do mniemanych romansów to z tego co wiem, Facu i Cande są przyjaciółmi, dodawali razem zdjęcia, ale chyba to jest normalne. Chyba nie może istnieć przyjaźń damsko- męska, bo to od razu miłość. A btw wydaje mi się, że chyba kiedyś zaprzeczyli swój "związek" na tc.
    A Damien? Przecież nie było zdjęcia jak się całują, trzymają za ręce, cokolwiek. Więc... nie jest to jednoznaczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obruszyło cie że oceniają na podstawie domyslow Candelarie? Naprawde? A nie obrusza cie to jak na kazdym kroku - dokladnie na podstawie wlasnych domyslow i praktycznie bez argumentow - oceniaja charkater Martiny?

      Usuń
    2. Wiktoria którą popierasz sama jest płytka bo ciągle robi właśnie to - ocenia po wyglądzie - Martine

      Usuń
    3. Ale popieram ją za jej wypowiedź o tutaj, nie sugeruje się opiniami jej. :)
      Jeżeli chcesz możesz zerknąć na mój komentarz o Tini. :)) Ciekawa lekturka. :P
      To, że oceniają Martine na postawie domysłów też nie popieram (znów odniosę się do komentarza w poście o Tini), ale to post o Cande i Ruggero, więc w jakim celu jest tu wspominanie o serialowej Vilu? :)
      Ja nie oceniam Tini (choć nie jestem jej wielką fanką), ale ją szanuję, więc.. :)
      "Obruszyło" mnie i to, że oceniają Cande (w szczególności), ale także Tini. Po prostu tego nie lubię.
      AMEN
      PS. Wesołych świąt! XD

      Usuń
    4. *jej komentarzami pod innymi postami :P

      Usuń
    5. Śmieszą mnie komentarze ludzi, którzy piszą, że Cande nie pasuje do Włocha, bo jest brzydka, a on szalenie przystojny. Jak dla mnie to żałosne. Nie jest się w wyglądem, a z człowiekiem. Wygląd przemija, a charakter nie. My się możemy tylko domyślać, snuć domysły, jak to między nimi jest czy było. Nie jesteśmy w ich otoczeniu i nigdy nie będziemy. Nie znamy Cande z charakteru, Rugga też nie znamy - znowu możemy tylko snuć domysły na podstawie filmików, zdjęć i wpisów, ale tylko tyle. Na więcej, niestety nie mamy szans. Ale tutaj nie o to chodzi. Zrozumcie jedno, oni są już dorosłymi ludźmi. Sami decydują o swoim życiu, o tym z kim się wiążą. A nam nic do tego. Oni najlepiej wiedzą, kto daje im szczęście. My tylko powinniśmy się cieszyć ich szczęściem, ewentualnie, swoje niezadowolenie, zostawić dla siebie.
      Jakbyście się czuli, gdyby wam rodzice wybrali chłopaka/dziewczynę i powiedzieli ''Masz z nim być bo on jest przystojny, a ten, z kim teraz jesteś nie pasuje do siebie'' bylibyście szczęśliwi, gdyby ktoś wybrał wam miłość, bo tak chciał? Wydaje mi się, że nie. Okej, możecie mieć swoje gusta, bo każdy je ma, ale z tym też trzeba mieć umiar. Tak naprawdę, my nie mamy pewności, czy oni są razem, czy nie. Pamiętacie, jakie były wielkie domysły, gdy Facu i Cande dodawali zdjęcia, a oni zawsze powtarzali, że kochają się jak rodzeństwo. Z Damienem, dodawała tylko zdjęcia, nic więcej, więc tutaj też nie maco gdybać. Właśnie, jedyne co możemy to sobie trochę pogdybać i napisać swoje zdanie na forum. Nic więcej. Wy, nie przeżyjecie życia za Cande, czy Rugga, to oni wiedzą, co dla nich najlepsze i tak pozostanie.

      A tak na koniec, wiele osób pisze, że Cande jest brzydka. Matko, ile ja bym dała, żeby mieć takie cudowne włosy, jak ona. To jest chyba jedna, z nielicznych dziewczyn w Violi, której w serialu nigdy, nie dodawali doczepek. Włosów jej zazdroszczę. Kolor oczu też ma cudowny. Ale wygląd w miłości i tak nie ma znaczenia.
      Amen.

      K.

      Usuń
    6. No to ok. I wzajemnie :)

      Usuń
    7. * z wyglądem
      * dla ciebie

      K.

      Usuń
    8. Ktoś tu przynajmniej NARESZCIE mówi do rzeczy. ;)

      Usuń
  22. Popieram parę Cande i ♥Rugerro♥ ♥Kocham go, cieszę się jego szczęściem♥ oraz Mercedes i Xab. Również świetną parę by tworzyli Cande i serialowy Clement. Czy wy też uważacie jak ja?

    OdpowiedzUsuń
  23. Hhahahaha jakie ożywione dyskusje z tego wynikły XDD
    Ja tam uważam że niech robią jak im się podoba, my nie możemy oceniać czy pasuja czy nie. No bo wyobraźcie sobie że kiedyś będziecie popularni, zaczniecie sie spotykać z kimś ukochanym kto nie spodoba się fanom i nagle oni zarzadza, ze nie powinniscie byc razem. Paranoja. I sadze że Jorge też jest czesto przykro że 98% jego fanek nie trawi Stephie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "No, bo Stephie jest zła." Nie ważne, że są już sobą dobre pare lat i się kochają.
      Przecież musi być zła, bo Jorge nie jest z Tini. :')

      Usuń
    2. Nie generalizowałabym tutaj, nie zawsze dlatego że nie jest Martiną lecą kamienie w jej kierunku. Wbrew racjonalnemu myśleniu przyznaję ja także za nia nie przepadam, ale nie jestem shipperką Jortini tylko czuję, że Stephie w jakimś stopniu spowalnia jego karierę, bo zamiast się realizować siedzi z nią w domu na kanapie, kiedy mógłby nagrywać, udzielać wywiadów lub po prostu ćwiczyć, przez to robi się takim domowym kocurem który zamiast gonić za myszami woli grzać się na piecu. Nawet gdyby nie był samotny to Stephie mogłaby przyjąć postawę Tomasa wobec Lodo, który pogonił ją do roboty i w efekcie ona spełnia swoje marzenia. Oczywiście możecie mnie zapytać: skąd wiesz, że ona tego nie robi? A może to Jorge nie chce? Jeśli motywuje go do pracy to widocznie robi to zbyt mało intensywnie, prawdopodobnie dlatego że wyżej ceni ich czas wspólny, mimo że będą mieć jeszcze jakieś 40 lat na to siedzenie na kanapie. Jorge wielokrotnie mówił, że chce wydać płytę, i nie mówie nawet że świadomie ale Stephie której kariera jest w dramatycznie gorszej formie może wcale nie chce go popychać by stał się 'supernovą'. Przecież on bez problemu mógłby zdobyć taką popularność jak Martina, jeśli nie większą. A nie nagrywa nawet coverów które akurat mógłby wrzucać na yt i te z pewnością by tak czy inaczej pomogły mu w karierze. A ponieważ uwielbiam pana Blanco boli mnie, że teraz jest go tak mało w sieci i będzie boleć jeśli po serialu odejdzie w zapomnienie, dlatego że nie wykorzystał chwili, w dodatku nie spełni swoich marzeń o płycie i karierze solisty

      Usuń
    3. A Tini i tak ma już przecież chłopaka ;)

      Usuń
    4. Możliwe, bo nie znam Stephie, ale Jorge ją kocha, skoro są już tyle lat ze sobą. Aczkolwiek może "Leon" po zakończeniu VL dopiero pomyśli o swojej karierze. Fakt też mam takie, małe podobne odczucie, ale nic nie wiadomo. Miejmy nadzienie, że Jorge skorzysta z szansy i weźmie się do pracy.

      Odwołując się do swojego poprzedniego komentarza i anonima wyżej, taki Tini ma chłopaka, ale przecież według bezgranicznych fanów Jortini jest tak samo okropny jak Stephie, oczywiście oceniają go tylko po wyglądzie. ;)

      Usuń
    5. Zgadzam się z tobą Oliwia ;)

      Usuń
    6. jednorożec Facu23 grudnia 2014 21:22

      Yhm. Jakże mnie bawi zwalanie winy na Stephie.
      Gdyby Jorge chciał, sam by się zabrał za siebie. Ona mu ani nie zabrania, ani nie zamyka na klucz w piwnicy, ani nie utrudnia w żaden sposób. Nie przyszło wam do głowy, że bariera musi być w samym Jorge? Albo jest, za przeproszeniem, dupą wołową i boi się zrobić czegoś wbrew dziewczynie (więc kariery tym bardziej nie zrobi, do tego musiałby mieć jaja), albo po prostu odpowiada mu taki układ. Nie wszyscy mają takie parcie na szkło jak Tinka.

      Usuń
    7. Całym sercem zgadzam się z Milens. Jednorożec Facu chyba nie masz bladego pojęcia jak ogromny wpływ ma na WSZYSTKO druga połówka a przede wszystkim na to, co się dzieje w głowie. Jorge jest ambitny i ma marzenia ale jest już ze Stephie tak blisko od tylu lat że jak ona czegoś nie zaakceptuje lub poprze to nie ma gadki i nawet żadne z nich sie nie kapnie, że padły jaskies decyzje

      Usuń
  24. Ja się bardziej cieszę, że oboje w końcu znaleźli (o ile są parą ♥) swoje drugie połówki. I sądzę, że to niegrzeczne, delikatnie to ujmując - oceniać ich związek pod pryzmatem wyglądu Candelarii (której te wasze "końskie zęby" według mnie bardzo pasują do jej urody). Nikt z nas w sumie nie ma możliwości wpłynąć na to, czy będą razem, czy nie, czy są przyjaciółmi, czy nie... To ich życie. Nagrania do Violetty się skończyły, nie porównujmy więc ich talentu czy wyglądu do życia osobistego. Nawet jeśli są parą, to to co piszecie, wisi im to koło nosa. Chcą być razem = niech będą razem. Przypominam, że miłość nie wybiera. To samo się powtarza z Jorge i Stephie. Tak jak anonim wyżej to ujął - Jorge też jest często przykro, że 98% jego fanek nie trawi jego dziewczyny. Zastanówcie się czasem, czy warto tak o kimś myśleć, mówić czy pisać. A co, gdybyś to właśnie TY była dziewczyną Rugga? Łatwo by było? :) Na tym polega show-biznes. Jesteś śliczna i masz figurę deski, jesteś lubiana. Masz problemy stomatologiczne [?], jesteś głupia, brzydka i bez talentu. Jeżeli druga połówka jest boska, że oh i ah, a ty masz przykładowo kilka kilo więcej, to.. Sami wiecie, co się dzieje. To, co teraz z Candeggero. Mi jest obojętne to, z kim będzie Cande czy Ruggero - ważne dla mnie jest tylko to, co czują. Tak czy siak, ja się trzymam tej pary i nie mam nic przeciwko, żeby się kochali na prawo i na lewo. ♥

    Olga

    OdpowiedzUsuń
  25. Możecie dodać tekst piosenki "Mi princesa"???

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jednak dalej wierzę, że Lodo i Ruggero będą kiedyś parą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez ♥ Bo są najlepsi a Cande niech spade -_-

      Usuń
  27. Ja wiedziałam,ja to czułam,że to więcej niż przyjaźń. To musi być coś wiecęj niż przyjaźń. Ruggero jest megaboski więc niedziwne,że dziewczyny na niego lecą. Cande też jest przesliczna. Oby te wszystkie informacje okazały się prawdziwe,bo naprawdę oni wyglądają ze sobą jak para marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę, że zdania co do tej pary są podzielone, więc ja też się chętnie wypowiem na ten temat.
    Tworzenie związków wśród celebrytów to ulubione zajęcie fanów jak i gazetek plotkarskich. Zazwyczaj gdy czytami artykół w takich gazetach to para jest oceniana pod względem wspólnego wyglądu na selfies co moim zdaniem jest płytkim poglądem. Niestety co jak co jest to chętnie czytane przez młodzież.
    Ruggero i Candelaria to bardzo utalentowani i wiecznie uśmiechnięci aktorzy. Ze swoim związkiem (jeśli takowy istnieje) nie ujawnią się prędko, bo muszą czekać na pozwolenie Disneya.
    Uważam, że pisanie do nich gratulacji czy też sprzecznych opinii poprzez tt jest z lekka przesadą. Może poczekamy aż potwierdzą swój związzek?
    Jeżeli komuś nie podoba się ich mniemany związek to jeśli jest prawdziwym fanem powinien to przemilczeć i cieszyć się szczęściem idola.
    Ja np. jestem za Jortini, ale gdy widzę szczęśliwego Jorge u boku Steph to wiem, że moje zdanie w tej kwestii dla niego nie ma znaczenia.
    Proszę was - myślcie zanim cokolwiek napiszecie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wiecie to jak wygląda Cande chyba nie jest najważniejsze. U ludzi liczy się charakter, a ona patrząc jak dogaduje się z obsadą ma bardzo dobry. Jest bliską koleżanką Mechi, Lodo, Alby. Ma najwięcej przyjaciół na planie.
    Wracając do tematu Ruggelaria (to bardziej popularny hagshtag dla tej pary) nie za bardzo mi się podoba. Mimo iż chce, żeby moja idolka była szczęśliwa to akurat Rugg nie wydaje mi się dobrą osobą dla Cande (skoro nigdy nie umiał stworzyć z kimś poważnej relacji). Kocham całym sercem Fande, więc nigdy shippować Ruggelarii nie będę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Lovciam ich. Ale to jest chyba Candeggero a nie Candegerro, bo to przecież połączenie imion.
    Nie wiem czemu ale nikt nie zauważył, że na ,,Tęsknie,, Cande, Rugg odpowiedział,że ją kocha. A tak ogólnie to są słodcy i tworzą super parę. A wszyscy którzy obrażają Cande niech wezmą pod uwagę, że to dobrze bo my znamy Cande a nie jakby miał jakąś nieznaną dziewczynę i nic byśmy o niej nie wiedzieli. Teraz przynajmniej nasz Rugg jest z kimś o kim coś wiemy. Cande jest śliczna. Cieszę się, że razem są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zauważyłam, że tak napisał.To chyba jest jednoznaczne!Są parą!

      Usuń
  31. TĘCZOWE SZORTY FACU23 grudnia 2014 20:39

    FACU JEST Z ALBĄ, BO ALBA MA NAJWIĘKSZE CYCKI.
    KOCHAM KONIE, HE
    PA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poetycko, aniołku.

      Usuń
    2. jednorożec Facu23 grudnia 2014 21:26

      Kocham cię, zostańmy parą.

      Usuń
    3. TĘCZOWE SZORTY FACU23 grudnia 2014 21:34

      Be my jednorożec. <3
      Facu i Alba lubią w windzie.

      Usuń
    4. Jakich ja tu przerażających rzeczy się dowiaduję.

      Usuń
    5. Ale jak to Alba...?

      Usuń
    6. BIOLOGICZNA MATKA FACU24 grudnia 2014 01:38

      Mój syn Facu prosi was o lajki na fejsie, to dla niego bardzo ważne, Wesołych świąt, fanki Falby! ^^

      Usuń
  32. To żałosne,że tyle osób wtrąca się z buciorami w czyjeś życie.Czytam komentarze pod zdjęciami Tini i Petera na instagramie i zawsze znajdzie się jakiś "fan" z takim właśnie komentarzem np:Tini odczep się od Petera,bo jesteś taka a taka itd.
    Niestety każda znana para tego doświadcza i czytając te komentarze,widzę że z Cande i Ruggerem nie będzie inaczej.A szkoda.Chyba czas by niektórzy zrozumieli,że to nie jest ich sprawa.Każdy z aktorów jest człowiekiem wolnym i ma prawo spotykać się z kim chce,a wy (ci którzy tak krzyczycie) nie macie żadnego prawa na takie komentarze.Nikt z was nie zna osobiście Ruggera i Candelari, więc na jakiej podstawie osądzacie czy do siebie pasują czy też nie.To przykre,krzywdzące i niesprawiedliwe.Najgorsze jest to,że często nazywacie siebie fanami.A fan wspiera swojego idola,akceptuje jego wybory nawet jeżeli nie do końca się z nimi zgadza.Akurat taka sprawa jak związek jest bardzo delikatna.Czy Wy byście chcieli by ktoś tak traktował was?Dla mnie najważniejsze jest szczęście moich idoli.Nie mam nic więcej do dodania.
    P.S. Nie mówię oczywiście o tych,którzy w kulturalny sposób wyrażają swoją opinię,nie obrażając innych.

    OdpowiedzUsuń
  33. A teraz ja się wypowiem.
    Ja im kibicuje. Kocham ich oboje.
    Przeczytałam wasze opinie co mi zajeło długo czasu i chce coś powiedzieć.
    Każdy ma inny gust.
    Cande jest dla mnie śliczna,a Tini przeciętna.
    I z tego powodu Tini ma nie być z kimś z obsady, bo mi się nie podoba?
    To po pierwsze.
    Kolejną rzeczą jest to, że żadna z was nikogo z nich nie zna.
    Oceniacie wygląda i tyle.
    Cande, Tini, Lodo nie wiecie jakie mają one charaktery, więc...
    Mówicie, że Cande chodzi z wieloma chłopakami, kręci z kilkoma.
    No proszę was... Ma z nimi zdjęcia i co już są parą.
    Może lepiej dogaduje się z płcią przeciwną? Ja nie widzę w tym nic złego. Cande jest (a przynajmniej wydaje się) być wspaniałą osobą...
    Możecie jej nie lubić, ale to nie znaczy, że nie będą fajną parą.
    Popieram w 100% Wiktorię Basoń.
    Wiem jak hejtuje waszą kochaną Tini, ale to NIE JEST post o niej, więc...

    OdpowiedzUsuń
  34. Powiem tak.... Przykro mi że wiele osób tutaj ocenia Candelarię po wyglądzie....... Jeżeli Cande i Rugg są razem to co wam do tego że są szczęśliwi? Ja też chciałabym żeby np. Facu był z Albą albo Jorge z Tini ale co mi do tego skoro Jorge jest szczęśliwy ze Stephie i tak jak ktoś wyżej napisał pewnie jet mu przykro że większość fanek nie trawi Stephie.

    Wracając so tematu cieszę się że moi idole są szczęśliwi i ja też jestem ♥

    P.S. Fajnie Milens że wróciłaś do życia XD

    OdpowiedzUsuń
  35. Od jakiegoś czasu śledzę opowiadania blogu - http://te-qiuero-leonetta.blogspot.com/ i bardzo mi się spodobał ale podobno niektóre wątki są kopiowane od innych blogów. Ja to rozumiem, że mogła wzorować sie trochę na czyimś blogu bo tak zawsze jest, ze autorzy ksiażek czy filmów wzorują się na czymś dodając i ulepszając to własnymi pomysłami. Ostatnio tamte blogerki się wkurzyły i ta blogerka tego blogu - http://te-qiuero-leonetta.blogspot.com/ ich przepraszała je, więc dlatego postanowiła pogłębić sie w tą sprawę i weszł na tamte blogi ale to to już przesada. Pisały posta w który widać, ze chcą by znienawidzono tego bloga. Rozumiem, ze moga byc złe ale powinny to załatwić miedzy soba a nie namawiać innych by hejtowali tego bloga. Ich czytelnicy komentuja to tak, ze to jest okropne i ze powinni usunąć tego bloga bo kopiuje historie tych innych blogów. To jest już przesada. Dlatego postanawiam pomóc tamtej dziewczynie i jestem po jej stronie bo skoro tamte wciagają innych czytelników to ja w to też wciągnę innych. Moim zdanie w takiej sytuacji wszystkie blogerki powinny się przeprosić i usunąć posty. TO JEST SPRAWA MIEDZY NIMI i nie powinny wciągać w to czytelników. Moim zdaniem tamte blogerki są zazdrosne bo historia wymyślona przez tego bloga (http://te-qiuero-leonetta.blogspot.com/ )jest moim zdaniem ciekawsza i wciągająca. Bo po co maja robić taki wielki szuk. To jest moje zdanie i nie namawiam nikogo, ale jeżeli wy jesteście takiego samego zdania jak moje to pomóżmy jej !!!

    -kopiuje z bloga bo moim zdaniem to rzeczywiście ważne

    OdpowiedzUsuń
  36. Ruggero jest moim największym idolem i jeśli on jest szczęśliwy to ja też, ale z jego bardzo prawdopodobnego związku z Cande jakoś nie jestem. Oczywiście nie chodzi tu o wygląd Cande, nigdy nie oceniam nikogo po wyglądzie. Chodzi mi bardziej o to, że to już trzeci chłopak z planu, z którym kręci. Myślę, że może być tak, że za parę miesięcy Ruggero jej się znudzi, a wtedy Rugg będzie cierpiał, bo wydaje mi się, że on ją naprawdę kocha.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie wiem, czemu się dziwicie - przecież to oczywiste że jak zaczyna się spotykać czołówka z drugoplanówką że tak powiem, to ta osoba mniej popularna zostanie zjechana. Justin i Selena byli shippowani przez no, wiekszosc fanów Justina, bo "byla partia dla niego", sliczna popularna itd. A gdyby zaczął się spotykać inną lubianą ale zdecydowanie mniejszego kalibru gwiazdą, to błyskawicznie by ją zjedli, uznając że zasługuje na coś lepszego.
    Myśle że to samo byłoby np gdyby Maca zaczęła chodzić z Diego Dominguezem.
    To bardzo prosta logika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pff Diego z Macą? Co to, to nie XD
      Diego jest Clari, i tylko Clari ♥
      Hahaha :D

      Usuń
    2. To był tylko taki przykład :d

      Usuń
    3. haha no przecież wiem :)

      Usuń
  38. Cande najlepiej wygląda z Damienem :D byliby piękną parą <3
    ale jej związek z Ruggero też popieram (jeśli jest wgl xD) chociaż ta para powinna się chyba nazywa Canderro a nie Candegerro?
    A Facu i Cande zawsze postrzegałam jako przyjaciół i to się chyba nie zmieni :D :P

    OdpowiedzUsuń
  39. Czytając Wasze komentarze myślę, że tylko ja się tutaj cieszę. Moim zdaniem byliby świetną parą, dobrze się dogadują i mają podobne poczucie humoru. No ale cóż... Każdy ma inny gust, ale to nie powód, by obrażać Cande. Faktycznie, nie jest jakoś szczególnie piękna, ale po wyglądzie się nie ocenia, ważne by się kochali. Gdy czytam te Wasze opinie, to zauważyłam, że [oczywiście nie chcąc Was obrażać] większość zachowuje się jak małe dzieci. Obrażają, krytykują, oceniają, itd. Powiem jeszcze raz-ważne, by byli szczęśliwi i się kochali. Jeśli nie podoba Wam się ta para to ok, ale nie krytykujcie od razu. Tak, macie wyrazić swoje zdanie, ale nie w taki obraźliwy sposób, typu: "Cande jest głupia", "ruda odwal się od Rugga -.-", itd. Pozdrawiam. //lf

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i to jeszcze jest ciekawe - gdy Wam się ta para nie podoba, to tylko jedziecie po Cande, a po Ruggu tak. Przecież Ruggero też ją kocha. Wesołych Świąt xx. //lf

      Usuń
    2. * A po Ruggu nie //lf

      Usuń
    3. Nie wiem co ludzie mają do rudych moim zdaniem rude jest piękne i dałabym dużo żeby być ruda

      Usuń
    4. Możesz się przefarbować xD

      Usuń
    5. I ta piosenka: "Ty jesteś ruda, tak, na pewno ruda. Ruuuuuuuda dobrze to wiesz" xd xd xd xd

      Usuń
  40. Dobrze ludzie napiszcie do Rugga że zabraniacie mu być z Cande bo jest brzydka... Nie ogarniam ak możecie tak jechać po Cande bo jest ruda. Dla wiadomości naturalnie jest brunetką a włosy przyfarbowała na potrzebe serialu. Ale nie o tym. Piszecie że kręci z wieloma chłopakami może jak pisali na górze lepjej dogaduje się z chłopakami. Już jej wrzucić zdjęcia z którymś z planu to już od razu są razem . Jak wasz idol jest szczęśliwy wy też powinniście

    OdpowiedzUsuń
  41. Cande jest piękną dziewczyną i nie rozumiem dlaczego ją hejtujecie -,-

    OdpowiedzUsuń
  42. Kocham Ruggero Cande ... lubię ją naprawdę bardzo i jeśli oni są szczęśliwi to okej chodzi mi o to aby żadne z nich nie cierpiało bo to by było straszne. Życzę im szczęścia razem ♥ jeśli oni są szczęśliwi to ja też ♥ ja zawsze byłam za Fande ale jako PRZYJACIELE :)
    Wesołych Świąt !

    OdpowiedzUsuń
  43. Cande daje dupy chłopakom z planu i dlatego tak się dobrze z nią dogadują.Puszcza się z Facu,Damianem,Ruggem.To jest żałosne na serio.Nie wiem co on w niej widzi przecież ona jest brzydka!Wielkie końskie,żółte zęby,małe dałnowate oczka a o jej figurze nie wspomnę.Cycki małe,dupa wielka.......ŻAL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko drogie idź ty lepiej sie poucz na poświąteczną kartkówke z przyry...
      Bo widze, że w twojej podstawówce temat sposóbków płciowych był omawiany a ciekawie, że w tym zakresie fantazja Cie poniosła..
      Najpierw sprawdź co to znaczy "puszczać się" a potem przemyśl to i zostaw dla siebie.
      A poza tym fakt, Cande ma zgryz, który określa się mianem końskiego co i tak nie czyni jej brzydką, ale to kwestia gustu), ale od jej figury to się odczep! Jak ci się podobają chodzące wieszaki to idź kochać Tini (albo kogoś równie kościstego) gdzie indziej, a Cande ma piękne kobiece kształty i nie musi ich zmieniac!

      Usuń
    2. Zgadzam się z Anonimem ! :)

      Usuń
  44. AAAAAA!!!! Takiej pary nie brałam pod uwagę , ale byłoby fajnie
    Slodko dla mnie wygladaja
    A z Facu sa pewnie po prostu przyjaciolmi
    :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeżeli to prawda to życzę im wszystkiego najlepszego, wytrwałości i jak najwięcej miłości! Jestem na TAK!! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Życzę im szczęścia. Według mnie nawet do siebie pasują. Serdecznie zapraszam Was na muzyczne podsumowania roku 2014 na moim blogu http://w-rytmie-muzyki.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  47. Tak nagle po tylu latach wspólnej pracy na planie zakochali by się?Szczerze wątpię.Moim zdaniem tylko się przyjaźnią.No bo tak nagle między nimi wybuchło by uczucie.....hhhmmmm...nie.To że wrzucają do sieci wspólne fotki nie znaczy że od razu są parą,tak samo było z Dodo :) Rugg i Dodo wrzucają do sieci wspólne fotki bo spędzają razem czas i dobrze czują się w swoim towarzystwie,przyjaźnią się.Tak samo pewnie jest w przypadku Cande.Nie róbcie z tego takiej wielkiej afery...

    OdpowiedzUsuń
  48. Hejciara cANDE27 grudnia 2014 19:07

    Okropne,że pchacie się w życie prywatne Cande i Ruga.Co do wyglądu cande jest OKROPNA ten jej koński ryj.!Ona chce wznieść posąg na swą cześć!XD.Niezłe..No ta,więc on jest szalony,przystojny zabójczy,ona brzydka,kociara,prosta baba ze wsi XD.Więc ona nie jest ekstra on tak?C-rzygalia nie zasługuje na niego!Martina i Rugg?Beznadziejna forma.Co do dorosłych co SIĘ NA BLOGI WPIEPSZAJĄ:wy chcecie powrócić do dzieciństwa?To do trumny i niech was koś urodzi!Bułagam,żeby nagle Cande związała się z wilkiemXD.Co do Tini to jak nie będzie z Jorge,to niech wypierdala z HOLYWOOD.Niech się posypią hejty,niech Ziemia bedzie moja,mam swoje 5 minut!Buahahahaha i:CANDE Z LODO LUBIĄ W ŁÓŻKU HM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :tak lubią seks lezbijki lodo i cande gówniary szmaty grzebią w dupci i liżą się potem mm dobre XD dajcie to do wierszyków LolovejXDlolovej;)Którą jest Hejciara Cande bo mam układy;)XD HUJ,LEŻE NA PODŁODZE,JPRDL,LOLOVA,DASZ TO DOO SIEBIE?PLISKA,HEJCIARA?

      Usuń
    2. Hejciara cANDE (LOLOVAXD)27 grudnia 2014 19:16

      Nom niezła jesteś dostajesz figurke z Lodo na pieska XD i tak zaprszam na mój blog na pingerze na poczcie linkxd LODO robi lody Cande,bo ta ma sztucznego kutasa w cipie;)mmm...przepyszne!DODAM TO I LODO BĘDIZE DUPĄ CANDELARI PRZECIEŻ ONA KOBYŁA

      Usuń
    3. Wasze zboczenie nie zna granic .
      chyba trzeba być zdrowo walniętym żeby to napisać
      Pozdro
      -Jolanta dupska :p

      Usuń
    4. Hejciara jakki jest link do twego bloga? chce poczytać

      Usuń
  49. Rugg jest z Cande, a nie z Lodo, bo rudowłosa ma od niej większe cycki xD

    OdpowiedzUsuń
  50. No to jak nazwiemy tę parę: Candegerro, może Candero? xd Dawać pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruggelaria ;D <333

      Usuń
    2. Ruggelaria brzmi jak jakaś choroba. Mi się kojarzy z malarią...

      Usuń
    3. bo Cande jest jak choroba niczym sie nie roznia :P

      Usuń
    4. Ochh tak bardzo śmieszne, że aż wcale :')))))

      Usuń
  51. A niech to szlag! A tak liczyłam, że to tylko plotki i wciąż zaparcie wierzyłam, że Rugg będzie z Mechi...Ale w sumie to cieszę się ich szczęściem. Niech są razem, niech się chajtają, mają full dzieciaków, już pogodziłam się z tym, że Ruchi nie będzie istnieć.
    W paringu Rruggera i Cande nie ma nic złego, naprawdę do siebie pasują, słodko razem wyglądają. Nie wiem dlaczego inni tak bardzo czepiają się Candelari. Według mnie jest bardzo śliczna i ma świetną figurę.
    A teraz dla osób, którym nadal nie podoba się ten paring i, którzy obrażają Cande. Wyobraźcie sobie, że po wielu latach w końcu odnaleźliście swoją prawdziwą miłość, a wasi znajomi i osoby z otoczenia wmawiają wam, że wiążąc się z tą osobą popełniliście największy błąd w waszym życiu. Jakbyście się czuli gdyby mówili wam jaka wasza połówka jest brzydka, że ma końskie zęby i dałnowate oczy? Pewnie by wam się to nie podobało. Ruggero jest dorosły i sam dobrze wie kto jest dla niego odpowiedni. A nam pozostaje tylko kibicowanie im i trzymanie za nich kciuków lub zamknąć się, i nie obrażać Cande!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, zgadzam się z tobą!!!

      Usuń
  52. zaznaczmy, że to było śniadanie we dwoje do ŁÓŻKA!

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja sie bardzo cieszę że oni są parą ale wolałabym żeby Cande była z Facu♥ A Ruggero z Mechi♥ ;))

    OdpowiedzUsuń
  54. 1. Wchodzę tu
    2. Klikam ten post bo widzę, że aktualizacja
    3. Czytam aktualizowane info
    4. Bezwładnie się uśmiecham
    5. Patrzę na zdjęcie śniadanka
    6. Przeklinam los : dlaczego JA nie mam takiego chłopaka???!!!
    Ale serio na to śniadanie od takiego faceta brak mi słów !!
    Trzeba było napisać na kartce urodzinowej dla Cande : Trzymaj się go kochana :D
    ❤❤❤
    Angela Verdas

    OdpowiedzUsuń
  55. nie , nie nawidze jej ona jest obrzydliwa łeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHA :')))))))))))) < https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/t1.0-9/10177340_729655943722586_968877510633834230_n.jpg >

      NO CHYBA NIE

      Usuń
    2. Ciekawe jak pięknie i wspaniale ty wyglądasz Anonimku 21:18 ;)

      Usuń
    3. I kolejna osoba, która ją obraża. Ludzie weźcie się ogarnijcie!!! Jeśli jesteście fanami Rugga to powinniście akceptować każdą jego decyzję! Pamiętajcie, że wygląd nie jest najważniejszy, choć Cande jest naprawdę śliczna. Każdy ma inny gust, to, że wam się jej uroda nie podoba nie znaczy, że nie może się podobać nikomu!
      Ja nie ukrywam, że aż tak bardzo nie cieszę się na wieść, że są parą, ponieważ jestem całym sercem za Ruchi, ale mimo to uśmiech i tak pojawił mi się na twarzy gdy Cande dodała to zdjęcie. Oby dwoje są naprawdę wyjątkowi, są jednymi z paru osób z obsady, których naprawdę bardzo lubię.

      Usuń
    4. Naprawdę twierdzisz, że jest obrzydliwa? Ona jest prześliczna!!! Nawet bez makijażu wygląda pięknie. A takiej figury jak ona na pewno nie masz!

      Usuń
    5. ona jest gruba najlepszo figure ma Mechi -,-

      Usuń
  56. OMG ale SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRR!
    kocham ich
    też chcę mieć takiego chłopaka <3
    Avi

    OdpowiedzUsuń
  57. No wiadomo, że są parą bez potwierdzenia. Ale jak dzisiaj weszłam na twitter i widzę to zdjęcie to prawie zemdlałam. Później zaczęłam cicho piszczeć, ja też tak chce, to takie słodkie. Ślicznie razem wyglądają, nie wiedziałam, że Rugg jest takim romantykiem.

    OdpowiedzUsuń
  58. Czemu wszyscy (nie mówię o Was, Wy tylko o tym mówicie) robią z ich życia kiepską telenowelę?! Po co?

    OdpowiedzUsuń
  59. Napiszecie o VL w Madrycie? Codigo Amistad w wykonaniu Violi i Cami, Yo Soy Asi i Ser Quien Soy - Diega. On Beat, Voy Por Ti...

    OdpowiedzUsuń
  60. Takie nie na temat: Napiszecie o VL w Madrycie?wkońcu to wielkie wydarzenie-pierwszy koncert nowej trasy. Na YT są już nagrania (tylko że takiej jakości że nie widać :C) i foty na instagramie oraz na facebookach aktorów.
    Wiem że nie jesteście robotami i macie swoje sprawy itd. Ale mam nadzieję że pojawi się o tym post.
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też o to proszę :) Po prostu muszę się dowiedzieć jakie piosenki będą na VL i czy będzie En gira *_______* <33

      Usuń
  61. o jeju płacze ze szczęścia, wspaniała wiadomość <3 Dwie wspaniałe osoby razem *-*

    OdpowiedzUsuń
  62. Napiszecie relacje z koncertu VL w Madrycie ? chciałabym wiedzieć dokładnie jakie piosenki wykonali i czego możemy się spodziewać na VL w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Do tych, co nie wiedzą:
    Piosenki z koncertu to:

    Encender nuestra luz
    Abertura/En Gira (Elenco)
    Tienes el talento (Elenco)
    Euforia (Elenco)
    Habla Si puedes (Martina Stoessel)
    Podemos (Martina Stoessel e Jorge Blanco)
    Alcancemos Las Estrellas (Martina Stoessel, Candelaria Molfese, Mercedes Lambre e Alba Rico)
    Veo Veo (Martina Stoessel e Candelaria Molfese)
    Entre dos Mundos (Jorge Blanco)
    Código Amistad (Martina Stoessel e Candelaria Molfese)
    Luz, cámara y acción (Ruggero Pasquarelli)
    Voy Por Ti (Jorge Blanco)
    Peligrosamente Bellas (Mercedes Lambre e Alba Rico)
    Yo Soy Así (Diego Domínguez)
    Underneath It All (Martina Stoessel)
    Te esperaré (Jorge Blanco)
    Como Quieres (Martina Stoessel)
    Ven Con Nosotros (Samuel Nascimento, Jorge Blanco, Diego Domínguez, Ruggero Pasquarelli e Facundo Gambandé)
    Soy Mi Mejor Momento (Martina Stoessel)
    Te Creo (Martina Stoessel)
    Ser Quien Soy (Diego Dominguez)
    On Beat (Elenco)
    Juntos Somos Más (Elenco)
    En Mi Mundo (Elenco)
    Ser Mejor (Elenco)
    Libre Soy (Tema Frozen) (Martina Stoessel)
    Ale mógłby być o tym wpis na blogu

    OdpowiedzUsuń
  64. Czemu wykorzystujecie tego bloga do polubienia jakiejś beznadziejne stronki na facebooku?! To jest chamskie, że w taki perfidny sposób wykorzystujecie popularność tego bloga. Zrozumiałabym jeszcze jak by to była stronka na temat serialu, ale nie.. Disney się do was zgłosił i nie każe nikomu polubić jakiejś strony. Zastanówcie się nad tym co robicie, bo jest to już trochę przegięcie, żeby zmuszać czytelników do lajkowania jakiejś strony, którą nie jesteśmy zainteresowani. Zasmuciliście mnie bardzo, wasze postępowanie jest nie fair. :/

    OdpowiedzUsuń