Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

09.01.2015

[Violetta Live] Zaragoza

[Violetta Live] Zaragoza

Zaraz po koncertach w Madrycie obsada odwiedziła kolejne hiszpańskie miasto. Zaragoza (Saragossa) jest drugim miastem na długiej liście Violetta Live. Koncerty odbyły się 6 stycznia w Pabellón Príncipe Felipe - hali sportowej mogącej pomieścić prawie 11 tys. osób! Jesteście ciekawi jak bawiła się obsada wraz z publicznością?


Pabellón Príncipe Felipe
Na tej sporych rozmiarów hali sportowej odbywają się takie wydarzenia jak m.in. mecze koszykówki, piłki ręcznej, nożnej, tenisa. Często przemienia się tak jak w przypadku VL w idealne miejsce na koncert. 


Backstage

Bezpośredni odnośnik do obrazka






Bezpośredni odnośnik do obrazka
Szalone zabawy tancerzy
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Tancerze VL



Zdjęcia z fanami







KONCERTY

Bezpośredni odnośnik do obrazka
En Gira

En Gira

En Gira
Tienes El Talento/Euforia

Podemos

Alcancemos Las Estrellas

Underneath It All

Underneath It All

Underneath It All

Underneath It All

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Código Amistad

Veo Veo

Veo Veo

Veo Veo

Yo Soy Asi

Como Quieres

Te Creo

En Mi Mundo

En Mi Mundo

Libre Soy

Ser Mejor

Ser Mejor

Ser Mejor

Ser Mejor

Ser Mejor

Ser Mejor

Ser Mejor

Ser Mejor

Po piosence Ser Quien Soy

On Beat

On Beat

Bezpośredni odnośnik do obrazka
On Beat

Bezpośredni odnośnik do obrazka
On Beat




Piosenki

En Gira, Tienes el Talento, Euforia



Podemos



Alcancemos Las Estrellas


Voy Por Ti


Underneath It All


Luz, Camara y Acción


Código Amistad


M&G

   



Kolejnym przystankiem Barcelona! Czy wy też czekacie już na VL w Polsce?

42 komentarze:

  1. 1! Pierwszy raz 1! Niemożliwe! A pozatym super post! Kto jest z Piekar Śl.? Chętnie dołączę się bo ma tylko 1 bilet!

    OdpowiedzUsuń
  2. Druga.
    Jakoż , że jestem nowa pozwolę sobie zrobić krótki TAG o mojej osobie.



    Mam na imię Krysia.
    Mam 13 lat.
    Mieszkam w Legnicy w województwie dolnośląskim.
    Bardzo blisko Wrocławia.
    Moją pasją jest: taniec ( tańczę od 9 lat w zespole tanecznym), muzyka (zaraziła mnie tym oczywiście znana nam słynna na całym świecie Violetta) , śpiew (to oczywiście też pasja złożona w darze od niej).
    Moją ukochaną przyjaciółką jest Ola.
    Przepraszam , że tak krótko , ale nie chce nikomu wadzić zbyt długimi wypowiedziami.
    Dziękuję bardzo za uwagę .
    Będę bardzo wdzięczna za odpowiedzi na mój komentarz i za jakiekolwiek odpowiedzi.
    Mimo , że to może wydać się dziwne , ale z powagą i z rozważaniem przyjmę HEJTY , ZWYCZAJNE KOMENTARZE, ZAPROPONOWANIA ODSPRZEDANIA BILETÓW .
    Jeśli będzie potrzeba piszcie na mój e-mail zaproponowania różnych akcji , jeśli chcecie odsprzedać lub kupić bilety, jeśli potrzebujecie tłumaczeń to również biegle uczę się języka hiszpańskiego, angielskiego , polskiego, włoskiego, niemieckiego.
    Nie chodzi mi oto , że się przechwalam jak pewnie większość z was pomyśli , ale zwyczajnie chcę pomagać osobom , które akurat tej pomocy potrzebują.
    Nie chcę , aby to brzmiało jak ofiarowana pomoc MOPSU, lub Pomocy Społecznej , lecz jak zwykła koleżeńska rada lub pomoc.
    Jako , że zrezygnowałam z wielu pozaszkolnych zajęć mam teraz czas na rzeczy , które naprawdę mnie interesują , bawią , ciekawią , fascynują.
    Pomogą również z prowadzeniem bloga , z natrętnymi osobami, tłumaczeniami , piosenkami , tańcem , choreografią , konkursami, nauką , koncertami , biletami , szkolą, przyjaźnią, miłostkami.
    Proszę , aby redaktor lub prowadzący/prowadzące bloga się ze mną skontaktowały poprzez e-maila, który zostanie podany na końcu.
    Chciałabym się dowiedzieć czy nie sprawiam problemu na tym blogu.
    Czy nikt nie ma ze mną problemu , że wypisuję tu takie rzeczy.
    Proszę o nie blokowanie mnie , ani nic co zalicza się do tego rodzaju rzeczy.
    Na tego e-maila proszę , aby kontaktowały się również osoby potrzebujące pomocy na tematy podane powyżej.
    Jednym słowem jestem dla was takim wielkim "Zapytaj.pl"
    Z wielkim poważaniem dla całej redakcji czytelników i rozmówców bloga Gwiazda335.
    Gwiazda335
    E-mail- krysia.laszek@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że nie każdy kto wchodzi na tego bloga musi sie przedstawiać prawda? A tak wgl to jeśli sie chcesz dostac do redakcji to troche sie spóźniłaś bo właśnie skończył się nabór, wiec POWODZENIA!!! A poza tym nie obchodzi nas gdzie mieszkasz, jaką masz pasję i kto jest twoją przyjaciółeczką, więc nie dodawaj takich głupich i żałosnych komentarzy, bo jak chcesz to se możesz pisać do redakcji, a nie na blogu!!!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Omg ale wy macie problemy xD. Każdy ma swoje 5 minut w internetach. xDDD

      Usuń
  3. Jasne, że czekam na VL w Polsce ^^ !! +super podsumowanie z Zaragozy Patka :D!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ruggero robił sobie zdjęcia! Nie wcale nie robię sobie nadziei, może troszkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekajcie co to za dziewczynka? Czy to Meet&Greet? Ja też tak chce.

      Usuń
    2. haha ja tak samo! :D

      Usuń
  5. Ja nie mogę się doczekać już ale ja jadę do Krakowa na ostatni koncert VL u nas w polsce♥♥♥♥♥ Szkoda że nie ma już do Łodzi biletów :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Tini ślicznie wyszła na 2 zdjęciu od góry♥
    Prześliczne zdjęcia♥♥ i cudne nagrania♥
    Zazdroszczę tej dziewczynce z M&G też tak chcę♥
    Oczywiście odliczam do koncertu w Łodzi♥
    Bardzo chciałabym aurograf chociaż tylko Tini i chyba kiedy skończy się koncert (ten o 14.30) podejdę pod arenę i będę czekać na kogoś z obsady :D chodź marne szanse że dostane od kogoś autograf :\
    A i mam pytanie: czy po koncertach w Hiszpanii lecą do Francji czy Włoch?
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hiszpania, Portugalia (23-25 styczeń), Włochy (do 8-go lutego), Francja (do 8-go Marca), Holandia i Belgia (11-15 marzec)

      Usuń
  7. *chodziło mi o zdjęcie 3 od góry, pomyłka XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdro tej dziewczynce na M&G *_____* Czekam na VL w Krakowie, szkoda tylko, że o autografie od Jorge mogę sb pomarzyć :( Ale ok, ważne, że w ogóle jadę xD Odliczanie trwa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem tak - show - GENIALNE!! Ale z wyglądem sceny mogli sie bardziej postarać, bo 20 razy lepiej wyglądała na en vivo :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcesz zobacxyć Jorge z bliska i wgl. Kupujesz M&G. Okazuje się że jego właśnie na nim nie będzie. ! Ja nie kupiłam ale taka przykĺadowa sytuacja xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie chciałabym być w tej sytuacji,ale zyczę powodzenia tym co mają M&G ;)

      Usuń
  11. Czy tam pod tym zdjęciem (zaraz po yo soy asi ), gdzie tini tańczy z tancerzami, nie powinno być como quieres ???

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie czekam :(
    Może i mam szansę pojechać do Krakowa ale i tak nie bd miała autografu:(
    Chyba że..
    Mam pomysła :*
    Na szczęście bd mogła być w Krakowie wcześniej;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej też wam się zdaje że koncert w Wawie może być jednak odwołany bo w ciuuuul miejsc jes jeszcze do zapełnienia? A prawie miesiąc minął i chyba nawet 50% miejsc nie jest wykupione xd Według mnie są duże szansę że ten w wawie nie wypali bo za mało biletów jest kupionych. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie mogą odwołać, bo co z kupionymi biletami i wydaną kasą?

      Usuń
    2. Tylko wiesz Mati...Też tak myślę ale jak zwrócą kasę wszystkim osobom ,które kupowały przez internet.? Będzie ciężko ......Ja jadę do Łodzi i uważam się oszukana ,bo ja mam o 2h bliżej do Wawy..


      Nenona123

      Usuń
    3. Nie no raczej nie bylby az taki problem po prostu przelewali by pieniadze na dane bankowe tych ludzi. A jakby nawet nie odwolali to i tak bylby troche zal ze tak malo osob xd A redakcja co na temat sadzi?

      Usuń
    4. Według mnie nie powinni odwołać tego koncertu, bo bilety w swoim czasie się sprzedadzą ;)

      Usuń
  14. http://innahistorialeonetty.blogspot.com/p/rozdziay_13.html - POLECAM

    OdpowiedzUsuń
  15. A Zaragoza to jest tez miasto gdzie urodził sie Diego nie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak.
      Fajnie grać w rodzinnym mieście ♥♥

      Usuń
  16. Jak Tini zdejmuje peruke to mi sie kojarzy z Hannah Montana

    OdpowiedzUsuń
  17. Pytanko do redakcji.Czy Justyna Bojczuk będzie na VL .?



    Neona123

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam do odsprzedania najtańszy bilet na VL do Łodzi na 19 jeśli ktoś byłby chętny to proszę zgłosić się do mnie na GG:52380959 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Martina w On Beat ma strój jak dziwka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szacunku trochę, to po pierwsze.
      A po drugie, dlaczego tak twierdzisz? Przecież nic jej nie prześwituje, strój zakrywa to co ma zakrywać, więc nie rozumiem o co Ci chodzi.

      Usuń
  20. Czemu na Violetta live jest tak malo piosenek z 3sezonu...:(

    OdpowiedzUsuń
  21. A te pierwsze zdjęcia, te co jakieś tam dziewczyny mają z Rugerro i Diego: czy to też M&G?
    Ja nie sądzę, bo to na płycie stadionu..
    A my w Polsce też byśmy mogli takie zdjęcie z nimi sb zrobic na płycie Altas Areny?

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam pytanie...
    Czy na VL jest piosenka Nuestro Camino?

    OdpowiedzUsuń
  23. HAHAHAHAHAHHA W Codigo Amitad słychać głos Lodo xD

    OdpowiedzUsuń