Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

1.05.2015

[ViolettaLive] Montevideo

[ViolettaLive] Montevideo

Montevideo jest stolicą Urugwaju i to właśnie w tym mieście odbył się dwudziestego drugiego kwietnia koncert Violetta Live. O godzinie osiemnastej spora ilość dzieci jak i młodzieży spełniła swoje marzenie i zobaczyła swoich ulubieńców na scenie. W rozwinięciu znajdziecie fotorelację z tego wydarzenia.







Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka








Bezpośredni odnośnik do obrazka








Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka



Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka




Bezpośredni odnośnik do obrazka






Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka








Koncert klik

Jak wam się podobają zdjęcia?

29 komentarzy:

  1. Bardzo udane zdjęcia!
    Zapraszam na mojego bloga, jeżeli znajdziecie chwilę
    www.jzz2002.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugie zdjęcie ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, czy wy zawsze musicie doszukiwać się podtekstów? :<

      Usuń
  3. To zdjęcie Cande i Tini to nie jest z Violetta en vivo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo to nie jest en vivo XD

      Usuń
    2. No tak wiem ale w VL nie mają takich strojów miały takie na Violetta en vivo i zastanawiam się co zdj w tych strojach robią w poście o VL

      Usuń
    3. A o które chodzi ci zdjęcie?

      Usuń
    4. Już je usuneli

      Usuń
  4. Boże to zdj jak Tini śpiewa Libre soy :D <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na więcej postów z VIOLETTA LIVE !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże jak przykro patrzeć na to jak oni w 3 śpiewają "salta" bez Ruggero i Nico ;x Kurdę, tak szkoda że nie ma Ruggero, bo już do braku Nico się przyzwyczaiłam ;x

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie do autorow bloga. Violetta sie kończy , posty sa coraz rzadsze . Co zamierzacie ? Czy gdy wszystko dobiegnie końca czyli koniec trasy bedziecie zamykac bloga czy zalozycie nowego ale o Soy Luna?

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mi się wydaje czy Tini ma na sobie flagę jakiegoś kraju? No nie próbują być tacy jak my a nawet lepsi i tak im się nie uda ! Haha, to plagiat XD Niech wymyślą coś sami Hahaha. niee no szok ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pytanie. Czy moglibyście napisać obecny skład piosenek na VL? Z góry dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  11. przetłumaczycie wątki z koncertów?

    OdpowiedzUsuń
  12. Napiszecie jakie są obecnie piosenki na Violetta live? Od razu wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po pierwsze.Co się ostatnio dzieje z blogiem?Naprawdę;posty są co raz rzadsze mimo waszych obietnic,że po za kończeniu Violetty blog będzie trwał.Co zamierzacie?

    Teraz moja opinia:
    Zdjęcia są naprawdę świetne!
    Ale jest coś co odkąd je obejrzałam nie daje mi spokoju.Chodzi o to jak Jorge patrzy na Tini.Mam wrażenie ,że coś się między nimi zmienilo.Może to moja pokręcona wyobraźnia,ale wydaje mi się że nigdy wcześniej nie patrzył na nią takim zakochanym wzrokiem.Nigdy nie byłam za Jortini,ale te zdjęcia....poprostu nie wiem.Z resztą może mi się tylko wydawać xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobne wrażenie :-)

      Usuń
    2. Czemu nie dodajecie nagrań z kanału na YT Jorge?

      Usuń
    3. A ja bym się nawet zgodziła, że coś jest na rzeczy, gdyby to nie był koncert Violetta Live. Ale ponieważ jest, to dla mnie nie są to Tini i Jorge tylko Violetta i León. I to dobrze, że tak na nią patrzy, bo przecież León kocha Violettę i fajnie, że to pokazują. Na tym koncercie oni graja swoje serialowe role, zwracają się do siebie po imionach serialowych, więc ja nie przenosiłabym tego co dzieje się na scenie na życie prywatne. Innymi słowy: to, ze na scenie wygląda, że León kocha Violettę, nie oznacza, że również Jorge kocha Tini :) Zresztą on sam ostatnimi czasy też wielokrotnie to wyjaśniał.

      Usuń
  14. A koncertu w Paragwaju nie było??? Bo w Waszym kalendarzu VL był wpisany : "Paragwaj (28 kwietnia 2015)
    #Asuncion (28.04)"

    OdpowiedzUsuń
  15. 41 zdjęcie Jorge nie jest z Montevideo XD Jest jeszcze z Europy
    + jortini umieeeram *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. Jorge po prostu jest swietnym aktorem... nie szukajcie czegos czego NIE MA. Jorge jest ze Stephie... kochają sie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to aktor. A co robi dobry aktor? Umie grać :)
      Też zawsze zastanawiali mnie ludzie, którzy uważają się za fanów aktorskiego talentu Jorge, ale twierdzą, że musi naprawdę czuć coś do Martiny, bo "przecież nie można tak dobrze udawać". Z tego by wynikało, że naprawdę uważają go za marnego aktora, skoro twierdzą, że musi czuć coś naprawdę, bo inaczej nie byłby w stanie tego tak dobrze zagrać. Dla mnie to z deka dziwne i sprzeczne ze sobą. To według tych ludzi on w końcu jest dobrym aktorem czy marnym?
      Abstrahując już od tego, że trzeba być naprawdę bardzo marnym aktorem, aby nie umieć zagrać zakochanego. Tym bardziej, ze León i Violetta uzewnętrzniają swoje uczucie w większości poprzez gapienie się na siebie jak przysłowiowe ciele na malowane wrota. Wykonanie tego na pewno nie jest najtrudniejszym zadaniem aktorskim na świecie :P

      Usuń