Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

14.07.2015

[Wywiad] Szymon Chodyniecki "Jesteśmy przekaźnikami emocji"

[Wywiad] Szymon Chodyniecki "Jesteśmy przekaźnikami emocji"

Szymon Chodyniecki przed koncertem Lodo Live 2015 w Warszawie, w którym supportował Lodovice Comello, udzielił ciekawego wywiadu na temat Lodoviki, ich współpracy oraz o własnych planach na przyszłość. Zajrzyjcie do rozwinięcia posta! 


Szymon Chodyniecki to młody wokalista, który nagrywa swoją debiutancką płytę. Na jego ścieżce pojawiła się Lodovica Comello, gwiazda znana z serialu "Violetta". Razem stworzyli przebój "Sin Usar palabras/Bez Słów". O tym, jak doszło do tej współpracy, a także jakie ma plany na przyszłość opowiedział nam Szymon przed wspólnym koncertem z Lodo w Warszawie.



Oglądałeś serial "Violetta" zanim rozpoczęła się twoja współpraca z Lodo?
Widziałem fragmenty tego serialu. Moja bratanica często go oglądała, a ja przy okazji w salonie mogłem oglądać fragmenty. 

A kiedy zobaczyłeś Lodovicę po raz pierwszy?
Bardzo dużo oglądam Eska.tv i tam zobaczyłem teledysk Lodovici do piosenki "Universo". Wyglądała tam olśniewająco (jak zawsze) i świetnie tańczyła. Zapadła w mojej pamięci. 

I ty i Lodovica jesteście bardzo energiczni. Czy to nie przeszkadzało wam we współpracy?
Jesteśmy przekaźnikami emocji. Bardzo się cieszę, że możemy przekazywać właśnie takie - szczere i energiczne. Oczywiście były wokół nas osoby, które musiały pokazywać nam kierunek działania i to właśnie one spinały to wszystko w spójną całość. My skupialiśmy się na przekazywaniu emocji. Można je znaleźć w naszym duecie, w piosence "Sin Usar Palabras/Bez Słów", który polecam sprawdzić!



Video z wywiadu możecie zobaczyć tutaj: [link]. 

Zastąpisz Dawida Kwiatkowskiego? Przecież pracujesz już nad swoją debiutancką płytą...
Nie chciałbym nikogo zastąpić i do nikogo się porównywać. Myślę, że mam na tyle ciekawą osobowość, że mogę niezależnie działać. Mam nadzieję, że piszę na tyle wyjątkowe piosenki, że mogę je niezależnie pokazywać ludziom. 

Jaka będzie twoja płyta? Taka jak duet z Lodovicą? Romantyczna?
Nie chciałbym się zamykać, jeśli chodzi o aranże. Pojawi się muzyka elektroniczna, R&B i rock. A wszystko będzie się plasowało w szeroko pojętym popie. 



A co z nauką?
Skończyłem szkołę średnią, a od października planuję iść na studia, na wokalistykę. 

Gdybyś mógł wybrać jedną osobę, która jest najbardziej bliska twojemu sercu, to kto by to był?
Zdecydowanie moja mama. Ona wspierała mnie od najmłodszych lat, była przy mnie i woziła mnie z wiolonczelą do szkoły muzycznej. Jestem jej za wszystko bardzo wdzięczny i chciałbym ją serdecznie pozdrowić. 

Kochani! Bardzo zachęcam was do sprawdzenia mojego najnowszego teledysku "Sam na sam" na YouTubie. Mam nadzieję, że jest wyjątkowy i tak samo przez was zostanie odebrany.



Źródło wywiadu: [link].

9 komentarzy:

  1. Fany wywiad ;) można się co nie co dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię go . Wiem, że zaraz niektóre będą coś na mnie pisać ale taka jest prawda. Nikt mi nie zabroni go nie lubić i nie muszę nikomu uzasadniać dlaczego tak jest.
    Według mnie to blog o aktorach z Violetty. A on tylko zaśpiewał jedną piosenkę z Lodo, o nim nie powinno być postów.
    Rozumiem, że są osoby które go lubią i chciały by wiedzieć o nim więcej ale od tego są blogi o nim. Ten jest o aktorach z Violetty i po prostu tu nie pasuje.
    Nie chcę wszczynać kłótni, od razu mówię, ale tylko wyraziłam swoje zdanie. Nikt nie musi się ze mną zgadzać, tylko uszanujcie to, co myślę tak samo, jak szanuję was. Nie miejcie mi za złe tego komentarza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po części się z Tobą zgadzam, ale akurat ten post nawiązuje do Lodovici. Przesadą są, moim zdaniem, posty o pierwszym singlu Szymona i spotkaniu z nim.

      Usuń
    2. ja nic do ciebie nie mam ale on zaśpiewał nie jeden raz z lodo więc do super post i lubię strasznie czytać wywiady z violetty i nie tylko super

      Usuń
    3. Kocham szymona jestem w nim zakochany tylko za mlody bo ja mam 40 lat i chyba moj brzuch by go zniesmaczyl ale i tak go kocham jestes moim marzenien

      Usuń
  3. Ugh.. i tak lepiej niż poprzednio, bo przynajmniej jest coś o Lodo ;-;. ALE. Czy nikt nie zainteresował się tym, że odtwórca roli Pablo, jest u mnie w mieście na tysiącach reklamach w sieci sklepów Billa? XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. SZYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYMON :D On z mojego miasta. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń