Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

19.10.2013

FELIZ CUMPLE SAMU!

Tak to dzisiaj-dokładnie 19 października 1990r. Samuel Nascimiento- genialny piosenkarz i przyjaciel ekipy z "Violetty", odtwórca roli Brodueya przyszedł na świat. Dlaczego nie zrobiłyśmy akcji? Ponieważ kompletnie nie miałyśmy na to czasu. Jednakże nie zapomniałyśmy o nim!

Jak już pewnie wiecie aktorzy wiele razy wspominali o POLONI na twitcamach, twitterze, wywiadach oraz na wczorajszym KCA 2013 Argentina. Im częściej będziemy dawali im  osobie znać tym większe prawdopodobieństwo, że odwiedzą Polskę. Dlatego też mamy do was prośbę:
 
Wysyłajcie na twitta Brazylijczyka życzenia urodzinowe-SPAMUJCIE ILE SIĘ DA! Możecie do niego napisać np.
@Cien años Samu!-Sto lat Samu!
@Feliz  Cumple Samu! Polonia te ama ♥!-Wszystkiego Najlepszego Samu! Polska cię kocha♥!

Życzenia wysyłajcie na "TWITTERA SAMUELA*.

Postać Samuela nie odgrywa w serialu aż tak dużej roli, ale pamiętajcie  że pomimo to warto złożyć mu życzenia! Nasz redakcja go kocha i zaraz lecimy spamować!

Dla tych, którzy nadal są niepewni, czy Samuel obchodzi urodziny dzisiaj ,czy 29 października mam dowód:


W tłum: "Wszystkiego najlepszego dla mojego utalentowanego przyjaciela! A przede wszystkim dobrego człowieka".
W tłum, " Kocham cię@SamuKNascimiento !!! Dzisiaj wspaniale to uczcimy!!!!!!!!!

Inni również złożyli mu życzenia :)




















4 komentarze:

  1. Ja już rano wysyłałam mu życzenia :)
    Ale zaraz znowu zacznę spamować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyhyh złozyłam juz życzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. WIKIPEDIA KŁAMIE! thx za info ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bym zrobiła kolaż, ale kompletnie nie miałam czasu, a teraz nie zdążę zrobić :(

    OdpowiedzUsuń