Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

19.10.2013

WYNIKI KONKURSU: Koszulka z logiem pokazu Violetta tylko dla fanów

Zgodnie z obietnicą, prezentujemy wyniki konkursu! 

Przez ostatni tydzień wysyłaliście do nas Wasze zdjęcia z  pokazu Violetta: tylko dla fanów w kinach sieci Helios. Przed chwilą dokonaliśmy losowania, w którym wybraliśmy szczęśliwą zwyciężczynię. A kto to jest? 
Obejrzycie poniższy filmik! 




Nagraliśmy go ze względu na chęć ukazania uczciwości losowania. 
Przepraszam za to, że mnie na nim nie widać, ani nie mówię zbyt wiele, ale nie jestem jeszcze całkiem zdrowa, a mój głos jest bardzo ochrypnięty.

Wszystkim uczestnikom serdecznie dziękujemy za udział w konkursie! :)


Zwyciężczyni serdecznie gratulujemy, sprawdź swoją skrzynkę e-mail!

6 komentarzy:

  1. Tak się męczyłem z tym zdjęciem a tu kicha ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nagrałam z siostrą filmik, na którym mnie widać i mówię więcej, ale byłam bardzo skrzecząca, plus coś się zepsuło i głos był 5 sekund przed obrazem, więc to nie było zbyt fajne, ale na pewno jeszcze będzie okazja by na mnie popatrzeć i mnie posłuchać :)

      Usuń
  3. Jak się ciesze ze wreszcie cos wygrałam <3333

    OdpowiedzUsuń