Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

23.11.2013

Lucía Gil: pierwszy solowy album już wkrótce! [Aktualizacja]

Bezpośredni odnośnik do obrazka


Dla przypomnienia: Lucía Gil w serialu "Violetta" grała Lene, siostrę Naty. Jej rola nie była zbyt dominująca, ale i tak jej postać skradła serca każdego z nas. A oto krótki artykuł o niej zamieszczony wcześniej na naszym blogu [klik]. 

A wracając do płyty pt. "Más Allá Del País de Las Princesas" - "Spoza kraju księżniczek", postanowiłam wam przetłumaczyć wywiad, który udzieliła Lucía z okazji Happy FM. 

W pierwszej płycie solowej Lucía czuje, że ewoluowała jako osoba i jako artystka. Album zawiera piosenki z różnych stylów, dzięki czemu można słuchać: elektroniczną, pop i oczywiście sporadyczne ballady. 
Współpracowała z María Villalón, Álvaro Benito i wieloma innymi. Ale to nie koniec, bo większość piosenek z nowej płyty skomponowała ona sama! Lucía przyznała, że nie jest wstanie wybrać swojej ulubionej piosenki ponieważ wszystkie je kocha.

A oto jak prezentować się będzie okładka płyty :

Bezpośredni odnośnik do obrazka

A tutaj filmik z wypowiedzi dla HappyFm na temat płyty.

 

Krążek będzie w sprzedaży od 25 listopada w dwóch wersjach: elektronicznej i normalne w Hiszpanii. Clip do pierwszego singla, będzie wkrótce jak mówi Lucía, ma nim być podobno piosenka "Perdí La Apuesta". Tutaj macie możliwość zobaczenia składu płyty na itunsie [klik]. Płyta nie jest droga - 9,99 zatem około 40 złotych.

Tłumaczenie piosenek pojawi się jak już wszystkie będą dostępne. 

Making of disco: 




Beyond the Princesses' Land - Spoza kraju księżniczek



El Último Baile - Ostatni taniec



Las Mismas Estrellas - Te sam gwiazdy


 Hoy Vuelvo A Empezar - Dziś zaczynam od nowa

Mi Calle Sin Tí - Moja ulica bez ciebie

 Perdi La Apuesta  - Przegrany zakład


Tu Vas a Ser para Mi - Przyjdziesz do mnie



Ya Se Te Olvidó - Już o tym zapomniałeś



A o to zdjęcia z backastage i nie tylko  :
 


 
Bezpośredni odnośnik do obrazka


 Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka  Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka
Bezpośredni odnośnik do obrazka

 Miło, że pomimo niewielkiej roli Lucii pamiętają o niej nie tylko jej starzy przyjaciele oraz ci z obsady "Violetty", ale też fani.  A wy co sądzicie o płycie? Pamiętaliście w ogóle o aktorce? która z piosenek wpadła wam w ucho ? Wg mnie cała płyta zapowiada się świetnie. Większość piosenek wpadła mi w ucho i słucham ciągle.



18 komentarzy:

  1. Fajnie że ludzie z obsady serialu o niej nie zapomnieli <3 a co do piosenek to wysłucham ich jak tylko dostane nowe słuchawki,bo te moje mi sie zepsuły ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że będzie album jej w poslce.
    Zapraszam do mnie: http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Album będzie w Hiszpanii. O Polsce nie wiadomo, bo nie jestem pewna jak to będzie z itunes'em. Różnie bywa i bywają ograniczenia.

      Usuń
  3. Ma całkiem w porządku piosenki i świetny głos. Poza tym.. nie mam pojęcia czemu, ale trochę przypomina mi z wyglądu Selenę :o Mniejsza, świetnie, że wciąż o niej pamiętają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile ona ma lat???
    <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ej najpierw podałam wam adres mojego bloga,a teraz widzę notkę o płycie,o której była mowa u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie podałaś? Ja o niczym nie wiem - nie skopiowałyśmy tego, to jest jak widać na wielu blogach. Same wszystkiego szukałyśmy. Powtórzenie się tematów jest nieuniknione.

      Usuń
    2. Wszyscy zaczeli o tym pisac gdy wy to napisaliscie,ale ta sara ma racje bo ona miala wczesniej,ale nie wiem czy wyslala wam adres bloga

      Usuń
    3. Ja pisałam notkę i nie dostałam, żadnego linku do notki na blogu. A tak poza tym każdy może mieć to info, liczy się czy treści są skopiowane czy nie.

      Usuń
    4. A tu jest twoja notka o płycie, a później porównajcie to z tym co jest u nas, ok? :)
      http://violetta-sara.blogspot.com/2013/11/niedugo-pyta-lucii-gil.html

      Usuń
  6. Taka notka była u mnie wcześniej ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My wszystkiego same szukamy - zdarza się, że coś może się pojawić to nieuniknione.

      Usuń
  7. Wysłałam wam na pocztę adres mojego bloga:
    violetta-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. http://violetta1224.blogspot.com/#_=_ polecam tego super super bloga jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja śledzę jej poczynania od czasu pojawiania się Lucii w Violetcie.
    Nie zapomniałam o niej :)
    Jej talent mnie powala <3

    OdpowiedzUsuń
  10. nono to sie wyrobiła

    OdpowiedzUsuń