Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

21.11.2013

[Tłumaczenie] Wywiad z Martiną Stoessel

[Tłumaczenie] Wywiad z Martiną Stoessel
Ostatnio, kiedy Martina odebrała nagrodę Los Mas Clickeados na gali w Wenezueli [klik] przeprowadzony został z nią wywiad, w którym mówi, czym jest dla niej ta nagroda, o kontaktowaniu się z fanami, byciu żywą Violettą, wsparciu rodziny oraz JEJ CHŁOPAKA, Petera, znanego argentyńskiego aktora i piosenkarza, tutaj [klik] możesz przeczytać o potwierdzeniu przez Martinę ich związku. Czytaj dalej, aby przeczytać tłumaczenie wywiadu przeprowadzonego przez Ciudad.com.



Tłumaczenie wykonała Julia - Leonaxico dla ViolettaPolska. Kopiowanie surowo zabronione.

Jak pojmujesz nagrodę w Los Mas Clickeados 2013?
Jestem szczęśliwa. Moim zdaniem jest to bardzo pozytywne i jest to coś, co jest bardzo ważne dla fanów. Dobrze, że się rozpoznają i że mieliby to na uwadze. Ta nagroda jest dzięki nim. Wielkie dzięki dla nich za to, że zawsze mają mnie na uwadze i za głosowanie.
Jesteś w pokoleniu portali społecznościowych, stosujesz dużą ostrożność?
Tak, kosztowało mnie nauczyć się użytkować Twitter [Twitter Tini], ale już przystosowałam dłoń. Jest świetnie móc się kontaktować z fanami, móc rozmawiać z nimi, że opowiadają mi, co się dzieje, albo co myślą o odcinkach. Uważam, że bardzo wydajny sposób kontaktowania się z fanami.
Jak jest być żyjącą boom Violettą?
To szaleństwo, jednak jeszcze nie mdleję. Z jednej strony jest dobrze, ponieważ żyję tym i korzystam, ale w tym samym czasie nie rozumiesz wszystkiego, co się dzieje. Jestem bardzo zadowolona, jestem zawsze w rękach mojej rodziny: mojego taty, mamy i brata. Oni zawszą są obok mnie i będą zawsze. Jestem straszliwie zadowolona i poddaję się uczeniu, kształceniu się, poznawaniu inny krajów oraz osób.
Parę razy niemożna było uniknąć emocji na scenie...
To jest bardzo silne. Czasami zatrzymuję się na scenie i widzę wszystkie te osoby... nie mogę w to uwierzyć. Naprawdę dziękuję! Kilka razy jestem wzruszona słysząc, że krzyczą moje imię i śpiewają piosenki z serialu. To niesamowite, coś niewytłumaczalnego.
Przed chwilą mówiłaś o wsparciu twojej rodziny, teraz powiedz o swoim chłopaku, Peterze Lanzanim.
Tak. On mnie wspiera, opiekuje się mną i mnie uczy, ponieważ przechodził coś bardzo podobnego do tego co ja przechodzę. Uwielbiam to, że mnie uczy, że tłumaczy i opiekuje się mną. Prawdą jest, że jesteśmy bardzo szczęśliwi.
On mówi, że nie lubi się wtrącać w twoje sprawy, ale jest dobrym partnerem?
Jest bardzo dobrym partnerem, zawsze pomaga mi w tym, co się dzieje i podaje mi swoją opinię. To jest jedna z najpiękniejszych rzeczy, jakie posiada <śmiech>.
W ostatnich dniach dużo się mówi o domniemanej rywalizacji między tobą i Lali Espósito (eks dziewczyna Petera). Jest to coś wymyślonego przez fanów?
Tak, to wymyślone przez fanów. Wszystko jest dobrze. Wszyscy mają różne opinie, nie wszyscy mamy te same. Ale wszystko jest dobrze.
Czyli wszystko jest dobrze w tym co przechodzisz? (Faktycznie, Lali i Peter też byli na imprezie Ciudad.com, ale nie spotkali się z Tini nawet na krótką chwilę)
Tak, wszystko jest dobrze. Nie mam do niej niczego, jest doskonale.

A wy, co myślicie o związku Tini z Peterem Lanzanim, starszym od niej o siedem lat i dużo dłużej będącym sławną osobą? Ja nie mam zdania, nie mam do nich niczego i mam nadzieję, że Tini jest szczęśliwa.

34 komentarze:

  1. Ja też nie mam zdanie -,- No ale życzę szczęścia Tini <333

    OdpowiedzUsuń
  2. No cóż, to sprawa Tini, ale jak dla mnie jest dla niej za stary -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektórzy mówią że on jest dla niej za stary nieprawda, moja siostra miała jakieś 16 lat (w wieku Tini) gdy zaczęła spotykać się ze swoim chłopakiem który jest od niej o 8 lat starszy i są razem już jakieś 4-5 lata i są szczęśliwi ♥ Życzę Tini i Peterowi jak najlepiej ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też Martina pasuje do Petera mam 16 lat i chodzę że starszym o 7 lat. -,- ♡♥

      Usuń
    2. Ja też Martina pasuje do Petera mam 16 lat i chodzę że starszym o 7 lat. -,- ♡♥

      Usuń
    3. Życzę im dobrze ❗������

      Usuń
  4. Mogłybyście zrobić post o Krainie Lodu, bo już 29 listopada bd w kinach. A że Martina śpiewa tam jedną z piosenek, przydałoby się troszkę informacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ona nie była z Diego?? o.O szkoooooooooooooooooooooooooooooda...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy wyniki konkursu??????????????????????????????????????????????????????????
    Proszę o szybką odpowiedź. Chodzi mi o ten konkurs, w którym można było napisać co działo sie na wakacjach między pierwszym a drugim sezonem lub one shota.

    A co do notki...... Według mnie nie jest ważne to, ze Peter jest starszy. Skoro Tini czuje się z nim szczęśliwa, to chyba wiek nie robi różnicy? Jakby Tini znalazła kogoś w swoim wieku, ale by go nie kochała, to było by dobrze, tak???? Szczęście Martina jest ważniejsze, od wieku. Żona mojego brata jest od niego 2 i pół roku starsza, a świetnie im się układa. Czy wy słyszeliście o związkach z różnicą wieku?!
    poza tym, Peter jest przyjacielem rodziny, więc oni często są na zdjęciach, portale typu ciudat.com lub bravo itd. nie są wiarygodne, a część się nabiera -.- Nie twierdze, że Tini z nim nie jest na 100% , tylko wyrażam swoje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy przeczytałaś cały post. Tini POTWIERDZIŁA swój związek z Peterem.I nikt nic nie powiedzuał złego nt ich relacji.

      Usuń
    2. Nie czytałam postu dokładnie, ale jak już napisałam ciudat.com itd nie są wiaygodne

      Usuń
    3. Gdy jest to wywiad? Do tego nie tylko na ciudaD.com o tym było, o tym że Tini potwierdzała związek. ~J-L

      Usuń
  7. Kocham Tini, a wywiad piękny, jak zwykle dotrwałam do końca :)
    http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny blog.dodasz nuty do piosenki hoy somos mas tylko tak
    do re mi... a nie c a f ....Proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można w internecie wpisać, co odpowiada czemu.:) ~J-L.

      Usuń
  9. Ja kocham Tini . I ja wszanuje . I do bardzo

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się,że na tym -> http://violetta-martinastoesselpl.blogspot.com/2013/11/martina-w-wywiadzie-o-swoim-zwiazku.html?m=1 blogu są kopiowane informacje z waszego bloga..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notki nie są kopiowane, ona współpracuje z Disneyem, więc oni im każą to pisać. Wysyłają co mają napisać i na każdym współpracującym z Disneyem blogu pojawia się praktycznie to samo.

      Usuń
  11. Mój tata jest starszy od mojej mamy o 8 lat, więc wiek nie ma znaczenia. Liczy się miłość.
    Już pisałam, że nie przepadam za Peterem, ale jeśli Tini jest szczęśliwa, to czegóż chcieć więcej?
    Mam nadzieję, że się nie zawiedzie i nie będzie musiała przez niego cierpieć....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam gdzieś czy tini jest szczęśliwa ,chcę żeby jorge zerwał z stephie i był z nią.może nawet , chyba robiła sex z zepterem?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super tłumaczenie! Zapraszam do mnie : amor-leonetta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy będzie koncert Violetty i nie wytrzymam kiedy jej nie zobacze w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy będzie koncert Martiny Stossel i nie wytrzymam kiedy jej nie zobaczę w Polsce

    OdpowiedzUsuń
  16. Animowany - 22 listopada 2013 19:07 : Puknij się w łeb. A tak to sądzę że Tini najlepiej wie co dla niej najlepsze! <3 Wiek się NIE LICZY! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  17. tez nie mam żadnego zdania !!! to nie moja sprawa!!! tu chodzi o szczeście TINI!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie będę się wtrącała w jej życie . Niech robi co chce . <3.I love you Tini

    OdpowiedzUsuń
  19. wrzucaj na bloga więcej takich wywiadów . Są ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie będę się wtrącała w jej życie . Niech robi co chce . <3.I love you Tini

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny Wywiad !! :**

    OdpowiedzUsuń
  22. oni są straszną parą chce aby była ze mną ale to niemożliwe

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie prawda, Tini nie ma starego chłopaka.
    Moja babcia miała męża (mojego dziadka który już nie żyje), który był od niej starszy o 20 lat.

    OdpowiedzUsuń