Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

15.12.2013

Vota il tuo Best book del 2013! - głosowanie na najlepszą książkę

     Włoska strona dla nastolatków bambini.eu zamieściła sondę, w której czytelnicy wybierają najlepszą książkę 2013 roku.

Mese dopo mese, pagina dopo pagina, nel 2013 su bambini.eu abbiamo parlato dei libri dedicati ai tuoi idoli. :D Ora che siamo arrivati quasi allo scadere dell’anno ti chiediamo: qual è il tuo preferito?
 Miesiąc po miesiącu, strona po stronie, w 2013 na bambini.eu o książkach poświęconych waszym idolom. :D Teraz dotarliśmy prawie na koniec roku i prosimy Was: które są waszymi ulubionymi?
Oczywiście nie mogło zabraknąć jakiejś o Violettcie!



Wśród kandydatów znalazła się wydana we Włoszech "Violetta, il mio diario - I miei segreti, i miei sogni", czyli "Violetta, mój pamiętnik - moje sekrety, moje marzenia".



Aby zagłosować, nie trzeba się logować, wystarczy kliknąć w wybrane kółeczko, a potem w pole "Vote" na

Wiemy, że jest po włosku, jednak moim zdaniem warto wspierać Violettę w każdym konkursie i każdym kraju! Głosujemy! :)



6 komentarzy:

  1. Super ! Już zagłosowałam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super ja też!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to głosujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowałam ale... PRZEGRYWAMY! Głosować! :P

    OdpowiedzUsuń
  5. 3 miejsce..:( Musimy jakoś zadziałaś !!!!

    OdpowiedzUsuń