Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

30.04.2014

Sesja zdjęciowa Candelarii Molfese

Sesja zdjęciowa Candelarii Molfese


Candelaria Molfese niedawno, bo kilka dni temu wzięła udział w sesji zdjęciowej dla pewnej marki odzieżowej. A dokładnie dla Jessica Biderman. Do kolekcji zimowej. Choć moim zdaniem zdjecia bardziej odpowiadają do kolekcji jesiennej. Zresztą ocenicie sami!
Już wczoraj galeria projektantki i fotografki sesji zostały zaktualizowane zdjęciami, dlatego postanowiłam zebrać wszystko w jeden post i pokazać Wam. Będziecie mogli zobaczyć Cande w dotychczas nie znanej nam odsłonie. Pomimo tego, że miała już swoje pięć minut na wybiegu jako modelka. Tym razem zobaczymy ją w plenerze, pośród przyrody. Nie zabraknie również przeuroczego zwierzaczka. Candelaria we wszystkich stylizacjach wyszła niesamowicie. Zresztą zapraszam do rozwinięcia posta.
P.S. Wraz z całą redakcją Violettapl życzymy udanej majówki, wspaniałej pogody, by czas minął wolno i udanego odpoczynku od szkoły i nauki! Obyście wyłącznie nie odpoczęli od Nas, czyli bloga! ;)




Ubrania: Jessica Biderman
Makijaż: Kahlé
Prasa: Vane Pellizzeri Prensa & Social Media
Fotograf: Dolores Gortari Fotografía

































Nagrywana produkcja dziś dla @jessubiderman dziękuję za niesamowitą sztukę i fale @loligortari i @kahlemakeup 💗
Kolejne wkrótce > @kndmolfese dla @jessibiderman FW14. Szybciutko wszystkie zdjęcia na https://www.facebook.com/DoloresGortari




Jak Wam się podoba tak pokazana Cande? Moim zdaniem wygląda świetnie! Mam nadzieje, że po Violetcie rozwinie się dalej w tym kierunku! Nadawała by się na modelkę, nie sądzicie? Choć chciałabym również bardzo usłyszeć ją np. na solowym albumie. A Wy? Jej wykon w serialu piosenki Habla Si Puedes, mam cały czas w pamięci.


76 komentarzy:

  1. pierwsza ale ma brzydka szminke czarna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się zgodzić, mnie również nie podoba się, jak Cande wygląda w czarnej szmince, aczkolwiek wszystkie inne zdjęcia są śliczne i zgadzam się Aniu, że nadawałaby się na modelkę, a jej solowy album rzeczywiście byłby czymś niezwykłym :) Tak samo, jak Habla Si Puedes podobało mi się jej wykonanie piosenki Rock Bones "Paso El Tiempo"
      Świetny post i także życzę udanej majówki, ale nie zapomnijcie o nas <3

      Usuń
    2. a co wy tam wiecie

      Usuń
  2. wiktoria holeczek30 kwietnia 2014 14:42

    Ciuchy kiepskie - Cande słodka

    OdpowiedzUsuń
  3. ANULOWANO NABÓR???

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Sebuś, czemu nie pierwszy?

      Usuń
    2. Byłem zajęty podziwianiem zdjęć, a to dużo czasu zajmuje xD
      Mnie, dla odmiany, najbardziej podobały się zdjęcia z czarną szminką ^^

      Usuń
    3. Kurde, 3 szóstki już są, więc dodaję jeszcze jeden komentarz :D

      Usuń
  5. "-"
    bosko, cudnie, czarująco,... Genialne "."

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne zdjęcia cande
    zapraszam do mnie
    http://dogwitchmyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie zdjęcia ładne, ale jak dla mnie, Cande nie pasuje czarna szminka... Wygląda w niej trochę dziwnie... Ale ciuchy i reszta spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ! Zapraszam :
    http://www.vilovers-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej mam pytanie więc w końcu ktoś przjeżdrza do POLSKI NA VIOLETTA KONCERT TYLKO W KINACH ????????? PROSZĘ O ODPOWIEDŹ

    OdpowiedzUsuń
  11. Ania, masz chwilkę?
    A tak poza tym nie podobają mi się szminki xD
    A sesja tak to ciekawa i pomysłowa. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mam. Co się stało?

      Usuń
    2. A chciałam z tobą pogadać na fb. Bo nie odpisujesz (list do Lodo). :) Wejdziesz? :3 Paula Ola M

      Usuń
    3. Możemy się wieczorem umówić? Bo muszę siadać do nauki. A z tym listem się zejdzie xD

      Usuń
    4. Jeżeli możesz to może o 19:30? :)

      Usuń
  12. Mnie bardzo sesja się podoba ale mówicie że brzydkie ciuchy szmikli itd , a czy ona sama to wybierała ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrażamy swoją opinię. Nie obrażamy przecież aktorki ani fotografa czy stylistki. :)

      Usuń
  13. Jak dla mnie to miała nie dopasowane szminki nie pasował jej twarzy ani ciuchom za ciemne jak dla mnie ale ogólnie to może być xD ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A tak w ogóle zauważyłyście tego yorka? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi on się tak zlał, że myślałam, że to kupa liści! XD

      Usuń
    2. ja z kolei w pierwszej chwili pomyślałam, ze to jej włosy xd. ale coś mi nie pasowało i doszłam do wniosku, że to jednak pies xd.

      Usuń
  15. Moim zdaniem najładniej wyszła w sesji z tymi białymi spodenkami i granatową bluzką z napisem "BOY" <333 Wyszła ślicznie <3333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, też mi się najbardziej podoba

      Usuń
    2. Moim zdaniem też są najlepsze. :)

      Usuń
  16. sesja fajna, jedna z lepszych

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla Cande wg te kolory szminek nie pasują. Ona powinna mieć delikatnie pomalowane usta - aby nie zwracać zbytniej uwagi na meeega zęby. Powinni ją tak malować,żeby ładnie wyglądała, a nie teraz za bardzo uwydatnili usta i zęby ( a zęby ma straszne ) i to za ładnie nie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey !
    Podoba mi się ta sesja <3
    ( od niedawna mam bloga i nikt na niego nie wchodzi chociaż wejdźcie i wyjdźcie http://zycie-to-muzyka-violetta.blogspot.com/p/bohaterowie.html , http://zycie-to-muzyka-violetta.blogspot.com/ ) :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaka ona piękna, genialnie wyszła na tej sesji. Tylko pozazdrościć jej talentu, jeśli chodzi o modeling... A co do życzonek to oczywiście nawzajem : )

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowna sesja, ale jak już kilka osób powiedziało kolory szminek w ogóle nie pasują. Najlepsze są z niebieską bluzką z napisem "BOY", w tym różowo-czerwonym wdzianku oraz w tym czarnym z takimi frędzelkami - właśnie wtedy ma taki kolor szminki jaki powinna mieć :)
    Cudna Cande <3 Ja bym chciała ją usłyszeć w solowym krążku *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Cande ♥ Jak dla mnie ona jest śliczna, tylko zgadzam się z resztą, że nie pasuje jej ta czarna szminka. A pozatym boskooo <3333 Ja uwielbiam jej głos, uważam że ma lepszy od Lodo czy Alby ( nikogo oczywiście nie obrażając) i baaaardzo bym chciała żeby wydała jakąś płytę ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Moim zdaniem tylko z 6 zdjęć jest ładnych bo ten makijaż strasznie niszczy jej urodę a ona ładnie wygląda z lekkim makijażem i uśmiechem na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  23. oooo!!! Ale sweet i drapieżne! Loffciam Cande! CZy macie jakieś plotki czy Cande jest z Facu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plotki są, ale nie ma nic potwierdzonego.

      Usuń
  24. Sesja bardzo fajna, mi się podoba. Ale ta czarna szminka kompletnie nie pasuje.Powinni dawać jakiś delikatniejszy kolor. Według mnie np. o wiele bardziej pasowałby choćby bordowy kolor. Też ciemny, ale lepszy niż czarny, który psuje troszke efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  25. sesja mi się bardzo podoba ❤❤

    teraz tylko czekać na więcej zdjęć z sesji Facu [ dotychczas pojawiły się tylko 5 :( ] ❤❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiem post już czeka xD gotowy w pół :)

      Usuń
  26. Wow Cande naprawde potrafi byc ladna ;D szkoda tylko ze na niektorych zdjeciach ma tą czarna szminke, ale ogolnie ciuchy fajne ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem cała sesja była przepiękna, a kolory tych szminek wcale mi nie przeszkadzały. ^^
    Ubóstwiam drugie foto... <3
    A. H. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam Cande!! śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  29. Zdjęcia są śliczne. :) Przy okazji zapraszam Was na mojego muzycznego bloga http://w-rytmie-muzyki.blog.pl/. Znajdziecie tam mnóstwo nowości, dobrej muzyki, recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wygląda Candelaria :D <3 :D <3

    OdpowiedzUsuń
  31. + nawzajem , ale u mnie już po a teraz grzeję się pod kocykiem z herbatką XDD

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak można być tak pięknym? No jak? Ta sesja jest wspaniała. Cande wyszła niesamowicie a zarazem kobieco. Trochę kolor szminki mi się nie podoba,ale całość-stroje i miejsce w którym odbywała się sesja zdjęciowa-wszystko idealnie dobrane. Dziękuje za taką porcję zdjęć <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Boska <3
    A najlepsza ta sesja w warkoczu ;*

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam!
    Zapraszam na bloga o Violettcie! Jeżeli jesteś zainteresowany wejdź i zacznij go czytać! Pisz komentarze i dowiaduj się więcej na temat Violetty. Adres to: http://viluld.blogspot.com/
    Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spamspamspamspamspamspamspamspamspamspamujesz ;*

      Usuń
  35. Candelaria jest najwspanialsza!

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi się ciuchy nie podobają
    Facu też miał sesje
    Jusia

    OdpowiedzUsuń
  37. 20 i 21 bo śliczne ubrania i yorczek (mam yorka)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety jestem alergiczką. I nie mogę zbytnio :(

      Usuń
    2. Są psy "dla alergików". Np. maltańczyki, mają włosy zamiast sierści i są urocze. Polecam :)

      Usuń
    3. Są psy "dla alergików". Np. maltańczyki, mają włosy zamiast sierści i są urocze. Polecam :)

      Usuń
    4. Wiem, ale na razie mam kota. Jak nie będę mieszkać z rodzicami to na pewno zaopatrzę się w jakiegoś zwierzaka. O ile nie będę miała zbyt dużo obowiązków.

      Usuń
  38. Mi się zbyt te zdjęcia z czarną szminka nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne zdjęcia ;)
    Tak w ogóle to jestem w szoku bo Tini ma już 3 tatuaż :0

    OdpowiedzUsuń
  40. Boskie <3 Wszystkie zdjęcia są piękne ale najbardziej podobają mi się te w bluzce z napisem"BOY" :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaka on śliczna *.* http://tinistoesselpol.blogspot.com/ (dopiero zaczynamy)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeju cudowne są te zdjęcia, nie mogę się na nie napatrzeć ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. i love Candelaria Molfese:*:)

    OdpowiedzUsuń
  44. super zdjecia to znaczy sesja czy ktos zna Emilke gurczynska napiszcie odpowiec

    OdpowiedzUsuń
  45. Na górze nie było zdjęć dlaczego a pozatym parę zdjęć widziałam i podobają mi się jestem szefową centrum w W Warszawie te zdjęcia wywołały dużo emocji chciałabym spotkać się z Candelarią Moflese aby powiedziała swoj sekret na temat urody i skąd ma te ubrania i z jakich marek

    OdpowiedzUsuń