Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

31.05.2014

[Piosenka od A do Z] Nuestro Camino

[Piosenka od A do Z] Nuestro Camino


Nuestro Camino czyli Nasza droga po polsku, to piękna piosenka o miłości. Skomponował ją Leon. Podobnie jak Podemos przyśniła się Leonowi i Violetcie. Opowiada o silnym uczuciu, jakim jest zakochanie oraz chęci bycia razem, przytulania, pocałunków... Jest to opowieść o relacji pomiędzy Violą a Leonem w drugim sezonie. Pomimo chwilowej rozłąki nigdy nie przestali się kochać i w końcu do siebie wracają. 


Post z genezą innych piosenek [klik]


Tekst hiszpański:

Tanto tiempo caminando junto a ti
Aun recuerdo el día en que te conocí
El amor en mi nació tu sonrisa me enseno
Tras las nubes siempre va a estar el sol

Te confieso que sin ti no se seguir.
Luz en el camino tu eres para mi.
Desde que mi alma te vio.
Tu dulzura me envolvió.
Si estoy contigo se detiene el reloj.

Lo sentimos los dos el corazón nos hablo
Y al oído suave nos susurro


Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento.
Eres todo para mi.

Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Tu eres lo que necesito.
Pues lo que siento es

Amor

En tus ojos veo el mundo de color.
En tus brazos descubrí yo el amor.
Vera en mi ella lo mismo?
Querrá el estar conmigo?
Dime que tu lates por mi también

Lo sentimos los dos el corazón nos hablo
Y al oído suave nos susurro

Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento.
Eres todo para mi.

Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento
Eres todo para mi


Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Tu eres lo que necesito.
Pues lo que siento es
Amor
Wymowa tekstu hiszpańskiego:
Tanto tiempo kaminando hunto a ti
aun rekłerdo el dija en ke te konosi
el amor en mi nasio tu sonrisa me enseno
 tras las nubes siempre ba a estar el sol
te konfienso ke sin ti no se segir
luz en el kamno tu eres parami
desde que mi alma ta bio
tu dulsara me enbolbio
si estoj kontigo se detiende el reloj

Lo sentimos los dos el korason nos ablo
I al oido słave nos susurro

kiero mirarte
kiero sonarte
bibir kontigo kada instante
kiero abrasarte
kiero besarte
kiero tenerte hunto a mi
płes amo es lo ke siento 
eres todo pare mi
kiero mirarte 
kiero sonarte
bibir kontigo kada instante
kiero abrasarte
kiero besarte
kiero tenerte hunto a mi
tu ere lo k nesesito
płes lo ke siento es

amor 
en tus ohos beo el mundo de kolor
en tu brasos deskubri żo el amor
bera en mi eża lo mismo
kuera el estar konmigo
dime ke tu lates por mi tabien

lo sentimos lod dos el korasnos ablo
i al odio słabe nos susurro

kiero mirarte
kiero sonarte
bibir kontigo kada instante
kiero abrasarte
kiero besarte
kiero tenerte hunto a mi
płes amo es lo ke siento 
eres todo pare mi

kiero mirarte
kiero sonarte
bibir kontigo kada instante
kiero abrasarte
kiero besarte
kiero tenerte hunto a mi
płes amo es lo ke siento 
eres todo pare mi

kiero mirarte 
kiero sonarte
bibir kontigo kada instante
kiero abrasarte
kiero besarte
kiero tenerte hunto a mi
tu ere lo k nesesito
płes lo ke siento es

amor

Tekst polski: 

Tyle czasu chodząc z tobą.
Pamiętam dzień w którym cię poznałam.
Miłość we mnie urodziła się.
Twój uśmiech mnie nauczył,
Że za chmurami zawsze będzie słońce.
Zdradzę tobie, że bez Ciebie nie mogę żyć.
Światłem na drodze jesteś dla mnie.
Odkąd moja dusza Cię zobaczyła.
Twoja słodycz mnie opanowała.
Kiedy jestem z Tobą zatrzymuje się zegar.

Czujemy to oboje, serce nam to mówi.
I ucho słyszy delikatny nasz szept.

Chcę patrzeć na Ciebie.
Chcę śnić o Tobie.
Przeżyć z Tobą każdą chwilę.
Chcę Cię przytulić.
Chcę Cię pocałować.
Chcę Cię mieć blisko mnie.
Przecież miłość jest tym co czuję.
Jesteś wszystkim dla mnie.

Chcę patrzeć na Ciebie.
Chcę śnić o Tobie.
Przeżyć z Tobą każdą chwilę.
Chcę Cię przytulić.
Chcę Cię pocałować.
Chcę Cię mieć blisko mnie.
Jesteś tym czego potrzebuję.
Przecież to co czuję to

Miłość

W Twoich oczach widzę ciepły świat.
W Twoich ramionach poznałam miłość.
Widzi we mnie ona to samo?
Chce on ze mną być?
Powiedz mi, że ty bijesz dla mnie też.

Czujemy to oboje, serce nam to mówi.
I ucho słyszy delikatny nasz szept.

Chcę patrzeć na Ciebie.
Chcę śnić o Tobie.
Przeżyć z Tobą każdą chwilę.
Chcę Cię przytulić.
Chcę Cię pocałować.
Chcę Cię mieć blisko mnie.
Przecież miłość jest tym co czuję.
Jesteś wszystkim dla mnie.

Chcę patrzeć na Ciebie.
Chcę śnić o Tobie.
Przeżyć z Tobą każdą chwilę.
Chcę Cię przytulić.
Chcę Cię pocałować.
Chcę Cię mieć blisko mnie.
Przecież miłość jest tym co czuję.
Jesteś wszystkim dla mnie.

Chcę patrzeć na Ciebie.
Chcę śnić o Tobie.
Przeżyć z Tobą każdą chwilę.
Chcę Cię przytulić.
Chcę Cię pocałować.
Chcę Cię mieć blisko mnie.
Jesteś tym czego potrzebuję.
Przecież to co czuję to

Miłość

Tekst włoski:

Tanto tempo camminando insieme a te.
Ricordo ancora il giorno che ti ho conosciuto.
L’amore è nato dentro di me..
Il tuo sorriso mi ha insegnato..
Che dietro le nuvole ci sarà sempre il Sole.
Ti confesso che senza di te, non so andare avanti.
Luce nel cammino, tu sei per me...
Da quando la mia anima ti ha vista..
La tua dolcezza mi ha avvolto.
Se sono te l'orologio si ferma.
 
E lo sentiamo entrambi..
Il cuore ci ha parlato..
E all'orecchio dolcemente ci ha sussurrato..
 
Voglio guardarti!
Voglio sognarti!
Vivere con te ogni istante!
Voglio abbracciarti!
Voglio baciarti!
Voglio tenerti accanto a me!
Bè, è amore quello che sento!
Sei tutto per me!
 
Voglio guardarti!
Voglio sognarti!
Vivere con te ogni istante!
Voglio abbracciarti!
Voglio baciarti!
Voglio tenerti accanto a me!
Tu sei quello di cui ho bisogno!
Bè, quello che sento è...
 
AMORE
 
Nei tuoi occhi vedo il mondo pieno di colori.
Tra le tue braccia io ho scoperto l'amore.
Lei vederà la stessa cosa in me?
Lui vorrà stare con me?
Dimmi che ti batte forte il cuore anche per me.
 
Lo sentiamo entrambi..
Il cuore ci ha parlato..
E all'orecchio dolcemente ci ha sussurrato..
 
Voglio guardarti!
Voglio sognarti!
Vivere con te ogni instante!
Voglio abbracciarti!
Voglio baciarti!
Voglio tenerti accanto a me!
Bè, è amore quello che sento!
Sei tutto per me!
 
Voglio guardarti!
Voglio sognarti!
Vivere con te ogni instante!
Voglio abbracciarti!
Voglio baciarti!
Voglio tenerti accanto a me!
Bè, è amore quello che sento!
Sei tutto per me!
 
Voglio guardarti!
Voglio sognarti!
Vivere con te ogni instante!
Voglio abbracciarti!
Voglio baciarti!
Voglio tenerti accanto a me!
Tu sei quello di cui ho bisogno!
Bè, quello che sento è...

AMORE


Wymowa tekstu włoskiego:

Tanto tempo kamminando insieme a te.
Rikordo ankora il dżiorno ke tio konosziuto.
Lamore nato dentro di me..
Il tuo sorriso mia inseniato..
Ke dietro le nuvole czi sara sempre il Sole.


Ti konfesso ke senca di te, non so andare avanti.

Lucze nel cammino, tu sei per me...
Da kuando la mia anima tia vista..
La tua dolczecca mia vvolto.
Se sono te lorolodżio si ferma.

E lo sentiamo entrambi..

Il kuore czia parlato..
E allorekio dolczemente czia sussurrato..

Volio guardarti!

Volio soniarti!
Vivere kon te oni stante!
Volio abracziarti!
Volio bacziarti!
Volio tenerti akanto a me!
Be, e amore kuello ke sento!
Sei tutto per me!
 
Volio guardarti!
Volio soniarti!
Vivere kon te oni stante!
Volio abracziarti!
Volio bacziarti!
Volio tenerti akanto a me!
Tu sei kuello di kui o bisonio!
Be, kuello ke sento e...

AMORE


Nei tuoi oki vedo il mondo pieno di colori.

Tra le tue braczia ioo skoperto lamore.
Lei vedera la stessa kosa in me?
Lui vorra stare kon me?
Dimmi ke ti batte forte il kuore anke per me.
 
Lo sentiamo entrambi..
Il kuore czia parlato..
E allorekio dolczemente czia sussurrato..
 
Volio guardarti!
Volio soniarti!
Vivere kon te oni stante!
Volio abracziarti!
Volio bacziarti!
Volio tenerti akanto a me!
Be, e amore kuello ke sento!
Sei tutto per me!
 
Volio guardarti!
Volio soniarti!
Vivere kon te oni stante!
Volio abracziarti!
Volio bacziarti!
Volio tenerti akanto a me!
Be, e amore kuello ke sento!
Sei tutto per me!

Volio guardarti!
Volio soniarti!
Vivere kon te oni stante!
Volio abracziarti!
Volio bacziarti!
Volio tenerti akanto a me!
Tu sei kuello di kui o bisonio!
Be, kuello ke sento e...

AMORE


Tekst angielski:

I walked with you so long
I still remember the day when I met you
The love was born in me
Your smile taught me that
The sun will be always behind the clouds

Yes, without you I don’t know how to follow
The light on the road you are for me
after my soul saw you
Your sweetness enveloped me and
If I’m with you the clock stops

But if we are together
Our hearts talk
And quiet whisper to the ear

I want to see you
I want to dream for you
I want to live with you every moment
I want to hug you
I want to kiss you
I want you to be with me
cause love is what I feel
You are everything for me!

I want to see you
I want to dream for you
I want to live with you every moment
I want to hug you
I want to kiss you
I want you to be with me
You are the thing I need
cause the feeling what I feel is

Love

In your eyes I see the colorful world
In your hugs I found the love
Does she see the same in me
Does he want to be with me
Tell me that you think the same for me

But if we are together
Our hearts talk
And quiet whisper to the ear

I want to see you
I want to dream for you
I want to live with you every moment
I want to hug you
I want to kiss you
I want you to be with me
cause love is what I feel
You are everything for me!


I want to see you
I want to dream for you
I want to live with you every moment
I want to hug you
I want to kiss you
I want you to be with me
cause love is what I feel
You are everything for me!


I want to see you
I want to dream for you
I want to live with you every moment
I want to hug you
I want to kiss you
I want you to be with me
You are the thing I need
cause the feeling what I feel is

Love


Wszystkie wykonania piosenki:



Podobają się wam tłumaczenia tej piosenki? A tak w ogóle.. Co o niej myślicie? Ma w sobie to coś? A może chcielibyście wysłuchać tej piosenki w wykonaniu serialowych par typu Naxi, Marcesca..? Ja z chęcią wysłuchałabym jej w wykonaniu każdej serialowej pary :)

40 komentarzy:

  1. Kocham i tą piosenkę, i te Twoje posty Patko! <3 Najbardziej podoba mi się to,że jest wymowa tekstu hiszpańskiego <3 Gracias <3
    P.S: Czekam na Ser Mejor oraz (tym Was zadziwię) Paso el Tiempro <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymowa jest niekiedy zła np. En seno a powinno być en senio

      Usuń
  2. Świetnie nie jestem fanką Leonetty, ale widać, że się postarałaś i napracowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładną ma muzykę i słowa,ale jakoś one do mnie nie przemawiają.Nigdy nie byłam za Leonettą i to,że jest to piosenka,napisana przez nich,nie przepadam za nią.Chciałabym następnym razem Verte de Lejos lub Tienes Todo (tak,tak-nadal z ery Tomasetty:)) i jeszcze Dile que si,albo Habla si puedes:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tą piosenkę, jest na prawdę niesamowita. Jaka będzie następna piosenka? Zdradzisz nam? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham ja !! Jestes genialna i czekam na piosecke : Como quieres , A los cuatro vientos , luz camara y accion ;)
    Czekam na nastepne !!

    OdpowiedzUsuń
  6. A zrób z Yo soy asi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! <3 Czekam na Ser Mejor, Como Quieres oraz Mi mejor momento <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Remix :D <3
    Kocham tą piosenkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Błąd bo teledysk był w 67 odc a nie w 77.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne *-* Kocham tą piosenkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. A los cuarto vientos chce <3

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne mogłabyś napisać również wymowe hiszpańską piosenki ser mejor?

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham te posty :D i jeszcze moja ulubiona piosenka awwww.... czekam na więcej ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozwalił mnie komentarz o erze Tomasetty :D Tęskno za erą Tomasa, oj.

    Zdajecie sobie sprawę, że caminando w pszym wersie nie oznacza chodzić jako być parą, tylko spacerować? Ale beka :D

    Teeee, na włoski tłumaczą, jakie pro.
    Czemu nie ma wymowy po angielsku?! Aj łolket łif ju soł lonk...

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham Leonette - cudna para a piosenka jest boska

    OdpowiedzUsuń
  17. LEONETTA MOJA ŻYCIE -KOCHA, TE PARĘ

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta piosenka opowiada o wielkiej miłości Leona i Violetty mam nadzieje,że ta miłość będzie tak silna,że nic ani nikt ich nie rozdzieli

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna para Leon i Viola a piosenka przepiekna

    OdpowiedzUsuń
  20. Leonetta kocham tę dwójkę są idealni , a ich historia miłości mimo młodego wieku tak piękna i szczera

    OdpowiedzUsuń
  21. Tej piosenki nie może śpiewać inna para , bo to piosenka o miłości Violi i Leona to ich piosenka .Leon skomponował ja myśląc o swojej miłości i żadna nie może tego śpiewać bo to ich historia

    OdpowiedzUsuń
  22. To jest jedna z najpiękniejszych piosenek Leona i Vilu. Ta melodia,ten tekst i przesłanie. Uwielbiam ją i nie raz sobie ją podśpiewuje :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham Violę i Leona ta para jest najlepsza i musi być razem a ta piosenka to historia ich pieknej miłości

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest jeszcze wersja Sharon :)
    Piękny post. Uwielbiam tą serie :)
    Czekam na następny :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Tekst ... zakochałam się
    Muzyka ... ekstra, taka muzyczna xd, nie mam innefo słowa by to opisać
    Teledysk awww <3
    Nikt inny tefo nie może śpiewać, bo to jest piosenka o ich miłości z 2 sezonu.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham ta piosenke i rowniez Leonette!!!! :* :* ( czekam na nastepne piosenki Leonetty)!

    OdpowiedzUsuń
  27. Japierdole uwielbiam ta piosenke, Viole i Leona!!! Oni rzadza!!! Jebac tych co nie kochaja LEONETTY!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham tą piosenkę taka wzruszająca o miłość dwóch różnych osób szkoda z ew Realu nie są razem

    OdpowiedzUsuń