Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

28.09.2014

Valentina Frione ogłasza Twitcam

Valentina Frione ogłasza Twitcam

Valentina Frione, która w drugim sezonie wcieliła się w postać Jackie, siostrzenicę Antonio i najlepszą przyjaciółkę Pablo, potem została jego dziewczyną. Niestety związek nie wypalił. Spowodował on spore spięcia w Studio, między nauczycielami, głównie Pablo-Beto. Ale wracając do tematu, już dzisiaj będzie mogli po raz kolejny zobaczyć ją i posłuchać. Tym razem na jej Twitcamie. Więcej informacji w rozwinięciu posta. Dodatkowo wypisałam podstawowe zwroty i kilka poza szablonowych, abyście spokojnie mogli spamować do niej. Niech ten Twitcam przejdzie do historii!  Do boju!

Valentina podała link do TwitCamu [KLIK]


Oto zapowiedzi #ValenCam

#ValenCam tej niedzieli?
Dzień dobry! Tej niedzieli #ValenCam 16 godzina Argentyna ♥

#ValenCam zobaczymy tej niedzieli ! 
Już chce by było jutro aby rozmawiać z wami ♥

Początkowo nie byliśmy wymieniani w godzinach. Ale około 4 minuty temu Valentina podrzuciła zdjęcie na swoim Twitterze z większą ilością państw.


Jako, że Valentina będzie mówić po hiszpańsku, musimy do niej pisać w tym języku, aby nas zrozumiała, dlatego przygotowałam dla was kilka zwrotów na Twitcam.

  1. Polonia te ama! (Polska cię kocha!)
  2. Saludos desde Polonia! Mil besos! (Pozdrowienia z Polski! Tysiąc całusów!) 
  3. Mil besos desde Polonia! (Tysiąc buziaków od Polski!) 
  4. Te amo, Valen! (Kocham Cię, Valen!) 
  5. Valentina, habla "siema"! Esto significa "hola" en polaco. (Valentina, powiedz "siema", to oznacza "hola" po polsku) 
  6. Valen, canta "Veo veo" para tus fans de Polonia! Muchisimas gracias! (Valen, zaśpiewaj "Veo veo" dla swoich fanów z Polski! Stokrotne dzięki!) 
  7. Dices "Polska"? (Powiesz "Polska"?)
I kilka poza szablonowych.
  1. Valen, planeas su disco propio? (Valen, planujesz swoją własną płytę?) 
  2. Sos parecida a Jackie? (Jesteś podobna do Jackie?)
  3. Que actualmente haces, Valen? (Czym aktualnie się zajmujesz?)
  4. Tienes unos planes para el futuro? (Masz jakieś plany na przyszłość?) 
  5. Tienes pareja? (Masz partnera?)
  6. Conoces algun polaco? (Znasz jakiegoś Polaka?)  
  7. Sabes algunas palabras polacas? (Znasz jakieś słowa po polsku?)

P.S. Nie zapomnijcie o polskiej fladze! 

Będziecie oglądać? O co jeszcze chcielibyście ją zapytać? :>

20 komentarzy:

  1. Bede oglądać na 100 % a tak wgl. kiedy będą wyniki na dołączenie do redakcji? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas jest do 30 wrzesnia do 23, wiec juz niedlugo w pazdzierniku

      Usuń
  2. suuuper <3 Uwielbiam twitcamy ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie jest link do twecamu??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie dopiero kilka minut przed 21.

      Usuń
  4. E tam ja nie będę oglądać xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ajja niech Polonia zabłyśnie nawet jeśli ktoś może nie przepada to trudno ja też jakoś nie przepadam bardzo,ze bardzo ale chce zobaczyć co tam u naszej Jackie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy link? Za 3 minuty się zaczyna 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie będę oglądać, bo w tym czasie nie mam dostępu do laptopa ;P
    zapraszam poprostunati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Już oglądam
    http://twitcam.livestream.com/g9iw3
    Link <333

    OdpowiedzUsuń
  9. Vale właśnie śpiewa! Na TC twitcam

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę obejrzeć całego... szkoda

    OdpowiedzUsuń
  11. Ona cały czas coś gada po hiszpańsku. Co jak co ale twitcamy Valen są bardzo nudne bo ona chyba myśli że wszyscy ją rozumieją. Na czacie piszemy do niej a ta dalej gada swoje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i polazła gdzieś hahaa
      nie mogę ahahah

      Usuń
    2. Pozdrawiała Polskę
      Najpierw było tak jak mówisz
      Ale potem zaczęła czytać

      Usuń
  12. Na chacie kazali jej przeklinać no i mówili ze bo polsku to znaczy np. Buenodias albo por favor. Ja nie moglam ogladac na tel ale bylam caly czas na czacie

    OdpowiedzUsuń