Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

13.10.2014

[Akcja] Urodziny Diego [AKTUALIZACJA]

[Akcja] Urodziny Diego [AKTUALIZACJA]


Jutro swoje 23 urodziny obchodzi Diego Dominguez. Do obsady serialu dołączył w drugim sezonie i ku uciesze sporej ilości V-lovers pozostał także w trzecim. Z okazji jego urodzin wypadałoby zorganizować akcję. Wiemy, że czas jest bardzo krótki, ale wierzymy w wasze zdolności (i nawiasem mówiąc znajdą się osoby, które z nudów przez wakacje wykonały już pracę). W rozwinięciu szczegóły akcji. Do dzieła!

Mamy już filmik! Zobacz w rozwinięciu :)



Weź udział w akcji FELIZ CUMPLE Diego! O co w niej będzie chodzić? Podobnie jak w poprzednich przypadkach, wykonujecie plakaty z życzeniami dla aktora, robicie zdjęcie swojej pracy i przysyłacie na naszego maila redakcja.violettapl@gmail.com, w temacie wpisując Akcja dla Diego

A oto przykłady życzeń:
1. ¡FELIZ CUMPLEAÑOS Diego! (lub skrócona tego wersja "FELIZ CUMPLE") - Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Diego, Sto lat Diego.
2. TE DESEO TODA LA FELICIDAD EN ESTE DIA ESPECIAL. - Życzę ci wszystkiego, co najlepsze w tym szczególnym dniu.
3. ESPERO QUE TODOS TUS DESEOS SE HAGAN REALIDAD. ¡FELIZ CUMPLEAÑOS diego! - Mam nadzieję, że wszystkie twoje marzenia staną się rzeczywistością. Wszystkiego najlepszego Diego!
4. TE DESEO TODA LA FELICIDAD QUE ESTE DIA PUEDA TRAER. ¡QUE TENGAS UN EXCELENTE CUMPLEAÑOS diego! - Życzę ci wszystkiego najlepszego, co mógłby przynieść ten dzień. Abyś miał genialne urodziny, Diego!


Oczywiście nie zapomnijcie o polskim akcencie! Możecie dopisać nasze sztandarowe"POLONIA TE AMA" (Polska cię kocha), bądź "BESOS DESDE POLONIA" (Całusy z Polski), lub dodać zdjęcie z flagą Polski. Dobrą opcją jest też zmiana ikonki na Twitterze na biało-czerwony motyw ;) Starajcie się wykonać pracę estetycznie i oryginalnie, najlepiej własnoręcznie, ale przyjmiemy również wersje komputerowe. NIE ZAPOMNIJCIE O POLSKIM AKCENCIE!

Swoje prace możecie przesyłać dziś do godziny 19:15. Rok temu też była organizowana dla niego akcja więc jeśli macie na komputerze zdjęcia, które brały w niej udział możecie również je wysłać :)


A oto stworzony przez nas filmik z Waszymi pracami! Możecie spamować nim do aktora na Twitterze ;) Oto link [klik]


Podoba Wam się? Wysłaliście już życzenia Hiszpanowi?

32 komentarze:

  1. Mogę wysłać 2 albo 3 zdjęcia ? Bo wtedy by było ich więcej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam dzisiaj urodzinki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie wszystkiego najlepszego ;)

      Usuń
    2. Hej Patka! Może nie na temat, ale kiedy będzie nowy rozdział na twoim blogu?

      Usuń
    3. Ja mam wtedy gdy ma Mechi xd

      Usuń
    4. Zazdroszczę anonimku ! <3

      Usuń
    5. NO właśnie kiesy bd rozdział patka?

      Usuń
  3. Uuu to biorę się do roboty!!<3

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież on już jutro ma te urodziny!! Jakby chodziło o Tini albo o Jorge to byście zrobili im tą akcje 2 tygodnie wcześniej. -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesz się,że wgl zrobiły akcję.

      Usuń
    2. zgadzam się, chociaż wolę Tini i Jorge od Diega, ale też go lubię to zgadzam się z kom. wyżej

      Usuń
    3. Imię Diego się nie odmienia!!! Muzyka i inni to nie jest imię Leon czy Violetta.

      Usuń
  5. Szkoda że taki krótki czas :'( akurat jestem na wyjeździe i nie dam rady przesłać zdjęcia :'(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, że wyślę zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam urodziny 2 dni przed lodo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tego samego dnia co Lodo :D

      Usuń
    2. A ja dzień przed Cande :D xD

      Usuń
    3. A ja mam urodziny bodajże jeden dzień po Jorge. :3333 :d

      Usuń
    4. ja mam urodziny 10 dni po tini urodzinach

      Usuń
  8. Uhuhu szykuje się romantyczny wieczór z Clarą <33 DIELARI ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. sorry że mówię na inny temat, ale marianna udostępniła na twitterze link z którego można głosować na Tini

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonim wyżej ma racje to Latin Music Italian
    Awards 2014 tu jest link linkis.com/wordpress.com/j5vt6

    OdpowiedzUsuń
  11. Post spoko, ale mogłybyście napisac te dwa streszczenia odcinków? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Diegus ma urodzinyyyyyyy! ♥♥♥
    Trzeba spamowac :3

    A tak w ogóle zrobicie post o wyjeździe Ruggero i Damiena do Bariloche? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Transmisja z dwóch koncertów Violetty w Atlas Arenie w Łodzi będzie można oglądać na żywo tutaj: http://xbf.lt/violetta

    OdpowiedzUsuń