Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

6.11.2014

[Gadżety] Vilovers 4ever

[Gadżety] Vilovers 4ever

Nie ukrywajmy, kwestia muzyczna zdecydowanie dominuje w fioletowym świecie. Sam krążek GMC we Włoszech pozostawił 5SOS na drugim miejscu tym samym zajmując najwyższe podium. We Francji tak samo. Piosenki wpadają fanom w ucho, dlatego producenci ani na chwilę nie oszczędzają naszych portfeli. Tym razem jednak mamy do czynienia z rozszerzeniem.

Bezpośredni odnośnik do obrazka
Płyta we Włoszech będzie dostępna od 25 listopada, co w niej znajdziemy?

Wszystkie piosenki z "Gira Mi Canción", do tego wersje karaoke + "Quanto amore nell'aria", czyli śpiewane po włosku "Amor en el aire" przez Jorge klik + 5 niepublikowanych piosenek z 2 sezonu, a to wszystko w dwupaku. 
Fani będą ją mogli nabyć w sklepach muzycznych, Disney Store oraz iTunes.

Już sam tytuł krążka "V - lovers 4ever" zapewne wszystkich przyprawia o niezbyt przyjemne emocje. Kolejne przypomnienie nam o tym, że niebawem nasza przygoda z V. dobiegnie końca, co oczywiście nie oznacza, że my nie możemy dalej pielęgnować fandomu.

Jest to pierwsze z wielu rozszerzeń, które ujrzymy jeszcze nie raz tak jak w przypadku "Hoy Somos Mas". Dla jednych prawdziwa gratka, dla drugich kolejna szansa, aby wyłudzić od nas kase. Osobiście, jeśli się już u nas pojawi to raczej się na nią nie skuszę, wolę poczekać na"Amigos hasta el final" w sieci i być może później na półkach sklepowych.

Co sądzicie? Skusicie się?

24 komentarze:

  1. Ja też poczekam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedyne co mnie zachęca to okładka,nic pozatym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie kupię ;).Posłucham sobie piosenek na YouTube szkoda kasy ;). Oczywiście nie hejtuje Viletty bo sama jestem V-lover <3.

    OdpowiedzUsuń
  4. * Violetty! Sorry za ten błąd,ale się śpieszyłam z tym komentarzem :).A tak w ogóle to ja nie kupię płyty bo szkoda kasy przecież można sobie wszystkich piosenek na YouTube albo na Iphone'ie (Ja mam Iphona <3,ale dla innych do na zwykły telefon :D).To tylko wyciąganie kasy od fanek :)...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno zakupię <3
    Muszę mieć. Okładka cholernie przyciąga. Będzie cudownie wyglądać na mojej półce c:
    Gorzej z antyfanami Leonetty xD Kupić płytę i mieć ich na okładce :D
    Brakuję tylko Mechity na okładce ^^

    Pozdrawiam c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto jest antyfanem tej pary, nie jest fanem serialu- koniec, kropka! Przecież to by ich tak męczyło, każdy odcinek, w którym są zakochani. Stwierdzam, że ta część komentarza jest mało logiczna, bez urazy. Chociaż mogą być osoby, które to oglądają i są antyLeonetta, ale raczej V-lovers nie są ;)

      Usuń
    2. Anonimk serio? Ja jakoś Leonetty nie kocham, a V-lovers jestem od początku ;)

      Usuń
    3. Nie zgadzam się anonimku.Ja nie cierpię prawdę mówiąc Leonetty,nie potrafię ich polubić.Jednak uwielbiam oglądać Violettę,ponieważ ciekawią mnie wszystkie inne wątki:) I jestem v-lovers!

      Usuń
    4. No widzisz ja nienawidzę Leonetty. Nienawidzę ! Mimo to wytrzymuję i kocham serial calym sercem, gdybyś widziała mój pokój albo porozmawiala ze mna chwilke :p
      Koniec kropka ! Rozwaliło mnie to , nie powiem ... ^^

      Usuń
  6. Ja nie kupuję :)
    Poczekam na Amigos hasta el final <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy powracają nowe odcinki violetty po hiszpansku ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupię Amigos... Tej raczej nie

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieje że skuszą się jeszcze na kolejny sezon bo odkąd skończyli nagrywać 3 sezon jakoś tak nudno się zrobiło niestety... ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. PŁYTA WE WŁOSZECH BĘDZIE DOSTĘPNA....
    Czyli nie wiadomo czy będzie w Polsce...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy poleci 3 sezon?

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja już się martwię, że to jest ta druga płyta, a ahef to po prostu fake :c

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na pewno kupię. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ja też poczekam mam już gmc w domu i nie chcę kupować dwa razy tego samego więc poczekam

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak myślicie, będą bilety na VL w Empiku?

    OdpowiedzUsuń