Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

4.02.2015

[ciekawostki] Początek Lodovica World Tour

[Ciekawostki] Początek Lodovica World Tour

Niedawno Lodo Comello przestał obowiązywać kontrakt i dziewczyna postanowiła zakasać rękawy i wziąć się do pracy związanej z własną trasą koncertową. Mogła wybrać ViolettaLive, ale najwidoczniej serce podpowiedziało jej, że powinna zacząć solową karierę. Wczoraj ukazała się druga płyta dziewczyny, którą możecie przesłuchać tutaj. W rozwinięciu znajdziecie natomiast kilka ciekawostek o trasie koncertowej.


Pierwszy koncert miał miejsce w Rzymie pierwszego lutego. Przez cały ten miesiąc jak i następny Lodovica będzie koncertować w swojej ojczyźnie. Odwiedzi piętnaście włoskich miast a następnie uda się do Paryża. Są to potwierdzone przez nią terminy i jak zaznaczyła są one pierwszymi, dlatego nie powinniśmy się martwić brakiem obecności naszego kraju, gdyż ukaże się na następnych listach. Poza tym w ostatnim wywiadzie jakiego udzieliła potwierdziła przyjazd do Polski.


Podczas niedzielnego występu Lodo kilka razy zmieniła strój, co możecie zaobserwować na poniższych filmikach. Zaprezentowała nam piosenki z obu płyt oraz zaśpiewała "Aprendi a decir adios", "Veo veo".

Bezpośredni odnośnik do obrazka

 

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Bezpośredni odnośnik do obrazka Bezpośredni odnośnik do obrazka

Crazy Love


I Only Want To Be With You


Otro Día Mas


La Cosa Mas Linda


Veo Veo


Historia Blanca


 Il Mio Amore Appeso A Un Filo


Aprendi A Decir Adios


Un Posto Libero


Ci Vediamo Quando E' Buio


Początek show


Co sądzicie o tym wydarzeniu? Czekacie już na koncert(y) w Polsce?

18 komentarzy:

  1. KOCHAM JA ♥♥♥ fajie ze zaspiewala pioseki z violetty

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Kiedy tłumaczenie odc 77? :)

      Usuń
    2. Przyłaczam się do pytania odnoście tłumaczenia :)

      Usuń
  3. Napiszecie kiedy bilety?

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak serio? Myślałam, że będzie gorzej, ale jak widać bardzo się pomyliłam! Najpierw byłam trochę skołowana, ale teraz już na 100% wiem, że chcę iść na koncert Lodo <3 I oczywiście cieszy mnie obecność Aprendi a decir adios :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na koncerty w Polsce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lodo ma śliczny głos. ;3 Widać, że lepsza atmosfera niż na Violetta Live xD

    OdpowiedzUsuń
  7. czy Lodo wspominała coś o tym, że zamierza wybrać się do UK? Do Londynu?

    OdpowiedzUsuń
  8. ieszę się, że odpuściłam sobie ViolettaLive i zdecydowałam się na koncert Lodo. Jak wspomniała jakaś osoba wyżej na LT panuje o wiele lepsza atmosfera, taja rodzinna. :)
    Jestem pod dużym wrażeniem występu Lodo i przebiegu całego koncertu.
    Musimy zroboć coś żeby Lodovica najlepiej zapamiętała Polskę. Już się nie mogę doczekać. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. powoli zaczynam zalowac ze ide na VL :( widac ze na LT PANUJE LEPSZA ATMOSFERA :)

    OdpowiedzUsuń
  10. powoli zaczynam zalowac ze ide na VL :( widac ze na LT PANUJE LEPSZA ATMOSFERA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam pytanie czy dodacie streszczenia odcinków Violetty no bo już czwartek :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie kupiłam biletów na VL, bo wiedziałam że jak Lodo by była w Polsce to bym pojechała <3 I zastanawiam się na tym gdzie pojechać xD zapraszam : vlovers-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Violetta Polska prosze o szybka odpowiedz kto towarzyszyl Lodo przy La cosa mas linda ???

    OdpowiedzUsuń