Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

6.07.2015

[Violetta Live] Koncerty w Europie - kiedy i gdzie?

[Violetta Live] Koncerty w Europie - kiedy i gdzie?

Czy zastanawialiście się kiedyś gdzie zawita trasa Violetta Live? Sądzę, że tak, ale informacje jakie mogliście znaleźć na ten temat mogły pochodzić z różnych źródeł - zarówno tych wiarygodnych, jak i tych które mogą wzbudzać nasze wątpliwości. Chciałabym wam przedstawić post, w którym będziecie mogli sprawdzić, gdzie i kiedy zawita fioletowe tornado w ostatniej trasie po Europie. Zapraszam ;)


BELGIA (16 SIERPNIA 2015)
#Antwerpia - koncert odbędzie się o godzinie 18.00
- Koncert został przełożony na październik, dokładna data jeszcze nie znana!

Bezpośredni odnośnik do obrazka


POLSKA (22 - 26 SIERPNIA 2015)
#Warszawa (22.08) godzina 19.00
#Kraków (25.08) godzina 19.00 i (26.08) godzina 19.00



WĘGRY (29 - 30 SIERPNIA 2015)
#Budapeszt (29.08 - 30.08) pierwszy dzień godzina 14.30 i 19.30, a w drugi 19.30



NIEMCY (1 WRZEŚNIA 2015)
#Norymberga - godzina 18.00



RUMUNIA (2 WRZEŚNIA 2015)
#Bukareszt - godzina 19:30




AUSTRIA (5 WRZEŚNIA 2015)
#Wiedeń - godzina 19.00

Bezpośredni odnośnik do obrazka


WŁOCHY (11 - 13 WRZEŚNIA 2015)
#Werona (11.09) godzina 21.00
#Pesaro (13.09)

Bezpośredni odnośnik do obrazka


FRANCJA (15 WRZEŚNIA - 23 WRZEŚNIA 2015)
#Paryż (15.09 - 16.09)
#Nantes (19.09 - 20.09)
#Bordeaux (22.09 -23.09)



NIEMCY (26 WRZEŚNIA - 27 PAŹDZIERNIKA 2015)
#Stuttgart (26.09) godzina 18.00
#Berlin (13.10) godzina 18.00
#Oberhausen (17.10) godzina 18.00
#Kolonia (20.10) godzina 18.00
#Hamburg (23.10) godzina 18.00
#Frankfurt nad Menem (27.10) godzina 18.00



FRANCJA (31 PAŹDZIERNIKA DO 1 LISTOPADA 2015)
#Nicea

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Post w razie potrzeby będzie aktualizowany. Czy wybieracie się na któryś z koncertów? Piszcie pod postem - może akurat się spotkamy :)

70 komentarzy:

  1. 25 sierpnia, Kraków <3 Kto też idzie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również się pojawię :D

      Usuń
    2. Ja tez 25 !!! O matko , dziewczyny zorganizujmy coś <3 spotkajmy się!

      Usuń
    3. Ja też idę :) Jestem za, spotkajmy się :D

      Usuń
    4. No to musimy pomyśleć nad tym... bo w sumie warto się spotkać :D myślałam by zorganizować rozmowę na hangout, ale nie wiem czy wszyscy to mają... pozostaje jeszcze np. nowa grupa zamknięta na fb... Macie jakieś inne pomysły?

      Usuń
    5. Mam i hangouts i FB, więc mi to obojętne ^^

      Usuń
    6. Ask? :) A jakie macie miejsca?

      Usuń
    7. Sektor C2 miejsc nie pamiętam xd

      Usuń
    8. Ja też kto sektor C1 ??? ♥

      Usuń
    9. Mamy już konfe, są w niej osoby które jadą 25 na koncert :))

      Usuń
    10. Kochane, a jest tu może ktoś z sektoru C3? <3 Chętnie się spotkam!

      Usuń
    11. ja też ide xd
      ja pisze na kompie tatyv dla tego jest imie menski

      Usuń
  2. 25 sierpnia, Kraków <3 Kto też idzie? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaa <3 bardzo się cieszę, że mogę napisać do kogoś kto w tym dniu rownież będzie na koncercie ! Zorganizujmy cos ;**

      Usuń
    2. Ja idę :) Jakie miejsca?

      Usuń
  3. Kto idzie do Warszawy? Jakie miejsca? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Idę drugi raz do Warszawy,bo byłam już w Łodzi. Z kim się widze? :D
    PS. Kiedy akcje na koncert w Wawie?

    OdpowiedzUsuń
  5. 25 sierpień <33 Nie mogę uwierzyć, że tak niewiele już zostało <33A tak poza tym, bardzo chciałabym spotkać kogoś z redakcji :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. STOP! Czegoś nie zrozumiałam... Czyli koncerty w Polsce będą pierwszymi?

      Usuń
    2. Madzik to my się chyba zobaczymy ;)

      Usuń
    3. Ale czad! Pierwsze koncerty *.*

      Usuń
    4. #Madzik a jakie masz miejsca? Płyta, trybuny, M&G?

      Usuń
    5. Nie no co ty, nie jestem taka bogata żeby pozwolić sobie na M&G ;) Jadę razem z przyjaciółką, trybuny, sektor A5, rząd 19 miejsca 2 i 3 :DD Tak bardzo się cieszę, że aż zapamiętałam dokładne miejsca :3 A wy jakie macie miejsca? :pp

      Usuń
    6. Sektor a4 , rząd 13 miejsce 7 i 8

      Usuń
  6. Też idę na 25 sierpnia !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja 26 sierpnia :) Będą jakieś specjalne akcje ? Ostatni koncert obsady ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. To w Niemczech bd aż miesiąc ? Serio ??? Tych organizatorów coś poje**ło ? Co oni tyle bd robić... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale długo! ;/
      Podejrzewam, że po 26 września będą mieli "wakacje" ;)
      Ale i tak będę długo ;/

      Usuń
  9. Czyli jednak koncerty w Polsce będą pierwszymi w Europie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A kiedy będą akcje na VL?

    OdpowiedzUsuń
  11. Warszawaaa. Bynajmniej ja tam jadę ;3
    Ktoś jeszcze? ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też będę w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kto Kraków 26 sieronia? Ja mam Płyta - Sektor PB1, Rząd: 8, Miejsce: 16 ktoś blisko?

    OdpowiedzUsuń
  14. ŁOŁ koncerty w Polandzie pierwszymi? Jeah . Kto wybiera się do Krakowa we wtorek (25 sierpnia) ? Bo ja tak

    OdpowiedzUsuń
  15. ŁOŁ koncerty w Polandzie pierwszymi? Jeah . Kto wybiera się do Krakowa we wtorek (25 sierpnia) ? Bo ja tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja :) Jakie masz miejsca?
      Marcelina Drb

      Usuń
  16. Tego jeszcze nie wiadomo czy w Polsce będą pierwsze, mogą dodać Hiszpanię,a w tym Bilbao i Valencie. I mały błąd jest koncert w Norynberdze został odwołany.

    OdpowiedzUsuń
  17. to w końcu w Polsce jest pierwszy koncert czy jak? xD bo ja nie ogarniam , proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, w Belgii przełożyli, więc my pierwsi :P

      Usuń
  18. Kto będzie ze mną 26 sierpnia w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kto będzie ze mną 26 sierpnia w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. tini i peter wrócili do siebie ? bo widziałam zdj z 4 lipca jak się przytulają!

    OdpowiedzUsuń
  21. W Norymbergu niemal koncertu. Zostal odwolany. A w innych niemieckich miastach zostaly dadane. (Sorry ale jestem z niemiec i pisze z kompa) ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://disneychannel.de/violettalive Tu jest Link

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile mają Niemcy i Francja koncertów! Byłam już na VL w Łodzi, choć nie ukrywam, że chciałbym jeszcze raz. Było cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej koncert 25 byda

    OdpowiedzUsuń
  25. Jadę 26. Czy ktoś wie, gdzie znajdę link do wydrukowania zgody, ponieważ nie mam jeszcze 18 lat, a moja kuzynka również?

    OdpowiedzUsuń
  26. Kto idzie na koncert w Berlinie? Ja idę i tak się zastanawiam czy będą jakies polki hahaha

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja idę 22 sierpnia i mam M & G :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda, że nie ma koncertów w Wielkiej Brytanii ;( Jednak nie zobaczę obsady na żywo ;(

    OdpowiedzUsuń
  29. Zamiast w w Niemczech aż miesiąc koncertów mogli by to podzielić też na inne kraje :( Ale u nas w sumie będą tydzień. Przynajmniej tyle :) ( Muszę w tedy jechać do Niemczech XD

    OdpowiedzUsuń
  30. 22 .08 Warszawie na koncercie violetty

    OdpowiedzUsuń