Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

21.04.2013

Zdjęcia: przygotowania do drugiego sezonu

Oto obiecana notka. Przepraszam, że później nisz napisałam, ale później wróciłam do domu, niż myślałam. A  więc mam dla was sporo zdjęć i trochę filmików.


1. Przygotowania Violetty.

2. Diego i Marco - Yo soy asi - odcinek 13

3. https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=liCDj6YKxB0





Nienawidzę go! 
Moje mięcho... Mrrr..Kocie. *.*
Lady.Cuks

15 komentarzy:

  1. 2 i 4 fotka mnie powalił! Też nienawidzę Diego! A w ostatnie zdjęcia Jorge mogę się gapi godzinami! Chce, żeby był moim chłopakiem! Ja to mam wyobreaźnie! Kocham Jorge a nienawidzę Stephanie ( dziewczyna Jorge )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaak to? Czy to ntylko se jeśli na serio są razem będę skakać po pokjoju. Ale na 100% to tylko plotki :D

      Usuń
    2. Niee,on nie jest z Tini. Dziewczyną Jorge jest Stephie Camarena. Jest z nią już 7 lat. Ale skoro jest szczęśliwy.. ;-;

      Usuń
  2. Przez chwilę myślałam, że nienawidzisz Jorge :) Fajnie, że dodałaś tyle fotek. A mogłabyś zrobić OBSZERNIEJSZĄ notkę o Leonetcie??? BYŁO BY SUUUUUUUUUUUUUUUUUUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będę miała czas to zrobię. :)
      Zapraszam na blog z opowiadaniami : http://violetta-moja-historia.blogspot.com/

      Usuń
  3. Super notka, też nienawidzę Diego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja teżnie nawidzę Diego super zdjęcia a najbardziej podoba mi się ten gif.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja teżnie nawidzę Diego super zdjęcia a najbardziej podoba mi się ten gif.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na 3 zdjęciu przed Fran kto stoi ? xD Jak ja kocham Jorga <3 ;* :3 :#

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej chyba chodzi o Larę. Pojawi się ona w 2 sezonie i będzie próbowała zdobyć León'a. A co do Jorge to nie byłabym pewna czy odmienia się jego imię..

      Usuń
  7. Mm.. Jorge <3 fajna notka ;) więcej Leonetty ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Jorge Blanco jest fajny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też nienawidzę Diego ! Lara też jest głupia ! Na Tomasa mówię Sromas i co mnie to , Ludmiła mówi zawsze na niego Tomi , a ja Sromi ! XD Leonetta forever :* I Love Leon i Violetta :* ღ Leon i Viola ღ

    OdpowiedzUsuń