Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

20.07.2013

Czas na autografy, czyli jak podpisują się gwiazdy z "Violetty"

Czas na autografy, czyli jak podpisują się gwiazdy z "Violetty"
Znalazłam kilka zdjęć z autografami:Martiny, Jorge'a, Mercedes, Pablito, Diego, Lodovici, Candelarii i Clary. Kto waszym zdaniem pisze najlepiej? Jak dla mnie najtrudniej rozczytać jest się z podpisu Diego, potem Jorge'a a na koniec ewentualnie Martiny,. chociaż tutaj jest dużo prościej :)

EDIT: JEŚLI POJAWIA SIĘ JESZCZE JAKIEŚ DODAM JE NA PEWNO :)

Martina:

 
Mercedes:




Jorge:



 
KLIKNIJCIE, ABY OBEJRZEĆ DALEJ




Candelaria:
6f428714000b86dd51d8305c.png

Lodovica :


897f76cb002797e851d83056.jpg

Clara:


     2546484f000cddde51d83072.jpg

Diego:
7b6f0c2d0028961451d8306e.jpg


40 komentarzy:

  1. Nie zostanę popularną aktorką ;( Mam brzydki pismo! :( Jak coś to żartuję sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z Tini, Mechi, Lodo, Cande, Jorge, Facu, Diego z koncertu we Włoszech :* !

      Usuń
    2. No...Bo ktoś ci uwierzy

      Usuń
    3. No... Właśnie.

      Usuń
    4. A skąd możecie to wiedzieć czy pisze prawdę czy nie? Może ma, nie wszyscy Polacy mieszkają w Polsce...

      Usuń
  2. jej, żebym ja miała ich autografy to chyba bym była w siódmym niebie. /)^3^(\

    heh, może kiedyś się uda,ale wątpliwa sprawa. ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam od diego,leona,vilu,fran,angie i ludmi ♥♥♥

      Usuń
    2. ja mam autografy z koncertu : Camili , Daiega , Violetty , Fran , Ludmi i Leona

      Usuń
    3. jaka farciara jestes a widziałaś ich na zywo ???????????????????????????

      Usuń
    4. tak widziałam ( daje sowo )

      Usuń
    5. ciekawe z kąd masz autograf angie ? ;D

      Usuń
  3. ciasteczkowy potwór21 lipca 2013 13:41

    Najlepiej podpisują się: Tini, Lodo i Mercedes. No i jeszcze Jorg

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba autograf Jorge. Wgl większość facetów pisze jak kura pazurem, ale Jorge ma wyjątkowo ładny charakter pisma, zwłaszcza tutaj: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/p480x480/526528_466907156697324_450777811_n.jpg
    <3 <3 <3
    Ile ja bym dała, żeby mieć ich autografy... Zazdroszczę wszystkim, którzy mogą ich spotkać gdzieś na ulicy, zrobić sobie z nimi zdjęcie, zdobyć autograf, być na koncertach, promocjach itp.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez bardzo chciała bym mieć autograf jorge i tini ale tak się składa że moi rodzice powiedzieli że pojade do włoch i moze spotkam fede oczywiście jak wróci z argentyny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz uwarznie na tem kom Rugerro nie włoch nie Fede i we Włoszech to ty go nie znajdziesz już prędzej w Hiszpani lub w Argentynie .Dowiec sięcps naj pierw o boharterach serialu a pitem pisz ....

      Usuń
    2. Anonimowy: Fede to Włoch!

      Usuń
    3. Właśnie, że Rugerro to Włoch. Czytajcie uważnie posty!!!

      Usuń
  6. Ja mam autografy. Ale z Violetty to tylko mam Martiny, Pabla, i Jorga. Reszta z takich gwiazd jak Rihanna, 1D, Ross Lynch itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, gdzie kupiłaś ? Bo ja mam gazecie BRAVO.A proszę, dodacie coś o Candelarii Molfese (Camilli Torres)

      Usuń
  7. A dodasz autograf Alby Rico (Naty)?

    OdpowiedzUsuń
  8. A dodacie coś więcej o Candelarii (Camilli) ? /Candelaa <33 (Mój podpis w komentarzach)

    OdpowiedzUsuń
  9. czesc mam na imie stella (jestem polką) niezgadniecie w tamtym roku 2012 bylam na koncrcie w hiszpani w luna parku mam autografy postaci w moim pamietniku z violetta genialni są na zywo pozdrawiam stellina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tu stella na koncercie violetty

      Usuń
  10. A dodaj Maxiego ( Facundo Gambande) ~Tini

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam te autografy wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja najbardziej na całym świecie chciała bym mieć autograf violetty

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting blog! Is your theme custom made or did you download it
    from somewhere? A theme like yours with a few simple tweeks would really make my
    blog stand out. Please let me know where you got your theme.
    Thank you

    Also visit my website; best for fat loss

    OdpowiedzUsuń
  14. I wanted to thank you for this fantastic read!!
    I definitely loved every little bit of it. I have got you bookmarked to look at new things you
    post…

    Here is my blog post; home repair nightmares

    OdpowiedzUsuń
  15. Daj autograf Facu!! Jorguś, Tinisia, A FACU? ALBA?!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hiya! Quick question that's completely off topic.
    Do you know how to make your site mobile friendly?
    My site looks weird when browsing from my iphone4. I'm trying
    to find a theme or plugin that might be able to
    fix this issue. If you have any suggestions, please share.

    With thanks!

    My blog: inspection brooklyn ()

    OdpowiedzUsuń
  17. Une fοis de plus un rticle véritablement instгuctif

    Feeel free to visit my blog post: vidéo érotique gratuite

    OdpowiedzUsuń
  18. Też bym chciała je miec ale to niestety niemożliwe! :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niedługo jadę do Łodzi na koncert i nie mogę się doczekać:-D

    OdpowiedzUsuń
  20. A czy wiesz jak zdobyć adres ich wszystkich ? ? ? Bo ja ciągle szukam i szukam i nie mogę znaleźć ! Byłabym wdzięczna :) Bardzo mi na tym zależy .

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam Tini Lodo Mechi i Cande a nie z Violetty to mam Ewy Farny Margaret i Taylor Swift

    OdpowiedzUsuń
  22. Błagan dziewczyno chcę kupić autograf tini zabije się proszeeeee

    OdpowiedzUsuń
  23. Great info. I love all the posts, I really enjoyed, I would like more information about this, because it is very nice., Thanks for sharing.
    Signature:
    i like play happy wheels games online and play games happy wheels demo full

    OdpowiedzUsuń