Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

20.07.2013

Czas na autografy, czyli jak podpisują się gwiazdy z "Violetty"

Czas na autografy, czyli jak podpisują się gwiazdy z "Violetty"
Znalazłam kilka zdjęć z autografami:Martiny, Jorge'a, Mercedes, Pablito, Diego, Lodovici, Candelarii i Clary. Kto waszym zdaniem pisze najlepiej? Jak dla mnie najtrudniej rozczytać jest się z podpisu Diego, potem Jorge'a a na koniec ewentualnie Martiny,. chociaż tutaj jest dużo prościej :)

EDIT: JEŚLI POJAWIA SIĘ JESZCZE JAKIEŚ DODAM JE NA PEWNO :)

Martina:

 
Mercedes:




Jorge:



 
KLIKNIJCIE, ABY OBEJRZEĆ DALEJ




Candelaria:
6f428714000b86dd51d8305c.png

Lodovica :


897f76cb002797e851d83056.jpg

Clara:


     2546484f000cddde51d83072.jpg

Diego:
7b6f0c2d0028961451d8306e.jpg


37 komentarzy:

  1. Nie zostanę popularną aktorką ;( Mam brzydki pismo! :( Jak coś to żartuję sobie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam z Tini, Mechi, Lodo, Cande, Jorge, Facu, Diego z koncertu we Włoszech :* !

      Usuń
    2. No...Bo ktoś ci uwierzy

      Usuń
    3. No... Właśnie.

      Usuń
    4. A skąd możecie to wiedzieć czy pisze prawdę czy nie? Może ma, nie wszyscy Polacy mieszkają w Polsce...

      Usuń
  2. jej, żebym ja miała ich autografy to chyba bym była w siódmym niebie. /)^3^(\

    heh, może kiedyś się uda,ale wątpliwa sprawa. ;__;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam od diego,leona,vilu,fran,angie i ludmi ♥♥♥

      Usuń
    2. ja mam autografy z koncertu : Camili , Daiega , Violetty , Fran , Ludmi i Leona

      Usuń
    3. jaka farciara jestes a widziałaś ich na zywo ???????????????????????????

      Usuń
    4. tak widziałam ( daje sowo )

      Usuń
    5. ciekawe z kąd masz autograf angie ? ;D

      Usuń
  3. ciasteczkowy potwór21 lipca 2013 13:41

    Najlepiej podpisują się: Tini, Lodo i Mercedes. No i jeszcze Jorg

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się bardzo podoba autograf Jorge. Wgl większość facetów pisze jak kura pazurem, ale Jorge ma wyjątkowo ładny charakter pisma, zwłaszcza tutaj: https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/p480x480/526528_466907156697324_450777811_n.jpg
    <3 <3 <3
    Ile ja bym dała, żeby mieć ich autografy... Zazdroszczę wszystkim, którzy mogą ich spotkać gdzieś na ulicy, zrobić sobie z nimi zdjęcie, zdobyć autograf, być na koncertach, promocjach itp.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tez bardzo chciała bym mieć autograf jorge i tini ale tak się składa że moi rodzice powiedzieli że pojade do włoch i moze spotkam fede oczywiście jak wróci z argentyny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popatrz uwarznie na tem kom Rugerro nie włoch nie Fede i we Włoszech to ty go nie znajdziesz już prędzej w Hiszpani lub w Argentynie .Dowiec sięcps naj pierw o boharterach serialu a pitem pisz ....

      Usuń
    2. Anonimowy: Fede to Włoch!

      Usuń
    3. Właśnie, że Rugerro to Włoch. Czytajcie uważnie posty!!!

      Usuń
  6. Ja mam autografy. Ale z Violetty to tylko mam Martiny, Pabla, i Jorga. Reszta z takich gwiazd jak Rihanna, 1D, Ross Lynch itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, gdzie kupiłaś ? Bo ja mam gazecie BRAVO.A proszę, dodacie coś o Candelarii Molfese (Camilli Torres)

      Usuń
  7. A dodasz autograf Alby Rico (Naty)?

    OdpowiedzUsuń
  8. A dodacie coś więcej o Candelarii (Camilli) ? /Candelaa <33 (Mój podpis w komentarzach)

    OdpowiedzUsuń
  9. czesc mam na imie stella (jestem polką) niezgadniecie w tamtym roku 2012 bylam na koncrcie w hiszpani w luna parku mam autografy postaci w moim pamietniku z violetta genialni są na zywo pozdrawiam stellina

    OdpowiedzUsuń
  10. A dodaj Maxiego ( Facundo Gambande) ~Tini

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam te autografy wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja najbardziej na całym świecie chciała bym mieć autograf violetty

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting blog! Is your theme custom made or did you download it
    from somewhere? A theme like yours with a few simple tweeks would really make my
    blog stand out. Please let me know where you got your theme.
    Thank you

    Also visit my website; best for fat loss

    OdpowiedzUsuń
  14. Daj autograf Facu!! Jorguś, Tinisia, A FACU? ALBA?!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bym chciała je miec ale to niestety niemożliwe! :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja niedługo jadę do Łodzi na koncert i nie mogę się doczekać:-D

    OdpowiedzUsuń
  17. A czy wiesz jak zdobyć adres ich wszystkich ? ? ? Bo ja ciągle szukam i szukam i nie mogę znaleźć ! Byłabym wdzięczna :) Bardzo mi na tym zależy .

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam Tini Lodo Mechi i Cande a nie z Violetty to mam Ewy Farny Margaret i Taylor Swift

    OdpowiedzUsuń
  19. Błagan dziewczyno chcę kupić autograf tini zabije się proszeeeee

    OdpowiedzUsuń
  20. Great info. I love all the posts, I really enjoyed, I would like more information about this, because it is very nice., Thanks for sharing.
    Signature:
    i like play happy wheels games online and play games happy wheels demo full

    OdpowiedzUsuń