Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

6.08.2013

Zdjęcia: Martina Stoessel z fanami

Martina kocha każdego ze swoich fanów i chętnie na ich prośbę robi sobie z nimi zdjęcia. Tutaj macie kilka:

Martina Stoessel fotos con fans 1     Martina Stoessel fotos con fans 5
DALEJ



Martina Stoessel fotos con fans 2

Martina Stoessel fotos con fans 3

Martina Stoessel fotos con fans 4

Martina Stoessel fotos con fans 6

Martina Stoessel fotos con fans 7

Martina Stoessel fotos con fans 8

Martina Stoessel fotos con fans 9

Martina Stoessel fotos con fans

Martina Stoessel fotos con fans

15 komentarzy:

  1. 7 zdjecie xD. Ile ta dziewczyna ma wzrostu?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też patrze xD To tak dziwnie wygląda ;p

      Usuń
    2. Ta dziewczyna stoi a martina siedzi! ;D

      Usuń
  2. Też bym chciała mieć zdjęcie z martina

    OdpowiedzUsuń
  3. każdy by chciał mieć zdjęcie z martiną ale szanse na to są jak szukanie igły w stoku siana
    i ja też chcę wiedzieć ile ona ma wzrostu i tak wogóle lat?

    OdpowiedzUsuń
  4. A Pablo Espinosa to ma chyba urodziny 10 marca prawda? Bo ja czytałam że ma 10 marca urodziny i się bardzo ucieszyłam bo ja też mam urodziny 10 marca-NATALIA

    OdpowiedzUsuń
  5. 7 zdjecie xD. Ile ta dziewczyna ma wzrostu?! hmmm

    OdpowiedzUsuń
  6. polska rządzi !!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. wazy 52 kilo 165 wrzrostu hola qeell talll jaw wiem

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kims ze Polski nie robi fotek ale z BUENOS AIRES tak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no super zdjęcia też bym takie chciała jestem bez gaci i biegam po dworze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

    OdpowiedzUsuń