Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

9.08.2013

Tłumaczenie: Yo soy asi

Jak dla mnie ta piosenka jest FANTASTYCZNA. Mówi o wszystkim co czuje Leon i Diego do Violi. W tłum. piosenka nosi tytuł Jestem tu, według mnie nie pasuje za bardzo ,ale poza tym jest świetna ;) A wy co o niej myślicie?



Tłumaczenie:

 

Vilu -
Słyszę i czuję
Czuję się jaki masz zamiar
Szalony, szalony, szalony, Oo ...
Diego -
Rozumiem i czuję
Od złamanych serc
Jestem królem, I słońcem, król, król słońce Oo ...
Razem -
Usłysz mój utwór
Vilu -
Ty,  jesteś w sercu
Diego -
W moim tańcu twoim tempie
To sepancial
Razem -
Mój styl zwycięży
Diego -
Twoje stopy poruszają się w rytm muzyki
Wiem, że nie mogę pomóc
Vilu -
To jest jak skrzydła muchy
Razem -
Mój styl zwycięży


Ref
Vilu -
A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Wszystko się zmienia
Diego -
A ja jestem tu
Jeden rzut oka
Będziesz w moim sercu
Zawsze w mej miłości

Vilu -
Słyszę i czuję
Tysiąc motyli we mnie
Ale wiem ze jest dobrze
Diego -
Rozumiem i czuję
Jestem tu z tobą
Rozpocznie, rozpocznie, impreza rozpocznie się
Razem -
Usłysz mój utwór
Vilu -
Ty, co jest w sercu
Diego -
W moim tańcu twoje tempo
Specjalne
Razem -
Mój styl zwycięży
Diego -
Twoje stopy poruszają się w rytm muzyki
Wiem, że nie mogę pomóc
Vilu -
To jest jak latanie bez skrzydeł
Razem -
Mój styl zwycięży

Ref
Vilu -
A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Wszystko się zmienia
Diego -
A ja jestem tu
Jeden rzut oka
Będziesz w moim sercu
Zawsze o miłości

Diego Mowi - Lubisz
Jestem na tak


Leon "Ale"

Vilu -
Wszystko się zmienia, kiedy przychodzisz blisko mnie

Leon "Twoje oczy czują że
Jestem i
Latam, latam"

Vilu -
Twoja obecność w moim świecie musi się zakończyć
Diego -
Jesteś moją księżniczką
Powiem to pocałunkiem

Razem -
Usłysz mój utwór
Diego -
Twoje stopy poruszają się w rytm muzyki
Wiem, że nie mogę pomóc
Vilu -
To jest jak latanie bez skrzydeł
Razem -
Mój styl zwycięży

Ref
Vilu -
A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Wszystko się zmienia
Diego -
A ja jestem tu
Jeden rzut oka
Będziesz w moim sercu
Zawsze o miłości
Vilu -
A ja jestem tu
Moje życie jest szalone
Czuję się, jakbym tańczyła
Wszystko się zmienia
Diego -
A ja jestem tu
Jeden rzut oka
Będziesz w moim sercu
Zawsze o miłości


Tekst piosenki:


Vilu -
Escucha y siente
Sube el volumen vas a
Enloquecer, enloquecer, enloquecer, Oh...

Diego -
Entiende y siente
De corazones rotas
Soy el rey, yo soy el rey, soy el rey Oh...

Juntos -
Escucha mi cancion

Vilu -
Haz lo que te dicta el corazón

Diego -
En mi ritmo ponte a bailar
Esto es especial

Juntos -
Mi estilo te va a conquistar

Diego -
Tus pies ya se mueven al compas
Se que no lo puedes evitar

Vilu -
Es como sin alas volar

Juntos -
Mi estilo te va a conquistar

(ESTR.)
*
Vilu -
Y es que yo soy asi
Mi vida es alocada
Siento que voy a mil
Contigo todo cambia

Diego -
Y es que yo soy asi
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamorada
*

Vilu -
Escucha y siente
Mil mariposas hay dentro de mi
Si te acercas asi

Diego -
Entende y siente
Estoy aqui la fiesta
Va a empezar, va a empezar,
la fiesta va a empezar

Juntos -
Escucha mi cancion

Vilu -
Haz lo que te dicta el corazón

Diego -
En mi ritmo ponte a bailar
Esto es especial

Juntos -
Mi estilo te va a conquistar

Diego -
Tus pies ya se mueven al compas
Se que no lo puedes evitar

Vilu -
Es como sin alas volar

Juntos -
Mi estilo te va a conquistar

(ESTR.)
*
Vilu -
Y es que yo soy asi
Mi vida es alocada
Siento que voy a mil
Contigo todo cambia

Diego -
Y es que yo soy asi
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamorada
*

Diego -
Oye muñeca
Yo soy asi
Pregunta por ahi

Leon -
Pero contigo

Vilu -
Todo cambia,
Cuando te acercas a mi

Leon - Tu ojos me hacen sentir
Que estoy, Volando, volando

Vilu -
Tu precensia, mi mundo completa

Diego -
Te hare mi princesa
Hoy con un beso

Juntos -
Escucha mi cancion

Diego -
Tus pies ya se mueven al compas
Se que no lo puedes evitar

Vilu -
Es como sin alas volar
Mi estilo te va a conquistar

(ESTR.)
*
Vilu -
Y es que yo soy asi
Mi vida es alocada
Siento que voy a mil
Contigo todo cambia

Diego -
Y es que yo soy asi
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamorada

Vilu -
Y es que yo soy asi
Mi vida es alocada
Siento que voy a mil
Contigo todo cambia

Diego -
Y es que yo soy asi
Con solo una mirada
Vas a quedar de mi
Por siempre enamorada
*

8 komentarzy:

  1. ciasteczkowy potwór9 sierpnia 2013 21:03

    Nie lubię Diego w serialu ale w realu tak. Piosenka ŚWIETNA jest trochę jak poezja. Ogólnie super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM TEN PIOSENKĘ ♥♥♥♥
    DIEGO I VIOLĘ też ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ta piosenka jest świetna jedna z najlepszych w 2 sezonie
    PS.Wpadajcie do mnie plisss<333

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za skandal, tak malo Leona D:

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię Diega w serialu. Czemu oni musieli się pocałować na oczach całego świata! - Natalia

    OdpowiedzUsuń
  6. :( ja chce Leonette nie Diegonette

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlelsza piosenka <333 diego i violetta pasują do siebie *-* zajebiscie razem wyglądają <33

    OdpowiedzUsuń