Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

15.09.2013

Nowe filmy na kanale!


  Milens; 
  Wracamy do pracy nad filmikami, w ostatnim czasie nie byłam w stanie robić, ponieważ straciłam kontakt z Patką i internet za jednym zamachem (popsuty modem Cyfrowego Polsatu - ogólnie bardzo nie polecam firmy, pokusiłabym się o określenie- fajansiarze). Na dzisiaj dwa filmiki; króciutka, acz bolesna rozmowa Federico i Ludmiły, a także występ Francesci na karaoke, które nie mogliście się doprosić już nie wiadomo ile ;p Może was to ucieszy, ale leonetty chwilowo będzie niewiele - od ich akcentów coś mi rośnie na głowie, i podejrzewam diable rogi.

   Przypominam wam o moich prośbach, które służą tylko ułatwieniom. Znajdują się tu; *KLIK*


   A także, że prośby o inne filmiki macie składać w Tłumaczenie na Zamówienie *TNZ*


   Zapraszamy do subskrypcji i śledzenia nas na innych naszych kontach, znajdujących się w polu po prawej stronie;3


10 komentarzy:

  1. fajnie, że przetłumaczyłyście rozmowę Fede i Ludmiły ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fedemila? Mam już ze cztery filmiki ich w kolejce

      Usuń
  2. Tak *-* Dziękujemy :) i gratulacje 700 tysięcy wyświetleń !

    OdpowiedzUsuń
  3. "Klikac i czytac" Moze nie rozkazujcie jak ktos bedzie mial ochote to przeczyta!

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się te reklamy nie wyświetlają

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 mnie za bardzo nie interesuje a 2 już oglądałam ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki śliczne, tylko szkoda że Fedemiła się rozpada :(

    OdpowiedzUsuń
  7. czemu?? ja się pytam czemu oni??? :( przecież oni byli najlepszą parą w tym serialu dlaczego oni???????

    OdpowiedzUsuń
  8. czemu?? ja się pytam czemu oni??? :( przecież oni byli najlepszą parą w tym serialu dlaczego oni???????

    OdpowiedzUsuń