Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

13.09.2013

Nowy pocałunek

Odcinek 64; "Drugi pocałunek".

Jeśli jeszcze ktoś nie wie, tak brzmi właśnie tytuł tego odcinka drugiego sezonu. Ta informacja pochodzi z listy, zamieszczonej na tumbirze Teddy, spisanej w języku brazylijskim.

Drugi człon brzmi "Piosenka". Występuje on w zasadzie w każdym tytule, chociaż jedna z askowiczek zwróciła mi uwagę, że prawdopodobnie chodzi o Nuestro Camino.


O kogo może chodzić?
Federico i Ludmiła, Leon z Larą, Diego i Violetta, te pary są wykluczone, ponieważ pocałunek ma być drugi. Na kogo więc kieruje się nasz wzrok?
Są dwa głowne typy, które całowały się jeden jedyny raz;
Leon i Violetta
Francesca i Marco

Warto zwrócić uwagę na to, że przewidywane zejście się pary Leonetty przypada właśnie na tę dziesiątkę; od dawna mówi się o odcinku 67, nie byłoby niczym dziwnym, gdyby sprawę poprzedził pocałunek. W serialu już od kilku, kilkunastu odcinków panuje trudna sytuacja między tym dwojgiem, odradza się ich uczucie, są o siebie zazdrośni.

Francesca i Marco są obecnie skłóceni, przez zazdrość dziewczyny o Anę, znajomą chłopaka. Pocałunek jest więc opcją na zakończenie konfliktu?

Który z tych pocałunków znajdzie swoją kontynuację w najbliższy czwartek?
Ja mam szczerą nadzieję, że <gra słów> ten pierwszy ;p


a pamiętacie jeszcze te? :) ;








86 komentarzy:

  1. Leonetta ♡♥♡♥.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leonetta całym serduchem :)

      Usuń
    2. Całym serduchem i jeszcze więcej <33
      ^o^

      Usuń
    3. A gdzie Naxi :-( ? naxi rządzi

      tu natalia

      Usuń
    4. zapraszm do siebie

      http://violettaforeverpoland.blogspot.com/


      Usuń
    5. Obie pary się pocałują w 80 odcinku !!!!!!!

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że chodzi o Leonettę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. A może chodzi o Camile i Maxiego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Główne typy. Camila zajmuje się teraz Sebastianem

      Usuń
    2. Na pewno nie ;)Maxi już nie jest z Cami bo ją coś łączyło z tym jednym z 'Rock Bones' + Naxi 4ever :D

      Usuń
    3. Ente, Ente, nie oszukuj ludzi, Sebuś wyjechał ;)

      Usuń
  4. Ja również mam nadzieję, że chodzi o Leonettę, ale kocham Marcescę, więc w ogóle nie byłabym zła, gdyby o nich chodził, ale jednak chcę, żeby Leonetta w końcu była razem! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam nadzieję, że chodzi o Marcescę (chociaż i tak pewnie o Leonette ;()
    pamiętam wszystkie pocałunki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Leonetta forever, forever, forever !♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że chodzi o Marcescę <333
    Nie chcę Leonetty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Leonetta forever

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję że chodzi o Marcescę.
    Nie przepadam za Leónettą:P

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja obstawiam, że scenarzyści zrobią nas wszystkich w konia i pocałunku nie będzie, hahaha! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha to bardzo prawdopodobne, bo znając ten serial może się okazać, że na przykład im się to przyśni czy coś w tym stylu (oczywiście o leonettę mi chodzi) - nie no ale mam nadzieję, że to na serio będzie BARDZO TĘSKNIĘ ZA LEONETTĄ <333

      Usuń
    2. naxi forever dla czego nie będzie pocałunku naxi

      Usuń
  11. Mam przeczucie, że chodzi o Leonette, ponieważ w 60 odcinku Jakaś tam dziewczyna pocałuje Marco ( chyba!) :o Chociaż to może być także o Fran i Marco ;) Trzymam kciuki za Leonette <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w 61 Leon i Lara się pocałują -,- -,- -,-

      Usuń
    2. Walić Leonettę, czymać kciuki, żeby mi się Marcesca pogodziła <333333333

      Usuń
    3. Ola- ŻE CO?! x.x
      Jak... Jak...
      Lera?! Dlaczego? Why?! Warum?! Por que?!
      Żałosne. -.-
      Dlaczego ta Lara tak go pociąga? xd
      Naprawia motory i ma wiecznie dziwne ciuchy. ^^

      Usuń
  12. na pewno chodzi o Leonettę , skoro 2 człon to piosenka ( czyli Nuestro Camino ) <33 . chcę już beso Leonetty <3

    OdpowiedzUsuń
  13. na pewno chodzi o Leonettę , skoro 2 człon to piosenka ( czyli Nuestro Camino ) <33 . chcę już beso Leonetty <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Mogło chodzić o Caxi, kto wie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie nie nie ! caxi wykluczamy !. Naxi <3 cami na razie kreci z tym z xespolu a brod... ( nie bede pisa tego imienia bo narobie tam tule bledow ze hoho ) XD a wydaje mi sie mam takie przeczucie XD ze Naxi sie zejdzie jakos tak nie wiem XD ;-)

      Usuń
  15. Nieprawda mogło chodzić o:

    *GERMANGIE <3
    *LEONETTE
    *MARCESCE
    *JADE+GERMAN (SZCZERZE WĄTPIE)
    *PABLARGIE
    *CAXI
    *LEON+LARA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LEon + Lara ... nie mieli już 2 pocałunki - odcinek 34 i 35 ( chyba ;D )

      Usuń
    2. Germangie już mieli 2 pocałunki, Leon i Lara też już mieli 2 pocałunki

      Usuń
    3. germanie mieli już 2 pocałunki, jade i german (błagam jakim cudem?!), pablargie 2 już były, caxi (już dawno ze sobą nie kręcą), leon i lara mieli praktycznie już 3, bo w zwiastunie 61 odcinaka jest jak lara całuje leona -
      no i podsumowując, pamiętajmy, że nie zrobiliby specjalnie takiego tytułu odcinka, jeśli nie chodziłoby o główne postacie serialu, czyli leona i violę. jak marcesca całowała się, to nie było żadnej wielkiej sensacji ze strony producentów (nawet pokazali to w zwiastunie odcinka, a najważniejszych fragmentów nie zdradzają przed premierą) na 100 % będzie to leoonetta

      Usuń
    4. Mi się wydaje, że to będzie germangie

      Usuń
  16. Leonetty , bo patrz tamta An (?) w zapowiedzi pocałowała Marco więc Marcescę bym wykluczyła ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona go pocałowała! Przypominam - ona.

      Usuń
    2. no napisałam ,, pocałowała Marco ''' , a nie ,, Pocałowała się z Marco '' ;)

      Usuń
    3. No właśnie, a to może być taki całus na zgodę ^^

      Usuń
    4. A on w 61 odcinku ma się Fran wygadać o tym pocałunku.

      Usuń
    5. No właśnie :3 I dobrze, że tego przed nią nie ukrywał :)

      Usuń
  17. L.E.O.N.E.T.T.A.! <333

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie wiem, co jest w Nuestro Camino, co mówi każdemu z Was, że na pewno będą razem. Jak dla mnie to oczywiste, że będą, ale ta piosenka wcale tego nie potwierdza, gdyż w niej nie są razem tylko by chcieli. Wiesz... Tyle tych plotek było, mówiło się o dwóch pocałunkach Marcesci, dwóch Naxi i czterech Leonetty, więc nie wiadomo o co może chodzić, chociaż... Większość to plotki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo piosenka może być też ,, Si es por amor '' ;)

      Usuń
    2. Ale nie rozumiem, dlaczego jarać się drugim członem "piosenka". Przecież od pierwszego odcinka w drugim członie jest napisane piosenka.

      Usuń
  19. W 61 Leon i lara się pocałują i vilu to zobaczy :( :( więc szczerze wątpie żeby z tym pocałunkiem chodziło o leonette
    I tak jestem za marcescą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i co, że w 61 Leon i Laura się całują w serialu czasem wszystko zmienia się o sto osiemdziesiąt stopni bardzo szybko a może to będzie pocałunek na zgodę i znów będą razem pożyjemy zobaczymy i mam nadzieję, że chodzi o Leonettę :)

      Usuń
  20. To Będzie LEONETTA !!! Do jasnej ciasnej musi być ona !

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda że nie może chodzić o Fedemillę ;cc

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wolę żeby chodziło o Marcesce <3 Wątek Violi mnie nie obchodzi. xD

    OdpowiedzUsuń
  23. ja tez chciala bym zeby chodzilo o marceske. szkoda mi fran na poczatku byla zakochana w tomasie ale nic z tego nie wyszlo a teraz jak znalazla chlopaka z ktorym jest szczesliwa to ktos sie wpie***a

    OdpowiedzUsuń
  24. Ma to byc beso MARCESCI <3 jakos nie przepadam za patologicznym watkiem Violetty ooch kogo mam wybrac Leona,Tomasa,Brodueya(czy jak sie to tam pisze) Federica,Diega oooch jakie to trudne eej no sorry ale najlepiej by bylo zeby Violka zostala sama noo no na razie z nich wsztskich zostal jej tylko Diego XD Leon jest z Larą <3 Feder kreci z Ludmi i mam nadzieje ze beda razem <3 Tomas spierdzilil do Hiszpani i tam hajtnal sie z pierwsza lepsza i maja 5 dzieci XD broduey czy jak to glupie imie soe posze byl z Cami i nadal chodz nie sa tazem mam wrazenie ze sie zejda ;-) nooo wiec mam WILEKA nadzieje ze bedzie to pocalunek MARCESCI <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak może chcecie pocałunek Marcesci ale tytuły w większości przypadków dotyczą głównej bohaterki więc przypuszczam, że pędzie pocałunek Leonetty a po tym co jak w 60 odcinku Laura słyszała rozmowę Leona z Violettą i jak zauważyła jak on patrzy ich związek chyli ku wielkiemu upadkowi nie czarujmy się a związek Violetty z Diegiem skończy się gdy ona zrozumie, że Diego naprawdę knuł z Ludmiłą a po za tym mam przeczucie, że Naty w końcu się złamie i powie prawdę o tym planie Diega i Ludmiły

      Usuń
    2. Po pierwsze LARA usłyszała rozmowę Leona z Violettą :). Po drugie w zapowiedzi 61 odcinka jest pocałunek Lary i Leona, więc na nieszczęście fanów Leonetty (w tym także i mnie) Lara przynajmniej w najbliższym czasie nie zamierza rozstawać się z Leonem. Ale i tak wydaję mi się, że będzie beso Leona i Vilu <3333

      Usuń
    3. A czy Fran nie jest jedną z głównych bohaterek? Bo mi wydaję się, że tak -.- świat nie musi kręcić się tylko wokół Violetty.
      Zresztą, jeśli pocałują się, znienawidzę i Leóna i Vilu jeszcze bardziej, bo obydwoje nie wiedzą czego chcą. Raczej to głupie, że są z kimś, a myślą o kimś innym. Jeśli nie kocha Laury/Diego to po cholerę się z nim wiązał/a?! -.-
      Ma być beso Marcesci, taki na zgodę ^^ <33333333333333
      Sorki, za wybuch xD

      Usuń
    4. Jednak to Violleta nie zaprzeczanie jest główną postacią tego serialu i dlatego czytając tytuł odcinka można się spodziewać, że chodzi o pocałunek Leonetty wydaje mi się, że to będzie jak z 34 odcinkiem pierwszego sezonu który miał tytuł Un beso, una canción i był ich pierwszy pocałunek to skoro nazwali teraz odcinek Un segunda beso, una canción to raczej pewne, że to będzie drugi pocałunek Leonetty.

      Usuń
  25. Wszyscy ciągle o Leonettcie, też ją uwielbiam ale większość skupia się na tylko tej parze. Marcesca, Caxi, Pablargie ♥ Ale w sumie fajnie by było jakby Francesca była z Leonem, ale to nie istniejąca opcja xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej! Szukam kogoś chętnego do pomocy na moim blogu z opowiadaniami opowiadaniaovioli.pinger.pl więcej na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zapraszam na moje blogi:
    http://leonetta-leon-i-violetta.blogspot.com
    http://violetta-serial-na-disney-channel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zapraszam
    http://violcia-forever.blogspot.com/2013/08/violcia-foreverblogspotpl.html

    OdpowiedzUsuń
  29. LUDZIE PRZESTAŃCIE SIĘ KŁUCIĆ !!!

    JEST 1 WAŻNA SPRAWA VIOLETTA POLSKA ŹLE PRZETŁUMACZYŁA TYTUŁ -_- 64 ODCINEK NIE NOSI NAZWY "Drugi pocałunek" TYLKO "JEDNA SEKUNDA POCAŁUNKU" !!!!!!

    A WIĘC NIE WIADOMO KTO KOGO POCAŁUJE WIĘC NIE KŁUĆCIE SIĘ JUŻ !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ehmm... "Um Segundo Beijo" znaczy "Drugi Pocałunek". Pod spodem jest napisane po hiszpańsku, a ja hiszpański umiem. "Segundo" to jest liczebnik - "Drugi", więc nie wymyślaj -.-

      Usuń
  30. Widziałam gdzieś zapowiedź tego odcinka i tam widziałam, że Viola ogląda telewizję i zobaczy Leóna i Lare jak się pocałują. To było chyba na fan Page Violetta poland lub jakiś inny ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Przeczytałam, że w 2 sezonie mają być 2 pocałunki Marcesci, więc możliwe że ten będzie należał do nich :( JA CHCĘ LEONETTĘ!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. MOJE TYPY TO :
    - LEON I VIOLA.
    - MAXI I NATI.
    - BRODWAY I CAMI.
    - LUDMIŁA I FEDE.
    - FRAN I MARCO.
    - GERMAN I ANGIE.

    i myślę ze 2 sezon zakończy się własnie tymi parami :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naxi chyba nie miało swojego pierwszego pocałunku, co nie? Chyba że przegapiłam ;D

      Usuń
  33. Moim zdaniem to chodzi o Naxi. Mówiono że będzie ich dwa pocałunki jeden w 57, a drugi 64 . Jak już wiadomo nie było w 57 ich pocałunku ;/ więc możę chociaż będzie w 64 ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno nie może chodzić naxi, przecież oni nie mieli swojego pierwszego pocałunku. Ja obstawiam Leonettą i Caxi. Możliwe, że będzie pocałunek Marco i tej Any czy jak jej tam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ha ha i zrobili was w konia NIE BYŁO ŻADNEGO POCAŁUNKU XD

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale ten pocałunek może też być CAXI !!!! O_o

    OdpowiedzUsuń