Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

13.11.2013

Z życia aktorów: wszystkie vine Jorge Blanco

  Nieraz pisałyśmy o vine Jorge, czyli  kilkusekundowych filmikach udostępnianych przez aktora w tej aplikacji, zamieszczając je przy tym w postach. Niestety, trudno namierzyć jakieś konto, chyba, że posiada się takową aplikację.
   Filmiki od Jorge Blanco są specjalne, ponieważ rozwiewają wszelkie wątpliwości co do świetnego poczucia humoru odtwórcy serialowego Leóna i poczucia dystansu, zwłaszcza do samego siebie. Sądzę, że wielu z nas patrząc na nie myślało - jego nie da się nie lubić! ;)

         Jeśli przeoczyliście którykolwiek z jego vinów, wszystkie zostały zebrane w jednym filmiku, udostępnionym na kanale youtube Alexis Meyer.

            KLIKNIJ, ABY ZOBACZYĆ
 
  Ja zobaczyłam kilka, które wcześniej umknęły mojej uwadze, i nie powiem - nie mogłam się powstrzymać od śmiechu :D

Roślinka była po prostu urocza ^^
A co dopiero komentować ten, na którym udaje psa widzącego czerwony kurant XD
No i ten z Albą (Joralba? <3)
Tabletki przemiany w Leóna - klasyka ;p
I nie zabrakło też słodziachnego siostrzeńca aktora, Raphity.





Miłego oglądania!














32 komentarze:

  1. on jest mega slodki i dobrze ze ma do siebie dystans i poczucie humoru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o słodkość - matko boska, może nie powinnam, ale czasem po prostu gapię się i gapię, a potem dalej gapię póki mi oczy nie wypłyną *.* męski, sekszy i przy tym niemożliwie uroczy

      Usuń
    2. Milens ja mam tak samo . On jest przecudny . Mój mąż . <3

      Usuń
    3. Jest słodki i te oczyyyy..! Jaki zez zrobił xd :p Super blog <3

      Usuń
    4. On jest sweet ja go uwiepbiamB-)

      Usuń
    5. Milens mam dokładnie tak samo < 3 On jest uroczy,słodki,sexy i taki że brak mi słów <3 Mój mąż na wieki,wieków AMEN <3 ♥♥ A te jego dziurki na policzkach ♥♥♥♥♥

      Usuń
  2. To z cande jak spadła to było straszne :) a to ostatnie to co jorge zrobił coś wielkie niesie i tak kurde co on tym zrobi :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grzechocze :D:D zakładam, że to jakas pamiątka turystyczna regionu

      Usuń
  3. Jorge jest słodki i ma tak ekstra poczucie humoru gdy oglądam jego filmiki zawsze mam uśmiech na twarzy uwielbiam jego osobowość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jorguś i to jego poczucie humoru mnie rozwalają ^^ Uwielbiam na niego patrzeć, oglądać te vine, kocham wszystko co związane z nim <333 Sexowny, uroczy, kochany, mega przystojny, a do tego dowcipny - taki facet to skarb ♥ A ten filmik z roślinką to ja nazywam Jorge-drzewo XDD Tego dnia, kiedy zobaczyłam tego posta, byłam u koleżanki i prawie zabiłam się wodą cytrynową, potem poszłyśmy z Justyną do koleżanek i nie mogłam opanować śmiechu, myślały, że coś ze mną nie tak. Do tej pory nie mogę się opanować jak tylko o tym pomyślę i nie pije wody cytrynowej, bo mogę się przez nią zabić XDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Serio, siedziałam w kuchni na taborecie i oglądałam, jak zobaczyłam to z tym fotoshop to myślałam, że spadnę. Życie na krawędzi o.e
    Zona segura, jaka Mechi xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Raphita to nie siostrzeniec Jorge tylko syn najstarszego brata Stephie i do tego ich wspólny chrześniak. Jorge ma przecież tylko brata

    OdpowiedzUsuń
  7. Photoshop i roślinka spowodowały, że spadłam z krzesła xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem, że ten komentarz pasuje tu jak piernik do wiatraka, ale nie mogłam .... oglądam własnie (dopiero! ) 2 odcinek 2 sezonu Violetty , bo wcześniej nie miałam dostępu ani czasu żeby móc oglądać i tekst Diego: "W Twoich ustach pewnie każde słowo brzmi pięknie. Weź powiedz trójtlenek sodu" o co chodzi!? xD xD xD Ps. Viny Jorge'a są po prostu meeega! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Klasyka! Jorge wymiata! I jest przy tym taki no wiecie zresztą jaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jorge jest świetny. Uwielbiam goo całego, za całokształt. Moim zdaniem to najlepsza postać w "Violettcie". Kochamy Jorge! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde, dzisiaj żadnych nowych postów nie ma!!!! Wchodzę co godzine i nic! Ja rozumiem, że wy też macie swoje życie ale jeszcze nigdy nie widziałam żeby przez cały dzień nie było ANI JEDNEGO POSTA. Dobra, może trochę dramatyzuję, ale...

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaaa jego vine mnie rozwalają,ogólnie on mnie rozwala,ale w taki słodki sposób <3
    Jakby nagrywał vine codziennie to by było meeega :D Takie 10 sekundowe pamiętniki Jorge Blanco xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham go!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jest przecudny! Jak go słucham i jak na niego patrze to po prostu jestem zakochana po uszy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znoszę go... wiem, zabijecie, ale ja wolę Federico :) Ale vine to ma boskie! :D
    Vielet <3

    OdpowiedzUsuń
  15. też go nie znoszę bo cały czas w serialu na wszystko się na nią obraża i ją zdradza ;[

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to ona zdradza jego a nie na odwrót...

      Usuń
    2. Anonimek twój problem . Wszyscy kochamy Jorge <333 a twój komentarz żałosny ;(

      Usuń
    3. Anonimek twój problem . Wszyscy kochamy Jorge <333 a twój komentarz żałosny ;(

      Usuń
  16. Jorge to wspaniały chłopak i w Violetcie ale i na żywo
    -ŁADNY
    _PIEKNY
    UROCZY ITP Ten kto kocha lubi Leóna [ Jorge ] pisze pod koncem swojeo komentarza JORGISTAS

    OdpowiedzUsuń
  17. jejciu kooooooocham go. Ma śliczne oczy takiego koloru jak ja !!! Moj mąż <3<3 jeszcze o tym nie wie ale powiem mu jak sie spotkamy<3<3 JORGISTAS

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kocham go!!!!! :]]]<3<3<3<3<3<3<3<3<3 jorge jestem twoją fanką mam cały pokój w twojich plakatach chciałabym zobaczyć ciebie na żywo pozdrawiam :))) kamila

    OdpowiedzUsuń
  20. JJorge Blanco<3333333 a kogo wkurza to niech idzie do diabła

    OdpowiedzUsuń
  21. JJorge Blanco<3333333 a kogo wkurza to niech idzie do diabła

    OdpowiedzUsuń