Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

27.12.2013

Martina w magazynie GRAZIA

Martina w magazynie GRAZIA


CARAS, Pop Star, GENTE, GRAZIA to tylko nieliczne działy prasowe, dla których Tini udziela wywiadów. Dzisiaj macie styczność z GRAZIA, której numer będzie dostępny we włoskich kioskach od 2 stycznia 2014r. Pytaliście się na asku co to za sesja, jednak chciałam poczekać ,aż pojawi się więcej materiałów. Wywiad przeprowadziła Anna Santini, natomiast ubrania są od Benito Fernandeza, z którym Tini od dłuższego czasu już współpracuje. Jeżeli chcecie poznać dalsze szczegóły o Martinie to zapraszam do lektury!

Bezpośredni odnośnik do obrazka

Tłumaczenie wykonała Tinistas dla bloga ViolettaPolska. Kopiowanie surowo zabronione!




VIOLETTA! Gwiazda Disney To Modelka w GRAZIA + EKSKLUZYWNY WYWIAD

Jeśli również twoja córka chce znaleźć się w tłumie i pójść na jej koncert, przygotuj się do poznania Martiny Stoessel, szesnastoletniego fenomenu TV, która nadchodzi we Włoszech. Twardo stąpa po ziemi, ale co innego wytatuowała sobie na ciele. Dla chłopaka skłamała.




[tłumaczenie drugiej strony wkrótce]
Spotkanie z Martiną Stoessel rozpoczyna wyścig taksówek od Bilbao w Hiszpanii. Jak podała 16 - letnia Argentynka Martina na Twitterze (gdzie ma 709 106 obserwujących) następny koncert Violetty połańczany z teatrem będzie w "Arena Miribilla". Opera mydlana postawi swoje stopy w Ameryce Południowej, Europie, Ukrainie i Izraelu, gdzie niektóre koncerty już rozpoczęła. Sama od 3 stycznia przyjedzie dać show we Włoszech. Pierwszy przystanek w Mediolanie.

Obok mnie siedzi moja córka Matylda, 13 lat, która protestowała, kiedy chciałam jej wyłączyć Disney Channel, bo było już późno i musiała iść spać. Za jednym zamachem obejrzała 40 odcinków. Cały czas śpiewa piosenki z serialu, tańczy różne choreografie tak jakby uczyła się w Studio On Beat, gdzie Violetta jest prawdziwą gwiazdą. Kiedy zaczyna tłumaczyć mi coś o miłosnym trójkącie Violetty, Diego i Leon nic nie rozumiem, kolejne spiski Ludmiły skrótem ją zapytałam:

Dlaczego lubisz Violettę?
Violetta jest nieśmiała, niepewna i boi się wszystkiego. Ale w końcu zawsze dostaje to czego chce.


I jak tu lekceważyć tą dziewczynę? Zastanawiam się jednak jak to będzie, gdy w ciągu 24 godzin przeprowadzę wywiad z Martiną i wrzucimy zdjęcie na okładce dla GRAZIA. Czy pod plisowymi spódniczkami i nieśmiałym charakterem kryje się buntownicza dziewczyna?

Będąc na koncercie można poczuć to nieograniczoną energię, różnych choreografii, które oświetlają reflektory. Wokół Violetty rozpętał się prawdziwy szum. Wszystkie ubrane w 50 odcieni różu i fioletu znające wszystkie piosenki i choreografie zbierają się, żeby ją zobaczyć. Ostatecznie Martina latająca nad publicznością na różowej chmurce ukazała się, nastąpił szał aparatów, które szybko robiły jej zdjęcia. Momentalnie straciłam moją córkę, która szybko znalazła się pod sceną.

Następnego dnia Martina przybyła, aby na 10 robić zdjęcia. O 9:30 ruszyliśmy z sesją. Ceł: Ocena ubrań, które otrzymaliśmy z Włoch. Nie mogą być za bardzo sexi.

Zasady dla dziewczyn, pracujące dla Disney są bardzo surowe. Koszmarem by było, gdyby któraś zamieniła się w Miley Cyrus. Chociaż umowa nakazuje jej, aby nie nosiła adidasów, tylko luźne baleriny, nikt nie wie, że Martina u nas jest. To żuje gumę, a za chwilę nosi wianki we włosach z delikatnych kwiatów bzu. U nas ubrała się w 10 cm koturny, mini shorty i wełniane swetry, które przypominają futro Yeti ( czytając ten artykuł nie niepokójcie się o Martinę). Wywiad jest z przerwany na zdjęcia, na których widać ją w przedłużanych lokach i makijażu Oto co jej tata Alejandro powiedział o niej:
Uwielbia słuchać piosenek Lady Gagi.
powiedział spokojnie i ciepło.

Martina, wydaje się, że moda ci się podoba?
To jest zabawa, z którą lubiłam eksperymentować do kiedy miałam 3 latka.
Jest coś co masz w szafie, czego nie nosi Violetta?
Dziesiątki butów na koturnach i platformach. Mój styl jest silniejszy, bardziej rockowy. Dla niektórych jest to zbyt oryginalne.
Tini nie chce, żeby porównywano ja do Violetty, bo jedyne co je łączy to muzyka.

W porównaniu do Violetty jestem w stanie zamknąć się przed moim ojcem. Jestem bardziej stanowcza i wiem co chcę od życia. 
Którą z gwiazd chciałabyś być?
Chcę być jak Beyonce.
Jak traktują cię przyjaciele wiedząc, że jesteś porównywana do Violetty?
Dla przyjaciół zawszę będę Tini, a nie Violettą. Oni wiedzą, jak bardzo się różnimy to mnie cenią.
Czy kiedykolwiek spotkałaś kogoś takiego jak Ludmiła?
Chyba nie, ale jeśli kiedykolwiek zdarzyło by się coś takiego, dałabym sobie radę.
Gdybyś naprawdę spotkała takich chłopaków jak Diego i Leon, to którego bys wybrała?
Zarówno Diego jak Leon są bardzo przystojni, ale gdybym miała wybierać to byłby to Leon, gdyż jest wiarygodny.



MODA!
Mój styl jest bardziej rockowy niż w serii. Mój jest bardziej rockowy.











Bezpośredni odnośnik do obrazka Bezpośredni odnośnik do obrazka


Bezpośredni odnośnik do obrazka

A oto zdjęcia z backstage!





 

A wam jak się podobał wywiad? Co myślicie o sesji zdjęciowej?

13 komentarzy:

  1. Fajnie, że przetłumaczyłąś;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super wywiad <3 ubrania naprawdę mi sie spodobały <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zwykle Tini śliczna <3 kocham ją:*

    OdpowiedzUsuń
  4. juz dawno miała tą sesje

    OdpowiedzUsuń
  5. Jajć ! Jest boska ♡♥
    Wybrała by Leona *.* <3333333
    Świetnie że przetłumaczyłaś (y) :)
    Leonetta por siempre ;) ♡♥♡♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wybrałaby Leona !!! <3 Nic więcej do szczęścia mi nie potrzeba :) Wywiad bardzo mi się podoba. Styl Tini też choć muszę przyznać, że sama się tak ubieram ;) rockowo i z pazurem ;) A wam dziewczyny dziękuje, że przetłumaczyłyście ten wywiad <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Była lub będzie na Ukrainie! ? Lila płacze ;*

    OdpowiedzUsuń