Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

14.01.2014

[GŁOSOWANIE] Ulubieniec Roku 2013 - FINAŁ!

Kotkowe wybory
Tak kochani - UDAŁO SIĘ! "Violetta" znalazła się w pierwszej finałowej piątce, mało tego zajęła DRUGIE MIEJSCE! Można to zdecydowanie uznać za bezprecedensowy sukces, gdyż jak pamietam - łatwo nie było. Zmierzyliśmy się z klasykami tj. nominowanych do Oscara "Igrzyska śmierci. W pierścieniu ognia." Czy też "Pamiętniki Wampirów" albo "This Is us". ALE UDAŁO SIĘ!

TERAZ MAMY FINAŁ!



Niestety tym razem sielanka się skończyła - stoczymy zażarty bój z najlepszymi klasykami tego roku, a mianowicie:
 - Igrzyska śmierci. W pierścieniu ognia. 
- Pamietniki Wampirów

- Pretty Little Liars

- Dary Anioła - seria książek
- This is Us
Jak sami widzicie - łatwo nie będzie. Dlatego OD DZISIAJ WSZYSTKIE VILOVERS DAJĄ CZADU! Głosujcie, klikajcie - ze wszystkim dostępnych Wam urządzeń.
  IM WCZEŚNIEJ ZACZNIEMY, TYM WIĘKSZE MAMY SZANSE NA ZWYCIĘSTWO! 

Dlaczego warto głosować?

* przede wszystkim dla pokazania i udowodnienia wszystkim hejterom ( i nie tylko), jakim światowym fenomenem jest ten serial
*Jako Vilovers czujemy się też zobowiązani do tego, aby bronić naszego honoru na wszelkie możliwe sposoby
* Kotek chce sprawdzić co teraz jest na czasie - pokarzmy im, że Violetta jest z nami obecna zawsze i wszędzie!
* Dla samej satysfakcji. Nie zapominajmy ile to razy obsada o nas wspominała w wywiadach audiowizualnych jak i prasowych, a także sieciowych - pokażmy im, że warto o nas pamiętać!

Możecie też prosić o to samo znajomych i rodzinę jak tylko się da - IM WIĘCEJ GŁOSÓW TYM WIĘKSZE MAMY SZANSE!

Wiem, że niektórzy z Was ( w tym ja) mogą uwielbiać innych spośród nominowanych, ale czyż nie miło by było ujrzeć miny innych, jak zobaczą nasze zwycięstwo?

Do 14 stycznia do godziny 23:59 głosujemy [TUTAJ] - DO DZIEŁA!




18 komentarzy:

  1. Zapraszam do mojego nowego bloga, aktualenie trwa nabór. Zajrzyj!!!:
    violettapl24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Tinistas, od jakiegoś czasu (nie obraź się :D) na twoich postach widzę błąd, który mnie bardzo rozbawia, a mianowicie "pokarzmy" przez "rz" xD Wiem, może się trochę czepiam ale ja tak już mam, że jestem uczulona na błędy ortograficzne :D Bo "pokaZać=pokaŻmy, z się wymienia na ż xD Tak na marginesie :)) A post fajny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie
      Bez obrazy

      Usuń
    2. No,też widzę ten błąd.Mimo,że nie lubię widzieć błędów ortograficznych,to i tak niezbyt mi to przeszkadza,bo to jeden mały błąd który prawie nie rzuca się w oczy.A post jak zwykle fajny:).No i oczywiście zagłosuję na Violettę!A,i zapraszam na mojego bloga:
      opowiadaniaoserialuvioletta.blogspot,com

      Usuń
    3. Ups,tam jak jest "blogspot,com" powinna być kropka,nie przecinek.

      Usuń
    4. Ludzie co do wyrazu "pokarzmy" - macie rację, ale spieszyłam się + prawie mi kabel odłączyli jak to pisałam, a chciałam, abyście jak najszybciej o tym wiedzieli. A jeśli chodzi o "blogspot", to już drobny błąd - oba znaki sąsiadują ze sobą i nie sądzę, że należy robić wielkiego "halo" z tak błahego powodu.

      Usuń
    5. Oj tam, wiecie jak ciężko napisać jest dobry post? To ciężka praca, a małe błędziki się zdarzają :)

      Usuń
  3. Ja też jestem uczulona na błędy ortograficzne, ale tego nie zauważyłam :O Ja zagłosowałam na Violettę. Niestety jesteśmy na drugim miejscu. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem v-lover, ale zagłosowałam na Igrzyska, bo jednak to jest większy fenomen - tyle nominacji do oscarów, zjawiskowa obsada (lawrence itp.). Violetta to serial dla młodzieży, który może i zyskał niebywałą popularność, ale to nie to samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się słowo w słowo.

      Usuń
    2. Też się zgadzam. Violetta wzrosła do światowego fenomenu, jednakże nie jest to film poruszający uczucia i dający morał czego nie można powiedzieć o Igrzyskach.

      Usuń
    3. Ponadto Violetta to film dla nastolatków i dzieci (nie chcę nikogo tym obrazić) a pozostałą czwórkę mogą oglądaç wszyscy.

      Usuń
    4. A To Violetty nie mogą oglądać wszyscy?! Ja oglądałam już z rodzicami, dziadkami, młodszą siostrą. A np. Igrzysk śmierci nie oglądałoby dziecko 4-7 lat, ponieważ by je nudziło!

      Usuń
    5. Nie mówię że nie mogą. Jakoś nie spotkałam w swoim życiu ludzi którzy mają więcej niż 15 lat i oglądają Violettę.

      Usuń