Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

20.01.2014

Konkursu Lodo ciąg dalszy.........


Jak wiecie Lodo organizuje konkurs, w którym co tydzień wybiera jedną pracę nadesłaną przez swoich fanów na jej Facebooku, której tematem jest "Universo" [ klik post] Gdy tylko ujrzałam pracę, którą na ten tydzień opublikowała Lodo myślałam, że zemdleję. Wybrała jedną z prac od POLSKI! 

# Lodofanaticas tygodnia: Vanessa, Polska!
Dziękuję wszystkim Universes!
# Lodofriends kontynuacja
Od poniedziałku do piątku wysyłajcie swoje prace poświęcone Lodovice! W następny poniedziałek opublikuję najbardziej zabawną i piękną na oficjalnym fanpage!

Post użytkownika Lodovica Comello.

 Czy wy też zauważyliście, że ostatnio Lodovica  ciągle o nas wspomina? Specjalnie szykuje dla nas indywidualne niespodzianki, potem wybiera NASZĄ pracę jako najlepszą  i wrzuca ją na swój fanpage, który obserwuje ponad 1,3 mln fanów! Jest to niesamowite wyróżnienie, z którego każda  Vilovers czy Lodofanaticas w Polsce powinna być dumna! Universes w Polonii jest cała masa i każda z nas na pewno jest dumna z kolejnego sukcesu, który udało nam się osiągnąć.

A co wy na to, żeby podziękować za to wyróżnienie Lodo? Tym razem proponuję ją zaskoczyć i spamować po włosku! A oto zdanie:

Lodo, vi ringraziamo di cuore, il Che hai scegli con Disegno Polonia! - Lodo dziękujemy Ci serdecznie, że wybrałaś pracę z Polski!

Myślę, że to ją naprawdę mile zaskoczy i udowodni, że nie pomyliła się wybierając nas!

Nie wiem jak wy, ale ja już nie mogę doczekać się premiery "Universo" w Polsce ;)


9 komentarzy:

  1. super! Znowu sukces Polski! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no mogłaby się bardziej postarać, niż jakaś muzyka, co mamy za free na yt.

    OdpowiedzUsuń
  4. O.M.G to ja wygrałam ze szczęścia aż się ugryzłam w język ( auu )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GRATULUJĘ :))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
  5. Ja już wysłałam moją pracę do Lodovicy <3

    Zapraszam na mojego bloga, aktualnie trwa nabór: http://violetta-tinistoesselpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Vanesso! Tak wysokie osiągnięcie... nie wierzę, że Lodo ma dla nas tak wiele niespodzianek! / ♥Adminka Tini Stoessel ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nowy blog :D
    http://livmaddiepl.blogspot.com
    I zapraszam również do naboru!

    OdpowiedzUsuń