Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

27.01.2014

Zamów "Universo" przedpremierowo

Pięć godziny temu na facebook'u Lodovici Comello pojawił się ciekawy post, który z pewnością wzruszył każdą V-lover, Comellistą czy Lodofanaticą. To już dziś mamy możliwość zamówić Universo przed jego polską premierą, która będzie 18 marca.

Polska okładka "Universo" Lodovici Comello





Post użytkownika Lodovica Comello.
Podaję Wam linka do posta piosenkarki znanej z serialu "Violetta".
Płyta kosztuje 39,49 zł.

Cieszycie się z możliwości przedpremierowego zakupu tej płyty? Zakupicie ją już? 

25 komentarzy:

  1. Świetny post :)) No pewnie że kupię :p :> !!! <33333 :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jednak nie jestem druga ;cc A co do płyty to kupuję w wersji deluxe , ale po premierze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. KUPIŁAM JUŻ DZIŚ DELUXE I ZAPŁACIŁAM 64 zł <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Głupi ten blog jakiś ja poza tym nie przepadam za Martina stoessel tylko violette czasem oglądam a tą płytę lodo to na bank kupie bo ja naj lubie z violety fran i lodo, ale tego bliga, no jakoś, nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swój gust ;) Ja gdy pierwszy raz trafiłam na ten blog pomyślałam "żenada". Ale znacznie się rozwinął, lepsze posty, lepszy szablon, codziennie po kilka postów do czytania.. W ogóle blog nie do poznania :P

      Usuń
    2. Hahhahaha, z violetty lubisz najbardziej Fran i Lodo? To jedna i ta sama osoba, Lodo gra w Violettcie Fran. :D

      Usuń
  5. Ejjj, a czym różni się delux od zwykłej płyty???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a ile jest piosenek na normalnej płycie? :)

      Usuń
    2. Na normalnej jest 9 piosenek a w wersji delux 10 + 3 video

      Usuń
    3. 3video?! Ja mam deluxe z włoch i są 2 videa...

      Usuń
    4. Dzx, pomogłyście mi <3

      Usuń
  6. Super! Wstawię info o tej płycie na swojego blogspota :D PS.: Wchodzcie na: geeklychicpl.blogspot.com :**

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już kupuję

    OdpowiedzUsuń
  8. czyli mozna normalnie zamawiac czy trzeba coś dopłacić

    OdpowiedzUsuń
  9. co waszym zdanie lepiej normalna czy deluxe

    OdpowiedzUsuń
  10. Już od kiedy Lodo ogłosiła niespodziankę można było zamówić Universo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. najgorsze ze przesyłka moze sie przedluzyc i na to samo wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  12. W empiku możecie ją zamówić a wyślą ją wam dopiero po tym 18 marca, oni tak robią

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio dodajecie mniej postów na dzień ;(

    OdpowiedzUsuń