Do Violetta Live w Polsce pozostało...

Do Violetta Live w Polsce pozostało...

trwa inicjalizacja, prosze czekac...

7.02.2014

Nowy singiel Lodovici przybywa wielkimi krokami! [AKTUALIZACJA 2]

Lodo przed chwilą podała kolejną podpowiedź - wszystko w rozwinięciu!

Bezpośredni odnośnik do obrazka

  Jak wiecie z poprzedniego postu [KLIK] i [KLIK]. Lodovica szykuje nowy clip do kolejne utworu z pierwszego swojego solowego krążka - "Unvierso". Dodatkowo wyznała, że jest w trakcie pisanie nowego singla - jakiego? Tego właśnie mamy się niebawem dowiedzieć! Poprzednie sygnały wyświetlane przez nią dały nam wiele do myślenia.  W jednym z wywiadów, w którym zapytano ją o ulubioną piosenkę z płyty odpowiedziała - "Otro dia mas"[KLIK] Jest całkiem prawdopodobne, że to właśnie ten singiel Lodo wybrała do swojego drugiego teledysku. 


Dla przypomnienia - oto klip do "Universo":


Czego zatem możemy spodziewać się w kolejnej piosence? Możliwości jest wiele i czego byśmy nie dali pod lupę i tak możemy tylko zgadywać. Przejdźmy jednak do rzeczy, czyli co napisała Lodovica na swoim Facebooku:
Jaka będzie nowa piosenka? Już jutro kolejna wskazówka związana z moim nowym singlem :)
   Pamiętając o tym jaki sukces osiągnęła zarówno płyta sprzedana w tysiącach egzemplarzy - a wkrótce także i u nas [KLIK] oraz o tym, że sam klip zapowiadający płytę ma już ponad 1 mln wyświetleń ( oczywiście byłoby jeszcze więcej, ale należy pamiętać o tym, ze video nie jest dostępne dla wszystkich państw) nowy singiel jak i klip do kolejnego utworu "Universo" przyniesie Lodovice jeszcze większe zyski. Można tym samym przewidzieć jaki szum nastąpi, gdy prawda ujrzy światło dziennie. Jak wiadomo trasa koncertowa "Violetty" powoli zbliza sie ku końcowi. Nie zdziwiłby mnie fakt, gdyby Lodo zaplanowała swoją (bo takie ma zamiary) od razu po zakończeniu "Violetta En Vivo". Czy zdążyłaby wtedy do nagrań 3 sezonu? Na pewno nie zawiedzie swoich fanów i dokona wszelkich starań, aby wszystko ułożyło się należycie!
A wy co myślicie o klipie i nowym utworze? Cieszycie się?

EDIT:

Lodo po raz kolejny pokazała jak Polska jest dla niej ważna - a oto co napisała na swoim Facebook'u!!



Post użytkownika Lodovica Comello.

Nie wiem jak Wy, ale gdy ja zobaczyłam ten wpis spadłam z krzesła - MIEJMY NADZIEJĘ, ZE PODCZAS SWOJEJ TRASY KONCERTOWEJ (której data ani miejsca nie zostały jeszcze ustalone) NIE POMINIE NAS!!

Dajmy o sobie znać w każdy możliwy sposób pod clipem do "Universo" - niech będzie biało - czerwono!!!

Lodo przed chwila opublikowała swoją kolejną podpowiedź - a oto ona:

Co według Was może to być za piosenka? Ja obstawiam "Otro dia mas". 

13 komentarzy:

  1. Nie mogę się doczekać nowego klipu i utworu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, nie mogę się już doczekać. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie mogę się doczekać! Zważywszy na to że universo jest teraz na mojej ulubionej liście piosenek ! :D Pozdroo !

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie to Solo Mosica ( Mam nadzieje )

    OdpowiedzUsuń
  6. Będzie to Solo Mosica ( Mam nadzieje )

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Lodo!
    Niech to będzie obojętna piosenka! Kocham wszystkie
    Zapraszam na mojego nowego bloga
    http://bonnie-from-heaven.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Na początku się dziwiłem czemu wszyscy się tak jarają tym "Universo" itp... ale wczoraj sobie to włączyłem przesłuchałem Universo... i po tym przesłuchałem całą płytę. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, oto kolejny przykład, że serial potrafi zmienić człowieka :D Skusisz się na płytkę?

      Usuń
    2. Znaczy ja serial oglądam od czasu gdy Violetta weszła na antenę. :D A co do płyty to wątpię. ;p

      Usuń
  9. A ja obstawiam La cosa mas linda

    OdpowiedzUsuń
  10. owowefbegbedgbikledbfkbdwer płacze *o* Lodo jest świetna <333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333 I jeszcze o Polsce po polsku pisze *o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*o*

    OdpowiedzUsuń
  11. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=612505732154604&set=pb.331894720215708.-2207520000.1391799661.&type=3&theater

    Lodovica wstawiła zdjęcie nieba. Czy to jakaś podpowiedź?

    OdpowiedzUsuń